Prima website, product perfect op maat en strak geleverd. Pluim!

Prima website, product perfect op maat en strak geleverd. Pluim!

Zorgeloos bestellen

Bestellen en zeker weten dat het geleverd wordt. Iedere keer weer.

Goede kwaliteit en goedkoper dan concurrentie

Als je kiest voor ophalen en op de fiets komt zonder smartphone met routeplanner zoals ik is het moeilijk vinden. Zelfs de buren 20 meter om de hoek konden de straatnaam niet..

Eenvoudig en makkelijk

Nu twee keer een bestelling geplaatst, in beide gevallen netjes op het beschreven moment beschikbaar voor ophalen. Keurig verpakt en precies volgens wens.

goede service professioneel

De bestelling incl. de op maat gemaakte delen waren snel en netjes geleverd

Alles klopte!

Alles klopte dus..........................

Snel en perfect afgehandeld

Productinfo was duidelijk en juist weergegeven

Snelle levering . Netjes afgeleverd . Materiaal voldoet volledig aan de verwachting.

Een goed contact met Buiskoppelingshop

Het betrof een vrij grote en gedetailleerde bestelling voor 3 botenwagens voor onze roeivereniging. In overleg met de klantenservice daarom de bestelling gedaan via een e-mail met een stuklijst als bijlage Aanvankelijk daardoor enige problemen met de bestellijst maar die werden soepel opgelost. De persoonlijke aflevering met een middelgrote bestelwagen door Stefan was helemaal top.

Vlotte webshop en afhandeling

Eenvoudig te bestellen en correcte tijdige levering ! Aanrader

zeer snelle levering

Ik ben zeer content met de snelle service.

Aanrader voor anderen goede producten

Aanrader voor anderen goede producten

Levering was in 2 keren, normaal alles in een pakket. Één pakket vergeten bij levering.

Vakkundig opgelost na telefoon. Levering van 2de pakket daags nadien. Hartelijk dank voor de service. Mvg Lino Simons

Makkelijk en snel.

Makkelijk en snel.

Koppelstukken zijn goed

Goede kwaliteit. Portkosten zijn vrij duur

Een voorbeeld van hoe het zou moeten zijn.

Wat een geweldig bedrijf. Meedenkend, oplossend, communicatief en heel erg correct in reacties.

top bedrijf

buizen moest ik op verzoek van mijn vrouw een 2e keer laten verzagen en dit bleek geen enkel probleem. Goed verzorgd materiaal, zeer vriendelijke en behulpzame mensen Kortom: top

Goede service en duidelijke communicatie

Steigerbuizen en buiskoppelingen besteld voor een kledingrek project. Goede afhandeling en communicatie (over de bestelling en bezorging) per email. Goed verpakt en netjes aangekomen.

Totaal geen Communicatie

Nadat we besteld hadden en betaald niks meer gehoord. Nadat we na 1,5 week zelf belde zeiden ze “ U moet nog betalen “ nadat we een print screen van de bank hadden gestuurd zeiden ze ; “ uw bestelling ligt al lang klaar we hebben verkeerd gekeken. In de Communicatie stond niets als ; Sorry of onze excuses

Beste Esli, Bedankt voor uw beoordeling. Hierbij alsnog onze welgemeende excuses voor de moeizame communicatie. Normaal gesproken ontvangt u als klant automatisch een bestelbevestiging. In het geval van deze afhaalorder zien we dat er tevens een mail is verstuurd waarin aangegeven is dat uw bestelling klaar lag. Het is onduidelijk waarom deze mails niet bij u aangekomen zijn. Zijn deze wellicht in uw spam-folder terecht gekomen? Wel of geen mails? Het verandert niets aan het feit dat een "sorry" of "onze excuses" een kleine moeite was geweest. Hierbij dus alsnog onze excuses! We wensen u veel succes met uw bouwproject en hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Vriendelijke groeten, Buiskoppelingshop.nl

Bestelling snel en correct ontvangen

Makkelijke website, simpele bestel procedure en redelijke transport kosten. Bestelling was weer volledig en snel in huis,

degelijk en goed

degelijk en goed.

Top product

Heb het heel goed ontvangen en best kwaliteit producten.. Klant was helemaal tevreden.. Dus in de toekomst zal ik zeker weer bestellen

Kwaliteits spullen

Heerlijk zo solide en stevig dat dit spul is. Makkelijk te bevestigen.

correct

Correcte levering, goederen onbeschadigd en juiste kwaliteit.

Over Buiskoppelingshop.nl

Buiskoppelingshop.nl levert het grootste assortiment (TÜV gecertificeerde) steigerbuizen, buiskoppelingen, accessoires en meubelpakketten voor de laagste prijs in Nederland en België. Onze producten worden o.a. gebruikt voor het maken van meubels, hekwerken, spandoekframes, pergola's, trapleuningen, het inrichten van kantoren en winkels en nog veel meer! Het streven is om bestellingen met koppelingen en/of accessoires die vóór 14:00 uur worden geplaatst (op een werkdag) nog dezelfde dag te verzenden. Dat betekent doorgaans dat uw bestelling de volgende werkdag wordt afgeleverd. Wanneer ook buizen worden besteld dan hanteren wij een levertijd van ca. 1 - 2 werkdagen. U ontvangt een track & trace link, zodra deze door de betreffende vervoerder beschikbaar is gesteld.