Mooie gravure op stick - zeer tevreden

Beste, Mijn dochtertje van 3,5 jaar is net begonnen met hockey. Bij de lokale sportwinkels (denk aan een Decathlon) vonden we ons ding gewoon echt niet. Niet qua maat, en niet qua look and feel. Bij hockey direct zat het meteen goed. Voor een kleine 9 euro extra heb ik haar stick laten personaliseren. Zo ontzettend blij mee, de gravure is echt geslaagd. We kunnen niet wachten om haar in actie te zien. Snelle levering, correcte prijzen. Kortom, wij zijn erg tevreden. Ook toekomstige aankopen - zoals een rugzak en schoenen - zullen we bij jullie doen. Groeten

Heel goed en snel

Binnen 2 dagen een heerlijke stick geleverd gekregen!

Giede prijs, snelle levering

Snel geleverd, goede service!

Het pakket was snel geleverd. Omruilen van het artikel ging snel en gemakkelijk. Fijne goede service!

Snelle levering voor een nette prijs.

Binnen 2 dagen had mijn dochter de schoenen die ze wilde. En ik betaalde 15% minder dan elders. We zijn dus allebei 100% tevreden!

Snelle levering, eerlijke prijzen

Shirts besteld maat was niet goed, tel. contact gehad, kosteloos shirts retourneren en daarna razendsnel nieuwe maat ontvangen.

Opnieuw keurige snelle levering en goede communicatie daarover!

Mooie tas

Ze was er super blij mee dat tijgerprintje op der hockey tas was echt in de roos geschoten

Fijne ervaring met HockeyDirect

Super leuk setje kleding besteld en netjes ontvangen. Setje van Osaka mooie kwaliteit sportkleding! Staat super leuk en zit fantastisch!!! Toppers!

Snelle levering van alles wat je besteld

Stick, jacks, schoenen of sokken alles verloopt snel en soepel. Alleen de stickbag junior is niet echt voor een meisje van 8 ofwel veel te groot. Naam staat erop dus retourneren geen optie. Dus lang op hockey blijven en ooit plezier hebben van deze mooie tas.

Hele goede ervaringen

Duidelijke website met uitgebreid assortiment. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de bestellingen en retouren. Bestellingen snel en netjes geleverd. Ik beveel de site van HockeyDirect aan iedereen aan!

Geweldig, snel bezorgd en goede kwaliteit.

Ik werd goed geïnformeerd over het product waar ik geïnteresseerd in was, bezorging was zeer snel en over de kwaliteit ben ik ook super tevreden.

FANTASTISCH!

Super, snel, efficiënt, veilig en vriendelijk! Alleen maar TOP

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Groot assortiment en prima levering

Er zijn weinig webshop met zo'n uitstekende levering, die je prima kunt volgen Ruime keuze en prima prijzen

Kan niet beter!

Ik heb nu een paar keer iets besteld bij HockeyDirect, en de service is elke keer heel goed! Vandaag besteld, morgen in huis! Nóg een voordeel aan HockeyDirect is is dat als er nieuwe hockeyschoenen (bijvoorbeeld) uitkomen staan ze gelijk al op de website en kan je ze bestellen. Echt een top site dus!

in een woord top

De afgelopen maanden geregeld iets besteld. Altijd een snelle levering die prima en met zorg verpakt is. Ook een keer iets retour moeten sturen maar ook dit werd vlot en helemaal top verwerkt!

Klacht werd uitstekend en snel opgelost! Perfecte service!

De bestelling van een shirtje bleek in de maatvoering anders dan de maattabel aangaf. Na één telefoontje werd deze klacht direct correct opgepakt door Hockeydirect! We zijn erg tevreden over de persoonlijke service en het nieuwe shirtje wat nu wél past!!

Zeer prettige ervaring met bestelling. Wordt snel afgehandeld en volgende dag al in huis!

Prima levering

Product werd snel geleverd met aandacht voor details.

De laatste keer zeer slecht

Ik heb kousen besteld de laatste keer. Deze bestelling wordt keer op keer verzet. Ik heb ze vandaag nodig voor een tornooi dat mijn dochter mee dmspeelt en ben vandaag in extremis nog andere sokken gaan kopen. Niet betrouwbaar dus.....Vorige ervaringen waren altijd goed. Deze dus totaal slecht.

Beste Grietje, Bedankt voor uw feedback. Via de website wordt vermeld dat een artikel dezelfde dag wordt verstuurd. De bestellingen worden daarna overgenomen door onze vervoerders van PostNL waar helaas een vertraging heeft plaatsgevonden. Wij hopen u volgende keer weer zonder vertragingen te kunnen voorzien van een snelle levering en zien u graag terug in onze webshops. Met sportieve groet, Team HockeyDirect

Top! Binnen een dag al weer binnen!

Binnen één dag al lekker sporten. Top service!

Zoals het hoort!

Alles wat ik in de afgelopen tijd besteld heb bij hockeydirect was altijd snel geleverd. Als iets later geleverd werd dan in eerste instantie verwacht kreeg ik keurig een mailtje. Ook zijn ze eerlijk met hun marketing en tonen ze geen reclame van producten die al uitverkocht zijn. Zeer tevreden!

Prima geregeld!

Site is gebruiksvriendelijk en bestelling snel binnen :)

Ik heb al heel wat gekocht op HockeyDirect en ben over al mijn producten zeer tevreden, ze gaan lang mee en zijn niet anders dan op de foto online. HockeyDirect heeft een groot gamma en leuke artikelen.

Perfecte

Makkelijke site en super snel geleverd!