Goede service, snelle verzending

Tevreden over mijn aankoop! Shirt was net niet helemaal de kleur die ik had verwacht, maar ik kon deze kosteloos omruilen. Goed geholpen aan de telefoon en ook het nieuwe artikel snel ontvangen!

Zeer meelevend en klantgericht

Door ernstige ziekte van mijn vader niet in staat geweest spullen op te halen. De retailer waar ik aankopen moest ophalen had ze dus weer teruggestuurd. Na 1 telefoontje met hockeydirect had ik 2 dagen later de spullen in huis. Zeer klant vriendelijke service!

snel, vriendelijk & goed

Ik had een bestelling geplaats, deze kwam al binnen 1 werkdag binnen dat vond ik erg fijn. Via de site ging het allemaal erg vriendelijk en de kwaliteit van de spullen is erg goed. Ik koop hier dan ook altijd graag mijn producten. En het is zeker aan te raden.

Super snelle service

Zelfs tijdens de feestdagen was mijn bestelling er de volgende dag.

goede kwaliteit, snelle levering

Geleverd zoals ze hebben aangegeven.

Werd netjes op de hoogte gehouden van de zending en er werd geleverd wat beloofd was. Zeer tevreden en zal de Volgende keer weer bestellen

snelle bezorging en goede kortingen op hoge kwaliteit hockeysticks

Top onlinewinkel

Duidelijke omschrijving van de te bestelling spullen, het ging bij ons om een hockeystick. Zeer snelle levering. Hele fijne site,

Snelle levering en goede service

Mooie prijs, snelle levering, goede service

Perfect: snelheid, communicatie, alles

Ik kocht al 2 keer eerder een stick bij hockeydirect. En ook nu weer was die ervaring helemaal top. Duidelijke informatie, makkelijk betalen en een snelle levering. Thanks!

Snel en servicegerich!

Spullen komen snel en netjes aan en retourzendungen en betalingen worden vlotten netjes afgehandeld..

Snelle en nette levering!!!

keurige en snelle levering. Ook in het verleden een bestelling die niet aan de verwachtingen voldeed, op een nette en efficiënte manier opgelost!

Bestellingen keer op keer vlug en correct geleverd.

Afgelopen periode meerder keren spullen besteld. deze waren de volgende dag binnen waardoor ze nog meekonden voor de sinterklaas. Top!! en een blij meisje tot gevolg.

Ruime keuze, snel geleverd!

Heb nu 2x iets besteld. De levering is vlot, de keuze ruim, de prijzen zijn goed. Wat mij betreft een uitstekende plek om je hockey spullen snel in huis te halen.

Altijd snelle levering, gratis retour en snelle (financiële) afhandeling van retouren. Ik ben vaste klant! Alleen nog mogelijkheid voor AfterPay bieden en dan ben ik helemaal tevreden!

Super service en ruime keuze

Je besteld iets en de volgende dag in huis .. wij hebben al vaak iets besteld en nog nooit geen reden van klagen gehad .. ik zou t iedereen aanbevelen...

De levering was super snel en de schoenen zijn super. Helemaal blij mee.

leuk, met naam op stick

Prima stick met -heel cool- mijn naam op de stick. Snel geleverd, met handige hoes.

Doen wat ze beloven

Prima hockeyshop en snel geleverd.

Snelle nette levering

Hockeystick en scheenbeschermers gekocht. Werd supersnel en netjes geleverd. Helaas moesten we een andere stick bestellen vanwege de maat maar ook het retourneren/ omruilen was geen probleem

Snelle service en overzichtelijke webshop

Snelle service en overzichtelijke webshop

prima prijs en snelle levering

zaalhockeystick besteld met naam. goede prijs en snelle levering. Naam op de stick is wel wat kleiner dan ik dacht maar evengoed leuk.

snel maar niet exact zoals afgebeeld

Producten zijn snel ontvangen, maar de elleboog beschermer was anders dan afgebeeld in de wegschop. Het andere product was prima.

Beste M., Bedankt voor uw feedback. Vervelend dat de afbeelding niet helemaal juist was, onze excuses daarvoor! We zullen dit zo snel mogelijk aanpassen. Mocht u het artikel willen omruilen, horen we het graag. Sportieve groet, Team HockeyDirect

Goede en snelle levering!

Dikke prima‼️

Goede en snelle levering. Goede prijs/kwaliteit verhouding dus zeer tevreden