Eerste keer besteld en geweldige ervaring

Ik was op zoek naar kleine zeepjes e.d. om in de linnenkast, toilet en douche te kunnen leggen of op te kunnen hangen. Ik kwam via Google op de site van Geurwalhalla terecht en wat een keus. Ik heb deurparels en een zakje kleine zeepjes gekocht om eens te kijken wat het was en ik ben zeer zeer tevreden. Ik moet nog even afwachten of de deurparels inderdaad zolang blijven ruiken als dat aangegeven wordt maar als ik nu de kast opendoe of in de auto stap ruikt het gewoon lekker en het is niet overheersend. Ik kom zeker nog een keer terug.

Overzichtelijke webshop, razendsnelle levering, prachtig product!!

Top ervaring!!

Mooi product

Mooi soort (drijf-)kaars dat alleen hier verkocht wordt. Communicatie prima en snelle levering.

Snel bezorgd. Klopt met het plaatje

Alles is heel goed verlopen

Mooi assortiment en snelle levering.

Vandaag besteld, morgen in huis is hier zeker op z’n plaats. Leuk gamma producten aan correcte prijzen. Zeer zeker aan te bevelen!

een goede service

Hoge kwaliteit en snelle service.

Hoge kwaliteit en snelle service.

ik ben er zeer tevreden

zeer goed

Duidelijke webshop. Levering zoals vermeld op de webshop. Duidelijke informatie over de levering. Klein minpuntje er worden 2 namen gebruikt. Geurwahalla en Candlewoods. Dat kan voor verwarring zorgen.

Heerlijke zeep!

Al jaren ben ik fan van de geparfumeerde zeepjes uit de Provence. Die kocht ik meestal op vakantie in Frankrijk maar gelukkig heb ik bij Geurwalhalla nu ook de echte Franse zeepjes kunnen kopen. Ik heb 8 verschillende geuren gekocht en allemaal ruiken ze super lekker! Ook werden ze snel geleverd dus ik kan voorlopig weer even vooruit.

Heerlijke geur en goede levering

De bestelling voldeed perfect aan alle verwachtingen.

De bestelling voldeed perfect aan alle verwachtingen.

Snelle en juiste levering

Snelle en juiste levering

Fijne producten en snelle levering

Prima en snel

Prima kwaliteit en snel geleverd is een aanrader

Zeer goeds

Snel geleverd Goed verpakt Keurige correspondentie

Persoonlijk aandacht

Alles op tijd geleverd in goede staat. Tevens via mail contact meteen alles aangepast.

Snel en goede levering

Blokken zeep besteld is zeer snel en goed geleverd en ruiken heerlijk en hangen nu aan kapstok in de badkamer als mooie decoratie .

Het ruikt heel lekker in mijn huis nu

Ik heb helemaal niet lang moeten wachten op de levering van mijn aangekocht product

Goed product en op tijd geleverd

Goed product en op tijd geleverd

Geweldige webshop

Hadden een product op voorraad die niemand meer had en waar ik al geruime tijd naar op zoek was. Hebben direct geantwoord op mijn vraag die ik bij de bestelling heb gevoegd. Product is dezelfde dag nog verzonden en heb ik snel mogen ontvangen. Als bestellingen en contact met alle webshops zo soepel verliep als met Geurwalhalla dan zou dat heel fijn zijn. Ga zo door!

Snelle levering, duidelijke communicatie en je krijgt wat je koopt.

Zeer snelle bevestiging van de bestelling via mail Zeer snelle verzending!, Ook te volgen via mail. Bestelde geuren zijn heerlijk.

Coenecoop 218

2741PK Waddinxveen