snel geleverd, goede kwaliteit

Alles paste perfect

De lengtes zijn precies goed afgezaagd Het snijverlies is minimaal em daardoor geen probleem bij de installatie. De prijzen zijn erg scherp, en het gemak van alles op de juiste lengte laten zagen maken dat ik volgende keer waarachijnlijl weer voor deze shop kies

Makkelijk goede service

Goede prijs en belt voor overleg over levetijd

Prima dus

Prima service en een duidelijke website

Alle goederen perfect de volgende dag geleverd en een duidelijke website met alle nodige informatie

gewoon goed

website duidelijk van alles voorzien. snel contact en levering.

Snelle en correcte levering

Prima,bedrijf,goede prijzen

Prijzen vergeleken met andere en dan kwam er buiskoppeling heel goed uit. Levering op afpraak en correct

Correcte en snelle levering

Voor het maken van twee balustrades koos ik voor stellingbuizen met bijhorende koppelingen. Via uw site kon ik dit makkelijk samenstellen en had ik voldoende mogelijkheden om mijn ontwerp waar nodig aan te passen. Dit dank zij de ruime keuze aan buisdiameters en koppelstukken. Belangrijk voor mij was ook de mogelijkheid om de buizen verzaagd en op maat geleverd te krijgen. Dat spaart me heel wat werk en bovendien kon ik zaagverlies vermijden. Uw site is duidelijk en toegankelijk.

Spijtig van de incomplete levering

Bij de levering was ongeveer de helft van mijn bestelde onderdelen er niet bij. Telefonisch contact proberen op te nemen, maar dit lukte niet. Mail verstuurd via klachten. Dag erna een mail met rechtzetting. Twee dagen later (feestdag tussen)alle onderdelen kosteloos thuis gekregen. Spijtig van de slechte eerste indruk.

Zeer vlot en precies

Reeds meerdere goede ervaringen gehad. Steeds tijdig en precies.

uitstekende service

snelle levering. Alles aanwezig. Duidelijke website.

Duidelijke websjop

Snelle en correcte levering

Snelle correcte levering

Snelle en correcte service!

Prettig.

Komen hun afspraken na, snelle levering.

Had twee T-stukken besteld en werden op afgesproken dag ook geleverd.

Uitstekende service!

Klantendienst is super snel van antwoord! En de levering was super snel alles correct!

goed assortiment, vlotte afhandeling, heb geen betere plek gevonden

zeer duidelijke website met groot assortiment, prima afhandeling, 100% tevreden over de producten, ook precies op maat gesneden, snelle en goedkope levering, top

Snelle levering en alles op maat en zeer tevreden

makkelijk te bestellen en goed geleverd

snel en makkelijk

door de bezorger dhl die ik van te voren kan vragen of de chauffeur me belt als hij nog tien minuten onderweg is ,omdat ik op een camping woon zonder receptie.

Goede service ,snelgeleverd

Bestelt en zeer snel geleverd ,zeer goede service

Super service, betaalbaar, alles op maat

Service parfait

Service parfait

Over Buiskoppelingshop.nl

Buiskoppelingshop.nl levert het grootste assortiment (TÜV gecertificeerde) steigerbuizen, buiskoppelingen, accessoires en meubelpakketten voor de laagste prijs in Nederland en België. Onze producten worden o.a. gebruikt voor het maken van meubels, hekwerken, spandoekframes, pergola's, trapleuningen, het inrichten van kantoren en winkels en nog veel meer! Al onze producten worden direct uit voorraad geleverd. Bestellingen die vóór 14.00u zijn geplaatst worden dezelfde dag nog verstuurd.