Voetbalschoenen zijn mooi van kleur, goede pasvorm (smalle voetjes) en zitten lekker. Snelle levering en een mooie prijs

Perfect!

Goede kortingen met een snelle levering. Dat was heel fijn!

Zeer snelle levering.

Heel erg prettig, goede communicatie

Zeer prettige ervaring, goede communicatie ook bij het ruilen. Alles zeer duidelijk, en vlot geregeld

Order 19927600

Betreft de witte sokken met bestel nummer 440001-2000 Goedemorgen, Heb zwarte en witte sokken besteld nu zijn de witte sokken helemaal gerafeld en kapot na een keer dragen. Sokken erg blij mee maar niet de bedoeling na 1 keer dragen ze helemaal stuk zijn aan de bovenkant. Is hier iets aan te doen ? Met vriendelijke groet Marleen van Wingerden

Helaas bij de eerste bestelling een foutieve broek besteld. Na keurig aan de telefoon geholpen te zijn, binnen een week een nieuwe broek ontvangen die wel aan onze verwachtingen voldeed!!

Uitstekende website

Prima overzichtelijke website en bestel mogelijk heden. Uitstekende prijs/kwaliteits verhouding. Ruime keuze Bedrijf makkelijk bereikbaar en zeer meewerkend.

Snel besteld, nog sneller geleverd

Artikel snel besteld, goedkoper dan elders en volgende dag in huis!

Hele mooie slippers, zitten superfijn ben er heel blij mee!

Snelle levering en goede service!

Voor de tweede of derde keer iets besteld bij VoetbalDirect en dat is steeds goed bevallen. De laatste keer had ik de verkeerde maat besteld. Ik verwachtte dat ik voor de goede maat opnieuw moest betalen en dat dat bedrag later teruggestort zou worden, maar ik hoefde alleen maar terug te sturen en kreeg de juiste maat toegestuurd. En dat alles binnen een paar dagen. Mooie, snelle service!

Psg Trainingspak

Psg trainingspak zit lekker, goede kwaliteit, snelle levering!

Heel tevreden over kwaliteit en levertermijn

We vinden het heel belangrijk als wij iets bestellen dat de leverancier zich houd aan de afgesproken leverdatum. Dat was bij jullie uitstekend. Ook de keuze in jullie gamma en kwaliteit van jullie producten zijn top.

Snel en betrouwbaar.

Duidelijke communicatie via mail. Goederen werden snel geleverd. Ook het afhandelen van de retouren (terugstorten geld) ging snel.

Super goede service door Maarten

Er stond iets onduidelijk bij de voetbalschoenen, dus maar even bellen. Op het plaatje stonden de schoenen met veters en in de specificaties zonder. Ik kreeg om 20.57, dus 3 minuten voor sluiting, een medewerker aan de telefoon genaamd Maarten. Hij zag het probleem ook en ipv mij af te schepen vroeg hij mijn nummer en is zelf gaan kijken in de voorraad. Belde na 5 minuten netjes terug! Kijk, dat is nu weer eens service, in deze serviceloze tijd! Chapeaux!!

Zeer snelle levering en goede klantenservice

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Ik voelde begrip omdat we allemaal van sport houden.

Dat je de verkeerde maat besteld of een verkeerde kledingstuk besteld, dat kan gebeuren. Zoals mij dat overkwam. Gelukkig kon ik Voetbaldirect persoonlijk bellen en kreeg ik het juiste advies wat ik moet ondernemen om mijn gewenste bestelling op de deurmat te krijgen. Voor mij persoonlijk is voetbaldirect snel, soepel en zeer betrouwbaar. Ik dank ze daarvoor. Waar of niet waar. Dit personeel houd van sport en kleding! Ga zo door!! Groet’ Daan

De schoenen waren te klein. Eenvoudig kunnen omruilen voor een maat groter. Top service

Snelle levering en goede kwaliteit

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Echt een top service. Zeker weten een aanrader!!

Ik heb een trainingspak besteld, de volgende dag gelijk binnen! Jammer genoeg was die iets te groot waardoor ik hem dezelfde dag terug had gestuurd. Na het weekend had ik gelijk mijn geld weer op de bank zonder enige moeite of lastige vragen. Hier ga ik zeker vaker bestellen. Echt een top service zeker een aanrader.

Super top

Heel snel geleverd zit lekker mooie kwaliteit

Super goed

De service is goed en snel

TOP service!

Snelle leveringen, super snelle afhandeling van retouren. Telefonisch goed bereikbaar, vriendelijk en behulpzaam. De medewerkers denken met je mee!

goeie snelle levering en zeker goede service

Goede kwaliteit voor een goede prijs en zeer snelle levering!

Professioneel en klantvriendelijk.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Overzichtelijke webshop met prima leveringsservice

Alles helder en duidelijk en snelle levering