Uitstekende klantenservice en dito levering

Ik wist niet zeker welke schoenmaat ik moest hebben, dus via de website contact gehad met de klantenservice. Dit werkte super en ook het advies was spot on; meteen de juiste maat en zoals beloofd de volgende dag binnen. Zou hier zeker nog een keer bestellen zodra ik weer iets nieuws nodig heb, aanrader!

Echte klanten sevice kwaliteit top

Broek voor kleindochter gekocht. Maat bleek te klein na telefonisch overleg ruiling broek proces afgestemd nl dat de grotere maat broek op het adres van de kleindochter wordt geleverd ipv op mijn adres. Binnen 2 dagen was de grotere broek bij de kleindochter binnen. Top

Alles vindbaar op 1 site en volgende dag geleverd!

Alles wat je nodig hebt voor de sport op 1 site te vinden en niet onbelangrijk: snel geleverd!

Gewoon goed

Ruim assortiment, schappelijke prijzen, en snel geleverd.

Super schoenen

Toppers van schoenen goede grip op waterveld.

Super tevreden van mijn Asics hockeyschoenen !!!

Top grip op het veld, heel snel geleverd, goed advies en maattabel klopte perfect !

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Het pakketje was op tijd binnen en de broek zit super lekker

Zeer prettig

Al meerdere malen iets aangeschaft voor onze dochter. Ruim assortiment en de volgende dag levering is ook erg prettig. Laatst iets moeten ruilen voor een kleinere maat, ook snel geregeld. Prijs kwaliteit en service is erg goed

Goede artikelen snel geleverd

Makkelijk bestellen, goede artikelen en snel geleverd.

SNELLE LEVERING MAKKELIJKE BESTELLING

PROFESSIONEEL

Snelle en goede service

Toen mijn zending kwijt raakte bij PostNL reageerde hockey direct snel en was het probleem in no time opgelost.

Prima shop!

Deze shop levert snel. De kleding, materialen zien er goed uit. Retourneren is eenvoudig.

Top kwaliteit en snel leveringen..niet vergeten goede service

Als nieuwe klant van HockeyDirect ik ben heel tevreden.

Niet te zeggen

Vlug geleverd en prima kwaliteit voor de beste prijs

Goede ervaringen

Goede en snelle levering. Kwaliteit van de producten is goed. Prima prijs.

Goede producten

De schoenen die ik heb besteld, zijn van goede kwaliteit en zien er mooi uit. Snelle verzending en gemakkelijk retour te sturen.

Comfortabel en stylist

De sokken zitten goed en zien er fantastisch uit maar als je eenmaal zweet, zweet goed.

Alles bestens, ... sehr zufrieden!!!

Schnelles Feedback nach Bestellung via Bestätigungs-eMail. Abbrechnung via Kreditkarte ohne Probleme. Paketnachverfolgung perfekt. Versand innerhalb einer Woche nach Deutschland. Top Ware. So macht Onlineshopping spaß!!! Diesen Shop kann man nur weiterempfehlen!!! Gerne wieder!!!

Zo blij met de snelle levering!

Dankzij de snelle levering en het uitgebreide assortiment bij Hockeydirect kon ik 10 april jl. in blauw geel (blauw shirt, blauw rokje en gele kniekousen) meelopen met de marathon van Rotterdam. Ik had nl een week voor de marathon besloten om mee te lopen voor de mensen in en uit Oekraïne. Het hockeyrokje heeft prima gefungeerd als hardlooprokje. Hij zat comfortabel, zat mooi en ik had nadien geen schuurplekken van naden die irritatie gaven. Normaal heb ik maat XS maar heb nu de S genomen. Deze rokjes zijn dus voor meerdere sporten te gebruiken.

uitstekende en snelle service

Veel spullen voor mijn dochter gesteld de volgende dag al in huis. Super!

Super snelle levering!

schoenen besteld die te klein bleken, geld heel snel terug gehad. Nieuwe besteld en ook die waren weer heel snel geleverd! Top service!

Everything was great!

The shopping was very fast. The products I bought were very good quality.

Top shop

Snelle levering, Uitstekende service Je wordt goed op de hoogte gehouden over je bestelling via email.

Altijd goed

Handige website, groot assortiment, prettig bestellen. Keurig verpakt en snelle levering!

Fijn product, erg blij mee!

Grootste klacht is dat ik meer had moeten bestellen dan 1 paar ;)