klantenservice is prima

Eerste bestelling was niet helemaal zoals we verwacht hadden. Bedrukking was bij de diverse artikelen erg verschillend, bij sommige zelfs onleesbaar. Kosteloos werd het opnieuw verzonden (met ietwat andere bedrukking, zodat het leesbaar zou zijn). Dit was het geval, hoewel de kwaliteit van bedrukking wel heel wisselend was. Communicatie was echter keurig en snel, producten werden sneller geleverd dan verwacht.

Top geregeld

Vanaf het eerste contact prettig en persoonlijk te woorden gestaan.

Super bedrijf

Veel besteld in geschenken en kleding met borduring. Ook goede communicatieve met verschillende personen urszula, bas en caroline. Toppers en tot binnenkort.

Beste Ellen, Super erg bedankt voor het schrijven van deze mooie en positieve review. Wij zijn hier echt heel blij mee. Wij vinden het altijd leuk om met u mee te denken. We staan daarom ook graag de volgende keer weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Het Main Sales Team

PERFECTE SERVICE

ZEER TEVREDEN

Beste Bart, Hartelijk bedankt voor deze super mooie en positieve review! We zijn heel blij om te lezen dat u zeer tevreden bent, fijn dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling te schrijven. We hopen dan ook de volgende keer weer voor u te mogen klaar staan. Met vriendelijke groet, Het Main Sales team

Goede Service!

Wij hebben een aantal draadloze opladers besteld. Goede kwaliteit en goede service van Carolien. We bestellen zeker vaker!!

Exellent

Super snelle vriendelijke hulp

Beste Jeannine, Wow! Wat een super positieve beoordeling. Wij vinden dit natuurlijk erg leuk om te lezen en zijn dan ook blij dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling te schrijven. Wij hopen dat we de volgende keer weer voor u mogen klaarstaan zodat we u weer even vriendelijk en snel kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Prima service en goede prijs

Ik ben zeer tevreden over de diensten vn Main Sales Europe BV. Duidelijke informatie goede contact en alles volgens afspraak,

Beste Andre, We willen u hartelijk bedanken dat u weer de tijd heeft genomen om ons te beoordelen. Wij zijn blij om te lezen dat u tevreden met ons bent. We hopen nog vele keren voor u te mogen klaarstaan. Met vriendelijke groet, Het Main Sales team

Snel en goed geholpen

Beste Jolanda, Wow wat een mooie beoordeling en wat positief. Heel erg bedankt hiervoor. Op Facebook zagen wij al wat voor mooie bestemming de kleurboeken gekregen hadden. Erg leuk! Wij hopen dat de bewoners veel plezier zullen hebben van de kleurboeken. Wij staan natuurlijk de volgende keer graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Wij zijn heel tevreden over het geleverde product

Beste Sandra, Dank u wel dat u de tijd en moeite heeft genomen om deze zeer positieve beoordeling te schrijven. Wij zijn blij om te lezen dat u tevreden bent. Wij hopen dan ook de volgende keer weer voor u te mogen klaarstaan. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Vlotte communicatie en service

Goede communicatie en vlotte service

Beste Veerle, Wat een super mooie beoordeling, echt heel erg bedankt hiervoor. Wij zijn erg blij om te lezen dat u tevreden bent met de service en de wijze van communiceren. Wij staan heel graag de volgende keer weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Het Main Sales team

Goede deal

No nonsense. Snelle levering. Goede prijs.

Beste Pascal, Wow! Wat een super mooie en positieve beoordeling. Dit waarderen wij echt! Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen en natuurlijk bedankt in het vertrouwen in ons. Wij hopen dan ook dat wij de volgende keer weer voor u mogen klaarstaan. Met vriendelijke groet, Het Main Sales team

snelle service en vriendelijk

Beste Peter, Hartelijk bedankt voor deze super positieve beoordeling. Het is natuurlijk ook ons streven om de service snel en vriendelijk te laten verlopen maar het is fijn als dit ook zo wordt ervaren. Wij staan heel graag de volgende keer weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Scherpe prijs goede communicatie

Zeer scherpe prijs. Goede communicatie. Product was niet direct leverbaar. Maar werd duidelijk aangegeven en direct geleverd toen product weer op voorraad was.

Beste Thomas, Hartelijk bedankt voor deze super positieve beoordeling, wij zijn erg dankbaar dat u hiervoor de tijd heeft genomen. Wij zijn natuurlijk blij om te lezen dat u tevreden met ons bent. Wij hopen dan ook erg dat wij de volgende keer weer voor u mogen klaarstaan. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Gekregen zoals gevraagd!

Prima contact. Snelle reactie. Producten zoals gevraagd. Doen niet moeilijk

Beste Wilbert, Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze review te schrijven. Wij zijn blij om te lezen dat u tevreden bent met onze dienstverlening van het leveren van geschenken en textiel. Graag staan wij de volgende keer weer voor u klaar! :) Met vriendelijke groet, Team Main Sales

goede communicatie en levering.

Beste Sindy, We willen u heel erg bedanken voor deze super positieve beoordeling, wow! Blij zijn wij om te lezen dat u de communicatie en levering als goed heeft ervaren. Wij helpen u graag de volgende keer weer op deze manier. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Bestellingen bij Carolien lopen altijd vlekkeloos!

We bestellen al jaren poncho's en frisbees bij Carolien en we zijn zeer tevreden.

Beste Janneke, Wow, wat een mooie beoordeling! Wij zijn erg blij dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen. Wij zijn natuurlijk ook erg blij met het feit dat wij al jaren poncho's en frisbees aan jullie mogen leveren. Wij hopen dan ook nog vele jaren voor jullie klaar te mogen staan. Met vriendelijke groet, Carolien van het Main Sales team

Prima ervaring!

Flexibele shop, goed contact en op de klant aangepaste aanbieding.

Beste Peter, Heel erg bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze super positieve beoordeling voor ons te schrijven. Een 10, wow! Wij zijn blij dat u het contact als prettig heeft ervaren en ons flexibel vindt. Wij staan heel graag de volgende keer weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Het Main Sales team

Goed geholpen en altijd persoonlijke aandacht

Ik word altijd netjes en fijn geholpen. Altijd word ik kundig en persoonlijk geadviseerd.

Beste Denise, Wat fijn dat u de tijd heeft genomen om deze super positieve beoordeling te schrijven. Heel erg bedankt hiervoor. We vinden het leuk om met jullie mee te denken en hopen dat nog lang te mogen doen. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Een geweldige, snelle, vriendelijke en goede service! Top!

Via Internet s avonds een offerte aanvraag gedaan, de volgende ochtend al antwoord. Heel vriendelijk mailverkeer en veel bereidwilligheid om mij verder te helpen. (gastvrij) Met als klap op de vuurpijl; Men vertrouwde erop dat de offerte voldaan zou worden en, stuurde de bestelling alvast op. Klasse!

Beste Edith, Wow, een 10! Hartelijk bedankt dat u de tijd en moeite heeft genomen om deze positieve review te schrijven. Wij zijn erg blij om te lezen dat u tevreden bent en de ons als 'gastvrij' heeft ervaren. Graag staan wij dan ook de volgende keer weer voor u klaar om u weer deze ervaring te geven. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

snel, correct, vriendelijk... Wat wil je als klant nog meer?

Gewoon zoals je als zakelijke klant behandeld wilt worden. Snel, correct, vriendelijk, geen poespas of opdringerige vragen. Ga zo door!

Beste Jeroen, Wij willen u hartelijk bedanken voor deze positieve feedback in de review. Wij zijn hier echt super blij mee. Wij hopen dat we de volgende keer weer voor u mogen klaarstaan om u weer even snel, correct en vriendelijk te helpen. Met vriendelijke groet, Het Main Sales team

Een berdijf wat mooie spullen verkoop voor een leuke prijs . De medewerkers reageren vlot netjes en erg duidelijk .

Beste Bianca, Wow! Wat een super mooie en positieve feedback heeft u ons gegeven. We zijn erg blij met deze review maar nog blijer dat u zo tevreden bent. Graag staan wij de volgende keer weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Eerste bestelling en afspraken worden heel goed nagekomen. Snelle reacties op mail verkeer.

Beste Marcel, Hartelijk bedankt voor deze super mooie beoordeling, wow. Wij zijn heel blij om te lezen dat u tevreden ben met de samenwerking en hopen dan ook dat wij een tweede keer voor u klaar mogen staan. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

vlot, snel en correct

Snelle opvolging van de offerte. Korte leveringstermijn. Aangenaam om zaken mee te doen.

Beste Pascal, Wat een super positieve beoordeling heeft u voor ons geschreven, wij zijn hier echt heel blij mee. Uiteraard is het ons streven om u zo goed mogelijk te helpen. Wij helpen u graag de volgende keer weer even goed en snel. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Weer prima service

Snelle offerte en snelle levering. Goede producten voor een goede prijs!

Beste Andre, Hartelijk bedankt dat u weer de tijd heeft genomen om deze mooie beoordeling te schrijven voor ons. Wij zijn blij dat u tevreden met ons bent en we staan natuurlijk graag de volgende keer weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Bestel al jaren diverse hoodies voor onze vereniging

Beste Gerda, Wow, wat een mooie beoordeling. Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen. Wij zijn blij dat wij al jaren de hoodies aan jullie vereniging mogen leveren. Wij hopen dit dan ook nog jaren te mogen doen. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Over Main Sales Europe B.V.

Main Sales Europe levert relatiegeschenken, promotietextiel en bedrijfskleding aan bedrijven, (onderwijs)instellingen en overheden in heel Europa. Snel, betrouwbaar, ISO-gecertificeerd en met kennis van zaken. We zijn gespecialiseerd in het ontwikkelen van custom made artikelen die uw merk en naam sterker maken.