Goeie site goeie levering

Vaak besteld altijd het goede binnen gekregen en altijd zoals aangegeven de dag erna

Reactie van de bedrijfseigenaar

Beste Tijs, Bedankt voor het goede cijfer. We zijn blij om te horen dat je een goede ervaring hebt met VoetbalDirect. We hopen je snel weer terug te zien op een van onze webshops!

Prima service goede producten

Snelle levering !Mijn zoon is heel blij met zijn vootbalschoenen !Echt Aanraden!

Jullie service is top maar jullie verzendservice post nl een ramp

Top alleen verzendservice niet post nl geleverd op totaal ander adres al geluk dat mensen me opzochten op facebook

Topservice

Besteld en de volgende dag in huis, top!

Snel bezorgd en veel keus.

Snelle bezorging. Bestelling via site gaat gemakkelijk. Veel keus.en aantrekkelijke prijzen. Alleen zijn soms veel maten uitverkocht.

Besteld en de volgende dag al in huis, top.

Ruim assortiment met goede kortingen, ook op nieuwe producten. Veel goedkoper dan in de winkel!

Reactie van de bedrijfseigenaar

Beste Algi, Bedankt voor je positieve beoordeling. We stellen de mening van onze klanten erg op prijs en vinden het leuk om te lezen dat je zo tevreden bent. We hopen je snel weer terug te zien op een van onze webshops!

Snelle levering van mooie voetbalschoenen.

Ruim assortiment van voetbalschoenen voor kinderen. Snelle levering.

Zeer ontevreden.

Toen ik vroeg om een facture kon dat alleen maar per e mail. Ik wilde het per post hebben. Heb het daarna nog 3x gevraagd en het kon niet. Bij de handbalster kon dat wel. Bij het volgende grote voetbaltoernooi bestel ik de ballen ergens anders. Nooit meer iets bij voetbaldirect. De klant is koning. Nou Bij jullie DUS NIET. Helaas en goede klant verloren. 1 ster is nog teveel?

Reactie van de bedrijfseigenaar

Beste Evert,  Dankjewel voor de tijd en moeite die je hebt genomen om een review te schrijven over jouw ervaring met VoetbalDirect.nl!  Ik vind het erg jammer dat je hebt besloten nooit meer bij ons iets te kopen. Uiteraard streven wij ernaar onze klanten tevreden te maken en te houden. Dit doen wij, onder andere, door de feedback van onze klanten ter harte te nemen, hierom hebben wij het mogelijk gemaakt om facturen zelf te kunnen downloaden vanuit een klantaccount. Wij kiezen er inderdaad voor om geen papieren facturen te verzenden.  De reden dat wij jouw verzoek niet hebben ingewilligd om de factuur per post te verzenden is per mail aan jou toegelicht. Het klopt dat wij in het verleden een uitzondering hebben gemaakt. In 2022 is er ook contact geweest over het toezenden van facturen per post. Hier is toen eenmalig een uitzondering gemaakt. In het mailcontact is toen vermeld dat dit een uitzondering was en wij dit bij een volgende bestelling niet meer doen. Je was hier dus van op de hoogte alvorens je de bestelling plaatste.   We vinden het jammer je als klant te verliezen en hopen dat in de toekomst je terug kunt keren omdat dan een digitale factuur ook volstaat. Met vriendelijke groet , Imke

goede service

GEWELDIG

Ga zo door! Jullie doen wat de afspraak is! TOPSERVICE VAN A TOT Z!!!!!!!!

Verkeerde artikel gekregen, maar super netjes opgelost!

Ik had een Feyenoord shirt besteld en kreeg een baby pakje van fc barcelona. Heb mailcontact gehad en dit werd mega vriendelijk opgelost. Eerdere bestellingen zijn altijd goed gegaan en foutje kan gebeuren. Dikke 10 voor voetbaldirect en met name voor Rens!

Reactie van de bedrijfseigenaar

Beste Tessa, Bedankt voor het invullen van je beoordeling. We zullen deze ook doorsturen naar onze collega Rens voor het compliment. Wat fijn om te horen dat je het contact met ons als vriendelijk hebt ervaren. We hopen je snel weer terug te zien op een van onze webshops!

Tevreden!

Snelle levering en tevreden over het artikel!

Heerlijke webshop

Prima artikelen tegen mooie prijzen, fijne aanbiedingen en snelle levering

Ik ben tevreden

Ik ben tevreden met de aankoop die ik heb gedaan de nike tech fleece broek is een goede kwaliteit

Tout super !

Tout s'est bien passé, livraison le lendemain, tout a été parfait ! Merci !

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Van begin tot eind prima

Super !

Mooi op tijd geleverd in veilige verpakking.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

ruime collectie, goede service, snel bezorgd

Ik heb voor mijn kleinzoon een voetbalset gekocht waar hij superblij mee is.

Reactie van de bedrijfseigenaar

Beste Diana, Bedankt voor het invullen van je positieve beoordeling. We vinden het leuk om te lezen dat je kleinzoon super blij is met zijn voetbalset. Ik hoop dat hij er veel plezier in heeft :) We hopen je snel weer terug te zien op een van onze webshops.

Gewoon goed

Goed, retour eenvoudig en simpel.

bij VoetbalDirect.nl en ik ben zeer tevreden over de hele ervaring. De website was overzichtelijk en gebruiksvriendelijk, het bestelproces verliep soepel en de levering was snel. De voetbalschoenen zijn van hoge kwaliteit en voldoen volledig aan mijn verwachtingen. Ik zou VoetbalDirect.nl zeker aanbevelen aan andere voetballiefhebbers!

Fijne ervaring!

Veel keuzes alleen jammer dat het keepers shirt met protectie uitverkocht was, maar de rest was in prima staat ontvangen en is precies wat er beschreven was! De prijzen zijn onder de rest van de online winkels wat ook een keus om terug te komen bevorderd al met al fijne evaring en komen zeker terug!

Goede en snelle levering.

Mooi trainingspak, het was perfect voor mijn teen zoon.sbek bezorgd en makelijk service

Over Passa Sports