Ik had schoenen besteld maar die waren te klein dus stuurde ze retour, helemaal gratis, na 3 dagen kwamen de schoenen in een grotere maat aan👍

Helemaal top.

Alles is gegaan zoals je dat al klant zou willen. Ik kende jullie site helemaal niet en was in eerste Instantie redelijk huiverig maar omdat het maar om iets minder dan €30 ging heb ik toch de bal besteld. Daarna ging alles perfect. Een dag later werd de bal al geleverd die perfect rond was en nergens afwijkingen vertoonde. Tevens zat er al een retoursticker bij naar een antwoordnummer. Dat geeft vertrouwen. Ik zal de volgende keer dan ook zeker met alle vertrouwen weer iets gaan bestellen en zal jullie ook zeker bij anderen aanbevelen mochten het ter sprake komen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Duidelijk, snel en netjes afgeleverd!

‘ s avonds voor een mooie prijs een voetbalshirt en bijpassende sokken voor mijn dochtertje besteld en de volgende dag werd het al thuisbezorgd! Ik kan niet anders zeggen dan dat ik heel tevreden ben!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service en fijn contact

Een paar voetbalschoenen besteld, maar was een halve maat te klein. Ik heb de instructies gevolgd die op de factuur stonden in mijn pakketje. D.m.v. de klantenservice mijn voetbalschoenen geruild met een halve maat groter. Een paar dagen later kwamen de andere schoenen netjes aan.

Zeer snel en correct !!! eerlijke prijzen ! aanrader

Zeer snel en correct !!! eerlijke prijzen ! aanrader

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service en snelle levering

Prima bestelprocedure, snelle levering

Very nice

Kan ik niets slecht op aanmerken. De ene dag besteld, de volgende dag al binnen.

Top Service en betrouwbaar

Trainingssetje van Inter Milan gekocht voor mijn zoon. Maat was niet goed. Stond in de beschrijving duidelijk hoe je het moest ruilen en na 1 telefoontje naar de klantenservice ( ook geen lange wachttijden ) was alles geregeld. Fijn dat het ook op deze manier kan. Top voor elkaar VoetbalDirect.

Perfecte service

Snelle levering en goede communicatie.

Zeer leuke winkel

Lage prijzen en snelle verzending

Goede service klant vrienselijk

Goede contacten goede hulp ik bestel super graag bij voetbaldirect

Helemaal top !

Complimenten voor voetbaldirect. Je bestelling komt snel binnen en is netjes verpakt ! Zeker een aanrader

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering maar helaas dat niet alle maten op voorraad zijn waardoor je keuzes moet gaan maken in wat je wilt. Ook mogen er meer beoordelingen komen hoe de kleding etc. zit zodat de klant weet welke maat hij moet aanschaffen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Levering optijd en goede kwaliteit

Levering kwam op tijd binnen, en juiste producten. Goede kwaliteit!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

goede service, mooie kleding, snelle levering

het bestellen op de site gaat perfect. Mooi assortiment tegen aantrekkelijke prijzen. Snelle levering in mooie verpakking.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Makkelijk, snel, en je wordt goed op de hoogte gehouden

Makkelijke website, snelle service, en je wordt goed op de hoogte gehouden of je bestelling gereed is en waar deze uit hangt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zoeken, bestellen en volgende dag in huis

Gewoon makkelijk vinden wat je zoekt en snelle levering

Dik tevreden goed geholpen

Ik ben heel tevreden we hadden een trainingspak besteld in de periode van jullie verhuizing toen ik belde werd me alles goed uitgelegd. Daarna was het pak te klein nieuwe besteld via de telefoon 2 dagen na retouren gelijk het nieuwe pak in huis. Dik tevreden

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede prijs, en een snelle levering. Gewoon top.

Het komt snel aan

Een hele leuke winkel

Fijne kennis making.

Mooie en goed overzichtbare website, leuk shoppen.

Goede service snelle levering

Die gasten zijn gewoon snel, super relaxed

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Handschoenen besteld met initialen. Helaas bleek de stof niet geschikt voor het borduren. Snel reactie dat het helaas niet mogelijk was en meerprijs werd teruggestort.

Goeie snelle levering 👌👌👌👌

Hele snelle levering niets op aan te merken 👌👏

• Zou u ons aanbevelen? Ja

De service was van topkwaliteit

Ik had iets besteld en het was de vorige dag direct binnen, de site was heel duidelijk en erg fijn om naar te kijken. Tevens kon ik alles gemakkelijk retourneren indien nodig

Over VoetbalDirect

Filter op Taal