ZEER TEVREDEN

ZEER TEVREDEN

buitengewoon goed

Zeer plezierig en buitengewoon goed compliment !!!!!

Helemaal prima!

Had een kapotte verstuiver, deze werd meteen vervangen door een andere die een dag later arriveerde, zeer goede service!

Snelle en keurige levering

Goed en snel

Tevreden over de geleverde producten

Vlugge levering!

Vlotte bestelling betekent niet altijd vlotte levering. Bij Geurwalhalla echter is dit wel het geval, meestal dag na bestelling reeds in huis. Zeer tevreden over de producten welke wij aangekocht hebben.

Mijn bestellingen zijn altijd keurig op tijd afgeleverd.

Mijn bestellingen zijn altijd keurig op tijd afgeleverd.

Zeer fijne massage olie

Smeert goed.ruikt goed.enige verbeterpunt is de verpakking. Naam van het product en ingrediënten na een massage al weg gesleten. Voor de rest erg tevreden

Top producten

Snelle levering top producten zeker de warmies

Heerlijke geur, langdurige geur en goeie en snelle service

Super goede ervaringen

Heel goede ervaring . Had zelf een verkeerde bestelling geplaatst . Deze werd na een mail compleet weer terug genomen . Er werd zelfs een link gestuurd voor goedkoper verzending . Na een 5 dagen het hele bedrag weer op mijn rekening . Top A.Werry

Snelle levering en goede producten

Bestel al 3 jaar geurolie voor in de b&b, gasten ervaren de geur als aangenaam en sommigen hebben gevraagd waar ik deze heb gekocht. De bestelling wordt snel en goed verpakt verstuurd.

Ik vind het fantastische producten

Ik beveel het iedereen aan Top Groetjes Ingrid

Tof

Lang gezoekt naar de leverancier, maar eindelijk gevonden.

Zoals eerder, perfecte service!

Snelle levering (dag na bestelling in huis), alles goed verpakt. Niets op aan te merken.

keurige en snelle verzending

al sinds jaren kan ik bij Geurwalhalla mijn favoriete merk huisparfum kopen. Het wordt snel geleverd, inclusief geurstokjes

buitengewoon goed

Ben bijzonder tevreden

Uitstekend!

Heerlijk geurende kaarsen en een uitstekende klantenservice!

fantastische service, super snelle levering

super service, snelle levering

Heerlijk geknetter en aangename geuren

De kaarsen gaan lang mee en hebben een aangenaam aroma zonder te overheersen in een kamer.

Goede producten en uitstekende service

Ik heb twee mondgeblazen glazen met huisparfum en geurstokjes besteld, van het merk Les Lumières du Temps. De glazen (zeegroen en antraciet) zijn echt prachtig en het bijgeleverde huisparfum ruikt heerlijk. De producten waren goed en netjes verpakt en werden na bestelling de volgende dag al bezorgd.

Ik ben geweldig behandeld en zeer snelle aflevering nog maals bedankt

Veel keus en lekkere geuren

Betaalbaar.

lekkere geur

makkelijk te bestellen, snel geleverd en weer een heerlijke geur.

Zeer snelle verzending

Goed verpakt , snelle verzending . Heerlijke geurolie maar wat vind ik het jammer dat de geurbloemen niet meer geleverd kunnen worden. Hopelijk kunnen jullie ze ergens weer vinden.