Goed geholpen en altijd persoonlijke aandacht

Ik word altijd netjes en fijn geholpen. Altijd word ik kundig en persoonlijk geadviseerd.

Beste Denise, Wat fijn dat u de tijd heeft genomen om deze super positieve beoordeling te schrijven. Heel erg bedankt hiervoor. We vinden het leuk om met jullie mee te denken en hopen dat nog lang te mogen doen. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Een geweldige, snelle, vriendelijke en goede service! Top!

Via Internet s avonds een offerte aanvraag gedaan, de volgende ochtend al antwoord. Heel vriendelijk mailverkeer en veel bereidwilligheid om mij verder te helpen. (gastvrij) Met als klap op de vuurpijl; Men vertrouwde erop dat de offerte voldaan zou worden en, stuurde de bestelling alvast op. Klasse!

Beste Edith, Wow, een 10! Hartelijk bedankt dat u de tijd en moeite heeft genomen om deze positieve review te schrijven. Wij zijn erg blij om te lezen dat u tevreden bent en de ons als 'gastvrij' heeft ervaren. Graag staan wij dan ook de volgende keer weer voor u klaar om u weer deze ervaring te geven. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

snel, correct, vriendelijk... Wat wil je als klant nog meer?

Gewoon zoals je als zakelijke klant behandeld wilt worden. Snel, correct, vriendelijk, geen poespas of opdringerige vragen. Ga zo door!

Beste Jeroen, Wij willen u hartelijk bedanken voor deze positieve feedback in de review. Wij zijn hier echt super blij mee. Wij hopen dat we de volgende keer weer voor u mogen klaarstaan om u weer even snel, correct en vriendelijk te helpen. Met vriendelijke groet, Het Main Sales team

Een berdijf wat mooie spullen verkoop voor een leuke prijs . De medewerkers reageren vlot netjes en erg duidelijk .

Beste Bianca, Wow! Wat een super mooie en positieve feedback heeft u ons gegeven. We zijn erg blij met deze review maar nog blijer dat u zo tevreden bent. Graag staan wij de volgende keer weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Eerste bestelling en afspraken worden heel goed nagekomen. Snelle reacties op mail verkeer.

Beste Marcel, Hartelijk bedankt voor deze super mooie beoordeling, wow. Wij zijn heel blij om te lezen dat u tevreden ben met de samenwerking en hopen dan ook dat wij een tweede keer voor u klaar mogen staan. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

vlot, snel en correct

Snelle opvolging van de offerte. Korte leveringstermijn. Aangenaam om zaken mee te doen.

Beste Pascal, Wat een super positieve beoordeling heeft u voor ons geschreven, wij zijn hier echt heel blij mee. Uiteraard is het ons streven om u zo goed mogelijk te helpen. Wij helpen u graag de volgende keer weer even goed en snel. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Weer prima service

Snelle offerte en snelle levering. Goede producten voor een goede prijs!

Beste Andre, Hartelijk bedankt dat u weer de tijd heeft genomen om deze mooie beoordeling te schrijven voor ons. Wij zijn blij dat u tevreden met ons bent en we staan natuurlijk graag de volgende keer weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Bestel al jaren diverse hoodies voor onze vereniging

Beste Gerda, Wow, wat een mooie beoordeling. Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen. Wij zijn blij dat wij al jaren de hoodies aan jullie vereniging mogen leveren. Wij hopen dit dan ook nog jaren te mogen doen. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Persoonlijk en betrokken service

Carolien van Main Sales Europe heeft echt alles gedaan om me te helpen en ik ben heel blij met mijn aankoop.

Beste Petra, Wij willen u hartelijk bedanken voor deze hele mooie beoordeling. Wij vinden het erg leuk om te lezen dat u tevreden bent met hoe Carolien u heeft geholpen en dat u blij bent met de aankoop. Carolien staat graag de volgende keer weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Snelle en goede service en prima kwaliteit van het product.

Beste Anouk, Hartelijk bedankt dat u de tijd en moeite heeft genomen om deze beoordeling te schrijven. Wij zijn echt super blij met uw positieve feedback, en natuurlijk de door u gegeven 10! Wij staan heel graag de volgende keer weer voor u klaar en zullen u dan weer even snel en goed van dienst zijn. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

snelle en goede service

Urszula weet wat wij wensen en reageert snel en goed en vriendelijk op onze vragen

Beste Pieter, Hartelijk bedankt voor deze super positieve beoordeling, wij zijn blij om te lezen dat u tevreden bent met Urszula. Wij zijn ook erg blij met haar. Graag staat Urszula de volgende keer weer voor u klaar om u weer even snel en vriendelijk te helpen. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Het contact met Carolien van der Sluis was efficiënt, vriendelijk en zeer coöperatief.

Beste Annelies, Wat een super mooie en positieve beoordeling, heel erg bedankt hiervoor. Wij zijn ook erg blij dat u het contact met Carolien als efficiënt, vriendelijk en zeer coöperatief ervaart. Natuurlijk zijn wij ook niet anders van haar gewend ;) Graag staat Carolien de volgende keer weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

super snelle afhandeling en altijd goede suggesties!

super snelle afhandeling en altijd goede suggesties! prima contact klant = koning

Beste Liesbeth, Hartelijk bedankt voor deze super mooie beoordeling. Wij zijn zeer blij dat u de tijd heeft genomen om deze zeer positieve feedback te schrijven. We vinden het erg fijn om de lezen dat u ons motto 'klant = koning', ook zo ervaart. Wij staan graag de volgende keer weer voor u klaar zodat wij u weer als koning kunnen behandelen ;) Met vriendelijke groet, Team Main Sales

goede service

geode en snelle service, bestellen al jaren bij Main Sales!

Beste Sureya, Hartelijk bedankt voor uw tijd om ons te beoordelen, wij zijn erg blij met uw positieve feedback. Wij zijn blij dat wij al jaren voor jullie mogen klaarstaan en hopen dit ook nog jaren te mogen doen. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Super goede rugzakken met ons logo!

Super product laptop rugzak voor zeer mooie prijs en vakkundige begeleiding, we kregen de rugzak in een mooie kleur met zeer keurige opdruk.

Beste Hanneke, Wow! Wat een super mooie en positieve beoordeling, we zijn hier super blij mee. Wij zijn ook blij om te lezen dat u tevreden bent met de rugtassen en de opdruk. Wij hopen dat wij de volgende keer weer voor u mogen klaar staan en u weer even vakkundig mogen begeleiden. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

prettige samnwerking

duidelijke communicatie, oplossingsgericht.

Beste Judith en Vivienne, Hartelijk bedankt voor jullie mooie en zeer positieve review. Wij zijn blij om te lezen dat u onze communicatie als duidelijk en als oplossingsgericht ervaart. Uiteraard is dat ook ons streven! Wij staan heel graag de volgende keer weer voor jullie klaar. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Geweldige service!

Grote complimenten naar de hulp van Urszula bij mijn bestelling! De bestelling was op tijd en precies zoals besproken. Snelle reacties op emails en een fijne, persoonlijke en vriendelijke benadering van het personeel. Ik zou dit bedrijf zeker aanraden!

Beste Pauline, Wat een super mooie en aardige beoordeling, hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze te schrijven. Wij zijn super blij dat u zo tevreden met ons bent, natuurlijk is dat ook ons streven, maar het is natuurlijk extra fijn dat u dit ook zo ervaren heeft. Graag staan wij de volgende keer weer even vriendelijk en snel voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Main Sales, in het bijzonder Urszula

Perfect geleverd

Vuurwerkbrillen besteld

Beste Roselie, Hartelijk bedankt voor deze zeer mooie beoordeling, wij zijn erg blij met de 10 die u ons heeft gegeven. Wij hopen dat jullie een veilige jaarwisseling zullen hebben met de vuurwerkbrillen. Graag staan wij de volgende keer weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Top service en super snel

De nalevering van de jubileum hockey hoodies super snel geleverd, zodat ze met de komende feestdagen nog verkocht konden worden!

Beste Ellen, Wow, wat een mooie beoordeling! Hartelijk bedankt dat u de tijd en moeite heeft genomen om deze te schrijven, wij zijn hier uiteraard erg blij mee. Wij hopen dat jullie veel hoodies zullen verkopen en dat het een groot succes wordt. Graag staan wij de volgende keer weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Doosje is mooier dan de inhoud, kwam van ver dus later dan gehoopt.

Blijkbaar grote(re) organisatie. Verkoopmedewerker beloofde snel te versturen als betaling binnen was. Maar verpakken en verzenden gebeurde elders, dus 'standaard' route. Dus niet afgelopen vrijdag binnen maar dinsdag. Bleek uit magazijn te komen in Polen, dus ja moest wel een eindje reizen. Doos kwam beschadigd aan, maar de (plastic) kerstballen waren gelukkig heel. Ik vind de kwaliteit van de bal redelijk, geen wouw effect (hoop je wel als relatiegeschenk) het doosje is wel mooi.

Beste Roos, Allereerst willen wij u bedanken dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling te schrijven. We vinden het vervelend dat u de Kerstballen vond tegenvallen, uiteraard hopen wij altijd dat onze klanten blij zijn met de prijs-kwaliteitverhouding, helaas is dit bij u niet het geval en dat vinden wij erg jammer. Wij kunnen de order pas ingeven na ontvangst van betaling. U heeft de betaling 's avonds naar ons overgemaakt en wij hebben de order de volgende dag meteen ingegeven. Helaas heeft de levertijd iets langer geduurd en dat betreuren wij uiteraard, onze excuses hiervoor. Ik adviseer u om de volgende keer eerst een sample aan te vragen van een artikel zodat u kunt checken of dit aan uw verwachtingen zal voldoen, zo zullen teleurstellingen voorkomen worden. Graag staan wij de volgende keer weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Er is prima voldaan aan onze wens om speelkaarten met logo te ontvangen!

We werden uitstekend geholpen om tot een product, speelkaarten, met logo te komen! Het product werd bijzonder snel geleverd! Bedankt Carolien!

Beste Anneke, Hartelijk bedankt voor deze super mooie beoordeling! Wij zijn erg blij dat om de tijd heeft genomen om ons te beoordelen. We wensen jullie veel speelplezier en hopen dat wij de volgende keer weer voor u mogen klaar staan. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

prima service

goed geholpen door Carolien van der Sluis.

Beste Kewita, Wij willen u heel erg bedanken voor deze hele mooie review! Goed om te horen dat u goed bent geholpen door onze collega Carolien, wij zijn dan ook erg blij met haar. Wij hopen dat jullie veel plezier zullen hebben van de schorten en dat wij de volgende keer weer voor u mogen klaar staan. Met vriendelijke groet, Team Main Sales en in het bijzonder van Carolien :)

Snelle offerte, top reacties!

Beste Ronald, Wij willen u hartelijk bedanken dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen, wij zijn hier erg blij mee. Wij hopen dan ook dat wij u de volgende keer weer mogen helpen, dan zorgen wij dat u weer even snel (al dan niet sneller) een offerte ontvangt. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Goede service, ruim op tijd!

Ik wou iets bestellen voor mijn werk. We zouden namelijk gaan schaatsen met de kerk. Een warme sjaal past daar dan heel goed bij. Dus MainSales was weer van de partij. Een sjaal met logo goed verzorgd. En ook nog eens keurig op tijd bezorgt! Men vind in ons een tevreden klant. Dus volgend jaar rond deze tijd helpt u ons vast weer uit de brand. Want meedenken met ons dat werd gewaardeerd. Tot volgend jaar maar weer als de Sint er weer is met piet en peerd...

Beste Sjoerd, Wat een super mooie beoordeling, dit maakt ons meer dan blij. En uiteraard zijn wij volgend jaar graag weer van de partij. Door de sjaal blijven jullie vast lekker warm, maar blijf natuurlijk wel uitkijken voor een weeralarm. Wij staan volgend jaar graag weer voor jullie klaar, tot volgend jaar! :) Met vriendelijke groet, Het Main Sales team

Prima service en snelle afhandeling.

Meerdere jaren ervaring met dit bedrijf en nooit teleurgesteld.

Beste Piet, Wat een super mooie beoordeling, dank u wel hiervoor! Wij zijn uiteraard erg blij dat wij al meerdere jaren voor u mogen klaar staan, we hopen natuurlijk dat we dit nog vele jaren mogen doen. Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze super mooie en positieve beoordeling te geven. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Over Main Sales Europe B.V.

Main Sales Europe levert relatiegeschenken, promotietextiel en bedrijfskleding aan bedrijven, (onderwijs)instellingen en overheden in heel Europa. Snel, betrouwbaar, ISO-gecertificeerd en met kennis van zaken. We zijn gespecialiseerd in het ontwikkelen van custom made artikelen die uw merk en naam sterker maken.