Bestelling niet ontvangen

Bestelling niet ontvangen

Niets ontvangen

Een week later nog steeds niets ontvangen en geen bericht gehad. Bij melding hierover komt er een reactie, waarbij de hoop dat wij de spullen binnen enkele dagen alsnog krijgen vervliegt. Op het verzoek tot een andere oplossing te komen, dan wel te annuleren volgt wederom geen reactie. Dat deze verzoek tot beoordeling komt, zonder dat wij spullen hebben ontvangen geeft aan dat er nog aardig wat werk verricht dient te worden achter de schermen.

Levering was vertraagd

Is vannacht om 23.38 aangeboden, waar ze vrijdag hadden moeten leveren. De hockeystick gaat terug

niet geleverd

we zijn een week verder en ik heb nog niets ontvangen. Er staat voor 22.00 uur besteld = morgen in huis.

Kan niet inloggen

De site gaf de hele tijd aan dat combinatie inlog en wachtwoord niet juist was. Opvragen nieuw wachtwoord gaf aan dat dat momenteel niet mogelijk was. Heel onvriendelijke site. Mogelijk alleen via telefoon zo’n last. Maar inloggen op account blijft al dagen k gewikkeld

Zoals verwacht

Fijne medewerkers aan de telefoon.

Ik kreeg een kortingscode die niet werkte, maar na telefonisch contact kreeg ik een nieuwe die wel werkte.

Ik heb niets ontvangen

Jullie zijn steeds heel erg snel voor het krijgen van een goed review en als je de klantendienst wil bereiken moet je dagen wachten op een antwoord. Ik heb niets ontvangen

Snel geleverd en prima prijs/kwaliteit

het bestelde is keurig verpakt en op tijd bezorgd

Lopende actie onjuist uitgevoerd en oplossing is bedroevend

Zie gestuurde e-mails.

Ze kunnen in drukke tijden het werk niet aan.

Levertijden worden niet gehaald en ze sturen zo maar iets , wat niet besteld is. Als je dan een bericht naar de „klantenservice „ stuurt, wordt daar niet op gereageerd. Arrogantie ten top en dan ook nog vragen om een goede beoordeling. Ik doe het niet weer.

Goedemiddag Andries, Eerder heb je een bestelling geplaatst op een van onze webshops, waarvoor dank. Daarnaast willen we je ook bedanken dat je de tijd en moeite hebt genomen een beoordeling achter te laten. Wij waarderen de meningen van onze klanten namelijk enorm, en streven er dan ook naar om onszelf continu te verbeteren. Helaas, lezen we dat je niet tevreden bent in je beoordeling. Ik ben daarom direct gaan kijken wat er aan de hand is, in de hoop dat we dit zo snel mogelijk met je kunnen oplossen. Ik denk dat het in dit geval gaat om de bestelling die je geplaatst hebt op 5 november. Hierbij heb je een KNHB shirt en rokje besteld. Deze bestelling is geplaatst op 15 november. Ook is deze bestelling netjes vóór 22:00 uur besteld. Ik zie dat wij het pakket ook dezelfde dag nog verzonden hebben, maar helaas is het pakket 1 dag later geleverd dan onze leverbelofte door de vertraging bij DHL. Onze excuses hiervoor. Voor dit ongemak wil ik je graag de verzendkosten terugbetalen. Er zal dus een bedrag van €3,95 worden teruggeboekt op je rekening. Daarnaast, is er in plaats van een KNHB rokje, een Pinoké rokje geleverd. We begrijpen dat dit heel vervelend is. Helaas is dit een menselijke fout geweest van een van mijn collega's logistiek. Als het goed is, is dit inmiddels opgelost en heeft een van mijn collega's alsnog het juiste rokje opgestuurd. Deze zou ook geleverd moeten zijn. Onze oprechte excuses dat het pakket 1 werkdag te laat geleverd is, en je het verkeerde rokje ontvangen hebt. Ik hoop dat alles nu helder is, en ook alles voor je opgelost is. Mochten er nog verdere vragen/opmerkingen zijn, dan hoor ik dit graag! Ik wens je nog een fijne dag.

Goed geholpen

Product bleek niet leverbaar maar snel een ander voorstel gekregen waardoor het nog mee kon met de levering.

Goed assortiment en snelle levering

Goed assortiment en snelle levering

Pakket komt beschadigd aan

De doos waarin het product verpakt zit valt totaal uit elkaar, echt heel slordig.

Mijn pakket nog steeds niet bezorgd.

Ik heb inmiddels een week geleden een pakketje besteld. Deze was verkeerd gesorteerd en zou later bezorgd worden. Echter krijg ik geen update meer en heb ik nog steeds geen pakket ontvangen.

Snel en product goed!

Super snel en goed

Goed en snel vriendelijke mensen

Nog steeds geen bestelling

Heb nog steeds mijn bestelling niet ontvangen. Het is voor sinterklaas dus hoop dat het op tijd is

Snel!

gemakkelijke retour/ruil procedure grote keuze

na één week nog geen levering en niemand te bereiken om info te geven

Ik denk dat hockeydirect er niet veel aan kan doen, maar de service van DHL is heel zwak. Na een volledige week nog geen info.

Product niet geleverd

Ondanks de advertentie 'vanavond besteld, morgen in huis', heb ik nog steeds niets ontvangen. Dus kan verder niet beoordelen.

Snelle en goede service.

Top products and delivery for half the price of a phisical shop