Goede site, snelle verzending

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering en goede producten

De producten kwamen direct de volgende dag en het was bij het bestellen al mogelijk om het bij een afleverpunt te laten bezorgen. De trui, bal en het broekje waren precies zoals verwacht.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer snelle, vriendelijke en correcte service!

De artikelen worden snel geleverd en bij en retour zeer correct verwerkt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering, goede kwaliteit shirts.

Goede kwaliteit, leuk was dat we tijdelijk gratis de shirts konden laten bedrukken. Ziet er perfect uit. De levering duurde door het bedrukken iets langer, maar dat is logisch. Evengoed nog geleverd binnen 3 werkdagen!

Goede kwaliteit en snel!

Aangeboden spullen zijn van goede kwaliteit. Shirt, schoenen, hockeysokken, handschoen. En wordt geleverd volgens de beloofde levertijd. Ze doen dus wat ze beloven!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Voor t eerst bij hockeydirect besteld, goed bevallen

Laagste prijs op internet, super schoenen ! Dag na bestellen al in huis, ben er blij mee

• Zou u ons aanbevelen? Ja

levering en afhandeling comform wat een klant mag verwachten

Prima en snelle levering, precies zoals je als klant mag verwachten. Ook het terugstorten o.b.v. retouren verliep vlot, evenals de informatievoorziening tussentijds. Geen dissatisfiers dus en dat hebben ze procesmatig dus goed voor elkaar. Maar ook geen WoW, op basis waarvan ik 5 sterren zou geven. En jammer dat ik alleen kan kiezen tussen 'ja' en 'nee' bij het al dan niet aanbevelen. Dat doet een klant doorgaans alleen als hij een 9 of 10 beoordeling geeft. Dat irriteert en - ondanks het bovenstaande - kies ik dan nu voor 'nee'

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Duidelijk, snel, betrouwbaar

Hockeyschoenen voor mijn dochter besteld in maat 38. Dit bleek toch iets te klein te zijn. Mijn vrouw heeft gebeld om te vragen hoe dit het beste omgeruild zou kunnen worden. Dit is uitgelegd en mijn vrouw heeft doorgegeven welke maat het dan wel moest zijn en zij heeft het retourbewijs gemaild en zo hoefden we niet opnieuw een bestelling en betaling te doen.

Amazingg!!

Ik had een hockeyshirt besteld, deze was te groot maar de mensen hielpen me zo goed! En vriendelijk dat ze waren, ook hebben ze gezorgd dat ik nu een nieuwe krijg en met naam erop want dat is nu ook gratis terwijl ik m dan pas krijg ik augustus! Echt beste hockey site ever!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Erg tevreden volgende keer zeker weer👍

Besteld volgende dag in huis. Helemaal naar wens. Super blij mee. 😊en nu scoren💪

• Zou u ons aanbevelen? Ja

super kwaliteit en goede snelle service!

zeer snelle en keurige levering. precies zoals vermeld/foto. maten kloppen en kleur ook. kwaliteit is prima.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Super goede service! Had 2 shirts vrijdagmiddag besteld en ze zaten vrijdagavond al op de post. Super snel! Shirts zagen er ook super uit, goede kwaliteit. Top service die ik zeker kan aanraden!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ik heb een aantal keer mijn hockeystick bij hockeydirect besteld. Ik had een stick besteld waar een productiefout in zat deze heb ik kunnen retourneren en heb een nieuwe ontvangen. Deze is nog een keer kapot gegaan, omdat bleek dat in het hele model een fabricagefout zat van deze serie. Deze kon ik nog een keer zonder problemen retourneren en heb opnieuw een nieuwe stick ontvangen. Kortom heel blij mee, goede klantvriendelijkheid!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering, goede prijs/kwaliteit.

Ik heb al meerdere items besteld via Hockey Direct. Ze leveren snel en hebben de laagste prijs. Daarnaast ook nog een keer geld terug gekregen ivm laagste prijsgarantie! Kortom een zeer tevreden klant!

Fantastische aankoop.

Bij informatie over het gekochte hockeyshirt was niets teveel, duidelijke uitleg en zeer vriendelijk geholpen! De service over de snelle verzending was in een woord fantastisch, omdat het nog vóór het weekend bezorgd moest worden. Dit in verband met de verjaardag van mijn kleinzoon en het werd de dag erop al bezorgd, dus chapeau! Mijn kleinzoon was door het dolle heen en trok meteen het hockeyshirt aan en zijn verjaardag kon niet meer stuk!

Aanrader!! Top service!!

Top service!! Makkelijk te bestellen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service, duidelijke communicatie!

Hockeyschoenen besteld voor dochter, was gelijk al bij bestellen duidelijk dat ze iets later geleverd zouden worden, maar kregen hier ook nog een aparte mail van, dus topcommunicatie. Vervolgens een mail ontvangen dat de schoenen verzonden waren op de beloofde datum in de mail. Kan dus niet beter. Vervolgens zijn de schoenen ook nog eens erg mooi en lopen heerlijk volgens dochter. Op naar een mooi volgend seizoen!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service, duidelijke communicatie!

Prima ervaring

Goed assortiment en prima prijzen. Snelle levering en wat niet ast gewoon teruggestuurd. Hockeydirect is bij ons huisleverancier

Snelle service!

Snel bestelproces. Snelle levering. Top!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snel, overzichtelijk en goede prijs!

duidelijke site, interessant aanbod en snelle levering!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering, ruim aanbod en topprijs! Samengevat: een zeer fijne ervaring met deze website gehad, zal hier vaker mijn hockeyspullen bestellen!

het was goede service

Levering was snel

Snel en goed geleverd

Einde van de dag besteld en snel in huis. Goed ingepakt en ook het juiste.

Over HockeyDirect

Filter op Taal