Prima zaken doen

Correct geleverd

Keurig geregeld

Zat telfoutje in levering, wat zondermeer netjes werd opgelost.

snelle levering en goed product

Hadden snel een buizensnijder nodig. Wordt snel geleverd keus uit producten met duidelijke omschrijvingen.

Gewoon goed en betrouwbaar

Alles volgens afspraak

Prima product precies zoals beschreven en wat wij zochten. Keurig op tijd door vriendelijke bezorger bezorgd

Prima afhandeling

Gemaakt en geleverd zoals gevraagd.

Goed geregeld

Bestelling geplaatst op vrijdag, de week erna op woensdag in huis. Goede kwaliteit, keurig gesneden en stevig verpakt.

Top materiaal, snel geleverd!! Zeer tevereden!

goer ervaring

alles was aangeleverd zoals beloofd.

Zeer goed,snelle levering ondanks vakantieperiode.

Overzichtelijk

Onlangs buisen en koppelingen besteld en opgehaald bij het bedrijf, toen ik aan mijn project bezig was was er 1 buis te lang verkeerd gemeten, ik belde het bedrijf op of ik even langs kon komen om er een stukje aftehalen, dat kon niet omdat de gene die dat deed op vakantie was,ja dat vind ik een beetje jammer dat er dan geen vervanging is.

Goede producten, goede service, nette prijzen

Goede producten, goede service, nette prijzen

Vlotte service

Snelle en duidelijke communicatie. Er was een fout in de levering maar die werd heel snel en vlot rechtgezet.

Extreem goeie koppelingen die altijd passen

Voor een oude stelling was ik op zoek naar de geschikte koppeling. Deze heb ik gevonden voor de beste prijs en kwaliteit op buiskoppelingshop.

Supersnel geleverd.

Supersnel geleverd, en voldoet aan verwachting.

Perfect en snel geleverd.

Goede en duidelijke website. Snel geleverd.

heel goed, mooie materiaal, snel geleverd

niets aan toe te voegen, fijn bedrijf, goede service, goed materiaal

Goede prijs / kwaliteit verhouding

duidelijke website met web shop goede service

fijn om zaken mee te doen levering betrouwbaar en komen de gemaakte afspraken na

Makkelijk bestellen en snel thuis.

Fijne site, snel geleverd

Snel en correct

Geleverd zoals beloofd

Alles tip top geregeld.

Makkelijk bestellen en afhalen.

Goed en betrouwbaar!

Bestellen ging eenvoudig, zat inspiratie / voorbeelden op de website te vinden en weer supersnel tegen een scherpe prijs geleverd. Tot de volgende keer…

Altijd alles goed geregeld en voor een scherpe prijs

groot assortiment, inmiddels weer uitgebreid. Ik kijk nergens anders. Alleen af en toe om te checken of de prijzen nog steeds scherp zijn

Over Buiskoppelingshop.nl

Buiskoppelingshop.nl levert het grootste assortiment (TÜV gecertificeerde) steigerbuizen, buiskoppelingen, accessoires en meubelpakketten voor de laagste prijs in Nederland en België. Onze producten worden o.a. gebruikt voor het maken van meubels, hekwerken, spandoekframes, pergola's, trapleuningen, het inrichten van kantoren en winkels en nog veel meer! Het streven is om bestellingen met koppelingen en/of accessoires die vóór 14:00 uur worden geplaatst (op een werkdag) nog dezelfde dag te verzenden. Dat betekent doorgaans dat uw bestelling de volgende werkdag wordt afgeleverd. Wanneer ook buizen worden besteld dan hanteren wij een levertijd van ca. 1 - 2 werkdagen. U ontvangt een track & trace link, zodra deze door de betreffende vervoerder beschikbaar is gesteld.