Love deze winkel

Ze hebben precies wat je nodig hebt als hockeyer. Goede kwaliteit, service en duidelijke site om hockey spullen op te kopen!

snel, netjes en eerlijke prijzen

fijne shop voor de hockey van mijn zoontje. Vaak op voorraad en mooie kwalitatief goede producten. Erg tevreden ook over snelheid van verzending en retour storten na retourzending. ga zo door!

Mijn bestelling was er de volgende dag al.

Mooie kwaliteit

Mooie kwaliteit spullen. Snelle verzending En leuke aanbiedingen

Snel en overzichtelijk

Leuke site, snelle levering en de shop is heel overzichtelijk

Overzichtelijk website, veel keuze, fijne communicatie en snelle levering!

Meerdere bestellingen al gedaan en alle keren tevreden over de bestellingen. Keuze uit diverse merken en zeer snelle levering. Thanks!

Zeer fijne webshop!

Ik bestel hier graag de hockey spullen voor mijn dochters. Er is genoeg keuze, en snelle levering. Hockeydirect is nu ook clubsponsor, dus ook de wedstrijdkleding bestellen we nu hier. Al met al top!

Scherpe prijs, geen retourkosten en snelle levering.

De hele hockey uitrusting van mijn zoon en mijzelf bestel ik bij hockeydirect. Bij het eerder vergelijken van prijzen op verschillende websites kwam hockeydirect er steeds als voordelig uit. Het ruime assortiment, regelmatige acties, vriendelijke en deskundige klantenservice en het feit dat ze geen retourkosten berekenen is voor mij een reden om terug te komen als klant.

Prima broek

Mooie broek voor de hockey! Schik mee!

Goed product, minder tevreden over bezorging

Jammer dat er niet gekozen kan worden voor andere bezorging dan DHL. Hier vaak niet tevreden over de bezorging. Vaak pakket gewoon in de tuin. Erg vervelend met duurdere pakketten!

Ideale site met hockey dochters hier thuis!

Veel keuze, van alles om lekker te kunnen hockeyen. Het wordt snel geleverd. Top service!

Betrouwbare webshop! Gewoon altijd goed!

Al vaak hockey spullen besteld. Altijd tijdig geleverd en keurig verpakt. Vragen en eventuele retouren worden altijd netjes afgehandeld. Hier kun je gerust bestellen!

Mooie stick snelle levering

Fijne Brabo 36.5 inch met 30% carbon. Mooie kerst korting deal. Snel geleverd. Dochter happy

Veel keus goeie service en prijzen

Prima winkel voor hockey spullen . Er is veel keus en de prijzen zijn ook goed .

Groot assortiment, scherpe prijzen en snelle levering

Voor elke sportman- of vrouw een ruime en voordelige keuze’

Super tevreden

Laatst onze kleindochter verrast met mooie hockeyschoenen. Betaalbaar en lekker snel in huis. Dus wij blij en onze kleindochter blij

Netjes geleverd en goede kwaliteit

Goed werk

Snelle levering, goed op de hoogte gehouden, mooie prijs

Hockeyspullen bestellen we zeker hier weer!

Top, goede prijs en snel geleverd

Hockeyschoenen besteld in de einde seizoenssale, ze waren erg goedkoop en kwamen snel binnen:)

Fantastic service

Never had a packet delivered so quick! Great service

Hockeydirect stelt niet teleur.

Mijn bestellingen van (zaal)sticks en schoenen zijn altijd tijdig en netjes bezorgd. Goede kwaliteit en service.

Heel erg blij met alle aankopen voor de hockey van mijn dochters.

Hockey is een dure sport en je moet blijven investeren, er is altijd iets nodig. Na heel veel webshops te hebben bekeken, bleek Hockeydirect toch vaak het goedkoopst. Nu kijk ik niet meer verder en bestel alles voor mijn dochters hier. Top bedankt.

Prima prijs en snelle levering

Snel en goede prijs

Supersnelle levering!

Ik bestel regelmatig bij deze site en de levering is er altijd supersnel.

Snel het goede geleverd

Ik had een rokje en kousen voor mijn dochter besteld. Ze kwamen snel en waren precies de goede maat.