Aanrader - oranje shirt

Aanrader! Mooi shirt + bedrukking, snel geleverd volgens planning.

Beste Sam, Bedankt voor je top beoordeling. We stellen de mening van onze klanten erg op prijs! We vinden het dus fijn om te lezen dat je ons aanraadt en dat alles zo goed is verlopen bij je bestelling. Ik wil je veel plezier wensen met het shirt!

Fijne website - snelle levering

Al mijn hockeyspullen snel in huis.

Snelle levering, leuke aanbiedingen

De bestelling wederom snel verzonden. De truien die ik besteld had zijn mooi van kwaliteit en de maat valt goed. Leuke aanbiedingen waar ik nog even snel de paklijst voor hockeykamp heb aangevuld.

Goede product, snelle levering

Het product past perfect op onze keeper. Snel geleverd!!!

Goedemorgen Ruth, Bedankt voor je beoordeling. Goed om te horen dat het product zo goed bevalt en dat de levering ook nog volgens belofte is gedaan! We hopen je snel weer terug te zien op onze website!

PERFECT

Super happy with the free delivery (although it's overseas) They were fast too!

Snelle service en goede producten

Altijd keurig en snel geleverd. Bij vragen altijd netjes te woord gestaan. Retour zenden is fantastisch. Fijn dat er een retour sticker bij zit en het zakje te herbruiken is.

Kwaliteit en snelheid tegen scherpe prijzen

Wat mij betreft het alternatief voor fysieke hockeywinkel, breed assortiment en hele snelle levering.

Beste Merijn, Bedankt voor deze top beoordeling. We stellen je mening erg op prijs en vinden het leuk om te lezen dat je zo tevreden bent! We hopen je snel weer terug te zien bij onze webshops!

Snelle levering.

Goede spullen voor een goede prijs en een hele fijne en behulpzame klantenservice.

Mijn postpakket is nog steeds niet aangekomen, ook na mail geen communicatie

Mijn postpakket is nog steeds niet aangekomen, ook na mail geen communicatie

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Beste Thomas, Allereerst wil ik je bedanken dat je de tijd en moeite hebt genomen om een beoordeling over ons achter te laten. Wij waarderen de meningen van onze klanten namelijk enorm, en streven er dan ook naar om onze service continu te verbeteren. Helaas lees ik in je beoordeling dat je niet tevreden bent over onze service. Ik hoop dat we dit samen kunnen rechtzetten, en daarom kijk ik graag met je mee naar de situatie. We vinden het vervelend om te lezen dat je geen pakket hebt ontvangen. Ik zie op de track en trace link dat het pakket enige tijd in het sorteercentrum heeft gelegen en klaar om opgehaald te worden. We hebben de track en trace link nogmaals naar je doorgestuurd zodat je het pakket kon volgen. Ik hoop dat inmiddels het pakket in jouw bezit is en dat je veel sport plezier ervaart. Onze excuses voor de eventuele vertraging!

Bestelling top, levering héél snel !

Grote keuze. Makkelijke bestelling en nog snellere levering !

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Beste Caroline, Allereerst wil ik je bedanken dat je de tijd en moeite hebt genomen om een beoordeling over ons achter te laten. We waarderen de mening van onze klanten erg en vinden het fijn om te lezen dat je ons aanbeveelt bij anderen. We hopen je snel terug te zien op onze website!

Levering via DHL niet op tijd

Op de website wordt beloofd voor 2130 besteld volgende dag in huis. Dit klopt niet. E’en pakket een dag later, andere pakket retour aan afzender zonder dat het bij mij is gekomen. Dus ook vee te laat.

Duidelijke uitleg op site - snelle aankoop - snelle levering

Duidelijke uitleg op site. Hierdoor makkelijk om snelle keus te maken en tot aankoop over te gaan. Snelle levering mogelijk, maar de keus in welke dag is echt top!

Geen geld terug van retour gestuurde spullen

De bezorging ging echt prima. Spullen waren ook onbeschadigd. Een paar dingetjes retour gestuurd, maar ondanks de retourmelding, geen geld ontvangen. Dus als je de juiste spullen besteld, top. Anders is het een beetje pech hebben. Nou ging het bij mij wel maar om een relatief klein bedrag.

Goedemiddag, Allereerst wil ik je bedanken dat je de tijd en moeite hebt genomen om een beoordeling over ons achter te laten. Wij waarderen de meningen van onze klanten namelijk enorm, en streven er dan ook naar om onze service continu te verbeteren. Helaas lees ik in je beoordeling dat je niet tevreden bent over onze service. Je geeft aan dat de bestelling goed bij je is aangekomen, maar dat je van ons geen terugbetaling hebt ontvangen voor de retour gestuurde artikelen. Ik heb dit voor je nakeken, maar ik zie dat onze retourenafdeling op 10 mei de retourzending heeft verwerkt en de terugbetaling in orde heeft gemaakt. Via onze betaalmaatschappij Buckaroo is op 10 mei het bedrag op de Visa creditcard terugbetaald waarmee je de bestelling had betaald. Dit bedrag zal dus zichtbaar zijn op je creditcard overzicht. Mocht er toch nog iets mis zijn, neem dan vooral even contact met ons op.

Geleverd conform afsprask

Prima, op tijd geleverd

Goed en snel

Levering snel terugbetaling ook

Snel!

Hele snelle levering, ook als je in het weekend bestelt. Ook is het retourneringsproces erg makkelijk (ik had de verkeerde maat besteld). Ook heel groot assortiment. Top!

Beste Carline, Bedankt voor het invullen van deze top beoordeling. We zijn dagelijks bezig om alle processen zo optimaal mogelijk te laten verlopen. Dus het is altijd fijn om hier zulke feedback op te krijgen. We hopen je snel weer te zien op onze website!

De aangekochte artikelen zijn naar wens en van goede kwaliteit. Levering is mooi op tijd!

doen wat ze beloven

Bestellen ging makkelijk. Vooral de mogelijkheid om een andere maat broek tov jas te kunnen kiezen bij een trainingspak vind ik mooi. Levering volgens belofte op tijd.

Redelijk

Snelle en vriendelijke service. Soms te snel, waardoor de bedrukking van clubkleding niet altijd goed gaat. Ook is er altijd wel iets van het clubtenue uitverkocht.

Beste Geraldine, Bedankt voor je beoordeling en feedback. We zullen de feedback zeker doorzetten naar onze drukafdeling en inkoopafdeling zodat zij hier meer aan de slag kunnen gaan. We hopen je snel weer terug te zien op onze website!

Hockey Direct heeft altijd alles wat ik nodig heb en levert het ook nog snel. Ik ben heel tevreden!

Goede prijzen en snel geleverd.

Super snelle levering

Super snelle levering

Mooi assortiment, snelle levering en communicatie!

Aanrader en betrouwbare retailer!

Product voldoet aan de beschrijving en werd snel geleverd. Heb ook eens een product besteld dat niet werd geleverd (fout van de bezorger) en dat werd ook netjes afgehandeld. Zeer tevreden!

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk