goeie snelle levering en zeker goede service

Goede kwaliteit voor een goede prijs en zeer snelle levering!

Professioneel en klantvriendelijk.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Overzichtelijke webshop met prima leveringsservice

Alles helder en duidelijk en snelle levering

De klant voorop!

Dochterlief was zo eigenwijs om niet te luisteren (zoals vaker) en bestelde (naar mijn idee) het haar voetbalpak een maat te groot. Eenmaal aangekomen, direct gepast en jawel... Te groot. Hierop direct klantenservice gebeld voor de "omruilactie". Binnen 5 dagen (inclusief Pasen) lag er een nieuw pak voor de deur! Dochterlief compleet happy! Waarom dan toch maar 9 sterren? Je meot ltijd ruimte voor verbetering laten, al is het mar het streven! Top job done!

perfect

tot nog aan toe heb ik al mijn producten zeer snel ontvangen en nog nooit hoeven terug te sturen !!! complimenten

Snelle levering, goede kwaliteit en goede omruilservice.

Mijn ervaring is uitstekend. Ik had voetbalschoenen besteld en die waren te klein, na het terugsturen had ik binnen 3 dagen mijn geld terug. Het tweede paar werd gelukkig binnen 24 uur bezorgd en die pasten wel. Goede en snelle service.

Fijne website, goede snelle levering. De klantenservice geeft ook nog eens goede hulp

Goede service en snelle levering

Het bestellen ging makkelijk en duidelijk. Ze leverde het op tijd zoals beloofd was. Top!

Alles is perfect verlopen

Goeie website en alles is goed verlopen , van bestelling tot levering.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Snelle levering en goede service

Zit perfect

Trainingspak zit geweldig en stof voelt lekker. Valt normaal qua maat. Verzending was snel, top service! Jullie hebben een nieuwe klant erbij.

Top geregeld en lekker snel

Lekker snel en simpel

Supergoed

Super goede service en vlot de bestelling binnen, ik ga hier vaker bestellen Een aanrader voor iedereen

Snel en kwalitatief

Na een plaatsing van mijn bestelling kreeg ik direct mails van de procedure en track en trace en al. Levering was zeer snel dus, ben zeer tevreden als terugkerende klant.

Makkelijk besteld en super snel in huis!

Voetbaldirect is super!

Snelle levering, duidelijke website, goede prijs en goed verpakt.

Snel bezorgd perfecte service

Snel bezorgd perfecte service.

Zeer tevreden met alle stappen van het koop proces

Uitstekende webshop op alle punten

Mijn zoon had direct nieuwe voetbalschoenen nodig. S’avonds besteld en de andere middag al ontvangen. Webshop is duidelijk van opzet, met een heel goed assortiment en scherpe prijzen.

Uitstekend snelle service en goede kwaliteit

2 trainingspakken ze zijn heerlijk zacht van structuur.. niet te dik ze houden de warmte vast maar voert ook de warmte af. Hij zit lekker en is makkelijk om aan en uit te trekken. Plus er zit een mooie glans over het pak! Zeer tevreden!

Geweldig snelle levering

Snelle levering tevreden met de aankoop Gewéldig

Parfait et rapide

Bon prix

• Zou u ons aanbevelen? Yes

De service is heel goed en heel snel de foto’s zijn ook super en alles is gewoon goed

snelle levering , klantenservice ook vriendelijk en duidelijke uitleg

Blij met mijn aankoop

Bedankt voor de goede service alles optijd binnen.