Bijzonder goed en prettig

Helder, last minute aanpassing mogelijk, geen bot maar een mens aan de mail

Perfecte materialen en alles op maat

Wilde met steigerbuis een kapstok maken in een nis. Ik kon gemakkelijk kiesen tussen materialen, kleur, dikte en lengte. Alles werd een week later bezorgd. Perfect.

Snelle levering, goede maatvoeting

Bestellen ging eenvoudig. De geleverde onderdelen zijn goed verpakt en mooi op maat. Had eerst niet door dat de prijzen excl. Btw. zijn. Verder prima prijs. Snel geleverd.

No nonsense

Duidelijke website, heldere besteloverzicht, makkelijk af te halen.

Net bedrijf. Komt zijn afspraken na. Levering van zwarte steigerbuizen op maat met verschillende buiskoppelingen was keurig verpakt en sneller beschikbaar dan gepland. Duidelijke website en goede communicatie.

Super snelle en correcte sevice

Super snelle en correcte service

Goede producten

Ze leveren altijd goede producten. De levertijd is wel prijzig, slimmer is dan om het op te halen.

Bijna alles te verkrijgen!

Ideaal voor diverse hobby projecten. Ik heb er al een kapstok, dj-meubel en buitenstellage van gemaakt.

Ik had beter verwacht.

De afwerking kon beter. Zonder schroom,plekken zonder chroom. Ik denk dat ze na een tijd gaan roesten....

Prima leverancier

Je kan ze bellen zonder doorkiestoestanden, wachttijden, chatbots of andere rottigheid. Vriendelijk geholpen, zonder belscripts of onnodig beleefdheidsgekakel. Waar vind je dat nog vandaag de dag? Ook de prijs is prima. Verzending binnen een dag blijft een mooi streven.

Zoals t hoort, goede site, correcte levering

Makkelijke site, eenvoudig bestellen, goede info na bestellen, correcte levering

Snelle reactie

Goede aftersales.

Niks mis mee

Prima product en levering op tijd zoals ze aangegeven hebben

prima bedrijf!

De materialen zijn van goede kwaliteit, de bestelling was goed on-line te maken. De aflevering was compleet en volgens afgesproken tijdspanne.

Zeer correcte service

duidelijke website, afhandeling en zelf afhalen in de buurt

Website is duidelijk in materialen, uitvoeringen en prijzen. Gemakkelijk in winkelmand vullen en afrekenen. Afhalen in de buurt maakte de keuze compleet.

tip top in orde

goed mooi materiaal, geen B-Keuze. Geen lelijke naden, lassen of beschadigingen op de pijp / koppelingen.

prima product en snelle levering

Product goed verpakt, snelle levertijd en prima maatvoering.

Zeer snelle levering, goede kwaliteit en prijs

Zeer goede ervaring.

Goede service en kwaliteit van producten

Goede service en kwaliteit van producten

snel en goed

Perfecte koppelingen voor mijn zomeroverkapping.

Goede prijs

Was op zoek naar een roestvrije gordijnroede voor buiten. Ben zeer tevreden over de prijs, levering en assortiment.

Fast

Really friendly and helpful when I had questions, fast delivery and really good quality of the materials

Vlotte bestelling en snelle levering

- gemakkelijk overzicht van de producten - voldoende informatie om de juiste koppelstukken te vinden - snelle levering

Goede service en redelijke prijzen.

Mijn ervaringen met uw bedrijf zijn erg positief. Absolute aanrader!!!

Kranebittenbaan 22 3045 AW Rotterdam

Over Buiskoppelingshop.nl

Buiskoppelingshop.nl levert het grootste assortiment (TÜV gecertificeerde) steigerbuizen, buiskoppelingen, accessoires en meubelpakketten voor de laagste prijs in Nederland en België. Onze producten worden o.a. gebruikt voor het maken van meubels, hekwerken, spandoekframes, pergola's, trapleuningen, het inrichten van kantoren en winkels en nog veel meer! Het streven is om bestellingen met koppelingen en/of accessoires die vóór 14:00 uur worden geplaatst (op een werkdag) nog dezelfde dag te verzenden. Dat betekent doorgaans dat uw bestelling de volgende werkdag wordt afgeleverd. Wanneer ook buizen worden besteld dan hanteren wij een levertijd van ca. 1 - 2 werkdagen. U ontvangt een track & trace link, zodra deze door de betreffende vervoerder beschikbaar is gesteld.