Perfect product, snelle levering!

Duidelijke website, snelle levering en een goed product!

Supersnel geleverd en goedkoop

In het weekend besteld en maandag al geleverd.

Top geregeld

Super aanbieding, snelle levering, top kwaliteit

Snelle levering, duidelijke site, groot assortiment

Retour betalingen verlopen ook snel, leveringen ook, bij vragen altijd gelijk goed advies, ruim aanbod, goede search engine , gemakkelijk retour zenden door bijgeleverd retour etiket / formulier.

Super fijne winkel

Mooie tas besteld snel in huis en mooie kwaliteit. Op naar de volgende bestelling

Praktische website, redelijke prijzen en snelle levering

Makkelijk een bestelling geplaatst. En bij het afrekenen zelf een kortingscode kunnen toepassen met een korting van 10 euro. Stick is snel gereleverd.

Ontzettend snelle levering, echt top!

Ik kan HockeyDirect zeker aanbevelen!

Uitstekend prijzen en service, snelle bezorging

De prijzen, zijn lager dan hier bij een locale winkel. Een goede service, zowel voor de heen als de terug reis qua verzenden. En zeer snelle bezorging. Ik kan het iedereen aanraden!

alles perfekt, kleinzoon echt tevreden van zijn top nieuwe hockeyzac.

besteld op vrijdag avond gekregen zaterdag middag echt competitive prijs kwaliteit is daar zeker niet de laatste bestelling by HockeyDirect

Topbedrijf!!!

Snelle service, telefonisch goed te bereiken! We hadden per ongeluk het verkeerde rokje ontvangen en de volgende dag hadden we het juiste rokje al in huis! Gewoon een top bedrijf!

Goed assortiment en snelle levering

Fijne website, snelle levering!

Product snel gevonden via zoekopdracht op de website, super snelle levering!

good services FROM THE SHOPS

BUT POST NL WAS NOT EVERY TIME PERFECT ABOUT SERVICES

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Een groot drama!!

Ik heb 2 hockey shirts besteld, een uit- en een thuisshirt. Het uit shirt kwam aan zonder het bijbestelde rugnummer. Hiervoor gebeld en zou geregeld worden. Shirt teruggestuurd en meteen de volgende dag een nieuw shirt. Weer zonder rugnummer. Weer gebeld. Er was weer iets fout gegaan met de bestelling maar nu zou het goedkomen. Ook meteen geïnformeerd naar het thuisshirt wat ik ook nog niet ontvangen had. Daar was iets mis mee gegaan en dus heeft de medewerkster de bestelling opnieuw ingevoerd. Top de dag van vandaag geen uitshirt met rugnummer ontvangen. Ook nog steeds geen thuisshirt. Hierover weer gebeld en nu was het de schuld van PostNL Kortom: na een hoop op en neer bellen en op en neer naar het postkantoor, is er nog steeds geen shirt gearriveerd!!

netjes en snel

Ondanks de dru[kke tijd, begin van het seizoen, werden de bestelde spullen sneller dan aangegeven geleverd

Het was er best snel. Bestel hier zeker vaker!

Donderdag bestelt was er de volgende week dinsdag al weer super snel!

Zeer tevreden besteld en de volgende dag al in huis.

Snel, makkelijk en eerlijk

De site is duidelijk en makkelijk. Ruime keuze en erg klantvriendelijk. Snelle levering

Snel en verzorgd

De levering was snel, de prijs was goed en het zag er verzorgd en betrouwbaar uit.

Goede levering duidelijke site

Goede prijs aanbiedingen

Makkelijk, snel en duidelijk je spullen in huis.

Zo wil je het!

Snel, goede communicatie, producten precies zoals verwacht en voor een scherpe prijs!

Snelle goede levering

Hockeystick gekocht voor mijn zoontje zijn eerste hockeytraining. Hij wilde een gouden stick. Nou de keuze was enorm, en het belangrijkste: Hij heeft zijn gouden stick! Perfecte maat en een mooie beginnersstick voor een mooi prijsje!

Snel, goed en metten prijzen

Ik ben tevreden

Ruime keuze, goede prijs en snelle levering

Ruim aanbod tegen aantrekkelijke prijzen en ook nog eens snel geleverd