Top tas, stof anders dan gedacht

Tas gekocht voor mijn vriend. Heel handing met de meerdere vakken en netjes met banden aan de zijkant waar een 2L fles in past of scheenbeschermers. De twee vakken aan de voorkant zijn groot genoeg dat er makkelijk een paar schoenen in past en extra kleren In het lange vak passen ook met gemak meerdere hockeysticks.

Perfecto

Supper snelle bezorging!!!

Snelle levering - correcte info

Vele merken onder 1 dag - correcte info & snelle levering

Top producten & service!

Ze hebben altijd alle hockeyspullen waar ik naar op zoek ben.

Brilliant service

Messaged HockeyDirect with an enquiry about delivery, response was speedy and helpful. Ordered some kit, delivered to UK within a week. 10/10 service.

Snelle verzending, geen oplossing voor verkeerde maat bitje

Mooi assortiment en snelle verzending. Voor het bitje voor mijn kind heb ik het maatadvies van de fabrikant gevolgd. Het bitje zit niet goed en dat komt volgens de (overigens vriendelijke) klantenservice doordat de maat te groot is. Dat is jammer, want zo’n bitje kost dik 20 euro en nu moet ik er nog een kopen. Ik vind dat ze hadden moeten aanbieden om gratis een kleinere maat op te sturen. Ik heb het maatadvies namelijk goed opgevolgd en zit nu toch met een onbruikbaar product. Over de andere spullen in mijn bestelling ben ik wel tevreden.

Beste Eveline, Bedankt dat je de tijd en moeite hebt genomen om onze beoordeling in te vullen. Wat vervelend dat je niet tevreden bent over het artikel. Helaas kunnen we een bitje niet retour nemen in verband met gezondheidsredenen. Als een bitje uit de verpakking is gehaald, kan het artikel niet meer retour.  De bitjes hebben een specifieke maat, of junior of senior. Normaliter wordt een bitje voor een senior genomen als alle tanden zijn gewisseld en je een volledig gebit hebt, let op, soms kan dit afwijken. Wat we nu kunnen doen, is dat je een nieuw bitje besteld zonder verzendkosten. Hopend je op deze manier voldoende te hebben geïnformeerd.

Goede Kwaliteit en levering

Ik heb op deze site al diverse zaken gekocht en alles was in orde. snelle levering en kwaliteit was top

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Makkelijk gevonden en snel bezorgd

Ik zocht wat hockeyattributen en had die snel te pakken. De volgende dag werd eea bezorgd en je wordt op de hoogte gehouden van de status. Prima allemaal!

Snelle , correcte levering ! Wij zijn fan

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Snelle levering en goede producten

Ik heb regelmatig producten gekocht bij hockey.nl Snelle levering en prima producten van een goede kwaliteit

Bestellen

Snel bestellen ontvangen, de maat was klein, heb ik terug gestuurd. Ik heb snel mijn geld terug gekregen. Top

pakket is jammer genoeg niet toegekomen. Status levering tot op heden onbekend

hockey schoenen niet geleverd. Status pakket onbekend. Verdere follow-up met klantendienst loopt.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Volgende dag geleverd. Producten zijn goed geprijsd.

Mooie aanbiedingen en vlotte verzending

De webshop heeft mooie aanbiedingen in de sale. En de verzending is erg vlot! Zaterdag besteld, zondag verzonden en maandag bezorgd!

Beste Eelco, Bedankt voor het invullen van je beoordeling. We vinden het fijn om te horen dat je je ervaring zo positief is geweest. Onze teams zijn continu bezig om de mooiste deals op de website te zetten en om alle pakketten op tijd te versturen. We hopen je snel terug te zien!

Een actie als lokkertje, maar vervolgens niet krijgen wat je wilt!

Leuke actie hoor, gratis bedrukt t shirt met naam en nummer. Maar vervolgens krijg ik gewoon het uit t shirt van het Nederlands elftal Hockey zonder enige bedrukking.

goede service ook als een product niet voldoet

Een hele fijne uitleg op de site voor als je niet weet welke hockeystick je moet kiezen. De gekochte zaalstick brak al heel snel (nog geen hele wedstrijd mee gespeeld) maar na mail gestuurd te hebben naar de klantenservice, kreeg ik snel reactie. Binnen enkele dagen was het opgelost. Top!

Beste Q, Bedankt voor het invullen van je beoordeling. We stellen het op prijs dat je ons dit cijfer hebt gegeven. We willen onze klanten zo goed en snel mogelijk helpen zodra er een mankement is aan een door ons geleverd artikel! We hopen je snel weer terug te zien bij een volgende aankoop!

Simpel te bestellen en snel geleverd

De gewenste producten waren duidelijk omschreven, goed geprijsd en simpel te bestellen. Tevens werden de producten snel geleverd.

Al jaren ben ik als sportinstructrice op zoek naar goeie sportschoenen. Had ik er 1 , waren ze een jaar later niet te vinden door snelle wisseling. Deze Mizuno heeft voor mij en mijn leden alles! Ik promoot jullie schoenen en velen hebben al gekocht bij jullie. Goeie pasvorm en stroeve zool . Aanrader dus voor binnen en buitentrainingen.

tevreden

het product had wat mij betreft in een kleinere verpakking gemogen

Snel geleverd, goede prijs

Hockey broek besteld. Snel geleverd, prima verpakt en duidelijke tussentijdse updates over levering. Niks op aan te merken.

Beste, Bedankt voor je beoordeling. We stellen je beoordeling erg op prijs. We horen je snel weer terug te zien!

Snel geleverd wat heel fijn is.

Oke

NVT.

De bestelde artikelen waren goed en op tijd geleverd

Sne,prijs kwaliteit prima

Goeie merken,goeie prijzen.Snelle levering

Al vlug de track en tracé ontvangen, pakket was de volgende dag al bij het pakketpunt

Over Passa Sports