Vlotte communicatie en service

Goede communicatie en vlotte service

Goede deal

No nonsense. Snelle levering. Goede prijs.

snelle service en vriendelijk

Beste Peter, Hartelijk bedankt voor deze super positieve beoordeling. Het is natuurlijk ook ons streven om de service snel en vriendelijk te laten verlopen maar het is fijn als dit ook zo wordt ervaren. Wij staan heel graag de volgende keer weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Scherpe prijs goede communicatie

Zeer scherpe prijs. Goede communicatie. Product was niet direct leverbaar. Maar werd duidelijk aangegeven en direct geleverd toen product weer op voorraad was.

Beste Thomas, Hartelijk bedankt voor deze super positieve beoordeling, wij zijn erg dankbaar dat u hiervoor de tijd heeft genomen. Wij zijn natuurlijk blij om te lezen dat u tevreden met ons bent. Wij hopen dan ook erg dat wij de volgende keer weer voor u mogen klaarstaan. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Gekregen zoals gevraagd!

Prima contact. Snelle reactie. Producten zoals gevraagd. Doen niet moeilijk

Beste Wilbert, Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze review te schrijven. Wij zijn blij om te lezen dat u tevreden bent met onze dienstverlening van het leveren van geschenken en textiel. Graag staan wij de volgende keer weer voor u klaar! :) Met vriendelijke groet, Team Main Sales

goede communicatie en levering.

Beste Sindy, We willen u heel erg bedanken voor deze super positieve beoordeling, wow! Blij zijn wij om te lezen dat u de communicatie en levering als goed heeft ervaren. Wij helpen u graag de volgende keer weer op deze manier. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Bestellingen bij Carolien lopen altijd vlekkeloos!

We bestellen al jaren poncho's en frisbees bij Carolien en we zijn zeer tevreden.

Beste Janneke, Wow, wat een mooie beoordeling! Wij zijn erg blij dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen. Wij zijn natuurlijk ook erg blij met het feit dat wij al jaren poncho's en frisbees aan jullie mogen leveren. Wij hopen dan ook nog vele jaren voor jullie klaar te mogen staan. Met vriendelijke groet, Carolien van het Main Sales team

Prima ervaring!

Flexibele shop, goed contact en op de klant aangepaste aanbieding.

Beste Peter, Heel erg bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze super positieve beoordeling voor ons te schrijven. Een 10, wow! Wij zijn blij dat u het contact als prettig heeft ervaren en ons flexibel vindt. Wij staan heel graag de volgende keer weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Het Main Sales team

Goed geholpen en altijd persoonlijke aandacht

Ik word altijd netjes en fijn geholpen. Altijd word ik kundig en persoonlijk geadviseerd.

Beste Denise, Wat fijn dat u de tijd heeft genomen om deze super positieve beoordeling te schrijven. Heel erg bedankt hiervoor. We vinden het leuk om met jullie mee te denken en hopen dat nog lang te mogen doen. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Een geweldige, snelle, vriendelijke en goede service! Top!

Via Internet s avonds een offerte aanvraag gedaan, de volgende ochtend al antwoord. Heel vriendelijk mailverkeer en veel bereidwilligheid om mij verder te helpen. (gastvrij) Met als klap op de vuurpijl; Men vertrouwde erop dat de offerte voldaan zou worden en, stuurde de bestelling alvast op. Klasse!

Beste Edith, Wow, een 10! Hartelijk bedankt dat u de tijd en moeite heeft genomen om deze positieve review te schrijven. Wij zijn erg blij om te lezen dat u tevreden bent en de ons als 'gastvrij' heeft ervaren. Graag staan wij dan ook de volgende keer weer voor u klaar om u weer deze ervaring te geven. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

snel, correct, vriendelijk... Wat wil je als klant nog meer?

Gewoon zoals je als zakelijke klant behandeld wilt worden. Snel, correct, vriendelijk, geen poespas of opdringerige vragen. Ga zo door!

Beste Jeroen, Wij willen u hartelijk bedanken voor deze positieve feedback in de review. Wij zijn hier echt super blij mee. Wij hopen dat we de volgende keer weer voor u mogen klaarstaan om u weer even snel, correct en vriendelijk te helpen. Met vriendelijke groet, Het Main Sales team

Een berdijf wat mooie spullen verkoop voor een leuke prijs . De medewerkers reageren vlot netjes en erg duidelijk .

Beste Bianca, Wow! Wat een super mooie en positieve feedback heeft u ons gegeven. We zijn erg blij met deze review maar nog blijer dat u zo tevreden bent. Graag staan wij de volgende keer weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Eerste bestelling en afspraken worden heel goed nagekomen. Snelle reacties op mail verkeer.

Beste Marcel, Hartelijk bedankt voor deze super mooie beoordeling, wow. Wij zijn heel blij om te lezen dat u tevreden ben met de samenwerking en hopen dan ook dat wij een tweede keer voor u klaar mogen staan. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

vlot, snel en correct

Snelle opvolging van de offerte. Korte leveringstermijn. Aangenaam om zaken mee te doen.

Beste Pascal, Wat een super positieve beoordeling heeft u voor ons geschreven, wij zijn hier echt heel blij mee. Uiteraard is het ons streven om u zo goed mogelijk te helpen. Wij helpen u graag de volgende keer weer even goed en snel. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Weer prima service

Snelle offerte en snelle levering. Goede producten voor een goede prijs!

Beste Andre, Hartelijk bedankt dat u weer de tijd heeft genomen om deze mooie beoordeling te schrijven voor ons. Wij zijn blij dat u tevreden met ons bent en we staan natuurlijk graag de volgende keer weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Bestel al jaren diverse hoodies voor onze vereniging

Beste Gerda, Wow, wat een mooie beoordeling. Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen. Wij zijn blij dat wij al jaren de hoodies aan jullie vereniging mogen leveren. Wij hopen dit dan ook nog jaren te mogen doen. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Persoonlijk en betrokken service

Carolien van Main Sales Europe heeft echt alles gedaan om me te helpen en ik ben heel blij met mijn aankoop.

Beste Petra, Wij willen u hartelijk bedanken voor deze hele mooie beoordeling. Wij vinden het erg leuk om te lezen dat u tevreden bent met hoe Carolien u heeft geholpen en dat u blij bent met de aankoop. Carolien staat graag de volgende keer weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Snelle en goede service en prima kwaliteit van het product.

Beste Anouk, Hartelijk bedankt dat u de tijd en moeite heeft genomen om deze beoordeling te schrijven. Wij zijn echt super blij met uw positieve feedback, en natuurlijk de door u gegeven 10! Wij staan heel graag de volgende keer weer voor u klaar en zullen u dan weer even snel en goed van dienst zijn. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

snelle en goede service

Urszula weet wat wij wensen en reageert snel en goed en vriendelijk op onze vragen

Beste Pieter, Hartelijk bedankt voor deze super positieve beoordeling, wij zijn blij om te lezen dat u tevreden bent met Urszula. Wij zijn ook erg blij met haar. Graag staat Urszula de volgende keer weer voor u klaar om u weer even snel en vriendelijk te helpen. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Het contact met Carolien van der Sluis was efficiënt, vriendelijk en zeer coöperatief.

Beste Annelies, Wat een super mooie en positieve beoordeling, heel erg bedankt hiervoor. Wij zijn ook erg blij dat u het contact met Carolien als efficiënt, vriendelijk en zeer coöperatief ervaart. Natuurlijk zijn wij ook niet anders van haar gewend ;) Graag staat Carolien de volgende keer weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

super snelle afhandeling en altijd goede suggesties!

super snelle afhandeling en altijd goede suggesties! prima contact klant = koning

Beste Liesbeth, Hartelijk bedankt voor deze super mooie beoordeling. Wij zijn zeer blij dat u de tijd heeft genomen om deze zeer positieve feedback te schrijven. We vinden het erg fijn om de lezen dat u ons motto 'klant = koning', ook zo ervaart. Wij staan graag de volgende keer weer voor u klaar zodat wij u weer als koning kunnen behandelen ;) Met vriendelijke groet, Team Main Sales

goede service

geode en snelle service, bestellen al jaren bij Main Sales!

Beste Sureya, Hartelijk bedankt voor uw tijd om ons te beoordelen, wij zijn erg blij met uw positieve feedback. Wij zijn blij dat wij al jaren voor jullie mogen klaarstaan en hopen dit ook nog jaren te mogen doen. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Super goede rugzakken met ons logo!

Super product laptop rugzak voor zeer mooie prijs en vakkundige begeleiding, we kregen de rugzak in een mooie kleur met zeer keurige opdruk.

Beste Hanneke, Wow! Wat een super mooie en positieve beoordeling, we zijn hier super blij mee. Wij zijn ook blij om te lezen dat u tevreden bent met de rugtassen en de opdruk. Wij hopen dat wij de volgende keer weer voor u mogen klaar staan en u weer even vakkundig mogen begeleiden. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

prettige samnwerking

duidelijke communicatie, oplossingsgericht.

Beste Judith en Vivienne, Hartelijk bedankt voor jullie mooie en zeer positieve review. Wij zijn blij om te lezen dat u onze communicatie als duidelijk en als oplossingsgericht ervaart. Uiteraard is dat ook ons streven! Wij staan heel graag de volgende keer weer voor jullie klaar. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Geweldige service!

Grote complimenten naar de hulp van Urszula bij mijn bestelling! De bestelling was op tijd en precies zoals besproken. Snelle reacties op emails en een fijne, persoonlijke en vriendelijke benadering van het personeel. Ik zou dit bedrijf zeker aanraden!

Beste Pauline, Wat een super mooie en aardige beoordeling, hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze te schrijven. Wij zijn super blij dat u zo tevreden met ons bent, natuurlijk is dat ook ons streven, maar het is natuurlijk extra fijn dat u dit ook zo ervaren heeft. Graag staan wij de volgende keer weer even vriendelijk en snel voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Main Sales, in het bijzonder Urszula

Over Main Sales Europe B.V.

Main Sales Europe levert relatiegeschenken, promotietextiel en bedrijfskleding aan bedrijven, (onderwijs)instellingen en overheden in heel Europa. Snel, betrouwbaar, ISO-gecertificeerd en met kennis van zaken. We zijn gespecialiseerd in het ontwikkelen van custom made artikelen die uw merk en naam sterker maken.