Hockey Direct heeft altijd alles wat ik nodig heb en levert het ook nog snel. Ik ben heel tevreden!

Goede prijzen en snel geleverd.

Super snelle levering

Super snelle levering

Mooi assortiment, snelle levering en communicatie!

Aanrader en betrouwbare retailer!

Product voldoet aan de beschrijving en werd snel geleverd. Heb ook eens een product besteld dat niet werd geleverd (fout van de bezorger) en dat werd ook netjes afgehandeld. Zeer tevreden!

Top producten voor keepers

Top producten voor keepers, snelle levering!!

Zie hieronder

De terugbetaling van mijn retourzending laat wel heel lang op zich wachten. Een andere maat gekocht, het artikel is op zich goed. Wacht nog even de terugbetaling van mijn eerste bestelling. Zou graag een bericht willen ontvangen waarom het zo lang duurt.

Mijn pakket

Ik had mijn pakket retour gestuurd maar geen geld terug gekregen

Het juiste artikel en snel geleverd

Uitstekende service , snelle levering

Voor mijn dochter had ik met spoed een bitje nodig ivm haar nieuwe beugel . De oude voldeed niet meer , binnen 24 uur was het bitje geleverd van shock doctor en het paste perfect !

Uitstekende service.

Ik had helaas een klacht over het geleverde product. Direct goed geholpen door de klantenservice en snel geld terug. Nu nieuw product besteld met grote tevredenheid. Binnen 1 dag geleverd. Helemaal top!

Beste Bet, Bedankt voor je positieve beoordeling. We stellen de mening van onze klanten erg op prijs en vinden het fijn om te horen dat je z'n positieve ervaring heeft met onze klantenservice. We hopen je snel weer terug te zien op onze website voor een nieuwe bestelling!

Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding

Altijd de scherpste prijs en snelle levering.

Goede kwaliteit en snel geleverd.

Precies wat ik nodig had voor een prima prijs

Precies wat ik nodig had voor een prima prijs

keurig afgehandeld.

geen bijzoinderheden

Zeer goede service, veel keuze en snelle verzending. Heb nu al meerdere bestellingen gedaan en steeds top!

Beste Karim, Bedankt voor je positieve beoordeling. We stellen je mening zeer op prijs en gaan zeker aan onze afdelingen doorgeven dat je top vindt. We hopen je snel terug te zien op een van onze webshops!

Snel in huis! Fijne site

Vaak besteld lekker snel

Al heel vaak bij hockeydirect besteld!! Altijd goed, snel en goedkoper dan in de plaatselijke sportwinkels !!

Top! Volgende werkdag in huis!

Topschoenen volgende dag in huis voor een zeer concurrerende prijs.

Goed tot het fout gaat

Ik heb al meerdere keren een bestelling geplaatst. Het is er snel de producten zijn goed van kwaliteit en prijs. Echter, nu is 1 retour zending nog steeds bij DHL en is het mijn probleem. Dus super als het goed gaat maar niet thuis als het misgaat.

Beste Suzanne, Bedankt voor het invullen van je beoordeling. We stellen de mening van onze klanten erg op prijs en vinden het belangrijk om continu te verbeteren. We vinden het jammer om te lezen dat je ons een onvoldoende hebt gegeven. Ik lees in je beoordeling dat het gaat over je retourzending. De retourzending is op 04-03 ingeleverd bij het DHL service punt en helaas pas op 07-03 ontvangen in ons magazijn. We durven helaas niet te zeggen waarom DHL zolang heeft gedaan over de retourzending, maar onze excuses hiervoor. We hebben inmiddels de retourzending verwerkt binnen vijf werkdagen na ontvangst. Het aankoopbedrag is teruggestort op de rekening waarmee de bestelling is geplaatst. Onze excuses voor het ontstane ongemak!

Snelle goede levering

Vaker besteld bij hockeydirect. Het gaat altijd goed en snel. Deze keer was de stick volgende dag binnen. Fijne jrugdsticj van grays. 1x ging er iets mis bij de bezorgdienst. Ik had snel en stick nodig. Hockeydirect dacht goed mee. Extra stick erachter aan besteld, de latere stick mocht retour.

Beste I, Bedankt voor het invullen van je beoordeling. Wat goed om te horen dat de stick de volgende dag binnen was en gelijk gebruikt kon worden. Ook fijn om te horen dat toen het een keer mis ging het voor je opgelost werd. De klantenservice denkt altijd mee naar de meest passende oplossing voor de klant. We hopen je snel weer terug te zien bij onze webshop!

Good experience for me

The item we have ordered arrived on time and in good condition.

Verzending was snel

Verzending was snel. De volgende dag ontvangen!

Beste Yuan, Bedankt voor het invullen van je beoordeling. We werken nauw samen met onze vervoerders om de pakketten zo snel mogelijk bij onze klanten te bezorgen. Het is dus fijn om te horen dat dit ook in jouw geval is gebeurd. We hopen je snel weer terug te zien bij een van onze webshops!

Top tas, stof anders dan gedacht

Tas gekocht voor mijn vriend. Heel handing met de meerdere vakken en netjes met banden aan de zijkant waar een 2L fles in past of scheenbeschermers. De twee vakken aan de voorkant zijn groot genoeg dat er makkelijk een paar schoenen in past en extra kleren In het lange vak passen ook met gemak meerdere hockeysticks.

Perfecto

Supper snelle bezorging!!!