Super snelle levering

Top service goede snelle levering en mooie aanbiedingen

Geen op of aanmerkingen

Snelle levering en pak ziet er super mooi uit!

Snelle levering, goede spullen!

Altijd goed

Nooit problemen met de bestelling altijd op tijd

Voor de eerste keer een bestelling gedaan bij VoetbalDirect.nl. mooi veel aanbiedingen en bestelling in goede orde en vrij snel ontvangen. Ga volgende keer zeker eerst bij jullie kijken.

Goed en snel

Levering kwam binnen een week zonder schade en al.

GEWELDIGE SERVICE

Beste, Op deze website mijn gewilde voetbalschoenen besteld. Na 1 dagje wachten heel snel thuis geleverd. Goed verpakt en geen beschadigingen. Snelle en geweldige service! Ga zo door! Maicky

Geweldige service, klantvriendelijk en betrouwbaar

Wanneer ik snel iets nodig heb weet ik dat voetbaldirect dit waar kan maken. Ze hebben een uitstekende voetbalcollectie en zijn zeer klantvriendelijk. Retourzendingen worden snel verwerkt wat veel vertrouwen geeft in dit bedrijf. Kortom, ik bestel hier met veel plezier en raad dit zeker aan anderen aan.

Goede collectie goede prijzen en snelle levering

Snelle levering en prima product,

Mijn ervaring met voetbal direct is heel goed

En geef het zeker door aan andere om spullen te bestelen

Goede service, snelle bezorging

Perfect!

Bestelling zeer snel geleverd. Tevreden over!

Voetbalschoenen gekocht. Snelle levering en ze paste perfect.

Goede kwaliteit en service

Met spoed had ik een keepersbroek nodig voor mijn dochter. Bij voetbaldirect vond ik snel wat ik nodig had, tegen een goede prijs en de levering was zoals beloofd.

De service was perfect maar de bezorger van postnl gooide het pakketje letterlijk voor de deur ik zou de bezorging liever via dhl zien gaan

Snel geleverd.

Snel geleverd. Goede prijs.

Het zit echt lekker en de stof is echt perfect. En het zit echt lekker je kan er prima in bewegen en je krijgt er lekker lucht door heen waardoor je het niet te warm krijgt. Ik zou het zeker aanraden om het te kopen

Verveelende situatie

Heb onlangs psg traningspak besteld en nog steeds niets gehad heel vervelend

Beste Loucas, Bedankt voor deze feedback. Wanneer er problemen zijn met een levering, wil ik altijd vragen contact op te nemen met onze klantenservice (info@voetbaldirect.nl) zodat wij dit direct voor u kunnen oplossen. Wij zullen direct contact met u opnemen via de mail en zien u graag terug in onze webshops. Met sportieve groet, Team VoetbalDirect

Kwam via een Instagram promotie op het product terecht (Chelsea Jack) en ben er ontzettend blij mee! Ontzettend bedankt!

Snelle levering, vriendelijke bejegening naar de klanten toe

Trainingspak voor mijn zoontje besteld, deze was te groot. Klantenservice tot 21u bereikbaar, ruiling werd meteen netjes afgehandeld!

Snelle levering, prima kwaliteit!!

Zeker een aanrader om hier te gaan bestellen!

Super !!

Snelle levering!!!

Nette Customer service. Snel en proactief.

Ik had op zondag mijn bestelling geplaatst en op dinsdag kreeg ik mijn pakketje. Super snel dus! De prijs is ook echt super goedkoop. Vanaf nu koop ik hier mijn sport en voetbalkleding!!