mooie stick en op tijd geleverd

Ik ben al jaren tevreden klant

Snelle levering, Pr ma prijs

Snelle levering, Pr ma prijs

Tevreden. Allea prima

Pri a

slecht

Ik heb mijn spullen nog niet

snelle service en mooi product

alles ok.

Snelle levering. Mooie artikelen.

Excellent service

Produit tout à fait conforme à la description et service rapide !

rapide et conforme à la commande

parfait

Order niet geleverd en klantendiensr niet bereikbaar

Zie titel

Parfait

Livraison très rapide . Article conforme et très competitif

Mooie site, duurt lang

Ik heb mijn pakket een week geleden besteld, maar m’n pakket is nog niet binnen, maar ik heb woensdag al m’n eerste zaaltraining!

Bestelling niet ontvang geld kwijt

I did not receive my order. Just notification from courier that it has been sent back. No reason why. Have not received a refund.

Broek besteld en was super snel geleverd.

Nette en snelle levering van hetgeen ik had bedteld

Altijd goede levering

Ik heb de bestelling geplaatst op 20 november

Is nochtans een artikel op voorraad met de belofte dat het de dag nadien wordt verzonden... niet dus, want is zelfs nog niet onderweg. Dit is de 2de keer dat ik iets bestel bij Hockey direct en helaas ook de 2de keer dat het slecht verkoopt....

Goede prijs, snel geleverd, kwaliteitsproduct

OBO keepersmateriaal gekocht, website is duidelijk en de prijs was bij Hockeydirect het laagst. Levering was keurig zoals aangegeven. Product was goed verpakt, misschien iets te ruim verpakt, maar wel goed beschermd.

Goede, overzichtelijke website. Goede filters/ selectiemogelijkheden. Snelle levering. Prima prijzen

Ik heb niets ontvangen

Ik heb niets Ontvangen

Heb het gevoel in het luchtledige te hebben besteld.

Een week nadat ik mijn bestelling had gedaan heb ik alleen bericht gehad dat HockeyDirect blij was met mijn bestelling én de betaling en dat men ommegaand voor mij aan de slag zou gaan. Niet dus! Omdat Sinterklaas inmiddels steeds dichterbij komt, ben ik maar in de pen geklommen en verzocht binnen nog een week het bestelde aan mij toe te zenden. Een automatisch antwoord schreef dat er binnen 3-4 werkdagen op mijn mail gereageerd gaat worden. Ben benieuwd. Wordt in ieder geval welstandscommissie. Als ik dit vooraf geweten had, had ik natuurlijk nooit bij HockeyDirect besteld, ik adviseer hen dan ook hun naam te veranderen.

Goede prijs en snelle levering

Steeds goed geleverd en snel.

Net wat ik zocht

Nog steeds niet bezorgd

Het zou binnen en dag worden bezorgd. Dhl idd wel aangekomen maar die heeft t weer teruggestuurd naar de verzender Met hockeydirect krijg ik geen contact Na ruim een week eindelijk contact en het pakket 4 dagen later ontvangen. Dus bijna 2 weken

Topservice

Fijne duidelijke site, snelle verzending!!!

Over Passa Sports