Filters

8

goede service, goed behandeld

<b>Pluspunten</b><p>Goede omschrijving van het produkt</p><b>Verbeterpunten</b><p>Nog snellere levering</p>

  • Aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

<b>Pluspunten</b><p>goede kwaliteitskleding kleding van proftennissers</p><b>Verbeterpunten</b><p>alles is in orde volgens mij. ik zou niet weten wat beter zou moeten</p>

  • Aanbevelen? Ja
10

perfect, zeker aan te bevelen

<b>Pluspunten</b><p>Goedkoper(ruim) geen verzendkosten, als het niet voldoet, gratis retour en binnen 48 uur je geld terug gestort, hulde aan dit bedrijf</p><b>Verbeterpunten</b><p>Ga zo door!!</p>

  • Aanbevelen? Ja
9

goede service, goed behandeld

<b>Pluspunten</b><p>Mooie spullen, en bij vragen goed berijkbaar Ook de maten van kleding kloppen goed</p>

  • Aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

<b>Pluspunten</b><p>Goede snelle levering</p>

  • Aanbevelen? Ja
9

Score: 9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

<b>Pluspunten</b><p>Snelle levering!</p>

  • Aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Supersnel en goede aanbieding.

  • Aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Alles

Verbeterpunten

Ik had een foutje met de betaling, dat kan ook aan mij liggen

  • Aanbevelen? Ja
7

voldoende, een redelijke ervaring

<b>Pluspunten</b><p>Snelle levering goed verpakt</p><b>Verbeterpunten</b><p>Weet ik niet</p>

  • Aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

<b>Pluspunten</b><p>Duidelijke website en mijn bestelling werd dezelfde dag nog verstuurd en had ik de volgende dag.</p><b>Verbeterpunten</b><p>Geen</p>

  • Aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snelle levering, goedkoper dan concurrent

Verbeterpunten

Nee

  • Aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

<b>Pluspunten</b><p>veel keus en snelle levering</p><b>Verbeterpunten</b><p>?</p>

  • Aanbevelen? Ja
8

Score: 8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

<b>Pluspunten</b><p>Snelle en correcte levering</p><b>Verbeterpunten</b><p>Zo ga door</p>

  • Aanbevelen? Ja
10

perfect, zeker aan te bevelen

<b>Pluspunten</b><p>De volgende werkdag in huis tegen een scherpe prijs. Precies zoals beloofd.</p>

  • Aanbevelen? Ja
10

Score: 10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
10

Score: 10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

<b>Pluspunten</b><p>Snelle levering en goedkope shirts !</p><b>Verbeterpunten</b><p>Geen verbeterpunten. Alles goed voor elkaar !</p>

  • Aanbevelen? Ja
2

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

<b>Pluspunten</b><p>Mooie producten!</p><b>Verbeterpunten</b><p>Bezorging was vreselijk. Tijdens bestellen gaf deze aan tussen 08:00-18:00 te bezorgen. Daarom heb ik er voor gekozen het af te laten leveren bij ons kantoor, omdat ik de artikelen op dinsdag 26 februari graag wou hebben. Echter kwam de bezorger volgens de track & trace pas na 18:00 waardoor ik op de eerste dag heb gewacht tot 19:00. Er stond dat er een bezorgpoging was gedaan, maar er is nooit aangebeld en geen briefje achter gelaten. De tweede dag gebeurde dus precies hetzelfde. Weer na werktijd gewacht op het pakket, en geen gehoor, geen briefje. Er stond dat het pakket vanaf 15:00 op de derde dag zou kunnen worden opgehaald bij de Primera (PostNL), dus ik ben rond 16:00 daar heen gegaan en zij hebben gezegd dat er geen pakket was gekomen en dat er een briefje moest zijn om deze op te kunnen halen.. (want de Track&Trace/barcode + adres + naam) zou niet voldoende zijn volgens de persoon achter de counter. Dit staat duidelijk aan gegeven op de site van PostNL dat dit wel mogelijk is, vandaar dat ik heb gebeld met de klantenservice van PostNL rond 18:00. Zij vertelde mij dat het pakket wel degelijk bij diezelfde vestiging ligt en dat het vervelend is dat er geen briefje bij was, maar dat het wel kon worden opgehaald. Erg vervelend dat ik hierdoor twee trainingen niet heb kunnen hockeyen met mijn eigen stick, zeker omdat ik verwachtte dat ik de artikelen dinsdag binnen zou hebben. Super teleurstellend en vreemde communicatie.</p>

  • Aanbevelen? Nee
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Ho effettuato l'acquisto in sicurezza e pienamente soddisfatto. Ottima offerta, velocità di consegna siderale ed oggetto corrispondente alla vendita. Venditore + + + + +

  • Aanbevelen? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

<b>Pluspunten</b><p>Snelle levering</p><b>Verbeterpunten</b><p>zou fijn zijn als een tijd aan kunt geven van levering: bv. Morgen-middag-avond</p>

  • Aanbevelen? Ja
10

perfect, zeker aan te bevelen

<b>Pluspunten</b><p>snelle levering en artikelen doen 100% aan de verwachting</p>

  • Aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

<b>Pluspunten</b><p>Goede en snelle levering</p><b>Verbeterpunten</b><p>Geen</p>

  • Aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

<b>Pluspunten</b><p>Prima, goede prijs/kwaliteit en gied assortiment</p>

  • Aanbevelen? Ja

Company details

0416-293012

[email protected]

Avis sur Kiyoh

• Tout le monde peut poster un avis tant que les termes et conditions et la politique de confidentialité sont respectés
• Nous effectuons des contrôles automatisés et manuels pour éviter autant que possible les fausses évaluations
• Les avis rédigés de votre propre initiative sont immédiatement mis en ligne et vérifiés dans les 72 heures.