Top winkel! Een absolute aanrader!

Mijn bestelling was redelijk snel af te halen, ondanks dat ik diverse aanpassingen van de oorspronkelijke order had! Vriendelijke mensen, en goede service!! Wat betreft de bestelde artikelen, dat voldoet aan de verwachtingen. Zeer tevreden!

Prima service wederom!

Grote bestelling geplaatst. Deze is snel en compleet geleverd en netjes verpakt. Dank voor de goede service.

Mooie producten, perfect op maat gemaakt, handige website en vriendelijke medewerker bij het ophalen.

Product voldoet aan verwachting en er was de mogelijkheid om het zelf af te halen.

Goed geholpen, en bestelling zeer snel gereed.

Ik ben zeer tevreden

Duidelijke communicatie Afspraak is afspraak Mooie prijs

Prima en duidelijk qua informatie. Goed assortiment

Hoop opties. En vriendelijk bij het afhalen. Communicatie via mail ook duidelijk.

top gegaan

perfect webshop, goed en duidelijke over zichtelijke artikelen , snelle afhandeling

Vriendelijk en geholpen bij het in laden

Prima service, hartelijk en gastvrij

Ook voor een kleine bestelling is er genoeg aandacht en voelde mij prima geholpen.

Levering volgens afspraak.

Netjes en volgens afspraak geleverd.

gewenste spullen op tijd geleverd

Duidelijk omschreven, snel op maat gemaakt

Ik was al een tijdje op zoek naar een elegante oplossing om de kastanjehouten palen van mijn tuinafscheiding te verlengen, zodat we er een verlichtingssnoer op passende hoogte tussen konden hangen. Uiteindelijk de, niet goedkope, oplossing gekozen en bij buiskoppelingshop.nl voor elke paal een mooie, zwarte steigerbuis op lengte met bijpassende voet, haak en sluitdop te bestellen. We kozen voor afhaling, want verzendkosten liepen aardig op, en binnen enkele dagen kregen we netjes bericht dat de bestelling voor ons klaar lag.

Snel geregeld en opgehaald

Fijn zo een winkel in de buurt hebben

Prima product

Koppelingen zijn voorzien van rvs inbussleutel bouten. Dat is perfect. Optijd geleverd. Zeer goed contact met verkoop.

Helemaal prima

Nu al een paar keer besteld en ben erg tevreden

Prima zaak

Lekkere website alles goed verpakt vriedelijk geholpen Al un paar keer bij deze zaak gekocht

Mijn ervaring met buiskoppelingshop is goed.

Zeer ruime keuze in buis, koppelingen ect. Goede service.

Zeer goede zaak in Buiskoppelingen en steigerbuizen op internet

Alles wat ik het afgelopen jaar bij buiskoppelingshop heb ,werd keurig op tijd verzonden of kon ik gemakkelijk afhalen.

Flexibel prettig contact

Geen 10 omdat ze niet makkelijk bereikbaar zijn voor ophalen.

Je krijgt precies wat je besteld.

Deze winkel is een meccano winkel voor volwassenen. Je kan het zo gek niet verzinnen en je creatie staat in no time op. Rotsvast en oerdegelijk. Wij zijn fan!

Helemaal top!

Via website besteld en snel reactie vanuit Buiskoppeling met bevestiging van gewenste leverdatum.

Uitstekend.

Wat verkeerd besteld gratis ruilen en het werd ook nog eens gratis bij mijn thuis afgeleverd, dat noem ik nog eens goede service.

Prima producten en goede service

Een aantal steigerbuizen plus koppelingen besteld en afgehaald in Rotterdam. Helaas bleek er 1 buis te ontbreken. Deze werd echter netjes nagezonden zodat ik die de volgende dag al had. Prima opgelost dus!

Over Buiskoppelingshop.nl

Buiskoppelingshop.nl levert het grootste assortiment (TÜV gecertificeerde) steigerbuizen, buiskoppelingen, accessoires en meubelpakketten voor de laagste prijs in Nederland en België. Onze producten worden o.a. gebruikt voor het maken van meubels, hekwerken, spandoekframes, pergola's, trapleuningen, het inrichten van kantoren en winkels en nog veel meer! Het streven is om bestellingen met koppelingen en/of accessoires die vóór 14:00 uur worden geplaatst (op een werkdag) nog dezelfde dag te verzenden. Dat betekent doorgaans dat uw bestelling de volgende werkdag wordt afgeleverd. Wanneer ook buizen worden besteld dan hanteren wij een levertijd van ca. 1 - 2 werkdagen. U ontvangt een track & trace link, zodra deze door de betreffende vervoerder beschikbaar is gesteld.