Mijn bestelling werd nooit geleverd!

Geloof deze mensen niet als ze levertermijnen beloven. Ze maken gebruik van hele slechte vervoerders en komen nooit hun afspraken na.

Beste Victor, Bedankt voor uw reactie. We betreuren het enorm dat uw bestelling nog altijd niet geleverd is. De levertijden zijn doorgaans goed te bepalen, maar in uw geval gaat het helaas herhaaldelijk mis. Onze excuses hiervoor! We hebben opnieuw contact opgenomen met de vervoerder en zullen u vandaag uitsluitsel geven over de stand van zaken. Zonder duidelijkheid vanuit de vervoerder zullen we uw bestelling opnieuw verzenden. Nogmaals onze welgemeende excuses! Met vriendelijke groet, Buiskoppelingshop

Supersnelle communicatie en levering. Ik blijf het een toffe zaak vinden en zal er nog zeker meer gaan afnemen.

Snel gevonden wat we zochten. Duidelijk website en snelle levereing.

Heel goede service.

Mijn bestelling werd tijdig geleverd, maar na controle bleek er één onderdeel te weinig geleverd. Ik heb dit gemeld en de dag nadien heb ik dit onderdeel ontvangen. Dit is een topservice en een volgende keer zal ik niet twijfelen om een nieuwe bestelling te plaatsen.

correcte dienstverlening

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering

Helemaal Top

Alles ging zoals je mag verwachten, tiptop in orde

Vlotte bestelling, afhandeling en aan deur levering

Alle onderdelen waren gemakkelijk te vinden, Bestelling liep vlot en levering was snel en tot aan de deur

Aan te raden.

Goede prijs kwaliteitsverhouding. Snelle levering.

Prima website, product perfect op maat en strak geleverd. Pluim!

Prima website, product perfect op maat en strak geleverd. Pluim!

Zorgeloos bestellen

Bestellen en zeker weten dat het geleverd wordt. Iedere keer weer.

Goede kwaliteit en goedkoper dan concurrentie

Als je kiest voor ophalen en op de fiets komt zonder smartphone met routeplanner zoals ik is het moeilijk vinden. Zelfs de buren 20 meter om de hoek konden de straatnaam niet..

Eenvoudig en makkelijk

Nu twee keer een bestelling geplaatst, in beide gevallen netjes op het beschreven moment beschikbaar voor ophalen. Keurig verpakt en precies volgens wens.

goede service professioneel

De bestelling incl. de op maat gemaakte delen waren snel en netjes geleverd

Alles klopte!

Alles klopte dus..........................

Snel en perfect afgehandeld

Productinfo was duidelijk en juist weergegeven

Snelle levering . Netjes afgeleverd . Materiaal voldoet volledig aan de verwachting.

Een goed contact met Buiskoppelingshop

Het betrof een vrij grote en gedetailleerde bestelling voor 3 botenwagens voor onze roeivereniging. In overleg met de klantenservice daarom de bestelling gedaan via een e-mail met een stuklijst als bijlage Aanvankelijk daardoor enige problemen met de bestellijst maar die werden soepel opgelost. De persoonlijke aflevering met een middelgrote bestelwagen door Stefan was helemaal top.

Vlotte webshop en afhandeling

Eenvoudig te bestellen en correcte tijdige levering ! Aanrader

zeer snelle levering

Ik ben zeer content met de snelle service.

Aanrader voor anderen goede producten

Aanrader voor anderen goede producten

Levering was in 2 keren, normaal alles in een pakket. Één pakket vergeten bij levering.

Vakkundig opgelost na telefoon. Levering van 2de pakket daags nadien. Hartelijk dank voor de service. Mvg Lino Simons

Makkelijk en snel.

Makkelijk en snel.

Lange Kleiweg 62M

2288 GK Rijswijk

Over Buiskoppelingshop.nl

Buiskoppelingshop.nl levert het grootste assortiment (TÜV gecertificeerde) steigerbuizen, buiskoppelingen, accessoires en meubelpakketten voor de laagste prijs in Nederland en België. Onze producten worden o.a. gebruikt voor het maken van meubels, hekwerken, spandoekframes, pergola's, trapleuningen, het inrichten van kantoren en winkels en nog veel meer! Het streven is om bestellingen met koppelingen en/of accessoires die vóór 14:00 uur worden geplaatst (op een werkdag) nog dezelfde dag te verzenden. Dat betekent doorgaans dat uw bestelling de volgende werkdag wordt afgeleverd. Wanneer ook buizen worden besteld dan hanteren wij een levertijd van ca. 1 - 2 werkdagen. U ontvangt een track & trace link, zodra deze door de betreffende vervoerder beschikbaar is gesteld.