Topservice

Fijne duidelijke site, snelle verzending!!!

Laattijdig geleverd

Pakje zou maandag geleverd worden maar werd pas woensdag bezorgd. Hadden handschoen nodig op woensdagmiddag dus zelf nog een moeten gaan kopen. Kan gebeuren maar gebrek aan verwittiging omtrent vertraging is niet professioneel.

Teleurgesteld

Bestelling een week geleden gedaan. Nog steeds niets binnen. Moet zelf uitzoeken waar de bestelling is. Blijkt te zijn teruggestuurd naar de afzender. Reden?

De stick is nog niet geleverd na 7 dagen

De stick is nog niet geleverd na 7 dagen en mijn dochter heeft het nu nodig deze weekend! PostNl email zegt dat ze hebben nog geen info voor de shipping

Duurt enorm lang voor je geld terug hebt

Wanneer je een bestelling doet, moet je direct betalen en krijg je je producten redelijk snel in huis. Maar als je iets terug stuurt moet je eerst weken wachten voor het retour verwerkt wordt en dan vervolgens nog weken voor je je geld terug ziet. Mijne inziens zou het als het de ene kant op snel kan (kopen) dan zou het andersom (retourneren) veel sneller moeten kunnen.

Op dit moment beneden peil

De bestelling is nog niet geleverd. Wel factuur betaald. Geen bevestigingsmail. En volgens DHL wel bezorgd. Een week na de bestelling nog niks ontvangen. Telefonisch contact hierover met Hockeydirect was wel positief maar opgelost is het nog niet.

Slecht

Bestelling is nog steeds niet binnen, na meerdere mailtjes gestuurd te hebben, nog geen reactie

Hocheusokken top

De bezorging door DHL is niet goed gegaan.

Door DHL is het pakketje terug gestuurd. Contact gehad met hockey direct en ze sturen het pakketje weer op.

Snelle levering, goed verpakt,

geen geld terug gekregen

ik heb al twee keer iets teruggestuurd maar mijn geld niet terug gekregen

Kwaliteit is goed maar bezorging niet

Geen bericht gehad dat het pakket was aangekomen op het DHL punt. Na contact met HD wel binnen 24 uur reactie gehad dat het daar klaar ligt. Kwaliteit van de kleding erg goed, pasvorm ook (Indian Maharadja).

Veel keuze direct zeer snel geleverd

Scherpe prijzen en zeer snelle levering

Goede prijs en snel geleverd

Schoenen zijn top

never received my order

after placing my order, I sent you an email because I made a mistake in the delivery address. I never heard back from you and I never received my order. I tried to contact you but was unsuccessful.

Good afternoon Maureen, You previously placed an order at one of our web shops, for which we thank you. We would also like to thank you for taking the time to leave a review about us. We greatly value the opinions of our customers and strive to continuously improve our service. Unfortunately, you indicate in your review that you have still not received your package. That is of course not the intention. I am afraid that the package has gone missing during the shipping process because incorrect address details have been entered. We have therefore arranged a refund (according to your preference). This should now also be visible on your account again. If this is not the case, I would like to hear about it.

Geen mail gehad dat. Product weer op voorraad was

Jammer dat ik geen bericht had ontvangen dat mijn gewenste product weer op voorraad was. Levering was weer super goed

Perfecte kwaliteit en snelle levering

2 indoorhandschoenen voor kinderen gekocht. Snelle levering

Geen retourticket

Beste, er zat geen retourcode in mijn pakket, enkel 1 A4 met de bestelling. Ik had de schoenen dus graag teruggestuurd om nadien nieuwe te bestellen. Kunnen jullie mij aub asap een retourbon voorzien? zodat ik ze nog voor zaterdag op de post kan doen. zondag vertrek ik namelijk op verlof

We hebben je inmiddels een retourlabel toegestuurd. Je zou deze ook altijd zelf kunnen vinden op onze website.

401201216411

Je n’ai pas reçu ma commande

Goede prijs super snel geleverd

Producten zijn prima, eenvoudige website, en heel snel geleverd. Top

Mooi tas

Te laat

Te laat en ingewikkelde betalingsoplossing

Prima spullen voor een prima prijs

Dat wat wij besteld hebben natuurlijk

Prima en snelle levering

Prima producten en snelle levering

Kwaliteit en snelle levering

Makkelijk en snel en goede

Warmonderweg 5 2171AH Sassenheim

0252-200014