Altijd in orde

Snelle levering, en alles naar wens

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Vlotte levering en ook klantenservice

Snelle levering, bleek schoenmaat te klein, waarna ook heel vlotte klantenservice na verkoop.

Uitstekende klachtafhandeling

Goede en snelle afhandeling van klacht over gekocht product!

Goedkoop en snel

Prijs was veel lager dan bij de concurrentie en het kwam zeer snel thuis. Zal zeker nog bestellen in de toekomst.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Amazing service, every single time.

I order 1 to 2 times a month with Hockey Direct. Why, because it's simple, the products are always delivered next day and the prices are outstanding. In fact, if I win the €100 I will immediately buy the new Grays AC10. Otherwise I'm going to wait until it comes down to €300 in the future! Thanks again for another great service with my delivery today!

Snelle bezorging

Producten voldoen aan de omschrijving en worden snel bezorgd. Ik bestel graag bij hockeydirect!

In orde

Alles in orde

Zeer positief

Al zeer vaak spullen gekocht via Hockey-Direct. Een goede prijs, waarbij altijd de volgende dag de bestelling al binnen is. Nog nooit problemen gehad.

Duidelijke website, vlot te bestellen, en de volgende dag al geleverd.

Mijn bestelling was niet compleet

Bestelling geplaatst volgende dag geleverd alleen miste 2 artikelen. Contact met klantenservice erg slecht.

Beste Melanie, Bedankt voor uw feedback. Wat vervelend om te horen dat er twee artikelen ontbraken in het pakket en dat uw ervaring niet goed was met onze klantenservice. Wat ik zie is dat mijn collega dit wel heeft opgelost en ook de artikelen nogmaals heeft opgestuurd naar u. Graag zien wij een eventueel een email tegemoet met de feedback en de uitleg van uw nare ervaring met onze klantenservice. Met sportieve groet, Team Hockeydirect.

Fijn Bedrijf

AL een aantal keren iets besteld netjes optijd geleverd. zelf iets terug moeten sturen wegens te kleine maat. Ook hier netjes geholpen.

Makkelijk bestelproces, snelle levering en kwalitatief goede spullen

Alles wat ik nodig had was er en snel geleverd. Helemaal top

Uitmuntende keuze met top kwaliteit en geweldig snelle levering!!!

Om hier je hockeyspeler te bestellen is echt een top keuze!!! Je zult SUPERBLIJ, zijn met de geleverde kwaliteit en de supersnelle levering. Prijs/ kwaliteitverhouding klopt als een bus. Ik zeg: “niet twijfelen, maar doen!!!”

Goed en snel geleverd

Fijne site snel geleverd. Goede ervaring dus!

Blij met de bestelling!

Goede service, snelle levering en erg goede kwaliteit van producten! Erg blij dat ik hier besteld heb.

Super goede service snelle levering!

Mooie hockeyschoenen besteld, helaas pasten ze niet. Direct dezelfde dag gebeld voor een omruling. Zelfde week kon mijn dochter trainen op haar nieuwe hockeyschoenen. Erg blij mee, goede kwaliteit schoenen tegen goede prijs. Maar vooral de goede service is prima geregeld! Zeker een aanrader!!!

Snelle levering, goede kwaliteit en goed contact. Ik raad aan om bij HockeyDirect te bestellen.

Goede service. Snelle levering

Goede ervaringen! Altijd mooie producten die helemaal in orde zijn. Goede service indien een product niet naar wens is.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Steeds een snelle en correcte service

Nog nooit problemen gehad met bestellingen. Alles wordt snel en correct afgehandeld.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Hele goede service. 2x iets moeten retourneren, maar dat was geen probleem. Nieuwe artikel was binnen 4 dagen binnen.

Product viel in de smaak bij mijn kleindochter

Zeer goede producten en snelle levering.

Een ruime keuze voor een goede prijs. Met een snelle levering.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Bestelling van kleding voor hockey verenging

geweldige service super levering. altijd een snelle reactie en accuraat afwerking. dit ook bij retourzendingen of omruilen. top bedrijf

Toppp!!

Thermo is goed warm om in te hockeyen en voor skiën ook goed (ik ben persoon die het altijd koud heeft). Ik ben 1,74 en sportief gebouwd en maat S past perfect en is ook lang genoeg