Blij

Ben ik blij met producten

Retouren

Helaas word m’n retour maar niet verwerkt! Levering was super snel alleen met terugsturen gaat het dus mis! Mail 2x gestuurd geen reactie op.. probeer te bellen en krijg een hele andere naam? Passersports? Heb toch echt besteld bij voetbaldirect

2e x dat ik wat bestel en weer een succes ik ga vaker wat hier bestellen :)

beetje vreemd

Beste, U stuurt mijn een beoordeel, ja het klopt ik heb inderdaad iets besteld vorige week bij U. Als U nou eerst eens het bestelde item opstuurd dan kan ik ook een beoordeling geven. Ik heb tot op heden nog steeds NIETS ontvangen !!!

Supersnelle service

Eerste keer besteld en super content. Ga zeker nog bestellen. Super snell service. Top

Prima webshop

Bestelde producten zijn er snel, op afgesproken datum, goede service, overzichtelijke webshop en ruime keus.

Ik vind deze site zo fijn

Ik vind deze winkel zo fijn en goed ik love voetbaldirect

Overzichtelijke site, snelle levering, top producten

Alle ervaringen met VoetbalDirect waren zeer goed. De site is duidelijk waardoor je gemakkelijk bij je gewenste product komt. De levering is enorm snel en de producten zijn van goede kwaliteit in verhouding met de prijs. Kortom top!

Prima service, snelle levering en nette prijzen.

Uitsetekend

Snel geleverd en past goed zoals het bestel is. .

Ik ga vaker bestellen.

Keurig

Duidelijke website en snelle levering.

Excellent

Item is goed en de bezorging is optimaal

Slecht

Pakket kwijt geraakt, wordt weinig moeite gedaan om terug te vinden

Slecht

Bestelling niet compleet, contact opgenomen en ik zou binnen twee dagen een mail krijgen met een oplossing zeven dagen verder nog steeds niks gehoord

Nike trainingspak besteld voor mijn zoontje. Zag er precies zo uit als op het plaatje, de prijs was erg goed en supersnel geleverd. Volgende dag al in huis dus blij mee!

Slecht

Mijn bestelling is nog steeds niet geleverd, ik wacht al 2 weken.

Super goed

Ik heb mijn broek al goed aan hoor en het zit goed en het is goeie kwaliteit, echt een goeie site echt een aanrader

Onbereikbaar

Voetbalschoenen besteld via de shop. De zool van de schoen laat na 3x trainen al los. Voetbalshop is per mail en whats app onbereikbaar. Wil je service koop je schoenen in een winkel

Perfect !

Correcte omschrijving van het product en heel snelle service !

Zeer slecht

Ik heb hier meerdere pakken besteld. Helaas waren er 2 pakken vrij snel kapot. Vervolgens werd mij verzocht deze terug te sturen. Dat heb ik dan ook direct gedaan. Alleen daarna nooit niets meer gehoord. Wij zijn nu 3 weken verder en er is nog steeds geen oplossing. Ik baal hier dan ook flink van…

Ok

Artikel goed ontvangen

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Top schoenen gekocht voor een aantrekkelijke prijs. En de levering super snel en bijkomend voordeel als ze eventueel retour moeten zit alles er bij (retourticket)

Sneller geleverd dan beloofd