Goed geholpen en snel geleverd top!

nvt

goede producten

Tevreden klant

Beste Willem, Wat fijn om te lezen dat we er weer een tevreden klant bij hebben, dank u wel dat u de tijd heeft genomen om dit aan ons te laten weten. Wij zijn erg blij met de 10 die u ons heeft gegeven. Wij hopen dat we de volgende keer weer voor u mogen klaar staan. Met vriendelijke groet, Het Main Sales Team

alles snel geleverd

snelle levering ,

Beste Angelique, Wow! Wat een mooie beoordeling. We zijn natuurlijk erg blij met de 10 die u ons heeft gegeven. Uiteraard is snel leveren ons streven, en dan is het fijn als de klant dat ook zo ervaart. Wij staan natuurlijk heel graag de volgende keer weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Traag

Ik heb veel heen en weer moeten mailen om uiteindelijk het product te ontvangen. Dat heb ik als vervelend ervaren.

Beste Lily, Allereerst hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen. Wij vinden het heel vervelend dat u het ordertraject als traag heeft ervaren. Ik ben even nagegaan hoe u dit gevoel heeft gekregen. Wij hebben altijd bij een bedrukking een werkbaar bestand nodig (een EPS/vectoren bestand), deze kon u niet aanleveren en ook lukte het niet om het bestand in 1 kleur aan te leveren (de kleur waarin u de bedrukking gedrukt wilde hebben). Wij hebben dit moeten maken en dat kostte uiteraard tijd. Hierdoor is er meer dan normaal heen-en-weer gemaild en heeft het langer geduurd. Wij begrijpen dus goed dat u het vervelend vindt dat er een aantal keer heen-en-weer gemaild moest worden. Maar om u het beste eindresultaat te kunnen leveren was dit nodig. Wanneer u het bestand in een werkbaar bestand aanlevert zal het traject vele malen sneller verlopen. Wij hopen dat wij de volgende keer weer voor u mogen klaar staan en u mogen laten zien dat dit ook op een snellere manier kan. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

order snel en juist ontvangen

Duidelijke en snelle antwoorden van de medewerker waar ik contact mee heb gehad.

Beste Juliette, Heel erg bedankt voor uw zeer mooie beoordeling, wij zijn heel blij dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen. Fijn om te lezen dat u het contact als duidelijk en snel heeft ervaren. Wij hopen dan ook dat wij de volgende keer weer voor u mogen klaar staan. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

prima geholpen. snel en goedkoop

prima geholpen, snel en goedkoop en goede communicatie

Beste Tamara, Hartelijk bedankt voor uw mooie beoordeling, wij zijn super blij met de 10 en de reactie van u. Heel graag staan wij de volgende keer weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Heel vriendelijk, vlot en professioneel

Vlotte en vriendelijke telefonische hulp. Duidelijke en vriendelijke communicatie via email. Vlotte betaling en levering.

Beste Ellen, Hartelijk bedankt voor uw hele mooie beoordeling, wow! Wij zijn hier heel blij mee. We vinden het ook fijn om te lezen dat u tevreden bent met ons en de producten, wij hopen dan ook dat wij de volgende keer weer voor u mogen klaar staan en u weer even vriendelijk en vlot mogen helpen. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Snelle reactie, goede service.

Mijn contact met de medewerkers was zeer positief. Het product is qua kwaliteit wat je voor de prijs zou verwachten.

Beste Patricia, Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling voor ons te schrijven. Wij zijn blij om te lezen dat u tevreden met ons bent. Wij staan heel graag de volgende keer weer voor u klaar om u weer even positief te helpen. Met vriendelijke groet, Het Main Sales Team

Prijs kwaliteit service TOP!

wordt goed meegedacht! Fijn om goede alternatieven te krijgen. Mooie prijzen voor mooie producten. Hebben echt kennis van zaken. Bedankt voor jullie persoonlijke service! “Mainsales maakt het mogelijk! “

Beste Ellen, Wow! Wat een mooie beoordeling heeft u ons gegeven. Wij zijn heel blij dat u de tijd heeft genomen om deze mooie beoordeling te schrijven. Uiteraard is het ook ons streven om u altijd zo goed mogelijk te helpen, het is dan ook fijn dat u dit zo heeft ervaren. Graag staan wij de volgende keer weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Goede producten, snelle levering!

Er wordt snel gereageerd, er is voor mij een goede keuze uit diverse producten. Vervolgens wordt er snel geleverd. Kortom: aan te bevelen!

Beste Mark, Hartelijk bedankt voor uw hartstikke mooie beoordeling. Wij zijn zeer blij om te lezen dat u ons aanbeveelt en tevreden met ons bent. Wij hopen dat we de volgende keer weer voor u klaar mogen staan. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Voor herhaling vatbaar !

Na diverse emails over en weer,een bestelling geplaatst er werd gezegd dat het 2 weken zou duren maar binnen 1 week hadden wij de bestelling al binnen.

Beste Gerda, Hartelijk bedankt voor uw zeer mooie beoordeling. Wij zijn blij om te lezen dat u de levering van de toilettasjes eerder mocht ontvangen dan door ons aangegeven. Wij hopen dat wij de volgende keer weer voor u mogen klaar staan en dan de producten weer spoedig kunnen leveren. :) Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Prima geregeld, goed meedenken, snelle levering

Goede duidelijke offerte, goed meedenken ook tav opdruk. Ook op laatst nog vlug aanpassing kunnen verzorgen. Supersnelle en correcte levering.

Beste Wilma, Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling, super fijn dat u de tijd en moeite heeft genomen om deze te schrijven. Wij zijn blij om te lezen dat u tevreden bent met de 'supersnelle en correcte levering'. Wij hopen dat jullie veel plezier zullen hebben van de bedrukte paraplu's. Graag staan wij de volgende keer weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Top bedrijf!!!!!

Kwaliteit goed, wordt vriendelijk geholpen (als je belt) en Strak op tijd geleverd

Beste Arend Jan, Wat een super mooie review, wow wij zijn hier zeker heel blij mee. Uiteraard zijn wij ook zeer blij om te lezen dat u tevreden bent met de kwaliteit, dan manier waarop u geholpen bent en de levering. Wij helpen u heel graag de volgende keer weer op de zelfde manier zodat u weer net zo tevreden zult zijn. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

precies wat geoffreerd is, is ook geleverd.

Beste Carla, Wow, wat een mooie review heeft u voor ons geschreven. Wij zijn hier echt heel blij mee. Fijn om te lezen dat u ook blij bent met ons. Wij staan heel graag de volgende keer weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

snel, accuraat, vriendelijk

snel, accuraat, vriendelijk

Beste Frank, Wat fijn dat u de tijd en moeite heeft genomen om deze zeer mooie beoordeling te schrijven. Wij zijn blij dat u het ordertraject en daarmee ook ons als snel, accuraat en vriendelijk heeft ervaren. Uiteraard is dit ook ons streven en staan wij heel graag de volgende keer weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Via mail contact gehad en ik kreeg snel en duidelijk antwoord.

Beste Marilyn, Hartelijk bedankt voor deze super mooie review. Wij hopen dat jullie veel plezier zullen ervaren van de doctoraalsmutsen. Uiteraard hopen wij ook dat wij de volgende keer weer voor u klaar mogen staan. Met vriendelijk groet, Het Main Sales team

ruime keus en zeer klantvriendelijk

Wij waren maar een kleine klant (14 schorten voor een familieworkshop) maar er werd toen wij telefonisch extra info vroegen alle tijd genomen om te zorgen dat wij voor ons doel de juiste schorten bestelden. En dat is prima gelukt!!!

Beste Fred, Hartelijk bedankt dat u de tijd en moeite heeft genomen om deze mooie beoordeling te geven. Wij zijn blij dat u goed bent geholpen en dat u tevreden bent met de schorten. Veel plezier met de Familieworkshop en wie weet kunnen en mogen wij u weer helpen in de toekomst :) Met vriendelijke groet, Het Main Sales team

Schitterende, supersnelle en efficiënte service!

Ik plaatste een bestelling die op vrij korte tijd geleverd moest worden. Alles werd supersnel opgevolgd. Er kwam wat pech bij kijken door het ingeven van een verkeerd land waar de levering moest gebeuren. Ook hierop werd supersnel gereageerd zodat alles toch nog op tijd in orde was. Nog maar zelden meegemaakt dat een firma zo efficiënt werkt! Dit verdient zeker een pluim.

Beste Sally, Wauw, wat heeft u ons een mooie beoordeling gegeven. Wij zijn echt super blij met deze mooie beoordeling. Super fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met ons. Wij willen u bedanken dat u ons de kans heeft gegeven om te u op tijd alles te leveren en dat u de moeite heeft genomen om ons te beoordelen. We staan uiteraard graag de volgende keer weer even efficiënt voor u klaar. :) Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Goede hulp

Goed geholpen via chat. Snelle levering

Beste Margriet, Wat heeft u ons een prachtige beoordeling gegeven, we zijn hier heel blij mee! Dank u wel dat u de tijd en moeite heeft genomen om ons deze mooie beoordeling te geven. Wij zijn blij om te lezen dat u goed bent geholpen via onze chatfunctie en dat u uw artikelen snel geleverd heeft gekregen. Wij staan heel graag de volgende keer weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Het Main Sales team

Komt afspraken niet na, slechte 'interne' communicatie

Maandag zou pakket bezorgd worden, want had het die avond nodig. ik ben particulier, was zelf aan het werk dus niet thuis. Bij thuiskomst geen pakket/briefje. Gebeld.Er is mij niet verteld dat er persé iemand thuis moet zijn en dat pakket niet bij buren/lokale postpunt bezorgd wordt. Kon het bij depot 40 km verderop ophalen, niet mee akkoord gegaan. Bovendien werd mij verteld dat als ik het bij 2e aanbod niet aan zou nemen, het teruggestuurd zou worden naar Spanje (Wáát??) Zou de volgende dag bezorgd worden, ik heb geregeld dat ik niet naar werk hoefde, ben thuis gebleven en heb van 9.00-18.00 op scherp gestaan, geen boodschappen gedaan, etc. 15.30 gebeld of het klopte dat ik het pakket nog niet had ontvangen 'ja hoor, ze zijn onderweg!'. 18.10 Pakket niet bezorgd. Volgende dag 9.30 gebeld. Miscommunicatie tussen MainSales en Pakketdienst. Afgesproken dat het donderdag voor 11.00 bezorgd worden, met de express mee. Ik wéér geregeld dat ik van 9.00-11.00 niet op kantoor kan werken, zodat ik thuis was, werkoverleg verplaatst naar 's middags. 9.30 mailtje, sorry, geen pakket voor 11.00. mijn conclusie: kan tot 18.00 bezorgd worden. Dat heeft voor problemen en veel geregel gezorgd, dat laat ik u als lezer bespaart. donderdag 13.30 pakket binnen. Dus slechte ervaring. Het positieve was het telefonisch contact, ik werd correct geholpen en kreeg de indruk dat ze me echt wilden helpen.

Beste Tineke, Wij vinden het echt heel vervelend hoe het afleveren is gelopen. Wij moeten in het vervolg beter communiceren dat er (doordat wij een groothandel zijn voor bedrijven) enkel op 1 adres geleverd mag worden en tijdens kantooruren. Wij gaan dit in het vervolg beter communiceren. Het vervelende is ook dat wij helaas ook afhankelijk zijn van de pakketdienst en dit niet altijd in de hand hebben. Nogmaals onze excuses dat het zo gelopen is en dat u hier hinder van heeft ondervonden. Wij zijn in ieder geval blij dat onze medewerkers hun best hebben gedaan om u zo goed mogelijk te helpen, en dat u dit ook heeft opgemerkt. Met vriendelijke groet, Het Main Sales team

Snelle service en chat met heel snel antwoord op mijn vragen

Positief contact met vriendelijke hulp en snelle bediening.

Beste Helga, Wij willen u hartelijk danken voor deze mooie review. Wij zijn blij om te lezen dat u tevreden bent met onze hulp en snelle bediening. Wij helpen u graag de volgende keer weer net zo positief. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Groot assortiment, service en medewerkers die meedenken

Nu al vele bestellingen geplaatst bij Main Sales. Iedere keer weer tevreden over de ondersteuning door de medewerkers en de informatie die ik vooraf ontvang over de bestelling en levering.

Beste Kim, Wat een super mooie beoordeling! Heel erg bedankt dat u deze tijd en moeite heeft genomen. Wij zijn blij met onze samenwerking en hopen in de toekomst nog veel met jullie te mogen samenwerken. Wij staan heel graag de volgende keer dus weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

gewoon goed is ongewoon

Snel en goed contact. Goed product op tijd geleverd.

Beste Gerrit, Wij willen u bedanken voor het schrijven van deze beoordeling, deze zijn erg waardevol voor ons. Wij zijn blij dat u ons contact als goed en snel heeft ervaren en dat u de producten op tijd heeft mogen ontvangen. Wij staan heel graag de volgende keer weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

behulpzaam

Naar aanleiding van mijn vraag, direct via de mail contact gehad met Urzsula. Product bleek niet meer leverbaar. Direct kreeg ik een tip voor een alternatief

Beste Heidi, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling te schrijven. Wij zijn hier heel blij mee. Fijn dat we met u hebben mogen meedenken voor een alternatief product, uiteraard denken wij graag de volgende keer weer met u mee. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

levering volgens mijn verwachting

Klantvriendelijk

Beste Jan, Hartelijk bedankt voor uw mooie beoordeling. Wij zijn erg blij met deze mooie beoordeling. Wij hopen dat wij de volgende keer weer voor u mogen klaar staan en weer een levering mogen leveren naar verwachting. Met vriendelijke groet, Team Main Sales