Snelle levering.

Snelle levering. Een artikel was te groot. Gebeld om om te ruilen en nieuw artikel besteld. Dit ging allemaal perfect. Goede ervaring met Voetbaldirect.

Dit was de eerste keer dat ik hier wat heb besteld . Het product was van de kwaliteit die je er van mag verwachten de prijs is netjes en levering super snel

Makkelijk bestellen en snel ontvangen

De website is overzichtelijk en werkt makkelijk. Doet wat i moet doen. Bestelling daarna ook snel ontvangen.

Prima service!

schoenen waren in eerste instantie te klein moesten dus geruild worden. Ging allemaal vlekkeloos. Zeer tevreden dus en mijn dochter dolblij met haar nieuwe voetbalschoenenđź‘Ť

Gewoon top

Makkelijk dingen te vinden en gratis te retouneren.

Ik moest wat omruilen en kon dit zonder enkele problemen doen, hele goede service.

Weer een amazing deal

Ik zag toevallig een jacket die ik al een tijdje wou hebben in de aanbieding staan, bestelt en de volgende dag weer binnen samen met wat mooie kortingsbonnen natuurlijk.

Perfect!

In de avond besteld. De volgende ochtend al in huis. Nog nooit zo snel iets mogen ontvangen.

Na mijn eerste bestelling was het niet lastig om een tweede bestelling te plaatsen. Top kwaliteit, en snelle verzending en scherpe prijzen in de sale. Op naar een derde bestelling.

Doen precies wat ze beloven 1 broek was niet goed binnen 1dag een nieuwe in huis super service

Sneller levering!

Ruime keuze uit producten tegen een scherpe prijs. Producten overzichtelijk op de website gezet met duidelijke foto’s. Ook goede service in verband met retourneren.

Super online winkel

Hele mooie overzichtelijke website. Levering verliep ook erg soepel en snel.

Snel en voordelig

Ruime keus, kwaliteitsproducten voor een scherpe prijs, en supersnel geleverd. Complimenten!

goede aanbieding

Goede prijs en beste kwaliteit en nogmaal goede servisce

Helaas vond ik mijn trainingspak niet goed zitten.

Mooie webshop met scherpe prijzen!

Op donderdagmiddag voetbalschoenen besteld en de volgende dag gelijk al in huis. Snelle bevestiging en bij verzending gelijk een track&trace ontvangen. Duidelijke website met een ruime keus en scherpe prijzen. Ik kon deze voetbalschoenen nergens goedkoper vinden en kon toevallig zelfs nog gebruik maken van een kortingscode. De klantenservice heb ik nog niet nodig gehad, maar zo te zien reageren ze ook goed op negatieve reviews. Dit was volgens mij mijn eerste bestelling bij VoetbalDirect, maar ik kom hier zeker weer terug.

21.45 uur besteld Andere dag 13.30 uur bestelling ontvangen

Goede prijs, snelle levering

Snelle uitstekende service

Alles was perfect in orde, snelle levering.

SUPER !!!

Donderdagmiddag 3 oktober aan het einde van de middag een bestelling geplaatst. Direct een bevestiging, en de volgende dag aan het begin van de middag geleverd. Alles prima te volgen. Duidelijke mails. Wij komen hier zeker terug !

Voetbaldirect begrijpt het

Het hele proces: van het zoeken naar je product tot het openmaken van de doos is zoals je wilt dat een webshop te werk gaat. Helaas zijn er nog genoeg shops die dit niet waarmaken. Voetbaldirect heeft wat mij betreft deze game uitgespeeld.

Zeer goede en snelle levering. Ook retour sturen is perfect. Klachten worden meteen serieus genomen

Klasse service

Trainingspak besteld voor mijn zoon zijn verjaardag. Twijfelde over de maat had Maat L besteld deze was echt te groot. Na een telefonisch contact met de klantenservice hadden ze meteen de juiste maat gereserveerd zodat als het retour pakket in hun warehouse ontvangen zou zijn zij de juiste maat meteen zouden versturen. Dit gebeurde dan ook direct en na twee dagen had mijn zoon net voor zijn verjaardag zijn trainingspak. En dat noem ik dus service.

Goede kwaliteit en snelle service

Twee voetbalpakken besteld. Betroffen de presentiepakken van Juventus en bayern MĂĽnchen van 2019-2020. Originele items, snel geleverd. Was onze eerste bestelling maar dit geeft vertrouwen voor de toekomst. Bedankt!!