Spijtig dat het namaak is

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Snelle levering en top kwaliteit!

Top! Snel en goed verpakt. Mama en dochter zeer tevreden!

heel tevreden

SNELLE LEVERING-PRIMA KWALITEIT

heel tevreden,

snel levering

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Package still not received...

Unfortunately I have still not received my package...

Snel en vlot geleverd

Ok

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Wij hebben niets ontvangen!!!

Wachten nog steeds op de levering

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je nog niets hebt ontvangen. Ik zie dat er via de mail contact met je is opgenomen, alleen hebben we hier vanuit jou nog geen bericht op terugontvangen. We willen het graag voor je oplossen.

Alles snel afgehandeld ook retour zonder problemen

Alles snel afgehandeld ook retour (schoenen te klein) zonder problemen

Goed en Snelle levering

Enkel probleem de vereniging broek zonder logo geleverd. De rest is prima

Niet tevreden

We bestelden shirtjes met bedrukking. Dezelfde dag van levering komt de bedrukking al los en is de mouw beschadigd. Na heel veel communicatieverkeer kregen we voor het beschadigde bedrukte shirtje een nieuwe. Die komt gisteren toe ZONDER BEDRUKKING. Dus weer opnieuw…

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Na tijdje wachten toch opgelost

Nadat ik een review had geschreven kwam er toch contact met hockeydirekt. Eerst werd verzocht om pakbonnen en foto’s, maar ik had alles drie weken daarvoor al weggegooid. Blijkbaar zagen ze wel in dat wanneer zij zelf traag reageren dit de consequenties zijn, want ze deden niet moeilijk en hebben het geld van het niet geleverde product terugbetaald. Dat deden ze dan toch weer zonder al te moeilijk te doen. Al met al veel gedoe maar dat is misschien ook de bezorger te wijten. Daarom toch een voldoende.

Niet de juiste handschoen

Het is een keepershandschoen

Mooie stick en op tijd geleverd

Een goede stick voor niet al te veel geld.

Belofte wordt niet nagekomen

Na de ontvangst van een kromme stick, afgesproken via whattsapp dat ik de stick retour zou sturen en dat er een nieuwe opgestuurd zou worden. Prima oplossing, want dit kan gebeuren. Blijkbaar kan men de drukte niet aan en wordt er intern niet gecommuniceerd, want het geld is teruggestort en geen nieuwe stick opgestuurd. Volgens de 'klantenservice' kan ik een nieuwe stick bestellen (+verzendkosten betalen). E-mail gestuurd dat dit niet afgesproken is en om een oplossing gevraagd. Nog steeds geen reactie... en dus geen hockeystick.

Wat vervelend dat je de stick niet goed hebt ontvangen. Dit is uiteraard erg vervelend en wilden we graag voor je oplossen door een nieuwe naar je toe te sturen. Maar helaas door grote drukte heeft de mail en de terugbetaling elkaar gekruist. Waardoor we een terugbetaling voor je in orde hebben gemaakt. Ik zie dat er inmiddels een code voor gratis verzending naar je is gestuurd zodat je niet nogmaals voor deze kosten hoeft te betalen. Want dat is uiteraard niet de bedoeling. We hopen het zo toch naar tevredenheid voor je te hebben opgelost.

Snel, correct en gemakkelijk

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Klant is koning op en top

Altijd supersnelle levering en goede service. Onlangs klein probleempje gehad met 1 van mijn producten die werden geleverd en er werd onmiddellijk een oplossing aangeboden . Zonder naar een fysieke winkel te zijn gegaan voel je toch een goede vibe tussen klant en verkoopteam

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Wij zijn ook blij met jullie

;-)

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Goede aanbiedingen en goed kwaliteit!

Snel geleverd. Producten juist

Altijd netjes in orde, levering, producten. Genoeg keuze, goede prijs.

Snel verzonden

Met Black Friday besteld. Snelle verzending (zelfde avond nog!). Het pakket kon niet in de aangegeven pakketautomaat worden geleverd. Toen kreeg ik een mail dat het op een ander pakketpunt lag. Super.

Hele goede service en kwaliteit

Hele goede service en kwaliteit!

Wachtende op geld terug

Zendingen waren erg snel. Echter na ruim een week nog het geld van mijn retourzending niet binnen!

Wat vervelend dat je langer hebt moeten wachten op het verwerken van je retour. Ik zie dat het pakketje enige tijd onderweg is gewest met de vervoerder. Het is op 28-11 bij ons binnen gekomen en 1 dag later hebben wij je retour al verwerkt. De terugbetaling zou dan ook inmiddels al enige tijd inzichtelijk moeten zijn op je rekening.

Geen contact mogelijk

Geprobeerd via mail, chat en telefoon maar werd niet teruggebeld, gemaild of gechat dus heb beide sticks terug gezonden.

Top prijzen voor top producten

Meerdere malen besteld. Elke keer producten snel ontvangen. Qua prijzen komen ze heel vaak als goedkoopste uit bus! Dus ++

Sneller dan verwacht en compleet

Sneller dan verwacht en compleet