Prima zaak

Lekkere website alles goed verpakt vriedelijk geholpen Al un paar keer bij deze zaak gekocht

Mijn ervaring met buiskoppelingshop is goed.

Zeer ruime keuze in buis, koppelingen ect. Goede service.

Zeer goede zaak in Buiskoppelingen en steigerbuizen op internet

Alles wat ik het afgelopen jaar bij buiskoppelingshop heb ,werd keurig op tijd verzonden of kon ik gemakkelijk afhalen.

Flexibel prettig contact

Geen 10 omdat ze niet makkelijk bereikbaar zijn voor ophalen.

Je krijgt precies wat je besteld.

Deze winkel is een meccano winkel voor volwassenen. Je kan het zo gek niet verzinnen en je creatie staat in no time op. Rotsvast en oerdegelijk. Wij zijn fan!

Helemaal top!

Via website besteld en snel reactie vanuit Buiskoppeling met bevestiging van gewenste leverdatum.

Uitstekend.

Wat verkeerd besteld gratis ruilen en het werd ook nog eens gratis bij mijn thuis afgeleverd, dat noem ik nog eens goede service.

Prima producten en goede service

Een aantal steigerbuizen plus koppelingen besteld en afgehaald in Rotterdam. Helaas bleek er 1 buis te ontbreken. Deze werd echter netjes nagezonden zodat ik die de volgende dag al had. Prima opgelost dus!

Super geregeld

Goede website prima personeel

Uitstekend! Top service!

Paar buizen gekocht van uitstekende en betaalbare kwaliteit, keurig netjes klaargemaakt en verpakt. Deze zwaar belast buiten, doen het zeer goed! Op één trof ik wat lakschade aan, deze werd direct vervangen. Geen gezeik! BKS kan van mij op korte termijn weer een order verwachten.

Prima zo

Een kleine klus netjes afgehandeld

Goed materiaal en goede service

Snelle en betrouwbare levering

Goed geregeld tegen een schappelijke prijs

Super snelle levering en goede prijs

Mijn bestelling was snel klaar om opgehaald te kunnen worden. De prijs was ook heel goed.

Snel geleverd, goede prijs.

Met een combinatie van buizen en koppelingen hebben we een prachtige enorme kapstok gemaakt.

Zeer klantvriendelijk

Woensdag voor 14.00 uur besteld. In de handleiding staat volgende dag meestal gebracht. Donderdag gebeld. Toen bleek de bestelling maandag gebracht te worden. Dat vond ik jammer. Toch bleek het voor jullie dat vrijdag mogelijk was. En zo geschiedde. Zeer blij dat we maandag konden werken. In een ochtend was de klus klaar. Zelfs de kapotte koppeling was nog op tijd geleverd. Prima week van jullie. Bedankt.

Na bedrijfsfoutje met bestickering is alles keurig opgelost, binnen enkele dagen.

Positief

Prima product geleverd. En klantvriendelijk personeel.

Makkelijk te bestellen en binnen 2 dagen opgehaald. Goed verpakt in folie, plakband en karton. Na bestelling al de volgende dag op kunnen halen.

Goede en zeer snelle service. Prettig zaken doen

snel en goed

goede site, makkelijke bestelprocedure, snelle bevestiging van de order en snelle levering

Super geregeld!

Prima prijs en snelle levering.

In 1 woord: Uitstekend!!!

Goed assortiment

Goed assortiment. Gedurende corona was afhalen niet mogelijk, inmiddels gelukkig wel. Vooral handig als je maar een paar onderdelen nodig hebt.

Super snelle levering

Super snelle levering, goede service

Over Buiskoppelingshop.nl

Buiskoppelingshop.nl levert het grootste assortiment (TÜV gecertificeerde) steigerbuizen, buiskoppelingen, accessoires en meubelpakketten voor de laagste prijs in Nederland en België. Onze producten worden o.a. gebruikt voor het maken van meubels, hekwerken, spandoekframes, pergola's, trapleuningen, het inrichten van kantoren en winkels en nog veel meer! Het streven is om bestellingen met koppelingen en/of accessoires die vóór 14:00 uur worden geplaatst (op een werkdag) nog dezelfde dag te verzenden. Dat betekent doorgaans dat uw bestelling de volgende werkdag wordt afgeleverd. Wanneer ook buizen worden besteld dan hanteren wij een levertijd van ca. 1 - 2 werkdagen. U ontvangt een track & trace link, zodra deze door de betreffende vervoerder beschikbaar is gesteld.