Heel goed en goede kwaliteit

De maten en alles klopte en alles was gewoon echt perfect en het werd op tijd geleverd, dus ik vond het heel fijn om dingen bij jullie te kopen.

Groot assortiment producten tegen een aantrekkelijke prijs.

Veel keuze, altijd aanbiedingen en hele snelle levering!

Prima, wat je verwacht.

Bestellen, betalen en geleverd krijgen.

Alles op voorraad en zeer snel in huis

Meerdere spullen nodig voor mijn dochter. In de avond rond 21:00 uur besteld en de volgende dag al om 11:00 uur in huis. Alles op voorraad en een zeer snelle levering dus. Wij zijn erg tevreden!

Snelle en goede service!

HockeyDirect levert altijd snel. Ook retourneren gaat gemakkelijk. Bij vragen zijn ze goed bereikbaar en komt er een goede oplossing, zoals toen ik geen retourbon kon vinden. Ze hebben een groot assortiment en de prijzen zijn gunstig. Kortom, ik bestel hier altijd graag.

Snelle levering en goede klantenservice!

Paar keer wat besteld en retour gestuurd. Maar snel geregeld.

Super tevreden top schoenen top service

Snelle verzending top product

Top service , bereikbaar

Schoen ging na 3 maanden kapot, zonder zeuren geruild voor nieuw paar onder de garantie

Top producten voor een scherpe prijs

Winterjas van Reece is prima voor die prijs. Dubbel gevoerd, niet getailleerd, dus het valt wat 'recht', maar heeft een dubbele rits.

Geweldig bedrijf

Bestellingen worden goed verzonden en ze hebben een leuk ruim assortiment met ook leuke aanbiedingen

Snelle service en compleet aanbod

Ik bestel regelmatig bij hockey direct. Altijd zonder problemen. Het aanbod is zeer compleet en de prijzen vergelijkbaar met andere aanbieders.

Super snelle levering met retour sticker incl

Hele fijn snelle en juiste levering. Ook de retour label is bijgevoegd. Zeer klant vriendelijk. Juliette (moeder van 3 hockeyende kids en zelf competitie spelend :-)

Snelle levering, goede webshop, retourneren prima

Goede duidelijke website, snelle levering, producten retourneren is ook makkelijk. Ruime keuze

Uitstekende en snelle levering

Voor herhaling vatbaar

Snel en goedkoop

Alles wat ik bestel is concurrerend in prijs, snel in huis en eventueel makkelijk te retourneren. Zeer tevreden dus.

Prima deal gedaan

Goede verzending Prima info

Nog even gebeld voor de juiste maat, vriendelijk en goed geholpen

De site is heel duidelijk. Je kunt goed zoeken op merken, categorieën, maten en kleur. Betaling en bevestiging gingen eenvoudig en snel. Product kwam op tijd binnen. Keurig verpakt. Product precies als omschreven.

Slechte service

Adidas Hockeystick gekocht twv 300 euro. Verf bladderd meteen af en zitten deuken in na 5 ballen er mee te slaan daarna meteen mijn oude stick gaan gebruiken. Contact gezocht via de mail en telefonisch. Ze vertelde me dat dit normaal is dat er stukjes in het rond vliegen en dat er gebruikssporen zijn. Zeer slecht en ontevreden over de service en kwaliteit!

Goedemorgen Lyn, Bedankt voor uw feedback. Doordat er geen gegevens van u en bestelling te vinden is in het systeem heb ik u per mail gevraagd of u meer informatie kon geven zodat wij dit voor u konden oplossen. Helaas hebben wij hier geen reactie op ontvangen. Mocht u meer informatie willen hierover kunt u ons telefonisch of per mail bereiken en zullen wij dit samen met u nakijken en oplossen. Met sportieve groet, Julia - Team HockeyDirect

Heel soepel

Tijdens Black Friday besteld en super snel goed geleverd. De meeste inkopen van Black Friday werden pas een week later geleverd. Dus snelle en goeie levering.

Altijd super

Wanneer ik iets bij Hockeydirect.nl bestel: altijd netjes verpakt, netjes op tijd. Website goed en overzichtelijk, groot assortiment. Kortom, leuke (web)winkel om daar de juiste hockey artikelen te bestellen.

Waardeloos

Ondanks herhaalde toezegging van levering op tijd, blijkt van alles mis met print en zelfs bestelde kleur van een hockeytrui. Nu in de stress met een Sinterklaas viering met kleinkinderen waar wij een meisje teleur moeten stellen. Waardeloos

Goedemiddag Y. Nuenen, Bedankt voor uw feedback. Ik heb het verhaal van mijn collega gehoord en het is zeker begrijpelijk dat u hier heel teleurgesteld over bent. Het is helaas een miscommunicatie bij ons geweest wat betreft de voorraad van de bedrukking die nog op de trui geplaatst moest worden. Omdat wij begrijpen dat het erg vervelend is heb ik u per e-mail een waardebon verstuurd voor het ongemak. Wellicht dat u deze nog bij een volgende bestelling kunt verzilveren. Daarnaast zal het bedrag van de bestelling binnen 3 tot 4 werkdagen worden teruggestort op uw rekening. Wij streven er altijd naar om de doorgegeven levertijd aan te kunnen houden en bieden onze excuses aan dat het bij u helaas niet is gebeurt. Met sportieve groet, Julia - Team HockeyDirect.

Bestelling voldeed aan mijn verwachtingen

Uitermate fijne webshop met breed assortiment tegen zeer goede prijs

Deze webshop heeft het allemaal: - breed assortiment - goede prijs - snelle bezorging - kosteloos retourneren - goede service Ik koop bij geen ander hierdoor.

Top tas snelle levering

Top tas snelle levering en goede kwaliteit