Zo blij met de snelle levering!

Dankzij de snelle levering en het uitgebreide assortiment bij Hockeydirect kon ik 10 april jl. in blauw geel (blauw shirt, blauw rokje en gele kniekousen) meelopen met de marathon van Rotterdam. Ik had nl een week voor de marathon besloten om mee te lopen voor de mensen in en uit Oekraïne. Het hockeyrokje heeft prima gefungeerd als hardlooprokje. Hij zat comfortabel, zat mooi en ik had nadien geen schuurplekken van naden die irritatie gaven. Normaal heb ik maat XS maar heb nu de S genomen. Deze rokjes zijn dus voor meerdere sporten te gebruiken.

uitstekende en snelle service

Veel spullen voor mijn dochter gesteld de volgende dag al in huis. Super!

Super snelle levering!

schoenen besteld die te klein bleken, geld heel snel terug gehad. Nieuwe besteld en ook die waren weer heel snel geleverd! Top service!

Everything was great!

The shopping was very fast. The products I bought were very good quality.

Top shop

Snelle levering, Uitstekende service Je wordt goed op de hoogte gehouden over je bestelling via email.

Altijd goed

Handige website, groot assortiment, prettig bestellen. Keurig verpakt en snelle levering!

Fijn product, erg blij mee!

Grootste klacht is dat ik meer had moeten bestellen dan 1 paar ;)

Goeie website met goed materiaal en service

Ik heb al paar keer besteld hier dik tevreden Altijd netjes verpakt en goeie service ook met omruilen zeer goed en handig en belangrijk snel al met al zeer tevreden gr John

Top services!

Mooie schoenen die ruim voldoen aan mijn eisen in het veld!

Snelle verzending, goede prijs kwaliteit verhouding!

Helpdesk kundig en aardig

Snelle levering en mooie kwaliteit

Snel en top producten

Super goede en snelle service, ook de retour ivm bestelling van meerdere maten wordt snel afgehandeld. Mijn kids vinden er altijd wat ze nodig hebben voor de hockey, maakt niet uit wat.

Snelle levering, duidelijke informatie en product zoals gewenst

Nette klantenservice en goed geholpen

Fijne winkel. Netjes op tijd bezorgd

Snelle levering, goede spullen, beste prijzen

Awesome!

Alles Prima verlopen! Snel gegaan. Alleen kleuren pionnen komen niet overeen wat op de doos staat. Leuke verrassing! Maar als je gehoopt wat je wilde hebben dan is handiger om de juiste kleuren in doos te doen!

Super snelle levering

Onze bestelling was de volgende dag al in huis.

Fantastisch!!!

Ik heb vaker moeten bellen voor advies, wat een klantenservice, echt zo onzettend goed!!! Altijd snel service!

Goede prijs kwaliteit

Voor onze dochter een eerste stick gekocht. Nu nog trainingslid dus nog niet een te dure stick. Jullie hebben veel keus en hele snelle levering!

Helemaal top, direct perfect!

Gemakkelijk kiezen, eerlijke prijzen, mooie aanbiedingen en snelle en betrouwbare levering. Blij met HockeyDirect!

Snelle service en goede producten voor onze hockey meiden

Snel, goede service en top producten! Met 2 hockey meiden hebben we regelmatig nieuwe spullen nodig. We zien er naar uit om onze spullen hier weer opnieuw aan te schaffen! Erg tevreden en veel keus.

Zeer tevreden.

Mooie kleding. Zit lekker.

Stick besteld , dag erna geleverd ! Helemaal zoals altijd goede service en op tijd ! Blij met de stick !

Alles perfect. Goede schoen en snelle levering. Aanrader

Snelle service!