Top top top

Voor de 2e keer spullen besteld top bedrijf !

Snelle verzending, afhandeling retour erg traag

Mijn aankoop was bijzonder snel binnen. Retour zenden ging makkelijk, maar daarna blijft het stil. Geen ontvangsbevestiging, geen geld terug ontvangen. Het vest is duidelijk aangekomen, want deze staat weer te koop op de website (was nog maar 1 maat van).

Ik blijf bestellen bij voetbaldirect!

Bestelling werd geleverd binnen de aangegeven termijn. Ook heel gemakkelijk te retourneren door bijgevoegde retourlabel. Klantenservice ook top! Antwoorden binnen de 24u en zelfs sneller. Heel correct qua terugbetaling.

Betrouwbaar

Zeer tevreden!!

Product goed in ontvangst genomen zeer tevreden.

Positief

Bestelling werd snel en netjes (verpakt) bezorgd. Qua prijs en kwaliteit is het ook echt op orde. Deze site goedkoper dan ik op andere websites hebt gezien.

Super snelle verzending, helaas was product niet zoals moest zijn dus terug gestuurd. Maar super goeie service, en geld terug. Goeie communicatie.

Goede service , betrouwbare webshop

Retour, schoenen te klein

Vlug geleverd, schoenen en te klein

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Zoon is erg blij met zijn schoenen. Snelle levering ook

Snelle levering van scherp geprijsde voetbalschoenen

Zie onderwerp

Snelle levering en makkelijk bestellen

Bien

Livraison à temps, maillot officiel

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Mooie snelle levering en item is super !

Besteld en nog net niet gelijk aan de deur geleverd ! Snelle nette afhandeling van de bestelling. Het bestelde item is super mooi ! Heel erg blij mee hebt het gelijk aan gehad.

Goed advies en super service

Voetbalschoenen voor m’n dochter uitgezocht. In de sportwinkel eigenlijk geen advies en niet geholpen. Na 4 verschillende soorten schoenen gebeld met een medewerker. Prima advies qua breedtemaat en merk: nu is ze blij met het gekochte paar Nike schoenen.

Snelle levering!

Snelle levering en retourproces makkelijk (meerdere maten besteld). Zeer tevreden!

prima snelle aflevering,

geen aanvulling nodig.

Goeie zaken

Het is helemaal top

Betaalde verzending én retour

Goede prijs/kwaliteit, betalen voor retourzending én nieuwe bestelling i.v.m. ruiling is niet klantvriendelijk.

Er was vertraging op mijn pakje, maar dit werd netjes gecommuniceerd en dat vind ik top!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

half december voetbalschoenen besteld, deze werden toch snel geleverd. Helaas te klein, retour ook makkelijk en snel geregeld.

Beste, Bedankt voor je positieve beoordeling. We vinden het fijn om te horen dat ons bestel en retourproces zo zijn geregeld dat het makkelijk is voor onze klanten. Jammer dat de schoenen net te klein waren! Fijne dag!

Bestelling nog steeds niet ontvangen

Bestelling nog steeds niet ontvangen. Mail gestuurd naar klantendienst, maar geen reactie.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Beste, Bedankt voor het invullen van je beoordeling. We stellen de mening van onze klanten erg op prijs en vinden het belangrijk om continu te verbeteren aan de hand van de feedback van onze klanten. Ik zie dat we helaas het pakket retour hebben ontvangen. Onze retourenafdeling kan ik sommige gevallen niet achterhalen of het pakket retour wordt gezonden door de klant of DHL, waardoor je bestelling is verwerkt als retourzending. Het aankoopbedrag is teruggestort naar de rekening waarmee is betaald. Mijn excuses voor het ongemak!

Heel slecht

Alles was verkeerd de schonen, de maten en zelfs ik heb twee keer links gekregen

Beste, Bedankt voor het invullen van je beoordeling. We stellen de mening van onze klanten erg op prijs en vinden het belangrijk om continue te verbeteren. Helaas is er bij jouw een verkeerd artikel geleverd. Helaas heeft onze retourenafdeling het artikel niet goed gecheckt waardoor er twee linkse schoenen hebt ontvangen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, dus onze excuses hiervoor. We hebben de schoenen retour ontvangen en het aankoopbedrag aan je terugbetaald. Mijn excuses voor dit ongemak!

Snel en goed ontvangen

Topservice!

Onze zoon was dolblij met zijn nieuwe Adidas Trainingstop van Ajax. Echter bleek dat er een haper in de top zat. Na een mailtje en een belletje heeft VoetbalDirect een nieuwe opgestuurd en hebben wij de oude retour gestuurd, zodat VoetbalDirect dit bij Adidas kan aankaarten, want de kwaliteit van de Adidas voetbalkleding laat zeer te wensen over! Maar hier kan VoetbalDirect niets aan doen. Zij zorgen in ieder geval voor een perfecte service, snelle verzending en goede prijzen! Hulde!

Warmonderweg 5 2171AH Sassenheim

Over Passa Sports