Snelle levering en goede service

De website is duidelijk. De leveringen snel en de service is echt top. Als je vragen hebt over een product krijg je altijd vriendelijk antwoord. Kennis van de producten is groot.

Super snelle levering tegen scherpe prijs

Snelle levering tegen een scherpe prijs.

Snelle levering Snelle afhandeling retour producten

Snelle en correcte service tegen redelijke prijs

Prima producten tegen een redelijke prijs. Ruime keuze en zeer snelle levering.

Snel engineer service

Makkelijke en overzichtelijke bestel site. Na bestelling snelle levering en eenvoudig retour/omwisselen van producten.

Verstuurd de volgende dag. Echt goedkoop!

Perfect materiaal voor hockey

Perfecte service!

Ik had nieuwe Osaka hesjes besteld in maat M, deze vallen echter behoorlijk klein. Retour gestuurd en maal L besteld, werd keurig en kosteloos opgelost! Een groot compliment.

Producten omgeruild middels telefonisch contact met de klantenservice. Goed en snel geholpen. Producten snel geleverd en netjes verpakt.

Duidelijk bestelproces

Hockeytas besteld, volgende dag al in huis. Alles ging duidelijk en snel

2 trainingsbroeken voor mijn zonen waren een maatje groot. Klantenservice gebeld en binnen 3 dagen had ik mn pakket binnen. Perfect. Ik raad iedereen aan.

Beste online shop voor hockey!

Breed assortiment, goede prijzen en een uitmuntende klantenservice!

Crimineel bedrijf , gooit ongevraagd pakketen voor je deur en dreigt daarna met rechtzaken.

Ongevraagd en terwijl ik nog nooit van deze zaak gehoord had lag er opeens een pakket van hun voor mijn deur. Terugsturen via post.nl bleek niet mogelijk want dan moest ik portokosten betalen. Vandaag echter stond er plots een man voor mijn deur met een brief die dat pakket moest hebben en anders zou ik voor de rechter gesleept worden. Het pakket meegegeven maar achteraf had ik het beter weg kunnen gooien , wat een assiosiaal on onbeschoft tuig van dit bedrijf , er wordt iets voor je deur gesmeten wat je niet wilt en als je niet uitkijkt ook nog voor de rechter gedaagd , Mensen kijk uit voor dit soort types en doe hier nooit zaken mee!!

Fijne klantenservice

Bestelling was er heel snel. Een deel bleek uitverkocht, maar hiervan was ik snel op de hoogte en werd ik door klantenservice goed en snel geholpen. Ook dit product was een dag later in huis.

Fantastische service

Ik was op zoek naar een hockeystick met een bepaald gewicht en balanspunt. Dit was geen enkel probleem. De klantenservice was uitstekend en heeft me hier goed bij geholpen. Erg tevreden!

Prima stickbag, super snel geleverd’

Prima stickbag, super snel geleverd!

Uitstekende service en prima prijs

Bel team luistert en denkt mee. Heel fijn

Snelle levering, goed advies en uitstekende service!

Geode spullen en snel bezorgd

Heel fijne spullen

Goede service, snelle verzending

Tevreden over mijn aankoop! Shirt was net niet helemaal de kleur die ik had verwacht, maar ik kon deze kosteloos omruilen. Goed geholpen aan de telefoon en ook het nieuwe artikel snel ontvangen!

Zeer meelevend en klantgericht

Door ernstige ziekte van mijn vader niet in staat geweest spullen op te halen. De retailer waar ik aankopen moest ophalen had ze dus weer teruggestuurd. Na 1 telefoontje met hockeydirect had ik 2 dagen later de spullen in huis. Zeer klant vriendelijke service!

snel, vriendelijk & goed

Ik had een bestelling geplaats, deze kwam al binnen 1 werkdag binnen dat vond ik erg fijn. Via de site ging het allemaal erg vriendelijk en de kwaliteit van de spullen is erg goed. Ik koop hier dan ook altijd graag mijn producten. En het is zeker aan te raden.

Super snelle service

Zelfs tijdens de feestdagen was mijn bestelling er de volgende dag.

goede kwaliteit, snelle levering

Geleverd zoals ze hebben aangegeven.

Werd netjes op de hoogte gehouden van de zending en er werd geleverd wat beloofd was. Zeer tevreden en zal de Volgende keer weer bestellen

snelle bezorging en goede kortingen op hoge kwaliteit hockeysticks