Slechte service

Ik heb schoenen besteld en betaald. Bleek dat de maat belachelijk klein uitviel. Dat hadden ze best kunnen aangeven. Dus de schoenen teruggestuurd en niks meer gehoord. Ik kan schijnbaar nergens controleren of ze de schoenen hebben ontvangen of wanneer ik mijn geld terugkrijg. Hier bestel ik dus nooit meer.

Ruime keuze en een snelle levering. Zeer goede webshop

top

product is perfect, zoals beloofd en geleverd volgens afspraak

Snelle levering, goede omschrijving

Mooie en goede voetbalschoenen voor mijn zoon. Door advies op de website een maat groter besteld, dat inderdaad heel goed uitpakte!

Beste Aïsha, Bedankt voor het invullen van je beoordeling. We vinden het fijn om te horen dat het advies op de website heeft geholpen om de juiste maat schoenen te leveren. Ik wil je zoontje veel sport plezier met zijn nieuwe voetbalschoenen!

Zeer goed geregeld hoop dat het zo blijft !

Over een week 15 trainingspakken bestellen en 15 trainigsshirts hoop wel dat alles er is.

Wat een fantastische om bij voetbaldirect.nl online te kopen. Ik heb nog nooit zo'n snelle en goede service meegemaakt.

Goed en snel geleverd

Ik zou hier snel weer een bestelling doen Ik heb toevallig kicksen nodig weet al waar ze ga bestellen

Goede service en goede kwaliteit

Het juiste product geleverd en keurig netjes afgeleverd.

Afspraken over levering nagekomen en het goed verpakt.

Mooie producten, snelle levering

Ik ben heel tevreden over deze webshop. Er is voldoende voorraad, de prijzen zijn goed, de afhandeling verloopt vlekkeloos, en retouren zijn ook eenvoudig te doen met het meegeleverde retourlabel. Klantcontact via Whatsapp ging ook heel eenvoudig.

Snelle levering, erg tevreden!

Ik heb 1 min voor 21:30 mijn bestelling geplaatst en kreeg hem morgen in huis! erg fijne service!

Snelle levering netjes en snel perfect

Snelle levering goeie prijs/kwaliteit

Topservice

Snelle levering, veel keuze, mooie prijzen.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Snelle levering in perfecte staat

Gepersonaliseerd voetbalshirt voor mijn kleinzoon binnen een paar dagen geleverd en in perfecte staat ontvangen. Hij was er erg blij mee. Bedankt voor de snelle actie.

Ik bn helemaal tevreden schoen perfect

Ik voetbal al 50 jaren met Adidas schoenen helemaal tevreden

Snelle levering!

Super service, snelle levering. Stad en land afgereden voor een voetbalpak voor mijn zoon. Nergens meer te krijgen, online gezocht en ik kwam hier uit. Een dag later had ik het pak binnen! Kortom super!

Goedemorgen Patricia, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te horen dat je bij ons hebt gevonden waar je heel stad en land voor hebt afgereden! We hopen dat het pak erg bevalt en hopen je snel weer terug te zien!

Zoals gebruikelijk alles weer prima geregeld

Net zoals bij eerdere bestelling prima artikelen en gunstige prijs met prima merkartikelen

Heel mooi setje van prima kwaliteit Snelle verzending en top afhandeling

Super Fijn Cool.

Reeds kicksen, scheenbeschermers en Sokken bestel. Past zeer goed en zat zeer lekker en zagen super cool

Goede en snelle service

Mooie website. Snelle levering

Voetballen besteld

Nadat ik de bal van onze zoon te hard op had geblazen met de compressor en deze kort daarna explodeerde moest ik een nieuwe voor hem bestellen. Merk wat hij zocht was te koop bij voetbal direct. Gelijk ook een straatbal mee besteld voor een aantrekkelijke prijs. Alles snel geleverd en werden ook gelijk goed op druk geleverd. Voorlopig kan hij weer lekker voetballen.

prima koop

Prima producten voor een goede prijs, snelle levering

perfect

mijn bestelling was volgende dag gelijk binnen

Gewoon goed!

Portugal thuis tenue besteld met badges en bedrukking, alles helemaal orgineel en mooie kwaliteit! Ik ga hier zeker meer bestellen.

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk