Netjes

Netjes

Beste Rene, Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen. Wij zijn super blij met de 9 die u ons gegeven heeft. Wij hopen dan ook de volgende keer weer voor u te mogen klaar staan. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Prettig en snel contact, veel keuze.

Ik bestel al een aantal jaar promotieartikelen bij Mainsales en heb al die tijd een vaste contactpersoon, wat erg prettig werkt. Er wordt actief en flexibel meegedacht in de keuze voor producten en er wordt snel geleverd.

Beste Marjolein, We willen u bedanken dat u de tijd en moeite heeft genomen om deze uitgebreide review voor ons te schrijven. Wij zijn blij dat u al jaren vertrouwen in ons heeft, we hopen dan ook in 2021 weer voor u te mogen klaar staan. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Geweldig !

Zo vreselijk goed geholpen, meegedacht, service gericht. Altijd bereikbaar ! Al mijn collega's waren super enthousiast. Zelfs bij een verkeerd adres kwam er terugkoppeling van Main Sales

Beste Marga, We willen u heel erg bedanken voor deze super positieve review! We zijn natuurlijk erg blij te lezen dat u tevreden bent met ons. We hopen dan ook van harte ook in 2021 voor u te mogen klaar staan. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Vriendelijk, behulpzaam en snel.

Vriendelijk, behulpzaam en snel. Prijs was ook tot de helft van andere aanbieders voor bestelde product.

Beste Janine, Wat een super positieve review en dan ook nog een 10, wow. Wij zijn blij dat u de tijd en moeite heeft genomen om deze review voor ons te schrijven. Wij hopen dat wij de volgende keer weer voor u mogen klaar staan om u weer even vriendelijk, behulpzaam en snel te helpen! Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Perfect geregeld

We kregen eerst een offerte en zodra we die akkoord hadden gegeven, konden we de betaling doen en binnen 2 werkdagen hadden we de bestelling in huis. Super leuke producten.

Beste Marika, Wow, een 10! Wij zijn erg blij dat u de tijd en moeite heeft genomen om ons deze 10 te geven met uw beoordeling. Wij zijn natuurlijk vooral blij te lezen dat u tevreden bent met onze gang van zaken en de producten. Wij hopen dan ook de volgende keer weer voor u te mogen klaar staan. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Mainsales denkt altijd mee en komt met verrassende oplossingen.

Topcon werkt al meer dan 20 jaar naar alle tevredenheid met Mainsales samen. Ze luisteren goed naar wat er nodig is, maar aarzelen ook niet om verder te denken en oplossingen aan te dragen die we zelf nooit bedacht zouden hebben.

Beste Heleen, Hartelijk bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze super positieve beoordeling te schrijven. En dan ook nog een 10, wow, we zijn hier echt super blij mee. Maar natuurlijk zijn wij ook erg blij met onze jarenlange samenwerking. We hopen dan ook nog vele jaren met jullie te mogen samenwerken. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Topclub!

Goede kwaliteit, denken mee, niet ... maar poetsen, flexibel, oplossingsgericht.

Beste Peter, Hartelijk bedankt dat u deze super positieve review voor ons geschreven heeft. We zijn blij te lezen dat u tevreden met ons bent. Daarom hopen wij dat wij de volgende keer weer voor u mogen klaar staan om u weer even flexibel en oplossingsgericht te helpen. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Accuraat, vriendelijk en snel.

Ik ben goed geholpen en het proces verliep probleemloos en snel.

Beste Marc, We willen u allereerst bedanken dat u de tijd en moeite heeft genomen om ons te beoordelen. En dan heeft u ons ook nog een 10 gegeven, wow. We zijn hier uiteraard erg blij mee. We hopen dan ook de volgende keer weer voor u te mogen klaar staan. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Snel doeltreffend met een uitstekende prijs

offerte aanvragen, meteen antwoord, bestellen en de volgende dag geleverd. top

Beste Ron, Wow, een 10! Heel erg bedankt dat u de tijd en moeite heeft genomen om deze super positieve beoordeling te schrijven. Wij zijn blij te lezen dat u zo tevreden met ons en onze dienstverlening bent. Wij hopen dan ook dat wij de volgende keer weer voor u mogen klaar staan. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

top service en snel meedenken

Hi Wij hadden spullen besteld voor de opening van een nieuwe winkel. Dus beetje ( te) laat , maar alles top geleverd, snel meedenken en de drukproef meteen goed! Dus zeker aan te bevelen

Beste Jan, Hartelijk bedankt voor deze positieve review. We zijn echt heel blij dat u de tijd en moeite heeft genomen om deze voor ons te schrijven. We hopen dat de opening van de winkel een groot succes is geweest! :) Wij staan de volgende keer weer heel graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

korte lijnen, kwaliteit en creatief

Soepel en vriendelijk, je voelt je echt klant.

Beste Marc, Hartelijk bedankt voor deze super positieve beoordeling! Wij zijn natuurlijk erg blij dat u de tijd en moeite heeft genomen om deze voor ons te schrijven. Wij hopen dat wij de volgende keer weer voor u mogen klaar staan om u weer even soepel en vriendelijk van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

snel en goed

snelle offerte snelle levering

Beste Tineke, Wauw, een 10! Super erg bedankt voor deze review. Uiteraard is het ons streven om een snel proces te bieden. Maar het is altijd fijn als dit ook wordt opgemerkt. Wij hopen dan ook dat wij de volgende keer weer voor u mogen klaar staan. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Altijd heldere communicatie en snelle service.

Altijd heldere communicatie en snelle service, al vele jaren zeer tevreden klant.

Beste Wendy, Wat een super positieve beoordeling! We zijn echt heel blij dat u de tijd en moeite heeft genomen om deze voor ons te schrijven. Natuurlijk zijn we ook erg blij dat wij u al jaren tot klant mogen rekenen, u kunt nog vele jaren op ons rekenen. Graag staan wij dus de volgende keer weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Compleet plaatje

Main Sales geeft goed advies, is bereikbaar en levert wat is afgesproken.

Beste Kim, Hartelijk bedankt dat u de tijd en moeite heeft genomen om ons te beoordelen. Een 9, helemaal super! We zijn blij om te lezen dat u tevreden met ons bent. Wij staan dan ook heel graag de volgende keer weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Heel goede klantenservice!

Goed advies, pro-actief meegedacht, mooie kwaliteit produkten. Kan het iedereen aanraden.

Beste Marlies, Hartstikke bedankt voor deze super positieve review! We zijn erg blij dat u de tijd en moeite heeft genomen om deze voor ons te schrijven. Wij hopen dat wij de volgende keer weer voor u mogen klaar staan om u weer even pro-actief te helpen en weer artikelen van mooie kwaliteit te mogen leveren. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

klantvriendelijk

Snelle offerte, snelle proefdruk, snelle levering.

Beste Carla, Wat zijn wij blij dat u de tijd en moeite heeft genomen om ons te beoordelen en dan ook nog met een 10(!). Uiteraard is snelheid een van onze speerpunten maar het is altijd fijn als een klant dat ook echt merkt. Wij hopen dan ook de volgende keer weer voor u te mogen klaar staan. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Snelle service!

Zowel het mail verkeer als de verzending vond ik erg snel gaan! Zeer positief over jullie snelle service.

Beste Chloë, Super erg bedankt dat u de tijd en moeite heeft genomen om ons te beoordelen, en dan ook nog met een 10! Wow. We zijn hier natuurlijk erg blij mee. Ons streven is natuurlijk om alles snel te laten verlopen voor de klant, het is altijd fijn als dit ook gezien wordt. Wij hopen dan ook van harte dat wij de volgende keer weer voor u mogen klaar staan. Met vriendelijke groet, Het Main Sales team

Ze doen wat ze beloven!

Altijd snelle en goede reactie. Fatsoenlijke prijzen. Levering volgen afspraak.

Beste Gertjan, Wow, een 10! We willen u bedanken dat u de tijd en moeite heeft genomen om deze zeer positieve review voor ons te schrijven. We zijn dan ook blij te lezen dat u erg tevreden bent met het contact, de prijzen en de levering. Graag staan we dan ook de volgende keer weer voor u klaar om u weer even goed van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

snelle service, denken goed mee, komen afspraken na!

Ze snappen direct de uitdaging waar we voor staan, schakelen en denken direct mee, plezierig en persoonlijk contact, ontzorgen ons en komen alle gemaakte afspraken na.

Beste Josephine, Wat een super positieve beoordeling, we zijn echt heel blij dat u de tijd en moeite heeft genomen om deze voor ons te schrijven. Wij zijn ook zeer blij te lezen dat u het contact als plezierig en persoonlijk heeft ervaren. Wij hopen dan ook van harte dat wij de volgende keer weer voor u mogen klaar staan. Met vriendelijke groet, Het Main Sales team

Top bedrijf, vooral ook het recyclen

Goed contact met de dames, Urszula en nu vooral met Carolien. We bestellen veel voor ons bedrijf, worden daar goed in geholpen en leuke acties.

Beste Mèlanie, Wij zijn super blij dat u de tijd en moeite heeft genomen om deze zeer positieve beoordeling voor ons te schrijven. Goed om te lezen dat u het contact met onze medewerkers, in het bijzonder, Urszula en Carolien als prettig en goed ervaart. Wij blijven ons uiteraard ontwikkelen op het gebied van recycling om zo onze ecologische voetafdruk te verkleinen. Wij hopen dat wij nog vaker voor u mogen klaar staan. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

SUPER!

Geweldig, veel bedrijven kunnen er een puntje aan zuigen! Snel, duidelijk en correct! ook prijstechnisch reëel!

Beste Jacqueline, Wow! Wat een super positieve en uitgebreide beoordeling heeft u voor ons geschreven. We waren er echt even stil van. Uiteraard zijn we erg blij te lezen dat u tevreden met ons bent en ons als snel, duidelijk en correct heeft ervaren. Wij hopen dan ook van harte dat wij de volgende keer weer voor u mogen klaar staan. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

duidelijke communicatie en goed product tegen goede prijs

Zeer tevreden.

Beste Nicole, We zijn erg blij met de 10 die u ons gegeven heeft, wow! Heel erg bedankt dat u de tijd en moeite heeft genomen om deze beoordeling voor ons te schrijven. We staan heel graag de volgende keer weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Het Main Sales team

Wat een topservice, zo snel alles geregeld en geleverd !!

Onze last minute bestelling had zo veel haast dat wij dachten dat komt nooit goed. Mijn petje af, ondanks dat de medewerkster (Carolien) die ik sprak met vakantie ging heeft ze alles op haar laatste dag zo goed geregeld. In haar vakantie week was de proefdruk snel geregeld en de bestelling was stipt op tijd. Heel blij met het resultaat, ons zien jullie wel weer terug.

Beste Simone, Wow! Wat een super goede, uitgebreide en positieve beoordeling. We zijn heel erg blij dat u de tijd en moeite heeft genomen om deze beoordeling voor ons te schrijven. We staan heel graag de volgende keer weer voor u klaar om uw weer even snel en goed te helpen. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

goede service

goede communicatie, snelle levering

Beste Carla, Hartelijk bedankt dat u de tijd en moeite heeft genomen om deze beoordeling te schrijven. We zijn erg blij dat u ons een 9 geeft. Hopelijk mogen wij de volgende keer weer voor u klaar staan om u weer even goed en snel te helpen. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Snel En efficiënt

Zeer goede ervaring !!

Beste Willem, Wow! Wat een super mooie beoordeling. We zijn heel blij dat u de tijd heeft genomen om ons een 10 te geven en deze beoordeling te schrijven. Hartelijk bedankt hiervoor. We staan heel graag de volgende keer weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Over Main Sales Europe B.V.

Main Sales Europe levert relatiegeschenken, promotietextiel en bedrijfskleding aan bedrijven, (onderwijs)instellingen en overheden in heel Europa. Snel, betrouwbaar, ISO-gecertificeerd en met kennis van zaken. We zijn gespecialiseerd in het ontwikkelen van custom made artikelen die uw merk en naam sterker maken.