Er gingen wat dingen mis, en in de oplossing daarvan zie je de kwaliteit van de winkel

Ik had buizen en koppelstukken besteld. Dat ging makkelijk en snel. Helaas ging er bij de transporteur iets fout waardoor mijn vrouw maar twee van de drie colli in ontvangst nam. Zelden heb ik zo'n snelle, correcte en oplossingsgerichte samenwerking tussen transporteur en winkel gezien. Ik had al bericht van de Buiskoppelingshop vooraleer ze 's ochtends open waren, en ook de transporteur communiceerde erg helder en vlot. In de avond het probleem gemeld, en ik had de volgende dag rond lunchtijd de laatste colli al weer in handen. Alles perfect geleverd, goed verpakt, en compleet. Inmiddels staat een en ander in de kweekkas. Ik beveel deze mensen van harte aan, zeker ook op basis van de service-gerichtheid. Hulde!

product lijkt ok

de aangekochte goederen zijn snel en verzorgd geleverd. de leveringskost mag minder zijn! Didier

Snelle levering top product

Snel in huis en top producten

nette levering

de prijs is hoog ,maar de kwaliteit is goed

Weer prima spullen voor de prijs

Dit is inmiddels mijn 5e bestelling bij Buiskoppelingshop en weer ben ik niet teleurgesteld. Spullen waren goed verpakt en werden snel en netjes afgeleverd. Helaas is het niet (meer) mogelijk om je bestelling op te halen. Anders had ik 5 sterren gegeven…

Prima kwaliteit en snelle levering

Prima kwaliteit en snelle levering

Snelle levering keurige retouren

Prima overzichtelijke website. Keurige levering voor schappelijke bezorgkosten. Retour zending duidelijk en netjes afgehandeld. Prima service

Overzichtelijk

snel en duidelijk selectie maken op de webshop. transport goed inzichtelijk

OK

OK

Prima spul

Goede buizen en netjes geleverd

perfect en correct

perfect en correct

Grote keus en snel klaar

Deze keer niet zo'n grote order, maar ook voor enkele onderdelen wordt je snel geholpen. Ruime parkeergelegenheid voor de deur op Rotterdam airport

Alles conform afspraak. Mbt de geleverde spullen en de afgesproken dag en tijdstip van levering.Perfect.

Duidelijke site, goede service en snelle levering

Prima kwaliteit producten en veel keuze mogelijkheden. Fijn ook de mogelijkheid om af te halen. Scheelt bezorgkosten als je in de buurt woont.

Mijn bestelling werd nooit geleverd!

Geloof deze mensen niet als ze levertermijnen beloven. Ze maken gebruik van hele slechte vervoerders en komen nooit hun afspraken na.

Beste Victor, Bedankt voor uw reactie. We betreuren het enorm dat uw bestelling nog altijd niet geleverd is. De levertijden zijn doorgaans goed te bepalen, maar in uw geval gaat het helaas herhaaldelijk mis. Onze excuses hiervoor! We hebben opnieuw contact opgenomen met de vervoerder en zullen u vandaag uitsluitsel geven over de stand van zaken. Zonder duidelijkheid vanuit de vervoerder zullen we uw bestelling opnieuw verzenden. Nogmaals onze welgemeende excuses! Met vriendelijke groet, Buiskoppelingshop

Supersnelle communicatie en levering. Ik blijf het een toffe zaak vinden en zal er nog zeker meer gaan afnemen.

Snel gevonden wat we zochten. Duidelijk website en snelle levereing.

Heel goede service.

Mijn bestelling werd tijdig geleverd, maar na controle bleek er één onderdeel te weinig geleverd. Ik heb dit gemeld en de dag nadien heb ik dit onderdeel ontvangen. Dit is een topservice en een volgende keer zal ik niet twijfelen om een nieuwe bestelling te plaatsen.

correcte dienstverlening

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering

Helemaal Top

Alles ging zoals je mag verwachten, tiptop in orde

Vlotte bestelling, afhandeling en aan deur levering

Alle onderdelen waren gemakkelijk te vinden, Bestelling liep vlot en levering was snel en tot aan de deur

Aan te raden.

Goede prijs kwaliteitsverhouding. Snelle levering.

Over Buiskoppelingshop.nl

Buiskoppelingshop.nl levert het grootste assortiment (TÜV gecertificeerde) steigerbuizen, buiskoppelingen, accessoires en meubelpakketten voor de laagste prijs in Nederland en België. Onze producten worden o.a. gebruikt voor het maken van meubels, hekwerken, spandoekframes, pergola's, trapleuningen, het inrichten van kantoren en winkels en nog veel meer! Het streven is om bestellingen met koppelingen en/of accessoires die vóór 14:00 uur worden geplaatst (op een werkdag) nog dezelfde dag te verzenden. Dat betekent doorgaans dat uw bestelling de volgende werkdag wordt afgeleverd. Wanneer ook buizen worden besteld dan hanteren wij een levertijd van ca. 1 - 2 werkdagen. U ontvangt een track & trace link, zodra deze door de betreffende vervoerder beschikbaar is gesteld.