Mijn ervaring met voetbal direct is heel goed

En geef het zeker door aan andere om spullen te bestelen

Goede service, snelle bezorging

Perfect!

Bestelling zeer snel geleverd. Tevreden over!

Voetbalschoenen gekocht. Snelle levering en ze paste perfect.

Goede kwaliteit en service

Met spoed had ik een keepersbroek nodig voor mijn dochter. Bij voetbaldirect vond ik snel wat ik nodig had, tegen een goede prijs en de levering was zoals beloofd.

De service was perfect maar de bezorger van postnl gooide het pakketje letterlijk voor de deur ik zou de bezorging liever via dhl zien gaan

Snel geleverd.

Snel geleverd. Goede prijs.

Het zit echt lekker en de stof is echt perfect. En het zit echt lekker je kan er prima in bewegen en je krijgt er lekker lucht door heen waardoor je het niet te warm krijgt. Ik zou het zeker aanraden om het te kopen

Verveelende situatie

Heb onlangs psg traningspak besteld en nog steeds niets gehad heel vervelend

Reactie van de bedrijfseigenaar

Beste Loucas, Bedankt voor deze feedback. Wanneer er problemen zijn met een levering, wil ik altijd vragen contact op te nemen met onze klantenservice (info@voetbaldirect.nl) zodat wij dit direct voor u kunnen oplossen. Wij zullen direct contact met u opnemen via de mail en zien u graag terug in onze webshops. Met sportieve groet, Team VoetbalDirect

Kwam via een Instagram promotie op het product terecht (Chelsea Jack) en ben er ontzettend blij mee! Ontzettend bedankt!

Snelle levering, vriendelijke bejegening naar de klanten toe

Trainingspak voor mijn zoontje besteld, deze was te groot. Klantenservice tot 21u bereikbaar, ruiling werd meteen netjes afgehandeld!

Snelle levering, prima kwaliteit!!

Zeker een aanrader om hier te gaan bestellen!

Super !!

Snelle levering!!!

Nette Customer service. Snel en proactief.

Ik had op zondag mijn bestelling geplaatst en op dinsdag kreeg ik mijn pakketje. Super snel dus! De prijs is ook echt super goedkoop. Vanaf nu koop ik hier mijn sport en voetbalkleding!!

Goede service, goede prijzen.

Top collectie, top levering!!!

De zin hierboven zegt eigenlijk genoeg. Ik ben tevreden.

We hadden het op de zondag besteld en zouden het dinsdag krijgen maar kregen hem al maandag. Uitstekend

Super goeie sevice, goede communicatie en snelle levering. Zoon super blij met zijn pak en zal zeker weer bestellen!!

Heel snel geleverd duidelijke maattabbel.

Heel snel geleverd duidelijke maattabbel goede website.

Super Super snelle levering

Super snelle levering Vandaag besteld = morgen in huis

Super snelle service!

Super snelle service, de volgende dag gratis in huis. Groot assortiment in kleding van bekende internationale voetbalclubs

Goeie kwaliteit kleding schoenen

Het staat allemaal goed in gedeeld en je kan makkelijk alles op zoeken

Parfait!

Livraison hyper rapide et gratuite pour la Belgique, sur un autre site français le même produit est au même prix mais la livraison est de 10 euros environ. Évidemment j'ai commandé ici et je ne regrette pas! Emballage soigné!

Snelle correcte levering!

De jongens waren zeer tevreden! Mooi afgewerkte outfit!

• Zou u ons aanbevelen? Yes