Mijn bestelling was niet compleet

Bestelling geplaatst volgende dag geleverd alleen miste 2 artikelen. Contact met klantenservice erg slecht.

Beste Melanie, Bedankt voor uw feedback. Wat vervelend om te horen dat er twee artikelen ontbraken in het pakket en dat uw ervaring niet goed was met onze klantenservice. Wat ik zie is dat mijn collega dit wel heeft opgelost en ook de artikelen nogmaals heeft opgestuurd naar u. Graag zien wij een eventueel een email tegemoet met de feedback en de uitleg van uw nare ervaring met onze klantenservice. Met sportieve groet, Team Hockeydirect.

Fijn Bedrijf

AL een aantal keren iets besteld netjes optijd geleverd. zelf iets terug moeten sturen wegens te kleine maat. Ook hier netjes geholpen.

Makkelijk bestelproces, snelle levering en kwalitatief goede spullen

Alles wat ik nodig had was er en snel geleverd. Helemaal top

Uitmuntende keuze met top kwaliteit en geweldig snelle levering!!!

Om hier je hockeyspeler te bestellen is echt een top keuze!!! Je zult SUPERBLIJ, zijn met de geleverde kwaliteit en de supersnelle levering. Prijs/ kwaliteitverhouding klopt als een bus. Ik zeg: “niet twijfelen, maar doen!!!”

Goed en snel geleverd

Fijne site snel geleverd. Goede ervaring dus!

Blij met de bestelling!

Goede service, snelle levering en erg goede kwaliteit van producten! Erg blij dat ik hier besteld heb.

Super goede service snelle levering!

Mooie hockeyschoenen besteld, helaas pasten ze niet. Direct dezelfde dag gebeld voor een omruling. Zelfde week kon mijn dochter trainen op haar nieuwe hockeyschoenen. Erg blij mee, goede kwaliteit schoenen tegen goede prijs. Maar vooral de goede service is prima geregeld! Zeker een aanrader!!!

Snelle levering, goede kwaliteit en goed contact. Ik raad aan om bij HockeyDirect te bestellen.

Goede service. Snelle levering

Goede ervaringen! Altijd mooie producten die helemaal in orde zijn. Goede service indien een product niet naar wens is.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Steeds een snelle en correcte service

Nog nooit problemen gehad met bestellingen. Alles wordt snel en correct afgehandeld.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Hele goede service. 2x iets moeten retourneren, maar dat was geen probleem. Nieuwe artikel was binnen 4 dagen binnen.

Product viel in de smaak bij mijn kleindochter

Zeer goede producten en snelle levering.

Een ruime keuze voor een goede prijs. Met een snelle levering.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Bestelling van kleding voor hockey verenging

geweldige service super levering. altijd een snelle reactie en accuraat afwerking. dit ook bij retourzendingen of omruilen. top bedrijf

Toppp!!

Thermo is goed warm om in te hockeyen en voor skiën ook goed (ik ben persoon die het altijd koud heeft). Ik ben 1,74 en sportief gebouwd en maat S past perfect en is ook lang genoeg

Fantastische klantenservice!

Mijn dochter had een hockeyrugzak van haar opa gekregen en na ruim 1 coronajaar weinig gebruiken bleek de schouderband al gedeeltelijk los van de rugzak te zijn gekomen. 1 mailtje naar de klantenservice gestuurd met een foto en we mochten gelijk de rugzak retour sturen op kosten van hockeydirect. Van het retourtegoed hebben we een andere rugzak besteld. In deze bleken we helaas niet goed de stick op te kunnen bergen. Weer contact met klantenservice gehad (telefonisch) en ook deze hebben we gelijk retour kunnen sturen om te ruilen voor weer een andere. Mijn dochter en ik dus helemaal blij. Topservice!

Snel en makkelijk

Super keuke gesingeerde hockeystick voor mijn dochter besteld. Snel geleverd!! Heel blij!

dikke prima, shirt in maat M bleek veel groter, dus die heb ik terug gestuurd.

Altijd keurig advies en snelle levering

Al vaak bij Hockeydirect besteld en simpelweg nooit teleurgesteld!

Mijn ervaring in één woord: voorbeeldig.

Je voelt je als klant persoonlijk aangesproken en gerespecteerd. HockeyDirect komt zijn belofte na.

Service is top!

Een bestelling bleek niet compleet, gelijk een goede actie vanuit Hockeydirect. De volgende dag was het nagestuurde onderdeel al in huis.

Mooi aanbod, snelle levering en top service!

Hockey Direct doet wat ze beloofd. En problemen worden op een correcte manier behandeld én opgelost. Zeer tevreden over de vriendelijke en behulpzame klantenservice!

Goed betrouwbare site

Ik had laatst iets besteld. Dat ging hartstikke makkelijk. Toen ik hem thuis kreeg was het netjes gemaild, en dus wist ik dat hij thuis was. Vervolgens paste ik hem niet en stuurde ik hem terug. Na 2 dagen kreeg ik hetzelfde model, maar dan een iets grotere maat binnen. Weer keurig een mail binnengekregen. Prima service dus!

Gewoon goed

Snel geleverd volgens afspraak!