Product niet beschikbaar

Product op de site besteld maar niet beschikbaar... 5€ kortingscode gehad ...maar verzendkosten zijn meer.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Beste Steven, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om de beoordeling in te vullen. Ik zie dat mijn collega via de mail contact heeft opgenomen. We horen graag via die weg meer van je.

Schitterend

Lekker bezig mensen van VoetbalDirect

Snel, netjes en prima kwaliteit.

Mooie kwaliteit en keurig (vlot) verzonden. Aanrader.

Snelle en goede service met prima prijs

Snelle afhandeling duidelijke omschrijving goede prijs

Mooie prijs en snelle levering

Mooie prijs en snelle levering

snel en netjes geleverd tegen een goede prijs

snel geleverd , netjes verpakt en best wel veel keus, ook redelijk wat sale artikelen

Beste MJ, Bedankt voor het invullen van je beoordeling. Ons e-commerce team is constant bezig om de prijzen zo aantrekkelijk mogelijk te maken! We hopen je snel weer terug te zien!

Top schoenen voor leuke prijs

Heb deze schoenen aangeschaft doordat ik graag voetbal in de voetbalkooi op kunstgras

Makkelijk besteld op de site en snelle levering. Ik kreeg alleen bevestiging van bestelling. Hierna hoorde ik niets meer. DHL mail in de spam. Had verwacht dat voetbal direct ook wel mail had gestuurd met uw bestelling is meegegeven aan DHL. Even gebeld, snel iemand aan de lijn en snel opheldering. Pakje was ook al gearriveerd. Super blij mee.

goede koop

Goede koop, prima kwaliteit, goede prijs, snelle levering

Super goed service en zeer snelle levering

Voetbaldirect is een prettig bedrijf om te bestellen. Overzichtelijke website en super snelle leveringen!. Top

Goed bedrijf

Snelle levering,snelle mail reactie.

Snel

Snel geleverd. Retour gestuurde snel terugbetaald.

Perfekt

Volgende keer doe ik het weer zo

Mooie voetballen. Zien er stevig uit

De voetballen zien er goed uit. Wat ik wel een tegenvaller vond, is dat de ene bal opgeblazen was en de andere niet. Ik wil ze cadeau doen. Dus nu moet ik eerst achter een pomp aan. Al in meerdere winkels geweest, maar blijkbaar is dit meer verkrijgbaar in de zomer. Kost mij tijd en energie. Dit s niet wat ik had verwacht te krijgen.

Beste Astrid, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling in te vullen. We vinden het fijn om feedback te ontvangen vanuit onze klanten. We zullen het daarom dus ook doorgeven aan ons magazijn wat betreft het oppompen van de ballen, zodat zij dit punt kunnen gaan verbeteren! We hopen je snel weer bij onze website terug te zien.

TOPservice!!!!

Heel goeie service en snelle levering. Retourbon wordt meegegeven in pakket wat een ev retourzending vergemakkelijkt.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

bestelling snel binnen

helaas terug gestuurd maat niet goed nu in afwachting geld terug krijgen

Snel afgeleverd

Ik ben heel tevreden met jullie service !

Bezorging was prima.

Ik had op zondag 28 januari 2024 een bestelling geplaats en deze werd op maandagmiddag 29 januari 2024 al bezorgt daar was dus niks mis mee. Maar de trui die ik bestelt had viel nogal vrij klein uit dus deze heb ik op 30 januari weer terug laten sturen bij inleverpunt de toko super Hieu aan de Spaarneweg 54 in Hoorn. We zijn nu inmiddels een week verder maar heb tot nu toe nog geen terugbetaling gehad van Voetbaldirect. Wat ik op zichzelf best wel vreemd vind. Cor Wals.

Beste Cor, Allereerst wil ik je bedanken dat je de tijd en moeite hebt genomen om een beoordeling over ons achter te laten. Wij waarderen de meningen van onze klanten namelijk enorm, en streven er dan ook naar om onze service continu te verbeteren. Helaas lees ik in je beoordeling dat je niet tevreden bent over onze service. Ik hoop dat we dit samen kunnen rechtzetten, en daarom kijk ik graag met je mee naar de situatie. Je gaf aan je nog niets hebt vernomen over de verwerking van je retour. We zien inderdaad dat het retourpakket op 30-01 is ingeleverd. Het pakketje is bij ons bezorgd op 01-02 en is op 05-02 verwerkt. Het bedrag wordt dezelfde avond teruggestort naar de rekening waarmee de bestelling is geplaatst. Het is per bank afhankelijk hoe snel je het ziet, dit kan namelijk ook nog een aantal werkdagen duren helaas. Mocht je nog vragen hebben over de terugbetaling, dan horen we het graag!

snelle levering en product als omschreven

Fijne overzichtelijke site met veel producten en duidelijke foto's, snelle levering, product zag eruit als omschreven.

Beste, Bedankt voor het invullen van je beoordeling. Onze e-commerce afdeling is elke dag hard aan het werk om de website zo duidelijk en fijn mogelijk te maken. We zullen dit compliment dan ook graag aan ze doorgeven! We horen je snel weer terug te zien op een van onze websites!

Hele snelle service als er iets niet klopt. Super.

afspraken correct nageleefd

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Snel geleverd dus ja meer is niet nodig.

Zeer snelle en goede levering en service

Over Passa Sports