Makkelijk, snel, en je wordt goed op de hoogte gehouden

Makkelijke website, snelle service, en je wordt goed op de hoogte gehouden of je bestelling gereed is en waar deze uit hangt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zoeken, bestellen en volgende dag in huis

Gewoon makkelijk vinden wat je zoekt en snelle levering

Dik tevreden goed geholpen

Ik ben heel tevreden we hadden een trainingspak besteld in de periode van jullie verhuizing toen ik belde werd me alles goed uitgelegd. Daarna was het pak te klein nieuwe besteld via de telefoon 2 dagen na retouren gelijk het nieuwe pak in huis. Dik tevreden

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede prijs, en een snelle levering. Gewoon top.

Het komt snel aan

Een hele leuke winkel

Fijne kennis making.

Mooie en goed overzichtbare website, leuk shoppen.

Goede service snelle levering

Die gasten zijn gewoon snel, super relaxed

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Handschoenen besteld met initialen. Helaas bleek de stof niet geschikt voor het borduren. Snel reactie dat het helaas niet mogelijk was en meerprijs werd teruggestort.

Goeie snelle levering 👌👌👌👌

Hele snelle levering niets op aan te merken 👌👏

• Zou u ons aanbevelen? Ja

De service was van topkwaliteit

Ik had iets besteld en het was de vorige dag direct binnen, de site was heel duidelijk en erg fijn om naar te kijken. Tevens kon ik alles gemakkelijk retourneren indien nodig

Geweldige service

Had voetbalsokken besteld, website is netjes opgesteld en duidelijk! Na het bestellen kreeg ik een email met alle gegevens en levertijd! Bestelling netjes ontvangen, helemaal top

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Alles goed en snel geregeld en verzonden

zeer klantvriendelijk!!

Top service!! Ook voor een bestelling uit de sale hebben ze alles gedaan om het alsnog op het juiste adres geleverd te krijgen, mijn dank is groot. Jullie hebben er een klant bij ;)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer snelle levering!! Top producten voor een goede prijs!!

Ik ben zeer tevreden met VoetbalDirect, artikelen zijn van zeer goede kwaliteit en tegen een aantrekkelijke prijs.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service en een snelle levering.

We hebben 2 keer moeten ruilen. De volgende dag was de andere maat binnen. Supersnel geregeld. Connunicatie was snel en is keurig en juist beantwoord.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering en netjes verpakt

Ik ben tevreden! Snelle levering en product was netjes verpakt. Stof van trainingspak is van goede kwaliteit

Prima service!

Ruime keus, leuke aanbiedingen, overzichtelijke website en goede afhandeling.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Alles goed en snel geregeld

Geen klachten

snelle en nette levering

Snelle, nette levering. Goede prijs kwaliteit verhouding-> vaak in vergelijking met andere shops de goedkoopste. Goede retour voorwaarden en makkelijk zonder overbodige handelingen.

super snelle goede service

TOP

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Veel keus, goede prijzen en snelle levering!

Prefect

Overzichtelijke site,snelle levering en goed kwaliteit.

Fantastische service

Voor me voetbalcoach hebben we met het team een trainingspak gehaald die we nergens anders meer in die maat konden vinden , de prijs was zeker niet duur en was volgende dag in huis

Snelle bezorging

De eerste ervaring met jullie was heel goed, want ik vond de bezorging echt snel gaan en daar ben ik heel blij om. De kwaliteit is goed en dat is belangrijk!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Uitstekende service en vlotte manier van handelen wat betreft het aanleveren van de bestelde producten!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over VoetbalDirect

Filter op Taal