Snelle en complete levering. Eerlijke info over wat niet op voorraad is.

Snelle en complete levering. Eerlijke info over wat niet op voorraad is.

Goede en snel

Snelle service en goede kwalitieit

Snelle levering, goede service

Bestellen-Betalen-Afhalen en hupsakee!

Bevestiging duurde iets langer dan voorgesteld. Deze kwam echter wel na 2 dagen en daarmee was afhalen een makkie

Netjes en snel geholpen

Snel, makkelijk en duidelijk!

Fijne service, goede prijzen

Doen wat ze moesten doen, de juiste spullen leveren.

goede navigatie, goed assortiment, scherpe prijzen en snelle service

Ik zocht een paar stukken 42mm alu steigerpijp in diverse afmetingen incl. koppelingen en kwam bij deze webshop terecht. Scherpe prijzen. bij de Duitse concurrent ruim 30 euro duurder. Dus check. Goed assortiment geen rotzooi en prettig zoeken. op maat zagen ook erg fijn wat voor mij snellere werken is. zo besteld en snel een bevestiging van mijn bestellingen en volgende dag op halen naar een berichtje in mijn mailbox. top.

goed en goedkoop

netjes verpakt en helemaal in orde

Goede service en kwaliteit voor een schappelijke prijs

Ik bestel hier al vaker, en elke keer is het weer zoals verwacht. Kom ik ergens niet uit dan kan ik ze bellen en zo kom ik meestal wel op een oplossing. Maar met de website heb ik tot nu toe alles weten te vinden wat ik nodig had. Ook de service omtrent COVID-19 is nu perfect geregeld. Ik heb niks op te merken over dit bedrijf. Ga vooral zo door.

Contact gezocht en mijn vraag voorgelegd. Vervolgens supersnel geholpen.

Gewoon goed

Spulletjes besteld, netjes op de hoogte gehouden via WhatssApp van de status. Op tijd af kunnen halen.

BETER KAN BETER

Alle maten perfect, alles keurig ingepakt, paklijsten erbij in de doos. Een kleine tip een goedkope passende Imbus sleutel erbij omdat het een Engelse maat is en alle koppelingen hebben dezelfde klembouten dus er is 1 type sleutel mogelijk dus dit zou er best bij geleverd mogen worden. Imbus 6 past nl niet goed. Ik denk dat het 1/4"is.

Heel erg makkelijk te bestellen op de goed werkende webwinkel. Fijne klantenservice En vriendelijk personeel!

Compleet en snel

Duidelijke site, goede communicatie wanneer het materiaal gereed ligt en afhalen is spelen gemakkelijk. Ik werd zelfs geholpen met het in de auto leggen

Geweldig goed

Werkelijk prima geregeld op woensdag besteld en vrijdag afgehaald en alles klopte. Voor mij alleen maar complimenten, ging het overal maar zo. Bedankt

Besteld, precies op maat, snel en netjes verpakt. Vriendelijk overhandigt bij het ophalen van mijn bestelling. Even goed kijken naar het moment dat je besteld en wanneer je het dan op kan halen, maar dat vond ik best wel duidelijk gecommuniceerd.

Goede webshop, handig al mij onderdelen zo gevonden te hebben

Blij mens

Materiaal lag op tijd klaar en een snelle vriendelijke afhandeling

Perfect fit en kwaliteit!

Goede en snelle service. Moest iets meer moeite doen met de expanders maar uiteindelijk goed gekomen met een beetje inspanning.

uitstekende ervaring met buiskoppelingen shop

Goede prijs, bestelling netjes verpakt.

Goede prijzen en snelle levering!

Prima bedrijf met goede prijzen en snelle service!

Levering volgens afspraak

Levering volgens afspraak en binnen afgesproken termijn

prima geregeld

Prima materiaal stond mooi klaar om op te halen prima service Snel te leveren

Uiterst tevreden .

Makkelijke website en snelle levering Erg fijn dat je het zelf op kan halen . Vriendelijke en behulpzame mensen . Ik kom zeker terug hier .

Over Buiskoppelingshop.nl

Buiskoppelingshop.nl levert het grootste assortiment (TÜV gecertificeerde) steigerbuizen, buiskoppelingen, accessoires en meubelpakketten voor de laagste prijs in Nederland en België. Onze producten worden o.a. gebruikt voor het maken van meubels, hekwerken, spandoekframes, pergola's, trapleuningen, het inrichten van kantoren en winkels en nog veel meer! Al onze producten worden direct uit voorraad geleverd. Bestellingen die vóór 14.00u zijn geplaatst worden dezelfde dag nog verstuurd.