Prima en snelle levering

Prima producten en snelle levering

Kwaliteit en snelle levering

Makkelijk en snel en goede

Informatie levering niet verstuurd

Hallo, Bestelling verliep prima. Helaas heb ik geen bevestigingsmail ontvangen. Bij navraag op het leveringspunt vandaag, bleek de levering er al een tijdje te zijn. Kan gebeuren, is geen reden op niet nog een keer bij jullie te bestellen. Deze actie enkel als hopelijk waardevolle feedback

slecht

de hockeystick was na keer trainen al stuk. Ik heb hierover een mail gestuurd met de vraag of ik de stuk met de normale retourprocedure terug kan sturen maar daar heb ik nog geen reactie op gehad. Ik heb hier dus nog steeds een kapotte hockeystick liggen van nog geen week oud. Ik hoor graag hoe nu verder. normaal heb ik wel goede ervaringen met hockeydirect dus ik ga er vanuit dat dit ook goed wordt opgelost, vandaar dat ik aanbevelen voor nu op nee heb staan groet Caroline 06 1321 3528

Ik had al mijn spullen al binnen 24 uur! Super snel! En ook goed kwaliteit. Heel tevreden

Goede shop met mooie producten/merken en goede prijzen

Goede shop met mooie producten/merken en goede prijzen. Bestelproces, verpakking en bezorging waren goed.

Slecht

Totaal geen updates over de bestelling, welke nu 1 week onderweg is… (i.p.v volgende dag geleverd).

Wat vervelend dat je nog niets hebt vernomen over je pakketje. Ik zie dat helaas het pakketje naar ons retour is gestuurd. Omdat onze retourenafdeling niet in kan zien wat de reden is van het retour van het pakketje hebben ze een terugbetaling in orde gemaakt. Deze terugbetaling zou inmiddels inzichtelijk moeten zijn op je rekening. Ik zie dat we hier intussen ook contact met je hebben opgenomen. We hebben je vanwege het ongemak een kortingscode toegestuurd.

Snelheid van online en service van een echte winkel

Goed telefonisch bereikbaar en denken actief mee, zelfde dag nog antwoord over exacte maatvoering (op gaan meten in het magazijn) echt helemaal super. Ook zeer snel ontvangen na bestelling!

Mooie aanbiedingen en goede spullen

Ik ben aardig tevreden:)

Goede service en snelle levering

Goede service en snelle levering

Snelle levering, scherpe prijs.

Ook als bestelling niet goed gaat, gaat het toch goed

Bestelde een clubshirt met logo; werd zonder logo geleverd. Klantenservice heeft persoonlijk gezorgd dat het snel goed kwam.

Teleurstellend

Mijn ervaring is teleurstellend vanwege het feit dat de schoenen toch te klein bleken te zijn. Hierdoor kosten wij extra kosten maken. Wel jammer dat jullie hier geen regeling of coulance toe passen. Vanwege de losse bestelling moesten wij en bezorg kosten en verwerkingskosten betalen

Service

Snelle levering en verder is het een cadeau

Goed.

Hockeydirect heeft keurig werk verricht. Helaas had de bezorging door drukte flinke vertraging. Net op tijd voor de verjaardag gelukkig.

Tot twee keer toe is mijn bestelling kwijtgeraakt.

Tot twee keer toe is mijn bestelling kwijtgeraakt, helaas nooit ontvangen. Ik had meer verwacht van de service.

Goede service en communicatie

Product wat ik besteld had was niet meer verkrijgbaar. Een supergoed alternatief voorgesteld. Hier hele vlotte persoonlijke communicatie over. Top geregeld!

snelle service en goede maten

Kleinzoon erg blij met zijn mooie stick!

Meerdere keer wat besteld en gaat altijd goed

Mooie collectie en goede service

Als je weet wat je wilt, dan is dit een prima shop. Wordt ook snel geleverd…

Snelle service en goede producten

Erg blij mij de snelle levering en producten voldoen aan de verwachting!

Geen bezorgd mail ontvangen

Ik heb twee keer wat besteld en beide keren heb ik geen mail gehad dat het pakket bij het pakketpunt is geleverd. Ik heb hierover met hockeydirect.nl gemaild maar nooit antwoord gehad. Ik heb ik nooit wat ontvangen in de spam mail.

Wij zijn nog afwachting van de levering

Over de levering van het eerste rokje, helaas verkeerde maat en terug gestuurd, zeer snel geregeld. Het 2e rokje dat besteld is, zijn wij nog steeds aan het wachten tot deze netjes is geleverd… dhl zegt aan de deur geweest te zijn tot 2x toe… onze ring deurbel zegt iets anders… er is helemaal Geen bezorger geweest…. Hoop dat het voor aanstaande woensdag geleverd wordt, het is een cadeau voor de verjaardag van mijn dochter….

Supersnelle service

Ik ben heel blij met het product. Dank jullie wel. Groetjes

verkeerde geleverd

ik heb het verkeerde binnengekregen

Warmonderweg 5

2171AH Sassenheim