Snel en goed!

Al een aantal keer bij HockeyDirect besteld en altijd snel gekregen wat ik had besteld. Ook retouren altijd netjes afgehandeld, dus ben een tevreden klant.

Gewoon telefonisch te bereiken voor advies of bij problemen, die vervolgens prima worden opgelost. Verzending is ook snel en fijn dat ze zo'n uitgebreid assortiment hebben. Niks op aan te merken.

Erg positief

Ik had een hockeytas besteld met mijn achternaam erop, de tas was Optijd binnen en precies zoals op de foto

Namens Sinterklaas 2 zaalhockeysticks gekocht voor mijn neefjes! Ik verheug me al op hun blije snoeten! De volgende dag als verzocht geleverd bij t PostNL punt, prima!

correct

goede afhandeling, zeer goede prijs

Succesvolle aankoop!

Als hockey-leek was het wel lastig kiezen. Helaas in eerste instantie de verkeerde maat gekocht, maar dit is keurig binnen 2 dagen opgelost. Het te kleine paar geretourneerd, de nieuwe maat besteld. De nieuwe schoenen de volgende dag alweer in huis en het geld van de teruggestuurde schoenen keurig ontvangen. Alles helemaal prima in orde zo!

Geweldig, echt super

De wens van de kinderen was, een hockey rugzak fun. Daar ik wel ongeveer wist hoe ze eruit zagen, had toch nog een paar dingende vragen over de rug tas. Stond niet lang in de wacht, daarna ben ik ontzettend vriendelijk te woord gestaan. Er is zelf voor mij naar het magazijn gelopen om de precieze kleur te bekijken. Later ben ik ook nog terug gebeld, daar ik het prijs verschil wilde weten tussen twee tassen. Dus al met al ben ik super geholpen en zijn de tassen binnen één dag bezorgd. Ben benieuwd hoe ze hem vinden.

Super snelle bezorging

Bij retourzending ook prima afhandeling! Top!

Goede kwaliteit en pasvorm

Mooie handschoen, pas vorm is heel goed. Zeer tevreden

Uitgebreid assortiment, supersnel geleverd!

Zoveel keuze aan artikelen, fijne website en dan ook nog eens een supersnelle levering (binnen 12 uur in huis!). Wauw!!!

Altijd Snelle levering en goede klantenservice

Ik bestel altijd via hockey direct. Producten worden snel geleverd en ook de klantenservice is altijd zeer correct en vriendelijk

Snel en compleet

Mijn bestelling snel en in goede orde ontvangen, erg blij mee!

Supergoed!

Levering meteen de volgende dag! Netjes verpakt

Super super super

Super fijne winkel om te bestellen. Producten voldoen aan de beschrijving Producten ook altijd op tijd binnen Jammer dat ik geen meer sterren kan plaatsen

Alles onder één virtueel dak

HockeyDirect heeft een uitgebreid aanbod, waarbij de meeste merken vertegenwoordigd zijn. Ze beschikken over een goede klantendienst. Ook restitutie en inruil hebben nooit een probleem gevormd. Dit maakt mij samen met een snelle levering en scherpe prijzen een trouwe klant bij HockeyDirect

Goed en op tijd

Zoals het hoort bij een goede leverancier

Snelle service van top producten

Bestelling snel en correct afgewerkt. Steeds top producten tegen scherpe prijzen!!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

ZEER GOEDE SERVICE en snelle verzending: kwaliteitsproducten, heel tevreden!

Zeer vlotte bestelling en snelle versturing van de producten. Ten zeerste aan te raden voor al uw hockeymateriaal en mooie prijzen.

Super goed

Ik had mijn bestelling super snel en zit allemaal super goed. Ben er super blij mee en zou er zo nog wat bestellen!! Bedankt!!

Snelle bezorging

Product heel snel bezorgd, dat is prettig.

Groot en betaalbaar assortiment, snelle & makkelijke service

Meer dan genoeg keus, makkelijke site om dat wat je zoekt te vinden en snel geleverd!

Favoriete hockey spullen winkel

Mooie assortiment (merken) en zijn vlot met versturen en retour-storten indien nodig.

Broekje en shirt niet beschikbaar

Slecht zeg, dat de spullen niet beschikbaar zijn

Beste Albert, Bedankt voor uw feedback. Hierbij kunt u zien dat het een samenloop is geweest van omstandigheden: https://www.hcnaarden.nl/site/default.asp?Option=51&Nieuws=4264 Mocht u contact op willen nemen met onze klantenservice om het probleem verder op te lossen, kunt u mailen of bellen naar onze klantenservice die 6 dagen in de week voor u klaar staat. Met sportieve groet, Team HockeyDirect

Snelle levering, geen gedoe met omruilen. Aanrader

Nette en snelle service.

Mijn retourzending werd binnen 5 dagen afgehandeld en verzonden.