Overzichtelijke site, snelle levering & een super enthousiaste zoon.

Een heel overzichtelijke website die gemakkelijk te gebruiken is, dit gevolgd door een heel snelle thuislevering, is geresulteerd in een super enthousiaste zoon die heel snel z'n nieuwe voetbalschoenen heeft kunnen uitproberen op het veld ;-)

Topservice

Jullie hebben een Snelle bezorging.

Het was een fijne ervaring want me pakketje was er binnen 1 dag en dat is heel snel en ook fijne klantenservice.

Snelle levertijd en een goede website

Heb al meerdere keren kleding besteld en altijd goede kwaliteit.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Prima service en snelle levering!

Prima service en snelle levering. Een webshop die doet wat 'ie belooft.

zeer klantvriendelijk webshop, makkelijk bestelen en zonder gedoe retourneren bij ontevredenheden.

Heel goede ervaring, ik bestel gewoon hier

De beste cadeau ooit

• Zou u ons aanbevelen? Yes

heb het product terug moeten sturen maar kreeg het lekker snel terug

Snelle verzending

Het pakket werd op tijd geleverd en was netjes verpakt.

Wij bestellen hier graag. Snel in huis en alles wordt goed afgehandeld. Ook vaak goede aanbiedingen en veel keus!

Très satisfaite

Votre site est très sérieux et les articles conformes

Prima service en goede prijs/kwaliteit

Voor de verjaardag van mijn kleinzoon een mooie bal besteld, keurig op tijd geleverd, prima dus. Ook de prijs was competitief :-)

Veel keus, goede aanbiedingen en snel geleverd!

Ik raad voetbal direct aan!

Erg goed

Bezorging prima. Had een beschadiging aan één artikel maar dit is netjes en snel opgelost door de klantenservice. Zeker een aanrader.

Uitstekend!

Zeer snelle levering!Zoon was heel blij met zijn Nike Tech

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Vanaf het moment van bestelling bevestigd duidelijke en overzichtelijke e-mails met track and tracé. Vragen en dergelijke word snel opgepakt zonder gedoe, klant is idd koning en zo word je ook geholpen. Ik raad iedereen aan bij jullie te bestellen en ik ben alweer aan t zoeken naar volgende spullen om te bestellen ; ). Topsite!!

Goede en snelle service

We hebben een training pak besteld, waarvan de bedrukking na 1x wassen losliet. Ik heb dit gemeld en binnen een paar uur al een reactie met alle benodigdheden om het retour te sturen en binnen 2 dagen bericht dat een nieuw shirt gestuurd werd. Uitstekende service

Goeie service, altijd bereikbaar en hulpzaam.

Als goed, service is top kennen hun producten en zijn altijd behulpzaam. Absolute aanrader

Super kwaliteit en een snelle levering.

Had mijn bestelling snel ontvangen. Goede kwaliteit en een fijne stof. Wel waard om er vaker te bestellen!!

Geen klachten, topservice

Goede kwaliteit en snel geleverd

Trainingspak gekocht volgende dag in huis Zeer tevreden mee

Snel en top

Alles was er snel en zelfs het terugsturen en de afhandeling van terugbetaling loopt soepel!

Heel tevreden

Goede klantenservice en snelle levering ook met omruilen ging het heel soepel, naast het mooie kwaliteit van de producten!

Trainingspak besteld shirt te groot, gebeld voor maat kleiner shirt retour gestuurd en nieuwe shirt binnen 2dagen ontvangen. Zeer tevreden !

Goed en snel

Mijn eerste keer wat besteld en snel en goed geleverd.