Gordijnrails besteld. Snel bezorgd en super gaaf.

Heb hier de gordijnrails besteld. Jammer dat ik er geen foto bij kan doen ;-). Is echt super stoer.

Snelle correcte levering

Buiskoppelingen besteld. Snel en in correcte verpakking afgeleverd. Overzichtelijke informatieve site en nette prijs.

Precies wat je ervan verwacht!

Snelle service, aardige mensen en mooie prijs.

Helemaal top

Heel klantvriendelijk! Gevraagd of het eerder kon ophalen en dat hebben ze voor mij geregeld! Enige min punt is dat bij een duurdere bestelling verzend kosten niet gratis zijn of met een korting (komt bij meeste web winkels wel voor)

tevreden met levering

Heb mijn bestelling op tijd gekregen . Was een onderdeel in backorder en werd hier direct over op de hoogte gebracht voor de bestelling geleverd was vind ik prima zo . als dit onderdeel wordt geleverd zoals mij is beloofd komt nog een sterretje erbij.

in 1 keer kompleet en zeer netjes verzorgd

bestelling gedaan voor kast, tafel en stellage.. vele onderdelen en alles in 1 keer kompleet en goed ontvangen... zeer bedankt.

Gewoon prima en goedkoopste

Prima alles te krijgen en bij afhalen netjes een Whatsappje dat het klaar ligt.

Materiaal van goede kwaliteit

Bestelling als zodanig keurig afgehandeld en kon worden opgehaald. Ik moet er verder nog mee gaan werken, maar het materiaal is precies wat ik zocht. Klein minpuntje is dat alle koppelingen bij elkaar in de doos los zaten gestort: niet onoverkomelijk, maar had ze graag per soort in een zakje gezien. Nu moet ik sorteren, graaien etc naar wat ik zoek. Als ik meer nodig heb zal ik zeker bij deze firma weer bestellen.

heel goed

snel makkelijk en duidelijk met bestellen

Goede ervaring

Prima winkel!

Gewoon zoals het moet zijn.

snelle correcte levering

Keurige prijzen en snelle levering

Snelle correcte service

sneller dan verwacht was alles binnen, ook een nabestelling was een dag later hier

snel geholpen

mooi dat ophalen ondanks alle covid19 beperking hier wel mogelijk is. Bestelling kon snel na order gehaald worden. Top.

Goed. duidelijk. en snel geleverd.

Goed Makkelijk En snel geleverd

Vlot en voordelig

Vlot geleverd tegen concurrerende prijs

aucun problème,la transaction a été parfaite

aucun problème,la transaction a été parfaite

top service en materiaal

enkel goede ervaringen !!!

geheel compleet

Gebruiksvriendelijke website en snelle levering van goed materiaal

Buizen en koppelingen worden maatvast geleverd. Makkelijk extra gaten in de buizen te boren (eerst met tape omwikkelen).

Goed assortiment, prijs interessant en goede aflevering.

Zeer positief en krijgt zeker een vervolg.

Goed advies en snelle levering

Ik heb zelf geen verstand van buizen en koppelingen maar werd zeer vriendelijk geholpen adv tekeningen en heb nu een prachtig kledingrek en salontafel!

Goede en snelle levering

Er wordt geleverd wat besteld is.

Goed product snelle levering

Over Buiskoppelingshop.nl

Buiskoppelingshop.nl levert het grootste assortiment (TÜV gecertificeerde) steigerbuizen, buiskoppelingen, accessoires en meubelpakketten voor de laagste prijs in Nederland en België. Onze producten worden o.a. gebruikt voor het maken van meubels, hekwerken, spandoekframes, pergola's, trapleuningen, het inrichten van kantoren en winkels en nog veel meer! Al onze producten worden direct uit voorraad geleverd. Bestellingen die vóór 14.00u zijn geplaatst worden dezelfde dag nog verstuurd.