Groot assortiment, goede kwaliteit en snelle levering!

Zit goed

Super goed

Als je iets wou bestellen kwam er geen reclame en ging het snel en goed krijgt snel de mail binnen en snelle levering Ik ga hier vaker bestellen

Prima levering.

Goede site, beste prijzen en prima levering.

Snelle levering en retourzending geen probleem

Trainingspak besteld vlotte levering. Voetbalschoenen besteld passen niet retour geen probleem

Goeie service

Snel geleverd en bestel wat ik wil en krijg ook wat ik wil toppie aanrader

S’avonds een bestelling gedaan en de volgende ochtend voor onze deur! De kinderen waren helemaal happy!!

Beste klantenservice

Goed contact en per direct geholpen. Met de laagste prijsgarantie zit je hoe dan ook goed bij deze winkel. Dank voor de service. Tot gauw.

The best

The best

Snel geleverd en top product

Prettige site en makkelijk te bestellen!

Top site en je hebt het snel binnen

Super snelle levering,overzichtelijk,simpel en goede service!

Supersnelle levering !, ook betreffende retouren /omruilen alles snel en een eenvoudig geregeld

Supersnelle levering van van super product

Ik ben erg blij met de supersnelle levering van mijn Nike trainingsbroek van Tottenham. Een super product voor een super aanbieding. Ben er erg blij mee.

Hele snelle verzending, volgende dag al in huis. Leuke kortingen en goede kwaliteit. Top!

Voetbal schoenen besteld. Helaas was de pasvorm niet goed. André maat besteld, waren de volgende dag al binnen en deze waren prefect. Andere paar kon zonder problemen retour. Erg blij mee

Snelle service!

Erg snel geleverd.

Goede service en compleet assortiment

Veel keus, veel maten beschikbaar en leuke aanbiedingen. Complete outfit voor mijn zoon in huis momenteel.

Goede prijs, kwaliteit verhouding

De voetbalschoenen waren bij een eerste bestelling niet goed. Retour gestuurd en netjes mijn geld teruggestort gekregen. Hierdoor durfde ik de tweede keer weer een bestelling te plaatsen. Deze keer waren de voetbalschoenen wel goed.

Snelle service, overzichtelijk en fijne producten

Super service !!

Hele goede service met omruilen en vriendelijke klantenservice

Super tevreden

Prima en snelle levering. Snelle reactie op email

Perfecte service

Voor mijn zoon nieuwe schoenen besteld. Deze waren helaas te groot. gebeld met de klantenservice om te ruilen voor een kleinere maat. Na het terugsturen van de te grote schoenen, binnen twee dagen een maat kleiner ontvangen. Snel geleverd tegen een gunstige prijs!

Super snelle levering!

Mooie producten en snelle levering

Heel fijn Nike trainingspak besteld, goede kwaliteit! De levering is ook erg fijn, voor 22.00 besteld volgende dag in huis is erg handig.