Levering erg snel volgens verwachting

Erg snel geleverd volgens verwachting. Niks op aan te merken!

Drie keer kut

Nou zijn alle voetbalschoenen al verschrikkelijk duur of lelijk tegenwoordig. Een middenweg is er amper. Maar dan vind je een mooi paar krijg je twee dagen later je bestelling is geannuleerd en een linkje met allerlei schoenen die duurder zijn dan wat ik bestelde en de rest is goedkope bende. Doe eens wat met die achterlijke prijzen. En zorg dat je in huis hebt wat je op je site zet. Zo snel mogelijk m’n geld terugstorten. Idioten.

Hi Danny, Zojuist hebben we u telefonisch gesproken en begreep ik dat deze bestelling niet bij ons is geplaatst. We hopen dat het snel voor u wordt opgelost en zien u natuurlijk graag terug in onze webshop! Sportieve groet, Team VoetbalDirect

Een dikke prima

Al meerdere keren wat besteld. En altijd snel geleverd. En was ik er tevreden met wat ik had besteld

Snel geleverd wat ik besteld had!

Heb een Barcelona trainingspak besteld en was voor tien uur dacht van krijg hem nooit optijd geleverd voor de volgende dag maar bleek uiteindelijk dat hij de volgende dag al binnen was super snelle levering en nog snel ook top service zou graag vaker hier wat bestellen.

Goede ervaring!

Binnen 2 dagen 2 verschillende bestellingen gedaan. Goede communicatie via mail (bestelling, factuur, track&trace: allemaal duidelijk apart doorgegeven) Trainingspak volgende dag ontvangen. Andere bestelling was shirt met bedrukking en volgens verwachting binnen 3 dagen ontvangen. Kortom: zeer tevreden!

Snelle levering. Goed product voor een passende prijs. Duidelijke retourregeling (niet nodig gehad).

Snel handelen

Mijn zoveelste bestelling bij Voetbal Direct en zoals altijd snel geleverd voor een goede prijs. Dit keer had ik keeperhandschoenen besteld en was er helaas een beschadiging aan het product. Direct een garantie aanvraag ingedient, waarop ik ook gebeld heb aangezien ik het product de dag erop nodig had. De klantenservice heeft hier snel op gereageerd waardoor ik de dag erop een vervangend set keeperhandschoenen toegestuurd gekregen. Kortom: Super!

Duidelijke info op site, bestellen en snel in huis

Goede service, mooie collectie en betaalbaar.

👍👍👍👌

Snelle levering en goede service, ga zo door

Superscherp aanbod en razendsnel geleverd

Ik zocht een paar Adidas kicksen en bij Voetbaldirect hadden ze die in juiste kleur en maat op voorraad. En ook nog eens voor de scherpste prijs van alle aanbieders. Meteen besteld en netjes zoals beloofd eerstvolgende werkdag bezorgd. Klasse. Volgende keer direct weer bij Voetbaldirect kijken.

super

super blij levering volgende dag ik ben een tevreden klant.

Prima, zeer tevreden!

Voor herhaling vatbaar👍

Erg goed!

Makkelijk te bestellen, snel verstuurd en netjes verpakt! Zo hoort het te gaan

Snelle verzending, goede prijs. Perfect dus.

Vanwege het beperkte aanbod in voetbalschoenen in maat 47,5 bij andere winkels ben ik bij Voetbaldirect terechtgekomen. Het aanbod is erg breed en er zijn veel modellen in veel maten verkrijgbaar. De bezorging is snel en vlekkeloos verlopen.

Goed, snel en voordelig

Goed produkt, dag na bestellen al ontvangen. Ook de prijs was prima.

Prima kwaliteit en super(snelle) service!

Bestel al jaren bij Voetbaldirect, tot volle tevredenheid! Breed assortment, goeie scherpe prijzen en uitstekende service.

Zeer tevreden met voetbaldirect

Op zaterdag een voetbalshirt besteld bij deze webshop en al op maandagochtend werd er geleverd. Verder tevreden over voetbaldirect.

Prima materiaal,

Telefonische klantenservice goed geadviseerd, bij omruilen. Snel en accuraat. Bedankt

Goede producten en goede service

Nike voetbalschoenen en scheenbeschermers besteld bij VoetbalDirect. De schoenen vielen helaas klein uit. Gelukkig kan je de producten gratis retourneren. 2 dagen later keurig een maat groter ontvangen zoals telefonisch afgesproken met één van de medewerkers. Zal hier zeker vaker een bestelling doen.

Gewoon een goede webshop

Uiterst tevreden 🔝 service. De maatvoering van New Balance valt kleiner uit dan Adidas en Nike waardoor de bestelde maat S te klein was. Binnen 3 dagen het Liverpool shirt maat M in huis. Onze zoon blij, wij tevreden. Volgende keer zeker weer 👍

Ik heb een Barcelona tenue met bedrukking besteld. Super snel geleverd voor een goede prijs. Ik had een fout gemaakt bij de bestelling, belde daarna op naar de klantenservice. Ik werd geholpen door een vriendelijke mederwerkster en heeft mijn probleem meteen opgelost. Super service.

makkelijk bestellen. Vlotte levering.

Prima winkel. Lekker snelle levering. Veel voetbalkleding.