Veel keus. Compleet assortiment. Mooie spullen. Alles heel erg gunstig qua prijs t.o.v. de concurrentie. Ik kende voetbaldirect.nl nog niet maar ben blij verrast. Deze site ga ik onthouden.

Ik kan op een goedkope manier mijn zoontje tevreden stellen

Ik ben blij dat ik deze site gevonden heb. We hebben het financieel niet altijd gemakkelijk, maar door jullie kortingen kan ik mijn zoontje toch kopen wat hij graag wilt. De service is ook top. Het geld wordt teruggestort zoals vermeld als ik het terugzend. Ik raad iedereen die sportkleding draagt, deze site aan.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Een hele snelle levertijd en goeie kwaliteit van alles

Leuk en werkt heel goed

Ik heb een fluit bestel want soms voetballen we met vrienden in de avond partijtje en dan is het leuk dat je een fluitje hebt en dan bespaar je je stem ook direct ;)

Super snel geregeld

De bestelde turf voetbalschoenen sense 3 waren toch niet naar mijn zin (moeilijk aan te krijgen vanwege de sok ) nadat ik ze terug gestuurd heb ,snelle reactie en terug betaling . Ga nu toch de kaiser 5 turf bestellen Persoonlijk vind ik deze fijner als trainer

Professioneel

Bestelling geplaatst kortingsacties vergeten in te voeren. 1 telefoontje en het verschil is netjes terug gestort.

Keepershandschoenen bleken veel te klein te vallen. Direct gebeld en ze dachten zo mee dat we alsnog de volgende dag de juiste in huis hadden voor de training.

good shit g

kwan snel jwtch gwn gooie kleding ook nog good kwaliteit

snel geleverd en zoals op foto!

Fijne website! kan er makkelijk wat vinden wat ik zoek. ook netjes in contact wanneer het pakje de volgende dag word geleverd. Zullen er snel weer wat bestellen.

Top ervaring.

Snelle levering (1 dag). Mooie Nike shirts tegen een redelijke prijs. In veel verschillende kleuren beschikbaar. Hier spreekt een zeer tevreden man!

Alles snel geregeld

Ik heb een bestelling van meerdere items gedaan en deze kwamen al heel snel binnen. Omdat één item mij niet paste heb ik deze geretourneerd. Het geld was zo weer teruggestort!

Snelle en goede service!!!

Snelle en goede service!!! Goed product voor een goede prijs!!

Goede ervaring

Altijd goed en snel

Goed assortiment altijd heel snel in het leveren

Snel geleverd, voldoet aan de verwachtingen.

Het is top.heel mooi ingepakt toen het binnen kwam.heel mooi stof.klantenservice is top heel aardig en helpen heel goed.

Netjes en snel geleverd

Snel geleverd en ziet er netjes uit. Mag misschien iets minder plastic overal om heen. Mooie aanbiedingen van trainingspakken voor mijn jongens

Bal

Ik kocht een bal om op kunstgras te spelen maar bleek na een paar dagen dat ze hem niet op voorraad hadden ik moest een andere bal kiezen een cadeau voor de verjaardag van mijn zoon gemist

Top bedrijf goede communicatie en snelle levering

Altijd meer dan tevreden

Nice

Goeie ervaring top

Snelle levering en duidelijke communicatie!

Helemaal top!

Past allemaal perfect en snel binnen! Super blij mee!

Kwaliteit voor een goede prijs.

Goede kwaliteit en snelle bezorging.

Super levering

Na bestelling, snel geleverd en mooi kwaliteit trainingspak!