Mooie producten en uitstekende service

Ik heb twee mondgeblazen glazen met huisparfum en geurstokjes besteld, van het merk Les Lumières du Temps. De glazen (zeegroen en antraciet) zijn echt prachtig en het bijgeleverde huisparfum ruikt heerlijk. De producten waren goed en netjes verpakt en werden na bestelling de volgende dag al bezorgd.

Mooi en heerlijk

Maar helaas was de rug van het beertje al kapot…

Mooi en heerlijk

Maar helaas was de rug van het beertje al kapot…

Ik ben geweldig behandeld en zeer snelle aflevering nog maals bedankt

Veel keus en lekkere geuren

Betaalbaar.

lekkere geur

makkelijk te bestellen, snel geleverd en weer een heerlijke geur.

Zeer snelle verzending

Goed verpakt , snelle verzending . Heerlijke geurolie maar wat vind ik het jammer dat de geurbloemen niet meer geleverd kunnen worden. Hopelijk kunnen jullie ze ergens weer vinden.

Goede en snelle levering

Vaker besteld bij Geurwalhalla en altijd netjes alles ontvangen.

Grote keuze

Goeie etherische oliën aan interessante prijzen. Veel verschillende merken met zeer uitgebreide keuze. Heel snelle levering.

Super fijne site,

Tweede keer dat ik wat besteld bij Organza zakjes.nl. Maar wat een fijne site,alles overzichtelijk. Ben benieuwd naar onze bestelling voor onze bruiloft.

Vlotte service en mooie producten

Fijn dat er zulke mooie vulflacons zonder naam of reclame van de huisparfums te koop zijn. Millifiori heeft prachtige huisparfums. De geuren zij heerlijk. Echter de navulflessen zijn een ramp om open te maken. Ook een groot assortiment aan geurstokjes. Een fijn bedrijf met een mooi assortiment.

Helemaal tevreden !

Wat beloofd wordt, Gebeurt ook naar volle tevredenheid.

Goede ervaring met deze leverancier.

Als nieuwe klant van Geurwalhalla, ben ik positief verrast. Op mijn zoektocht naar een leverancier van goede kwaliteit scheerzeep, kwam ik uiteindelijk uit bij deze webshop. Mijn bestelling werd snel geleverd in deugdelijke verpakking. De kwaliteit voldeed geheel aan de verwachting. De prijs lag ook nog ver onder de prijs bij fysieke winkels. Ik ben zo een zeer tevreden klant.

Ik ben heel tevreden

Mooie producten, snelle levering en keurig verpakt.

Keurig netjes op tijd bezorgd. Enorme keuze.

prima spullen heerlijk

Ik heb precies gekregen wat is heb besteld en ook vlot. Het voldoet helemaal aan mijn verwachtingen.

Snelle levering, duidelijke mails, makkelijke betaling

Altijd goede service. Wel heel jammer dat er geen monsters beschikbaar zijn om te ruiken. Geuren kunnen ook niet aan de verwachtingen voldoen. Dan is het heel erg zonde van de investering. Echt een minpuntje.

Goedemorgen Netty, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. We hebben vroeger wel geurmonsters beschikbaar gesteld. Het probleem wat daar ontstond was dat er steeds meer van besteld werden om te verzamelen. Ook soms grote hoeveelheden tegelijk voor in goody bags e.d. Spijtig dat een serieuze klant daar dan de dupe van wordt. Op dat gebied hebben stenen winkels een voordeel. Maar voor een vaste klant is er altijd wel iets te regelen :)

Al jaren 100% tevreden

Ik maak al jaren gebruik van Geurwalhalla en ben steeds goed en correct geholpen, geen enkele klacht die ik kan bedenken.

Eerste keer besteld en geweldige ervaring

Ik was op zoek naar kleine zeepjes e.d. om in de linnenkast, toilet en douche te kunnen leggen of op te kunnen hangen. Ik kwam via Google op de site van Geurwalhalla terecht en wat een keus. Ik heb deurparels en een zakje kleine zeepjes gekocht om eens te kijken wat het was en ik ben zeer zeer tevreden. Ik moet nog even afwachten of de deurparels inderdaad zolang blijven ruiken als dat aangegeven wordt maar als ik nu de kast opendoe of in de auto stap ruikt het gewoon lekker en het is niet overheersend. Ik kom zeker nog een keer terug.

Overzichtelijke webshop, razendsnelle levering, prachtig product!!

Top ervaring!!

Coenecoop 218 2741PK Waddinxveen