Très bien

Rapide

Waar blijft mijn pakketje?!

Voor 10:00 uur besteld, een week later nog steeds niet in huis.. nu heb ik geen stick om mee te zaalhockey, dus ga ik me maar afmelden voor de eerste training.

Bestelling nog steeds niet ontvangen

Helaas is de bestelling nog steeds niet binnen. Ook is de reactie op mijn vraag ook niet beantwoord wanneer het wel wordt bezorgd.

snelle verzending en goede service

Snelle verzending en goeie korting.

Snelle levering.

Snelle levering. Wordt goed op de hoogte gebracht van de verzending.

Snel en netjes

Betrouwbare en snelle levering

Super snel in huis, goede kwaliteit en makkelijk te bestellen.

Verkeerde hockeystick

Verkeerde hockeystick en Nog geen reactie hierop

Alles correct ontvangen.

Geschenk voor verjaardag van mijn kleinzoon. Hij heeft dit zelf gekozen, dus echt wat hij zelf wilde. Gelukkig voor mij was er een goede korting. Dus kleinzoon bij, Opa blij.

Makkelijke website en correcte klantenbehandeling

Altijd makkelijk en handig om hen te bestellen. Soms wel eens het verkeerde besteld. Makkelijk te retourneren en je ontvangt gewoon je geld terug! Superwebsite en superservice! Aanrader!

Zou binnen 24 uur bezorgd worden

Duurde paar dagen langer maar misschien vanwege Sinterklaasdrukte . Ik ben wel heel blij met de trui. Ik ga nu sparen voor de hoody.

Leuk boekje

Leuk boekje om te geven

Snel geleverd en goede prijs

Goede prijs voor de schoenen en stick. Bestelling werd snel en netjes geleverd.

Mooie producten en snelle service

Snel en precies zoals op de foto’s

Duidelijke omschrijving en snel geleverd

Niks ontvangen

Tot heden niks gehoord en niks ontvangen. Dé zaalhockey is al begonnen maar zonder sticj

Prima snelle service

Goede snelle service en prima assortiment

Wekenlang wachten op een simpele bestelling en daarvan niet op de hoogte worden gehouden

Niet van deze tijd dat wachten en daarvan ook niet op de hoogte worden gehouden, raar

heel fijn

snelle levering en goede materialen

Ik heb nog niks ontvangen en er wordt ook niet gecommuniceerd wanneer de hockeystick wel binnenkomt

Slechte communicatie

Na 4 werkdagen nog steeds de bestelling niet ontvangen

Na 4 werkdagen nog steeds de bestelling niet ontvangen terwijl op de website wordt aangegeven volgende dag in huis

Bestelling niet ontvangen

Bestelling niet ontvangen

Niets ontvangen

Een week later nog steeds niets ontvangen en geen bericht gehad. Bij melding hierover komt er een reactie, waarbij de hoop dat wij de spullen binnen enkele dagen alsnog krijgen vervliegt. Op het verzoek tot een andere oplossing te komen, dan wel te annuleren volgt wederom geen reactie. Dat deze verzoek tot beoordeling komt, zonder dat wij spullen hebben ontvangen geeft aan dat er nog aardig wat werk verricht dient te worden achter de schermen.

Levering was vertraagd

Is vannacht om 23.38 aangeboden, waar ze vrijdag hadden moeten leveren. De hockeystick gaat terug

Over Passa Sports