Snelle verzending!

Fijn en snel

Snel wat nieuws nodig en super vlot in de bus

Snelle levering en goede service had iets terug gestuurd maar was nog niet binnen. Heb toch al wel mijn geld terug gekregen

Heel goed snelle levering en mooi product

Zeer goeie ervaring en mooie website

Ik heb nieuwe voetbal schoenen nodig normaal heb ik 42,5 maar bestelde 43 die was te klein, terug gestuurd en en 44 44,5 en 45 besteld, maar zelfs die waren te klein

Duidelijk, snel, overzichtelijk, snel en mooi

Ik ben blij met deze website en het is 1 van mijn to go to webwinkels, ze hebben veel keuze, vaak aanbiedingen en voor veel sportclubs. Mijn zoon is een echte voetbalfan die bijna altijd in voetbalkleding te vinden is en hij is helemaal blij met de setjes die we voor hem besteld hebben, ook blij dat de spullen vaak in de korting zijn, echt ideaal.

Voor 1ste keer niet goed ervaren

Mail met klacht gestuurd over vermoedelijk gebruikte ontvangen schoenen, maar nog niets terug gehoord over wat ik moet doen, is wel pas zondag verstuurd. Dus hopelijk hoor ik snel iets. Is de eerste keer dat we een slechte ervaring hebben met uw webshop, nog nooit eerder slecht ervaren. Hopelijk wordt onze klacht snel behandeld en wordt alles netjes opgelost!!!

Reactie van de bedrijfseigenaar

Allereerst wil ik je bedanken voor de tijd en moeite die je hierin hebt gestoken. De reden dat ik je contacteer is dat je aangeeft gebruikte schoenen te hebben ontvangen en dat je nog geen reactie op je mail hebt gehad. Onze excuses voor dit ongemak! Ik zie ondertussen wel dat mijn collega je hebt gemaild, is dit goed binnen gekomen? Ze geeft het volgende aan: Wat vervelend dat je een klacht ervaart met je nieuwe schoenen. Helaas heb ik de zwarte schoen niet meer op voorraad om deze om te ruilen voor je. Mocht je de schoen niet willen behouden, wat ik ook begrijp, dan kun je de schoenen naar ons retour sturen. We zullen dan het aankoopbedrag aan je terugbetalen als de schoen bij ons retour is gekomen. Excuses voor het ongemak. Mocht je de schoenen dus niet willen houden kunnen ze uiteraard naar ons retour voor een terugbetaling. Mocht je ze wel willen houden kunnen we je eventueel een korting aanbieden op de schoenen.

Giede service

Goede en snele service ,goede kwaliteit

Echt got goed winkels

heel slecht!

Ik had een geel adidas shirt besteld voor mijn voetballende kleinzoon.Dit werd geleverd met een grote zwarte vlek aan de voorzijde....kan dus helaas niet terug omdat zijn naam er op staat.Maar jullie hebben dit toch gezien?? Een zwarte vlek op een geel shirt,je zou toch denken...dit had dus nooit verzonden mogen worden!!Ik had liever een shirt gehad zonder vlek.Ik heb nu mijn best gedaan om de vlek te verwijderen,(want het shirt mag niet terug)is redelijk goed gelukt,maar zo hoort het toch niet???Heel jammer dit!!

Reactie van de bedrijfseigenaar

Beste Wim, Allereerst wil ik je bedanken dat je de tijd en moeite hebt genomen om een beoordeling over ons achter te laten. Wij waarderen de meningen van onze klanten namelijk enorm, en streven er dan ook naar om onze service continu te verbeteren. Helaas lees ik in je beoordeling dat je niet tevreden bent over onze service. Ik hoop dat we dit samen kunnen rechtzetten, en daarom kijk ik graag met je mee naar de situatie. Wat vervelend dat het shirt met een vlek bij je is geleverd. Dit is zeker niet de bedoeling. Ik zie in het mailcontact dat het gelukkig in de was is opgelost. Mocht dit nogmaals gebeuren dan kun je het shirtje altijd naar ons retour sturen, ook al is het gepersonaliseerd. Want dit is niet de service die we willen bieden voor een artikel. Overleg dan even met onze klantenservice.

Top site bedrijf kwaliteit

Heel tevreden goede service topkwaliteit

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Top spullen, Top prijs,Top service!

Meestal zijn mijn bestellingen de volgende dag binnen. Goed verpakt, Voelt gewoon goed!

Reactie van de bedrijfseigenaar

Beste Remko, Bedankt voor fijne beoordeling. We doen dagelijks ons best om alle pakketten tijdig en goed te verpakken. We hopen je dan ook weer snel terug te zien op onze websites!

Super mooi pak

Super optimaal en snel

snelle levering, juiste producten en fantastische kwaliteit en de prijs is super goedkoop dure leveringskosten

Snelle en correcte service

Alles prima zoals steeds

top

Precies zoals omschreven

Zowel de producten als de service waren exact als omschreven. Goede kwaliteit en snelle verzending! Makkelijke website met duidelijke informatie.

SUPER

Dik tevreden, super blij me.

Onduidelijk

Ik heb een week geleden een bestelling retour gedaan Maar hier nog geen enkele reactie op gehad via mail. Ook zit ik nog te wachten op Geld wat teruggestort moet worden . Met vriendelijke groet Marianne de Jong

Super snelle levering

Goede ervaring

Snelle levering, het artikel is zoals het omgescheren is. Goede kwaliteit

Helemaal mooi

Zoals in de beschrijving

Goeie site goeie levering

Vaak besteld altijd het goede binnen gekregen en altijd zoals aangegeven de dag erna

Reactie van de bedrijfseigenaar

Beste Tijs, Bedankt voor het goede cijfer. We zijn blij om te horen dat je een goede ervaring hebt met VoetbalDirect. We hopen je snel weer terug te zien op een van onze webshops!

Prima service goede producten

Snelle levering !Mijn zoon is heel blij met zijn vootbalschoenen !Echt Aanraden!

Over Passa Sports