Mooie voetbalkleding en hele fijne en vriendelijke klantenservice

mooi voetbaltenue

Leuk tenue in meerdere maten besteld om even te kijken welke de beste maat is, kan zo retour gestuurd worden zonder kosten.

Kwaliteit

Goeie kwaliteit. Bij de benen beetje weid maar aan de taille gewoon normaal strak wat je verwacht van nike

Makkelijk, snel en goede prijs/kwaliteit

Makkelijke site, snelle levering, goede prijs/kwaliteit verhouding. Altijd zeer tevreden, geen negatieve ervaringen. Super!

Altijd goede aanbiedingen en snelle levering

Ik kijk regelmatig naar met name de aanbiedingen/sale. Met 2 opgroeiende jongens in huis hebben we altijd wel iets nodig voor het voetballen. Ik ben vaste gast: breed aanbod, goede prijzen en snelle en correcte levering.

Het is totaal goed.

Snel en correct geleverd

EK bal besteld, was al in de avond, zeer snel bericht dat hij klaar was voor verzending en de volgende ochtend al in huis , kan niet sneller.

Snelle levering en veel extra's/kortingen

Erg prettig, zou de site zeker aanraden. Daarnaast ook daadwerkelijk goedkoper t.o.v. concurrentie.

Top geregeld, komen beloftes na

Alles goed geregeld

Artikel niet op voorraad

Artikel bestelt op hemelvaartsdag .Vrijdag over opgebelt waarneer ik de bestelling zou ontvangen en kreeg de mededeling dat het zaterdag bezorgd zou worden .Kreeg ik later in de email het bericht dat het artikel was uitverkocht .Kreeg alleen een alternatief aangeboden wat goedkoper was dan het oorpronkelijke artikel wat uitverkocht was.Op een tegemoetkoming hoef ik waarschijnlijk niet op te rekenen.of geef dan het geld terug wat ik te veel hebt betaalt als er geen tegemoet koming vanaf kan .Slecht bedrijf zijn jullie !

Alles in een overzicht duidelijk.

De website is heel duidelijk en makkelijk te overzien. Ook het zoeken in dit geval naar een voetbal set voor mijn zoon echt top. Ik blij, jullie blij maar vooral mijn zoon.

Veel keuze met goeie service!

Mooie site met veel keuze. Bestelling werd snel geleverd. Vraag aan de klantenservice werd snel en accuraat beantwoord.

Snel geregeld

Schoenen besteld , omgeruild en weer binnen gekregen. Allemaal super snel en makkelijk

Correct

Snelle en correcte levering

Mijn bestelling komt altijd optijd

Super ervaring

Ondanks dat het een webshop is is de service heel menselijk. Heel hulpvaardig en snel in reageren.

snelle levering en mooie service

Snelle levering en goede service. Hetgeen dat ik besteld had paste niet, maar ruilen was erg snel gepiept. Aanrader!

Heel vlotte verkoop en levering .

Super!!

Een paar voetbal shirts besteld deze lagen de volgende dag klaar om opgehaald te worden.

Altijd leuke aanbiedingen van sportspullen

Gemakkelijk uit te zoeken op de site en snelle levering.

Snelle levering en uitgebreid assortiment. Vaak maten nog beschikbaar die op andere sites zijn uitverkocht.

Goede service.

In een nette verpakking geleverd, had 2 maten besteld voor de zekerheid kon er 1 zonder problemen en en zonder kosten terugsturen. En vooral blij dat het geld moeiteloos werd terug gestort op mijn rekening.

Netjes geleverd

Spullen netjes geleverd, prima voorwaarden, producten retour gezonden vanwege maat.

Perfecte service

Moest het product omruilen. 1 telefoontje en het was voor elkaar zonder extra koste.

Snelle en goede service

Snelle levering, goede service, leuke acties