Ik ben hartstikke tevreden met jullie Toppppp

Leveren niet op tijd

Op de site staat morgen geleverd, vrijdag morgen besteld maandag geleverd

In de namiddag bestelt en de dag erop geleverd . Zoals aan gegeven . Wel gezien bevestingsmail van verzending zodat ik deze kon volgen.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Top service!

Klantenservice is top. Voetbalschoenen gingen na 6 weken al kapot, maar de voetbalschoenen worden door Voetbaldirect na de klacht helemaal vergoedt! Ze behandelen je mails snel en netjes. Voetbalschoenen net iets voor 10 uur 's avonds nog besteld, maar volgende dag gewoon in huis wat bij andere sites vaak niet is. Ook retourproducten worden snel in behandeling genomen. Dus voetbaldirect zeker aan te bevelen.

Ordered at 2150 hrs and delivered at 1345 next day - Incredible - Thankyou

Absolutely first class service - I never expected the boots to arrive in time for kick-off the next day as I didn't order until 10 minutes before the cut off at 10pm - Brilliant service Thankyou!...and cheaper than anywhere else on the net

Goede service en snel ontvangen

Zou weer zo een bestelling plaatsen wanneer de tijd rijp is

Zeer groot aanbod tegen de laagste prijzen

Het grootste aanbod in voetbal sets en heel fijn dat alles los te bestellen is, zowel broek als tops. 2 voetbal sets aangeschaft via de site, waarvan 1 in 2 maten. Keurig netjes binnen 2 werkdagen ontvangen. Het setje met de onjuiste maat direct retour gestuurd en na 2 dagen alweer bericht dat het ontvangen was. Goede communicatie omtrent de order en verzend status via de mail. Wij bestellen zeker de volgende keer weer bij Voetbaldirect!

Wederom uitstekend

Wederom besteld bij Voetbaldirect. Snel netjes geleverd. Voetbaldirect raad ik zeker aan.

Ruime keuze en snelle levering

Een overzichtelijke site. Een ruim assortiment en snelle levering. Hele prettige webshop.

Voetbalkousen goede kwaliteit en eerlijke prijs. Makkelijke afwikkeling

Mooie voetbalkleding en hele fijne en vriendelijke klantenservice

mooi voetbaltenue

Leuk tenue in meerdere maten besteld om even te kijken welke de beste maat is, kan zo retour gestuurd worden zonder kosten.

Kwaliteit

Goeie kwaliteit. Bij de benen beetje weid maar aan de taille gewoon normaal strak wat je verwacht van nike

Makkelijk, snel en goede prijs/kwaliteit

Makkelijke site, snelle levering, goede prijs/kwaliteit verhouding. Altijd zeer tevreden, geen negatieve ervaringen. Super!

Altijd goede aanbiedingen en snelle levering

Ik kijk regelmatig naar met name de aanbiedingen/sale. Met 2 opgroeiende jongens in huis hebben we altijd wel iets nodig voor het voetballen. Ik ben vaste gast: breed aanbod, goede prijzen en snelle en correcte levering.

Het is totaal goed.

Snel en correct geleverd

EK bal besteld, was al in de avond, zeer snel bericht dat hij klaar was voor verzending en de volgende ochtend al in huis , kan niet sneller.

Snelle levering en veel extra's/kortingen

Erg prettig, zou de site zeker aanraden. Daarnaast ook daadwerkelijk goedkoper t.o.v. concurrentie.

Top geregeld, komen beloftes na

Alles goed geregeld

Artikel niet op voorraad

Artikel bestelt op hemelvaartsdag .Vrijdag over opgebelt waarneer ik de bestelling zou ontvangen en kreeg de mededeling dat het zaterdag bezorgd zou worden .Kreeg ik later in de email het bericht dat het artikel was uitverkocht .Kreeg alleen een alternatief aangeboden wat goedkoper was dan het oorpronkelijke artikel wat uitverkocht was.Op een tegemoetkoming hoef ik waarschijnlijk niet op te rekenen.of geef dan het geld terug wat ik te veel hebt betaalt als er geen tegemoet koming vanaf kan .Slecht bedrijf zijn jullie !

Alles in een overzicht duidelijk.

De website is heel duidelijk en makkelijk te overzien. Ook het zoeken in dit geval naar een voetbal set voor mijn zoon echt top. Ik blij, jullie blij maar vooral mijn zoon.

Veel keuze met goeie service!

Mooie site met veel keuze. Bestelling werd snel geleverd. Vraag aan de klantenservice werd snel en accuraat beantwoord.

Snel geregeld

Schoenen besteld , omgeruild en weer binnen gekregen. Allemaal super snel en makkelijk

Correct

Snelle en correcte levering

Mijn bestelling komt altijd optijd