Bestelling nog steeds niet ontvangen

Bestelling nog steeds niet ontvangen. Mail gestuurd naar klantendienst, maar geen reactie.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Beste, Bedankt voor het invullen van je beoordeling. We stellen de mening van onze klanten erg op prijs en vinden het belangrijk om continu te verbeteren aan de hand van de feedback van onze klanten. Ik zie dat we helaas het pakket retour hebben ontvangen. Onze retourenafdeling kan ik sommige gevallen niet achterhalen of het pakket retour wordt gezonden door de klant of DHL, waardoor je bestelling is verwerkt als retourzending. Het aankoopbedrag is teruggestort naar de rekening waarmee is betaald. Mijn excuses voor het ongemak!

Heel slecht

Alles was verkeerd de schonen, de maten en zelfs ik heb twee keer links gekregen

Beste, Bedankt voor het invullen van je beoordeling. We stellen de mening van onze klanten erg op prijs en vinden het belangrijk om continue te verbeteren. Helaas is er bij jouw een verkeerd artikel geleverd. Helaas heeft onze retourenafdeling het artikel niet goed gecheckt waardoor er twee linkse schoenen hebt ontvangen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, dus onze excuses hiervoor. We hebben de schoenen retour ontvangen en het aankoopbedrag aan je terugbetaald. Mijn excuses voor dit ongemak!

Snel en goed ontvangen

Topservice!

Onze zoon was dolblij met zijn nieuwe Adidas Trainingstop van Ajax. Echter bleek dat er een haper in de top zat. Na een mailtje en een belletje heeft VoetbalDirect een nieuwe opgestuurd en hebben wij de oude retour gestuurd, zodat VoetbalDirect dit bij Adidas kan aankaarten, want de kwaliteit van de Adidas voetbalkleding laat zeer te wensen over! Maar hier kan VoetbalDirect niets aan doen. Zij zorgen in ieder geval voor een perfecte service, snelle verzending en goede prijzen! Hulde!

It came in the quality I expected, very nice

It came in the quality I expected, very nice

Top en zeer klantvriendelijk bedrijf

Een joggingpak besteld...een maat te klein...zeer snel een maat groter waar helaas de broekrits van kapot was. Na telefonisch contact meteen een nieiwe opgestuurd...kortom een dikke 10 voor jullie

Geen retourbon

Ik had een te kleine maat besteld en wou de handschoenen terugsturen en een grotere maat bestellen. Er zat geen retourbon in mijn zak dus ik nam contact op met de klantenservice. Jammergenoeg heb ik hier nooit antwoord op gehad waardoor de retourtermijn verlopen was.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Goedemorgen Jana, Allereerst wil ik je bedanken dat je de tijd en moeite hebt genomen om een beoordeling over ons achter te laten. Wij waarderen de meningen van onze klanten namelijk enorm, en streven er dan ook naar om onze service continu te verbeteren. Helaas lees ik in je beoordeling dat je niet tevreden bent over onze service. Ik hoop dat we dit samen kunnen rechtzetten, en daarom kijk ik graag met je mee naar de situatie. Ik ben even op onderzoek uitgegaan, en ik zie dat wij je per mail een nieuw retourlabel hebben opgestuurd, en hebben aangegeven dat het geen probleem is het pakket nog te retourneren. We zullen ons best doen je retourzending zo spoedig mogelijk te verwerken! Mochten er nog verdere vragen/opmerkingen zijn, dan hoor ik dit graag! Ik wens je een fijne dag.

Snel geleverd, product zoals omschreven, niks op aan te merken.

erg goed

De bestelling kwam op tijd, het was goed ingepakt en zag er uit zoals ik gedacht had. Wat erg fijn is dat, omdat het nu in de feestmaand valt, de retour periode is opgerekt. Dit stond heel goed beschreven op de site en gaf mij een gerust gevoel.

Voor herhaling vatbaar

superervaring

de afgesproken levertijd en kwaliteit waren super

Product goed , Bezorging DRAMA

Product wat geleverd is is prima. Maar de bezorging..........product bij ander servicepunt geleverd dan opgegeven . Geen mail gehad wanneer pakket is/wordt geleverd. Geen mail gehad dat pakket ergens anders is geleverd . Zelf alles moeten uitzoeken .

Snel, goede service

1ste x besteld, zeer tevreden

Ontevreden

Tot op heden nog steeds mijn pakket niet ontvangen en ook nog steeds geen terugkoppeling over status van mijn pakket. Al meerdere malen contact opgenomen. Er is al een onderzoek gestart zal binnen 3 werkdagen terugkoppeling krijgen. Helaas nog steeds geen bericht. Het was een kerstcadeau!!! Hoor graag wat de status is van mijn pakket!! Anders ontvang ik graag mijn geld terug!!

Tevreden, rapide,

Top kwaliteit, levering snel

Snel levering. Tip kwaliteit

Duidelijke site, snel bezorgd.

Nee, bestelling al meer dan een week te laat

Wacht al meer dan een week op mijn bestelling die er al moest zijn

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Beste, Bedankt voor het invullen van uw beoordeling. We stellen de mening van onze klanten erg op prijs en vinden het belangrijk om continu te ontwikkelen en te verbeteren. Ik zie dat uw pakket helaas door de drukte rondom de feestdagen wat vertraagd is geweest. Helaas had u het pakket nog niet ontvangen en hebben wij een onderzoek gestart bij de vervoerder. De vervoerder heeft het pakket vermist verklaard en we hebben in overleg het aankoopbedrag naar u teruggestort. Mijn excuses voor het ongemak, maar ik hoop dat het aankoopbedrag inmiddels zichtbaar is op de rekening.

prima en snelle service steeds

steeds tevreden over de service en de levering ruime keuze

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Goede kwaliteit en snelle levering

In de avond besteld ,volgende dag in huis. Pakje van mooie kwaliteit

Heel erg blij mee

Meteen verzonden, volgende dag binnen. Leuke aanbieding.

Nog geen pakje ontvangen. Waar is het?

Bestelt op 19 december. Alles een bericht van PostNL dat ze nog niks ontvangen hebben. Dus het is nog niet vertrokken bij voetbaldirect.... Ik heb al 2x gemaild, maar geen reactie

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Goedemorgen Dirk, Allereerst wil ik je bedanken dat je de tijd en moeite hebt genomen om een beoordeling over ons achter te laten. Wij waarderen de meningen van onze klanten namelijk enorm, en streven er dan ook naar om onze service continu te verbeteren. Helaas lees ik in je beoordeling dat je niet tevreden bent over onze service. Ik hoop dat we dit samen kunnen rechtzetten, en daarom kijk ik graag met je mee naar de situatie. Ik zie dat een van mijn collega's een onderzoek bij onze vervoerder gestart is, en vervolgens een terugbetaling voor je in werking gesteld heeft. Dit zou inmiddels ook zichtbaar moeten zijn op je rekening. Mocht dit niet het geval zijn, dan hoor ik dit graag. Mijn excuses voor dit ongemak en ik wens je een prettige dag.

Snel en goed!

Bestelling geplaatst, korting gelijk verrekend. Duidelijke mails over de bestelling en de verzending ervan. Zeer tevreden!

Tracksuite besteld van PSG. Levering was ondanks de feestdagen super snel en het pak past nog precies ook!

Super tof

Ik vind de site echt super fijn om te shoppen

Warmonderweg 5

2171AH Sassenheim