Top site en super snelle levering

Ik koop hier altijd mijn hockeyspullen, ze hebben genoeg keuze en leveren super snel!

Werkt allemaal heel erg goed

Toen ik ze voor het eerst gebruikte zat alles gelijk goed en werkt goed en het bestellen en de website zag er goed uit en werkte ook allemaal goed

Zeer snel en correct geleverd!

Mooi assortiment! Supersnel geleverd! Correcte prijs!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

beschamende afhandeling van omruiling dus werd het een retour

Na 4 minuten te wachten kreeg ik gehoor en vroeg ik een klein ogenblik aangezien ik de luidspreekfunctie van de smartphone wilde uitschakelen. Daarop antwoordde de medewerker dat hij geen ogenblik tijd had en dat het niet de bedoeling was dat hij diende te wachten! Wel een aparte commerciële ingesteldheid en nadat ik dan de vraag terugkaatste en vroeg of hij nog wel tijd voor mij wilde vrijmaken vroeg hij of ik bijna klaar was. Heb dan op vriendelijke wijze bedankt voor een omruiling en bijkomend order en besloten dat het een retour wordt. Hoop dat het telefoongesprek wordt gebruikt voor een trainingsdoelstelling want er is blijkbaar nog wel wat werk op deze afdeling.

Hi Philippe, Bedankt voor uw feedback. Vervelend om te horen dat het telefoongesprek zo is gelopen, dat is uiteraard niet de bedoeling. Helaas kan ik op uw e-mailadres geen bestelling bij ons vinden, maar we zullen intern uitzoeken hoe dit heeft kunnen gebeuren. Onze excuses voor het ongemak! Met sportieve groet, Team HockeyDirect

Snelle levering. Duidelijk bestelproces en goede product omschrijving. Hoge kwaliteit v producten. Goede merken.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Scherpe prijzen, snelle levering, goede voorwaarden.

Parfait et rapide

bons prix, livraison rapide et produit conforme à la description, merci

Snelle reactie op ruilverzoek

Prima webwinkel waarbij ik een te kleine trui had besteld. Ik heb via de e-mail contact opgenomen om die te ruilen. De grotere maat kostte €4 meer en kreeg daarvoor een betaallink. Ze reageren snel op mails en handelen het keurig af.

Producten snel geleverd. Omruilen ivm andere maat fijn en goed geregeld.

Prima op tijd geleverd en niet duur

Eerste bestelling en prima tevreden met de service

Snelle levering, goede prijs!

Snelle levering. Ik vergeleek de prijs met andere websites en HockeyDirect bood de beste prijs aan!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Klantvriendelijk met dikke punt op de i

Afgezien vd erg scherpe prijzen, bestel ik vaak bij hockeydirect omdat ze super klantvriendelijk en oplossingsgericht werken. Ze denken niet in problemen maar in oplossingen, echt heel fijn.

Service zoals je wenst

Eerste paar hockeyschoenen besteld, die kwamen de volgende dag maar bleken net te klein. Om 19:30 uur klantenservice gebeld, "Als u deze eerst retour stuurt, moet u wachten tot ze hier zijn en dan duurt het twee dagen langer". Toen zag ze dat een maat groter nog in stock was. " Als u die nu besteld, zijn ze er morgen nog". De volgende morgen om 11:00 werden ze geleverd en 4 dagen later werd het bedrag van de eerste teruggestort. Service die je verwachtingen overstijgt.

Top bedrijf

Snelle service! En mijn hockey rokje was iets te groot, ruilen was geen probleem! Zo geregeld ! Zou hier zeker vaker bestellen en raad ze ook zeker aan

Fijne en snelle bezorging

Binnen een dag alles ontvangen. Goede kwaliteit! Nadeel bezorgkosten toen ik iets was vergeten...j

Heel erg goed!

Mijn sportschoenen kwamen snel aan en zijn precies zoals op de foto! Top service! Daarnaast was het pakket ook snel verzonden en kreeg ik vaak genoeg een update over waar hij was. Zeker een aanrader!

Top geregeld snelle verzending

Snelle levering en mooi product

Goed product en snelle levering

Goede keuzemogelijkheden, ook qua prijs, goede verhoudingen en aanbiedingen. Snelle levering.. Ik ga zeker vaker bestellen bij Hockey Direct

Mooie producten en snelle service

Mooie producten en snel geleverd.

Alles prima

Snelle levering, goed assortiment

Weer helemaal voorzien met de vlotte levering

Groot aanbod om uit te kiezen en uitstekende hulp van de klantenservice als je zelf de keuze niet kan maken. Na bestellen snel in huis zodat je het gelijk kan gebruiken!

speedy delivery and service

This website is so easy to use and checkout. I ordered my stuff in the late afternoon and by 10am the following day I already had them. Did I mention its also cheap?

Klantenservice erg prettig

Ruilen van schoenen. Extra kosten via een handig mailtje met link. En de dame zocht meteen mee naar een alternatief. Het duurde wel lang. (Maar ik was ook niet de snelste met versturen)

Hele fijne hockey trui

Heel goed. De trui was al binnen 24 uur binnen

Erg fijne service. Omruilen na een verkeerde maat besteld te hebben verliep super soepel en de levering was snel. Heel klantvriendelijk.