Geweldige geuren, goeie service en snel

Top service en snel

Producten en verzending zijn zeer goed

Producten en verzending zijn zeer goed

Snelle service, goede producten.

Goede ervaring met dit bedrijf. Product was niet voorradig maar ik kreeg een email toen het er weer was. Meteen besteld en snel in huis.

Ruim aanbod, lekkere geuren, nette prijzen en snel verzonden

Ruim aanbod van veel verschillende artikelen, lekkere geuren, nette prijzen en alles word snel en netjes verzonden. Topzaak!

Snelle en correcte service. Ik ben tevreden

Prima webwinkel.

Vlot geleverd. Had nog een kado verpakking bij besteld, prachtig ingepakt! Enige puntje van kritiek zou kunnen zijn dat er ook artikelen in de webwinkel staan die niet meer leverbaar zijn. en dat staat prima aangegeven in de tekst, maar helemaal weglaten is denk overzichtelijker.

Perfect!

Alles uitmuntend !

Veel keuze

Slechte geur

Kaars heeft een rare geur en prijs kwaliteit niet goed

Zoals stond omschreven een heerlijke geur

Goede producten en goede service

Na mijn vraag wanneer een olie terug in voorraad was, direct antwoord gekregen en kon zelfs direct bestellen. Candlewoods goede verhouding prijs/kwaliteit.

Heel erg bedank wat een lekkere zeepjes

Ik hoop in de toekomst weer te bestellen

ZEER TEVREDEN

ZEER TEVREDEN

buitengewoon goed

Zeer plezierig en buitengewoon goed compliment !!!!!

Helemaal prima!

Had een kapotte verstuiver, deze werd meteen vervangen door een andere die een dag later arriveerde, zeer goede service!

Snelle en keurige levering

Goed en snel

Tevreden over de geleverde producten

Vlugge levering!

Vlotte bestelling betekent niet altijd vlotte levering. Bij Geurwalhalla echter is dit wel het geval, meestal dag na bestelling reeds in huis. Zeer tevreden over de producten welke wij aangekocht hebben.

Mijn bestellingen zijn altijd keurig op tijd afgeleverd.

Mijn bestellingen zijn altijd keurig op tijd afgeleverd.

Zeer fijne massage olie

Smeert goed.ruikt goed.enige verbeterpunt is de verpakking. Naam van het product en ingrediënten na een massage al weg gesleten. Voor de rest erg tevreden

Top producten

Snelle levering top producten zeker de warmies

Heerlijke geur, langdurige geur en goeie en snelle service

Super goede ervaringen

Heel goede ervaring . Had zelf een verkeerde bestelling geplaatst . Deze werd na een mail compleet weer terug genomen . Er werd zelfs een link gestuurd voor goedkoper verzending . Na een 5 dagen het hele bedrag weer op mijn rekening . Top A.Werry

Snelle levering en goede producten

Bestel al 3 jaar geurolie voor in de b&b, gasten ervaren de geur als aangenaam en sommigen hebben gevraagd waar ik deze heb gekocht. De bestelling wordt snel en goed verpakt verstuurd.

Ik vind het fantastische producten

Ik beveel het iedereen aan Top Groetjes Ingrid

Coenecoop 218 2741PK Waddinxveen