Genoeg keus en goede sevice

Was op zoek naar koppelingen voor het maken van een frame voor een stellage voor een kast.Na veel zoeken bij jullie de juiste maat gevonden. Kon het op komen halen toen het mij het beste uitkwam. Top! Het resultaat is mooi geworden!

Was even zoeken bij het afhalen ,maar alles netjes in gepakt ,dus kon gelijk in de auto gelegd worden.

Goede ervaring

Snelle en adequate levering

Op maat gemaakte buizen en toebehoren laten maken bij de Buiskoppelingenshop.nl Was binnen afgesproken tijd gereed en goed verpakt geleverd.

geweldig

geweldig en snel

Goede service en snelle levering

Perfect in uitvoer en snelle levering

Uiterst correct, vriendelijk, snel en kwalitatief

Zeer snel en duidelijk in contact en informatieverstrekking. Uiterst correct en beleefde klantenservice. Met kwalitatief mooie producten.

Alles perfect geregeld

Je krijgt netjes de bevestiging , en een telefoontje wanneer het klaar ligt voor je, in mijn geval haalde ik het af, maar het is ook netjes op tijd in huis als ze het versturen. En uiteraard niet duur. Top

Duidelijke communicatie, zelfs een telefoontje dat het klaarligt.

Perfect materiaal en communicatie

Ik had materialen nodig en was niet bekend met de materialen. De medewerker bleef geduldig, zelfs na 3 telefoontjes met allemaal vragen. Zelfs het verkeerd door mij bestelde koppelstuk mag ik kosteloos omruilen. Geweldig!

Prima kwaliteit en geheel volgens bestelling.

Producten geheel naar wens. Klein verbeterpunt: Het was wel heel erg dik ingepakt (halve kliko vol verpakking) maar de scherpe uiteinden waren juist niet ingepakt.

Super blij dat het zo snel klaargemaakt kon worden ben hartstikke tevreden

Goede service en snel

Fijne snelle service goede kwaliteit

Degelijk materiaal voor een tuin-trapleuning

Op mijn vraag kreeg ik geen bruikbaar antwoord. Als je de vraag niet begrijpt moet je geen verkeerd antwoord geven.

Nvt

Teleurstelling op de factuur

Waarom moet er 1,95 euro aan kosten worden berekend als ik de moeite neem om de bestelling zelf op te halen bij uw bedrijf. Belachelijk verdienmodel.

Beste Rob, Bedankt voor uw beoordeling. We vinden het jammer dat u ontevreden bent. Wij bieden onze klanten de mogelijkheid om orders af te halen, maar ons afhaaladres is niet ons voorraadadres. Daarom rijden wij meerdere keren per week naar het magazijn om afhaalorders op te halen. Dat is waarom voor afhaalorders een klein bedrag wordt berekend. Deze zgn. verwerkingskosten worden overigens direct zichtbaar, zodra u voor de optie "Afhalen" kiest. Zodoende kan dit achteraf geen verrassing zijn voor onze klanten. We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u toch nog vragen en/of opmerkingen hebben dan horen wij dat graag. Onze klantenservice staat voor u klaar! Vriendelijke groeten, Buiskoppelingshop.nl

prima service en snelle afhandeling. Makkelijke webshop

Snel besteld en eenvoudig af te halen.

snel en goedkoop

goede service, vriendelijk, en je kan het afhalen

Fijn contact en goede service, de daad bij t woord!

supergoeie dienstverlening!

Hele fijne correcte behulpzame dienstverlening! Super bedrijf!

Service met een duim

Had de verkeerde besteld kon het zonder probleem omruilen

Goede terugkoppeling

Snelle leveren

Snelle en complete levering. Eerlijke info over wat niet op voorraad is.

Snelle en complete levering. Eerlijke info over wat niet op voorraad is.

Goede en snel

Snelle service en goede kwalitieit

Over Buiskoppelingshop.nl

Buiskoppelingshop.nl levert het grootste assortiment (TÜV gecertificeerde) steigerbuizen, buiskoppelingen, accessoires en meubelpakketten voor de laagste prijs in Nederland en België. Onze producten worden o.a. gebruikt voor het maken van meubels, hekwerken, spandoekframes, pergola's, trapleuningen, het inrichten van kantoren en winkels en nog veel meer! Al onze producten worden direct uit voorraad geleverd. Bestellingen die vóór 14.00u zijn geplaatst worden dezelfde dag nog verstuurd.