Tof

Lang gezoekt naar de leverancier, maar eindelijk gevonden.

Zoals eerder, perfecte service!

Snelle levering (dag na bestelling in huis), alles goed verpakt. Niets op aan te merken.

keurige en snelle verzending

al sinds jaren kan ik bij Geurwalhalla mijn favoriete merk huisparfum kopen. Het wordt snel geleverd, inclusief geurstokjes

buitengewoon goed

Ben bijzonder tevreden

Uitstekend!

Heerlijk geurende kaarsen en een uitstekende klantenservice!

fantastische service, super snelle levering

super service, snelle levering

Heerlijk geknetter en aangename geuren

De kaarsen gaan lang mee en hebben een aangenaam aroma zonder te overheersen in een kamer.

Goede producten en uitstekende service

Ik heb twee mondgeblazen glazen met huisparfum en geurstokjes besteld, van het merk Les Lumières du Temps. De glazen (zeegroen en antraciet) zijn echt prachtig en het bijgeleverde huisparfum ruikt heerlijk. De producten waren goed en netjes verpakt en werden na bestelling de volgende dag al bezorgd.

Mooie producten en uitstekende service

Ik heb twee mondgeblazen glazen met huisparfum en geurstokjes besteld, van het merk Les Lumières du Temps. De glazen (zeegroen en antraciet) zijn echt prachtig en het bijgeleverde huisparfum ruikt heerlijk. De producten waren goed en netjes verpakt en werden de volgende dag al bezorgd.