Altijd betrouwbaar

Je kan steeds zeker zijn van de beste prijs en snelle service.

HockeyDirect is top!

Uitgebreide keuze op de website. Altijd snel en netjes geleverd en uitstekende klantenservice.

Top service!

Mooie aanbod, leuk met eigen naam bedrukken; top!

perfect products and very fast delivery !

I ordered on Thuesday evening and I was delivered on Wednesday morning ! Wonderful.

Top service!

Pakket werd niet de volgende dag bezorgd ook al had ik voor 10 uur besteld. Contact gehad met de klantenservice en een compensatie voor mijn volgende bestelling gelegen. Direct contact en een goede oplossing!

Online experience goed - Fysiek in de winkel Den Bosch teleur gesteld

Voor mijn zoon op zoek naar een nieuwe Brabo Elite stick, waar ik me afvroeg wat de verschillen zijn tussen Elite 1-2-3-4; - Online levert 100% Carbon en verder? - Dus dacht vraag in Den Bosch even of ze me dit wel kunnen uitleggen en ze kwamen tot de conclusie geen verschillen Dus maar naar Brabo website en blijken de verschillende Elite sticks met verschillende soorten carbon gemaakt te worden met andere eigenschappen. Zodoende wederom een Elite 2 besteld omdat deze goed beviel in het verleden. Levering goed en snel online

Beste Denise, Bedankt voor uw feedback. Productinfo is soms lastig te vinden en/of te omschrijven, maar gelukkig zijn er binnen ons bedrijf vele specialisten die het wel kunnen uitleggen. Excuses dat de ervaring niet optimaal is geweest. Wanneer u volgende keer vragen of advies nodig heeft over de collectie, kunt u contact opnemen met onze klantenservice voor advies. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9uur tot 21uur en zaterdag van 10uur tot 16uur op het nummer 0252-200014. Wij zien u graag terug in onze webshops. Met sportieve groet, Team HockeyDirect

Snellere levering

Snelle levering, artikel goed verpakt, voor een prima prijs

Top assortiment, top geregeld!

De website van HockeyDirect zit perfect in elkaar, wat het makkelijk maakt te vinden wat je zoekt. De communicatie tijdens het uitvoeren van de order is goed doordacht, waardoor je op de hoogte wordt gehouden van de essentiële informatie gedurende de verschillende stappen in het proces.

Alles wat je nodig hebt voor hockey in no time

Prettig online shoppen voor mijn hockeymeisjes. Mooi assortiment en redelijk snel geleverd!

Mooiste hockey spullen onder 1 dak

Dan van Hockey Direct omdat ze een compleet assortiment hebben met mooie merken. Snel te filteren en vlot in huis. Terugbetalen kan nog wel sneller.

Overzichtelijk shoppen en krijgen wat je besteld hebt op de afgesproken tijd.

Kijken- bestellen- volgende dag in huis. Levering zoals beloofd, prima!

Super snel geleverd!

Bestelproces makkelijk en snelle levering. Top!

Ruime keuze, snel geleverd

Altijd ruime keuze en beschikbaarheid, prettig geprijsd en snelle levering. Top!

TOP!!!

Ruime keuze , snelle levering!!!

Duidelijke website en snel geleverd.

Super 100% tevreden

Top alles correct. Snel geleverd.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Snelle levering en retour ook goed geregeld

Snelle levering en mooie producten.

Mijn bestelde producten waren na een dag al binnen en zaten super goed verpakt. Echt een aanrader!!

schoenen zitten fantastisch, snel geleverd

schoenen zitten fantastisch, snel geleverd

Fijn

Fijne kunstgras schoenen met een goede demping.

Bestelling geplaatst nog steeds niks geleverd maar wel vraag om review?

Levering wordt steeds uitgesteld

Sale producten besteld en die waren binnen 2 dagen binnen.

Goede voorraad, scherpe prijs, snelle levering

Prima website voor al je hockey spullen.

great experience

have had great support and great communication while ordering my new hockey bags!!

Shirts niet beschikbaar

De shirts van onze club zijn niet beschikbaar. Toch is dit de enige winkel waar we ze kunnen bestellen. Slecht zeg. Je weet toch hoeveel leden er zijn. En op hoeveel nieuwe bestellingen je dan moet rekenen. Wat een prutswerk dat de nieuwe shirts dan niet beschikbaar zijn.

Beste Willem, Bedankt voor uw feedback. Hierbij kunt u zien dat het een samenloop is geweest van omstandigheden: https://www.hcnaarden.nl/site/default.asp?Option=51&Nieuws=4264 Mocht u contact op willen nemen met onze klantenservice om het probleem verder op te lossen, kunt u mailen of bellen naar onze klantenservice die 6 dagen in de week voor u klaar staat. Met sportieve groet, Team HockeyDirect