Betaalbare shop en goede service

Had besteld en de volgende dag geleverd, super blij mee. Ga hier vaker bestellen.

Uitstekende service!!!!!

Ik heb de laatste maanden meerdere bestellingen gedaan waaronder 2x de verkeerde maat. Klantenservice staat je mega vriendelijk te woord en tot nu is alles super snel opgelost. Snelle bezorging en hele goede service. Daarnaast wordt je via de mail zeer goed op de hoogte gehouden van je bezorging of het omruilen van je product. Voortaan koop ik alle sportkleding voor mijn en zoon en mij bij jullie!! Complimenten!!

Super goede service

Ik had per ongeluk iets verkeerds besteld. Na een telefoontje is het direct aangepast en gelijk verwerkt. Zo kreeg ik alles in 1 keer.

Goede kwaliteit en zeer snelle levering!

Bestel hier vaker. Altijd tevreden. Goede service en snelle levering

Supersnelle levering en top kwaliteit!!

Mooi pak, snel geleverd!

Super blij en tevreden

Zeer goed en heel snel binnen super blij met jullie ga zeker vaker bestellen bij jullie ook mijn vriendin is blij met jullie

Goede serice

Bezorgen snel

Snelle levering, goede prijs!

Wij zijn heel tevreden. Snelle levering, niet duur, duidelijke site, goede service, top!

Super goed

Besteling gedaan , goede info qua bezorging En snel in huis

Mijn ervaring in een woord: geweldig!

Levering was snel binnen en voldeed aan mijn verwachting.

Mijn pakket heb ik binnen 4 dagen ontvangen

Duidelijke website, snelle levering en goede service !

Plezierige en uitstekende service

De bestelling was goed te volgen en kwam op tijd binnen. Het betrof een cadeautje voor onze kleinzoon. Wij hadden echter de maat verkeerd ingeschat. Geen probleem: we konden het pakket met bijgeleverde retouretiket terugsturen. En kregen twee dagen later al de juiste maat toegestuurd. Plezierige en uitstekende service!

hele goeie schoenen

het zijn hele fijne voetbalschoenen de noppen zijn ook zeer goed en de schoenen zijn heel stevig

Super snel en netjes geleverd

Twee mooie pakken besteld! Goede kwaliteit! Snelle service! Netjes verpakt! Dank hiervoor!

Prijs kwaliteit verhouding super

Bij eerdere bestellingen bij andere webshops waren er altijd wel issues omtrent foute of te late levering of er ging veel mis bij retourneren. Bij voetbal direct is alles vlekkeloos verlopen zelfs de omruiling van een deel van de bestelling was geen probleem. Goede service en goede kwaliteit

2 x verkeerd besteld door mijzelf maar keurig afgehandeld

Ik heb voetbalschoenen voor mijn zoon besteld, 1 x met de verkeerde noppen. Ik heb contact gehad met de klantenservice en werd goed geadviseerd. De 2e keer had ik de verkeerde maat besteld. Er is goed gecommuniceerd over mijn retourneringen en de terugbetalingen zijn snel verwerkt.

Snelle levering en goede klantenservice

Ondanks de drukte geen vertragingen met het verzenden! Ook had ik per ongeluk de verkeerde maat besteld, heel makkelijk één kort telefoontje plegen en het was direct geregeld!

Mijn online experience was uitmuntend

Het is makkelijk te navigeren, en makkelijk te vinden. De ervaring met het shoppen was heel soepel en kon alles met gemak navigeren. Mijn bestelling kwam ook snel en het was makkelijk om het te traceren en op te wachten. Super snelle service en ik kon het niet beter ervaren

Goede service en vriendelijke personeel.

Goede snelle service

Goede snelle service. Ook het omruilen voor andere maat ging heel vlotjes. Ik ben tevreden

Ik bestelde een trainingspak 1 dag voor de verjaardag van mijn vriend. De volgende dag wad het voor 12:00 uur bezorgd. Het trainingspak is perfect! De levering was echt top!

Goedkope producten en snelle levering

Ik heb de nike mercurial schoenen gekocht. Deze waren afgeprijsd en op de nike site nog duurder. De levering was snel en de fit is perfect

Toen ik mijn pakketje Bestelde kreeg ik meteen een mail waarin alles duidelijk was! Ik kreeg een paar dagen later het pakketje zoals aangegeven was deze website Is zeer aan te raden!

Super uitstekend!!!!

Goede service en snelle levering erg klantvriendelijk omruilen geen probleem. In het kort perfect. Echt een aanrader