helemaal prima, goed spul, prima prijs

Makkelijke site, alles goed te vinden, prima prijs en service als je maatwerk wenst. Dus hoogste score

Top scherpe prijs en zeer snel klaar

goede service

Na mijn bestelling kreeg ik een bericht dat e.a. klaar stond. Bij aankomst vriendelijk te woord gestaan en het materiaal werd door de verkoopster tot aan de auto gebracht. Ik hoefde alleen nog maar op de imperiaal vast te zetten. Prima service.

Mooi spul jammer dat we voor de levering 2 dagen thuis moeten zijn

Hoe bestaat dat zo een kleine order niet in een keer geleverd wordt. Ik zou na reclame op de eerste dag terug gebeld worden, niets gehoord! Vandaag om 8 uur mail dat levering 11-11 tussen 7:15en 9:15 is, vandaag is 12-11???

heel accuraat en sympathiek

duidelijke overzichtelijke site met veel informatie, betrouwbaar en stipt vriendelijke en oplossingsgerichte medewerkers

Aanbeveling!!

Buizen op maat laten zagen, koppel stukken en bevestiging makkelijk uit te zoeken om te koppelen, heb er een leuke klim combinatie van kunnen maken op kinderkamer.

Prima voor elkaar!

Duidelijk en glashelder!

Levering snel en correct. Prima materiaal

Levering snel en correct. Prima materiaal

Kon helaas op de foto niet zien of de wiel expander voor vierkante of ronde buis was Levering en afhandeling was goed

Gunstige prijzen en zeer vlotte levering.

Zie boven

Goede prijs. (niet dè goedkoopste) snelle levering en vriendelijke mensen.

Ben al vaker geweest om spullen te halen, altijd goed, snel en vriendelijk.

Buiskoppelingshop levert het juiste en op tijd.

Afspraken komen ze na en extra service wordt ook gegeven.

snel en compleet

Het werd snel en compleet geleverd. vond wel dat de buiskoppelingen een vreemd luchtje hadden. Heb daarom alles afgespoeld.

Ruime keuze en degelijk materiaal

Ruime keuze en degelijk materiaal

Goede website, simpele afhandeling - zo hoort het te gaan.

Overzichtelijk en efficient.

Snelle levering. Bij telefonisch contact vriendelijk geholpen. Wordt meegezocht naar een goede oplossing.

Snelle levering en prima prijs.

Goede kwaliteit, echt waar voor je geld.

Zeer correct uitgeleverd Zeer te vreden

Van af bestelling tot levereng zeer te vreden Alleen zou ik nog graag de rekening toe gemaild willen krijgen voor mijn boekhouding ik ben op een of andere manier deze kwijt geraakt .

Snelle levering en netjes verpakt en opmaat gemaakt

goede en duidelijke website en zeer snelle levering van de onderdelen.

Vriendelijke medewerkers, website niet op orde en bestelling niet compleet.

Zie boven

Geleverd conform afspraak, voldoet geheel aan mijn verwachting!

Goede gedocumenteerde site. Kon mijn gezochte product makkelijk vinden. Bestellen en betalen ging ook prima. Eigenlijk een selectie, levering en facturering zoals ik hem verwacht. Ging alles in het leven maar zo makkelijk!!

Zeer snelle levering

Goede kwaliteit en snelle levering

Goede site Mooie prijzen Snelle levering

geweldig

Snel en vriendelijk geholpen.Ik wilde nog een stukje proefbuis.Was geen enkel probleem. Stond de volgende dag klaar ter afhaling.Dit bedrijf weet wat service is.

Over Buiskoppelingshop.nl

Buiskoppelingshop.nl levert het grootste assortiment (TÜV gecertificeerde) steigerbuizen, buiskoppelingen, accessoires en meubelpakketten voor de laagste prijs in Nederland en België. Onze producten worden o.a. gebruikt voor het maken van meubels, hekwerken, spandoekframes, pergola's, trapleuningen, het inrichten van kantoren en winkels en nog veel meer! Al onze producten worden direct uit voorraad geleverd. Bestellingen die vóór 14.00u zijn geplaatst worden dezelfde dag nog verstuurd.