Ik ben zeeeer tevreden met jullie mijn bestelling was binnen 1 dag binnen en de maat was perfect. De stof van de pak was ook super goeie kwaliteit,ik geef jullie zeker een 10

Klantvriendelijk, snelle service, betrouwbaar

Voetbalschoenen bleken toch te klein, na 1 telefoontje geregeld dat ze retour konden en de juiste maat is binnen 2 dagen toegestuurd.

Echt snel afgeleverd

Super geregeld

Erg tevreden

Heel snel en tevreden

Niks op aan te merken

Bestelling geplaatst en de volgende dag in goede orde ontvangen. Mijn zoon blij met zijn nieuwe items, dus ik ook blij!

pas hartstikke goed

goede service en kwaliteit is ook goed

Drama

Slechte service

Goedemorgen, Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u het een slechte service vindt. Wij hebben hier al telefonisch contact over gehad en wat dingen besproken. Het is helaas niet mogelijk om artikelen te retourneren zonder de originele kaartjes van de artikelen. Mocht u nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op.

Goede maten

Nou voor de 2e x wat besteld. 1ste Schoenen en 2e een trainingspak voor me zoon. Me zoon heeft er echt schik mee.

goed overzicht ,super snelle levering

blij blij helemaal blij

Produkt kon snel geleverd worden en ook retourzending werd vlot verwerkt

Geweldige service en een super blij kind!!

Goede en duidelijke website Super snel geleverd En een blij kind Zou het zeker aanraden! Veel keus

mooi in goede staat geleverd en mooi optijd de volgende dag binnen ben erg blij met mijn product.

mijn pakketje was de volgende dag geleverd en in mooi goede staat ik draag ze nu elke dag en het is voor een mooie prijs. echt een top site.

Hele snelle levering!

Barca fleece trainingspak last minute nog gekocht als cadeautje. Verbazingwekkend hoe snel het geleverd werd, ondanks de vermelding op de website dat het later bezorgd kan worden door extreme drukte. Top service natuurlijk! De trainingspak is een leuk cadeautje om te geven, netjes en zachte voering.

Pakket was snel en correct geleverd

Gisteravond besteld en vandaag in huis. Goede klantenservice en bestelling was precies zoals verwacht.

zoals het beloofd is, is het ook uitgevoerd. Top service

Mijn kleinzoon is heel blij met zijn verjaardag cadeau. ik kom zeker bij VoetbalDirect terug voor een vervolg bestelling.

Heel snel in huis en voor een scherpe prijs.

Excellent

Ik heb al meerdere paren voetbalschoenen en voetbal pakjes gekocht, perfect!

Goede kwaliteit mooie prijs, snelle levering! AANRADER!

Ik heb een trainingspak van turkije besteld, en het is de dag erna binnengekomen. Jullie webshop is ook nog heel makkelijk om te gebruiken. Zeker een webshop waar ik vaker ga bestellen!

Was goed service en de kwaliteit van het shirt was perfect.

Uitstekend zeker voor herhaling vatbaar

Goede snelle service. Goede communicatie betreft de verzending.

Prima service, direct contact, snelle afhandeling , goed eindresultaat

Als prettig ervaren communicatie, zowel via de mail als via de telefoon. Snelle reactie, goed overleg en tot een tevreden eindresultaat, toppie!

Supersnel

Snel geleverd en goede kwaliteit

Altijd snelle levering met super kwaliteit

Altijd top

Ondanks corona en weeromstandigheden snelle en top service

Goede prijs, snel geleverd en tevreden over product