Groot assortiment met goede sale prijzen. Snelle levering en de omruil service is fantastisch. Daar kunnen vele en voorbeeld aan nemen. En belletje en ze doen de juiste maat toe, top!

Super snelle levering en mooi trainingspak!

‘S avonds besteld en de volgende dag had ik het voetbalpakje al in huis!

Prima bedrijf.

Prima bedrijf. Bestel snel binnen en bij retour ook alles goed geregeld. Niks op aan te merken.

Mooi

Snel geleverd en mooie artikelen

De voetbalschoenen waren in het echt nog mooier als op de foto en het sportbroekje zat ook precies goed. Snel geleverd en goed verpakt. Zoon was er heel blij mee en door deze ervaring zal hij zeker weer kijken op deze site voor de volgende paar schoenen.

Duidelijke website, snelle levering

Betrekking snel geleverd. Ik het omruilen was geen probleem en snel geregeld. Top

Helemaal top!

Bestellen is zo gemakkelijk als je een account hebt, en de levering is super snel. Product dat ik heb besteld was ook netjes aangekomen. Bij de concurrenten vind ik het minder dan hier, top site!!!!

Top service en heel snel

Hele makkelijke site en snelle service

Top bedrijf. Snelle verzending en nette prijzen.

Heb nu een paar x besteld bij deze firma en kan zeggen dat het allemaal top verloopt.

Was een zeer snelle levering en goede kwaliteit! :)

Schitterende service en next day delivery zonder fout.

Doe zo voort

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Mooi trainingpak, mijn zoon is heel blij

Lage prijzen, goede klantenservice wanneer je een vraag hebt en snelle service.

Werd goed geïnformeerd over het beloop van de bestelling. Top

Alles wat je besteld is van hoog kwaliteit en ze leveren optijd

Elk product dat ik bij voetbalDirect heb besteld ben ik heel tevreden mee

Top!!

Beste en snelle service, de mensen die er werken zijn altijd klantvriendelijk en fijn dat je het daar gelijk kan ophalen, ook retouren kunnen meteen door hen geregeld worden

Leuke webshop. Mooie spul te krijgen. Word er hebberig van. Navigeert makkelijk door de site. Mijn complimenten!

Correcte levering en feedback ivm de zending

Laatste bestelling was zoals steeds correct en tijdig uitgevoerd. Nu was er wel vertraging bij het koerierbedrijf buiten de wil van Voetbaldirect om maar ik werd perfect op de hoogte gehouden over de zending en wanneer ze zou aankomen. Info klopte ook perfect ! Ik bestel zeker nog bij Voetbaldirect. BDP - Wetteren, België

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Mooi shirt voor een nette prijs

Met mijn verjaardagskorting een mooi shirt gekocht van Oranje. Leuke verassing en voor een mooi prijsje.

Snel en betrouwbaar

Alles snel en optijd ontvangen, producten waren goed!

Mijn ervaring was top

Bestelling was er snel en een groot aanbod aan producten.

Snelle levering, mooie kwaliteit!

Zeer tevreden!

Uitgebreide keuze en snelle levering!

Mooie overzichtelijke site, uitgebreide keuze en een zeer snelle levering, in 1 woord top!

Perfect !

Snelle service !