Laden reviews...
Laden reviews...
98 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Klanten melden snelle levering, betrouwbare service en duidelijke communicatie. Veel reviews noemen scherpe prijzen en een prettige winkelerervaring. Enkele reacties noemen persoonlijke touches en verzorgde verpakking. Over het algemeen wordt de winkel als betrouwbaar gezien met consistente prestaties.
Ik bestel hier al jaren mijn haarproducten. Snelle levering en fijne mensen bij de klantenservice hoor! Veel fijner dan al die grote bedrijven.
Beveelt aan
10 March 2026
Gokke
prive
Ik kreeg een ander product dan ik bestelde. De nieuwe lijn en dat terwijl de oude op de afbeelding stond toen ik bestelde. 2x een mail gestuurd over hoe we dit op gaan lossen... helaas nog steeds geen reactie. Ik hoop dat jullie dit nog netjes gaan oplossen en zie de mail graag verschijnen. Komt vast goed!!
Beveelt aan
6 March 2026
Marian Tanis-Roth
Ouddorp
Hi Marian! We hebben helaas wat problemen met ons klantenservice systeem. Er wordt hard gewerkt om dit op te lossen. Ik heb je gemaild met een ander mailadres zodat we dit netjes kunnen oplossen!
Heb je geen reactie ontvangen op jouw mail? Mail dan naar [email protected] :)
Heel slecht!!
Beveelt niet aan
3 March 2026
Henriet
Heerde
Oefenhoofd (Jolien van Sibel) zou menselijk haar hebben, maar dit lijkt eerder synthetisch te zijn wat het erg duur maakt
Beveelt niet aan
5 February 2026
Marie
Solange
Hi Marie, het oefenhoofd Jolien heeft synthetisch proteïne haar, zoals vermeld op de productpagina. Stuur onze klantenservice even een mailtje (met bestelnummer). Dan kijken we samen naar een oplossing.
Super product, werkt goed. Mooie site en snel geleverd. Leuke aanbieding.
Beveelt aan
2 February 2026
Anita
Zoetermeer
Bedankt voor de 10, daar zijn we heeel blij mee!
Advies prima
Beveelt aan
31 January 2026
Henriette
Helmond
Bedankt voor de 10, daar zijn we heeel blij mee!
Producten niet ontvangen en geen reactie op mijn mails
Beveelt niet aan
30 January 2026
Estelle
Herten
Ik ben vaste klant ik bestel altijd hairfyber grijs super product vooral omdat ik dun haar heb lijkt het veel voller. Zeer vrij mee en prima kwaliteit. Jullie leveren ook snel
Beveelt aan
21 January 2026
Silvia den Brok
Eindhoven
Fijn om te horen Sylvia! Hopelijk tot snel :)
De producten werden netjes optijd geleverd. Maar als er iets niet correct met het product is word er op mail niet gereageerd bellen word er ook niet gelijk opgenomen en is er contact, dan zijn mijn mailtjes niet aangekomen dus mag ik naar een andere mail alles versturen en dat zou opgepakt worden maar daar ook nog steeds geen gehoor aan gekregen. Mijn aanbeveling voor levering was goed. Maar mijn aanbeveling voor klantenservice is slecht.
Beveelt aan
16 January 2026
Jeannette
Putten
Hele proces verliep naar volle tevredenheid.
Beveelt aan
10 January 2026
P
Katwijk
Prima shop!! Netjes een mail dat de bezorging langer zou duren maar was daarna alsnog binnen no time binnen. Keurig verpakt
Beveelt aan
9 January 2026
Michelle
Pijnacker
Ik kon makkelijk vinden wat ik zocht, duidelijke webshop.
Beveelt aan
4 January 2026
Lotte
Zwanenburg
Op 22/12 melding gekregen dat mijn bestelling verzonden werd maar volgens POSTNL tot op heden nog steeds niet afgegeven. Na een mailtje naar jullie hierover, krijg ik te horen dat het probleem niet bij jullie ligt maar bij jullie leverancier. Ik krijg een extraatje (wat leuk is) maar geen verdere info over levertermijn. Tot op heden, nog steeds geen nieuws!! Jullie leverancier zou jullie toch meer info moeten kunnen geven?
Beveelt niet aan
3 January 2026
Yenthe
Kalmthout
Fijne producten, goede hulp bij vragen en snelle verzending. Kortom Top!
Beveelt aan
1 January 2026
Jolanda
Raalte
Bedankt voor de mooie review Jolanda!
Snelle levering, enkel PostNL leverde 1 dag te laat wegens eindejaarsdrukte. Begrijpelijk. Voor de rest geen opmerkingen.
Beveelt aan
1 January 2026
Francois
Hemiksem België
Bedankt voor de mooie review Francois!
Ik bestelde voor kerst. Het goed stond beschreven als beschikbaar. Deze bleek nadien niet voorradig door vertraagde levertijd. Ik diende mijn metekind uit te leggen met kerst dat haar kado pas later zou toekomen terwijl de rest hun kado kreeg. Teleurgesteld!
Beveelt niet aan
31 December 2025
Steven werbrouck
Pijkestraat 41 9041 Oostakker
Hoi Liesbeth,
Jammer dat we deze review ontvangen. Je hebt een product besteld met langere levertijd. In verband met de kerst/wintersluiting duurt het helaas iets langer dan normaal. Hierover hebben we per mail contact gehad waarbij we hier transparant over zijn... Helaas kunnen we het niet sneller laten leveren dan de producent kan leveren.
Zoals aangegeven in de mail, kan je het product uiteraard annuleren als je dit wilt. Zo niet, doen wij er alles aan om het zo snel mogelijk bij jou in huis te krijgen.
Groet,
Brian
Haarwereld
Over het algemeen ben ik tevreden met het brede scala aan kleuren en tinten haarverf. Mijn bestelling werd ook snel geleverd. Er was een vervelend incident met mijn vorige bestelling, maar dat werd snel opgelost.
Beveelt aan
30 December 2025
Kristina
Tilburg
Hoi Kristina,
Jammer dat het niet helemaal goed is gegaan bij jouw order. Na aanleiding van je review heb ik je gelijk een mailtje gestuurd. Gelukkig hebben we het voor je kunnen oplossen en kan je alsnog genieten van de haarverf! We hebben onze voorraad gecheckt om zeker te weten dat de verkeerde tubes weg zijn ;)
Mocht er iets verkeerd gaan bij je order, helpen we je graag via [email protected] :)
Groetjes,
Brian
Haarwereld
Deze beoordeling is door de beoordelaar gewijzigd. Bekijk hier de originele beoordeling
Zeer tevreden over de makkelijkheid van bestellen en de snelle verzending. Goed verpakt. Korting bij afname van meerdere producten.
Beveelt aan
25 December 2025
Y.
Deventer
Goed om te horen, dankjewel!
Voor het eerst besteld bij haarwereld. Goede prijzen, duidelijke communicatie, levering binnen de aangegeven termijn. Ik ga zeker weer bestellen.
Beveelt aan
23 December 2025
Ellen
Bussum
Bedankt voor de 10 Ellen!
Super vriendelijk geholpen af telefoon en een absoluut snelle service! De volgende dag had ik alles al ontvangen. Top service!
Beveelt aan
17 December 2025
Pam
Velp
Fijn om te horen dat je goed bent geholpen aan de telefoon! Bedankt voor je mooie review!
Mijn ervaring is dat het mooie prijzen zijn voor de producten en snelle verzending . Dus mijn ervaring is: dik tevreden!!
Beveelt aan
11 December 2025
Margriet
Stadskanaal
Bedankt voor de 10! Tot snel Margriet :)
Bestelling nooit ontvangen helaas maar alles is gecrediteerd en dat was snel geregeld.
Beveelt aan
11 December 2025
Anique
Landsmeer
Deze beoordeling is door de beoordelaar gewijzigd. Bekijk hier de originele beoordeling
Ben erg tevreden over de levering, alleen de laatste 2x dat ik besteld heb, een paar doppen kapot, en deuken in een paar flessen, de dozen zijn niet opgevuld waardoor de flessen niet strak liggen, dus ik denk dat dit tijdens het vervoer gebeurt.
Beveelt aan
8 December 2025
Sophie Kerkhof
Vinkel
Hoi Sophie,
Bedankt voor je feedback. Jammer dat de doppen kapot zijn binnengekomen. Mocht het nog eens gebeuren, stuur gelijk even een foto van de producten en pakbon. Dan kunnen we het gelijk oplossen en oppakken met ons team!
Groetjes,
Brian, Haarwereld
Prima webwinkel. Keurig factuur in de mail.
Beveelt aan
4 December 2025
Tien
Amersfoort
Goede producten snelle service
Beveelt aan
3 December 2025
Betty
Heesch
Grote Markt 46
7711 CZ Nieuwleusen
Branch
Schoonheid, Verzorging
Specializations
Huidverzorging, Beauty, Cosmetica
Overige bedrijven