Snel geregeld

Schoenen besteld , omgeruild en weer binnen gekregen. Allemaal super snel en makkelijk

Correct

Snelle en correcte levering

Mijn bestelling komt altijd optijd

Super ervaring

Ondanks dat het een webshop is is de service heel menselijk. Heel hulpvaardig en snel in reageren.

snelle levering en mooie service

Snelle levering en goede service. Hetgeen dat ik besteld had paste niet, maar ruilen was erg snel gepiept. Aanrader!

Heel vlotte verkoop en levering .

Super!!

Een paar voetbal shirts besteld deze lagen de volgende dag klaar om opgehaald te worden.

Altijd leuke aanbiedingen van sportspullen

Gemakkelijk uit te zoeken op de site en snelle levering.

Snelle levering en uitgebreid assortiment. Vaak maten nog beschikbaar die op andere sites zijn uitverkocht.

Goede service.

In een nette verpakking geleverd, had 2 maten besteld voor de zekerheid kon er 1 zonder problemen en en zonder kosten terugsturen. En vooral blij dat het geld moeiteloos werd terug gestort op mijn rekening.

Netjes geleverd

Spullen netjes geleverd, prima voorwaarden, producten retour gezonden vanwege maat.

Perfecte service

Moest het product omruilen. 1 telefoontje en het was voor elkaar zonder extra koste.

Snelle en goede service

Snelle levering, goede service, leuke acties

Topsite

Gewoon super tevreden over deze site, had laatst keeperhandschoenen besteld kreeg ik de verkeerde maar gewoon super goed opgelost. Supersnelle levering gewoon TOP!!

Prima en snelle service

Veel keuze en veel maten. Snelle levering ondanks de Sint

Super bedrijf! geeft goede info en snelle behandeling en had het de volgende dag al binnen !

Super snelle leveringen en leuke aanbiedingen

Super snelle leveringen, goed assortiment en leuke aanbiedingen, altijd handig voor een last minute kadootje.

Supersnel

Zelfs voor de feestdagen de bestelde spullen nog in huis.

Supergoede service!!!

Mijn Nike voetbalschoenen waren al vrij snel kapot. Niet door slijtage, maar door een fabricagefout. Na het opsturen van foto's kreeg ik al heel snel bericht dat ik de schoenen kosteloos kon opsturen en kreeg ik een nieuw paar opgestuurd. Dit ging allemaal zo snel dat ik slechts 1 training op andere schoenen hoefde te spelen. Top Voetbaldirect!!!

Overzichtelijk

Overzichtelijke site en super snelle levering.

Goede service!

PostNL heeft ons pakket elders in de straat bezorgd, maar geen idee waar. Nadat ik contact had met voetbal.direct hebben ze een nieuwe gestuurd. En volgende dag in huis! Super service! Ondertussen is bij PostNL een onderzoek gestart, wellicht komt hij nog boven water?!

Top prijzen en top service

Twee producten besteld voor betere prijzen dan bij andere webshops met deze producten. Ik had een product in de verkeerde maat besteld, deze was gemakkelijk te ruilen door kort te bellen met de klantenservice. Bezorging was netjes op tijd. Perfect!

Snelle levering.

Snelle levering. Een artikel was te groot. Gebeld om om te ruilen en nieuw artikel besteld. Dit ging allemaal perfect. Goede ervaring met Voetbaldirect.

Dit was de eerste keer dat ik hier wat heb besteld . Het product was van de kwaliteit die je er van mag verwachten de prijs is netjes en levering super snel

Makkelijk bestellen en snel ontvangen

De website is overzichtelijk en werkt makkelijk. Doet wat i moet doen. Bestelling daarna ook snel ontvangen.