Hele snelle service als er iets niet klopt. Super.

afspraken correct nageleefd

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Snel geleverd dus ja meer is niet nodig.

Zeer snelle en goede levering en service

geweldig

snel en goed geleverd.

Snel en correct !!!

Snel en correct !!! De volgende dag had ik mijn bestelling al ! Top service , volhouden !!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Prima niks op aan te merken

Wij hebben een voetbalpak gekocht waarvan de broek niet paste maar het shirt wel. Eigenlijk moest ik volgens de retourknop alles terugsturen en alles opnieuw bestellen. Echter het shirt was niet meer voorradig (er was er nog 1 en die had ik). 1 telefoontje en ze lieten mij alleen de broek retourneren. Ik heb de juiste broekmaat besteld en binnen 1 week was alles geregeld. De levering, de retourzending en de levering van de juiste broek. Geld had ik de week daarop terug. Prima geregeld. Prima bedrijf dat je kan vertrouwen.

Heel blij met de snelle ervaring ook al heb ik moeten annuleren

De bestelling ging heel vlot de levering nog sneller spijtig genoeg heb ik moeten annuleren omdat de broek te klein was en de jas te groot ik wacht wel nog op de terugbetaling eens deze heb ik gekregen mag ik een nieuwe bestelling sowieso. Mvg Alexis LEMAL

Snelle bezorging

Heel snel geleverd

Mooie korting , dus konden eindelijk de training kopen. Op minder dan 24 uur geleverd. Nog nooit zo een snelle levering gehad. Superblij met de training

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Super snelle bezorging communicatie is goed. Mijn zoon is super blij met zijn voetbalschoenen.

Goede service, snel geholpen

Vriendelijk, snelle service en ben goed geholpen.

Uitstekende service!

Snelle levering, goede producten. Een vergissing werd vriendelijk en onmiddellijk opgelost: top! Ik ben en blijf een zeer tevreden klant.

TOP

Envoi rapide et soigné ! TOPPPPP

Goed, snel en scherpe prijzen

Snelle levering en de prijs is ook prima. Retour proces ook makkelijk. Enige hele kleine minpuntje is de duidelijkheid over de maatvoering tussen verschillende merken schoenen. Maar als je dat eenmaal weet is bestellen bij deze winkel een 10 waard.

Top goede service

Zo goed bij retour verwerkt en geld terug gestord Jammer dat beide maten broek niet oke zaten Jack fantastisch Goede kwaliteit Snelle levering snelle afhandeling bij retourneren Duidelijk Top Ik prijs hun aan

De beste.

Alles heel vlot,

Snelle levering, maatvoering afwijkend

Snel geleverd op afgesproken moment. Maatvoering was flink afwijkend, dit was niet bij het artikel vermeld. Waardoor de schoenen echt niet passen Als je bekend bent met product of merk hoeft dit geen probleem te zijn.

Goede levering!

Het voetbalpakje is top, evenals het afleveren. Snel en netjes verzorgd.

Top top top

Voor de 2e keer spullen besteld top bedrijf !

Snelle verzending, afhandeling retour erg traag

Mijn aankoop was bijzonder snel binnen. Retour zenden ging makkelijk, maar daarna blijft het stil. Geen ontvangsbevestiging, geen geld terug ontvangen. Het vest is duidelijk aangekomen, want deze staat weer te koop op de website (was nog maar 1 maat van).

Ik blijf bestellen bij voetbaldirect!

Bestelling werd geleverd binnen de aangegeven termijn. Ook heel gemakkelijk te retourneren door bijgevoegde retourlabel. Klantenservice ook top! Antwoorden binnen de 24u en zelfs sneller. Heel correct qua terugbetaling.

Betrouwbaar

Zeer tevreden!!

Product goed in ontvangst genomen zeer tevreden.

Positief

Bestelling werd snel en netjes (verpakt) bezorgd. Qua prijs en kwaliteit is het ook echt op orde. Deze site goedkoper dan ik op andere websites hebt gezien.

Over Passa Sports