100% tevreden over service en product!

Tweezijdige bedrukking van poloshirts en regenjacks. Ervaring met Main Sales was professioneel en servicegericht. Prijzen waren zeer scherp en Hogeschool Rotterdam is zeer tevreden over bedrukking én kwaliteit van de bedrukte kleding. Op naar de volgende bestelling!

Beste Angele, Dank voor deze fraaie 10. Hier worden wij natuurlijk extra blij van. Voor ons is kwaliteit en service echt heel belangrijk en dat moeten onze klanten dan ook hopelijk ervaren. Heel veel dank dat je ons hebt aanbevolen en de tijd hebt genomen voor deze mooie review. Vriendelijke groeten, namens het Main Sales team.

Denken goed mee!

Voor onze school hebben we sleutelhangers besteld. Er werd goed meegedacht over de levering en betaling. Prima ervaring. Was niet de eerste keer dat we hier hebben besteld, dus een bevestiging van de al bekende service.

Goedemorgen Michel, Hartelijk dank voor uw mooie review en de 10 die wij van u hiervoor hebben gekregen. Dat is echt WOW en dat is precies waar wij het voor doen. Uiteraard staan wij de volgende keer graag weer voor uw klaar. Wij wensen u een prettige werkdag. Vriendelijke groeten, namens het Main Sales team.

Ze denken met je mee en houden zich aan hun afspraken

Bij elke opdracht denken ze graag met je mee over de beste oplossing, ook als het iets is waar je niet direct aan denkt. Tijdens het proces houden ze goed contact waardoor afspraken echt nagekomen kunnen worden.

Hartelijk bedankt voor deze review. Wij zijn er heel blij mee. Uiteraard staan wij graag een volgende keer weer voor u klaar. Vriendelijke groet, Main Sales team.

Goede snelle communicatie

Hartelijk dank dat de moeite heeft genomen om een review te plaatsen. Graag staan wij de volgende keer weer voor u klaar. Vriendelijke groet van het Main Sales team.

Snel geregeld

Super snel een offerte ontvangen en alles super snel en netjes verzonden. Uitstekend.

WOW wat een mooie 10 heb jij ons gegeven. Hier worden wij extra blij van, omdat wij echt ons best blijven doen om mooie cijfers te blijven realiseren en tevreden klanten blijven behouden. Hartelijk bedankt dan ook Eva en hopelijk tot een volgende keer. Hartelijke groet, namens het team van Main Sales

goed geholpen

goede kwaliteit redelijk snel geleverd

Hartelijk bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review te plaatsen. De volgde keer staan wij weer graag voor u klaar. De hartelijke groenten van het Main Sales team.

Snelle levering en leuke producten

Voor mijn clienten bestel ik ieder jaar kerstpresentjes via Mail Sales. Veel keuze en hele snelle levering.

Dank voor uw review waar wij natuurlijk heel blij mee zijn. Fijn dat u tevreden bent en graag staan wij een volgende keer graag tot uw dienst. Vriendelijke groet, namens het Main Sales team.

Prima levering en afhandeling

wij bestellen hier oortjes. De levering en afhandeling verlopen vlot en goed. Alleen zit er zo nu en dan wat oortjes in de dozen waarvan de doosjes vies zijn. Deze kunnen we niet gebruiken richting klanten. Echter het aantal is tot op heden verwaarloosbaar

Beste klant, hartelijk dank voor uw mooie review. Misschien kunt u een mail sturen naar uw contactpersoon, met de hoeveelheid wat u niet kunt gebruiken. Wij zullen dan bij een volgende order dat goedmaken met extra oortjes. Wij zullen dan aandacht geven bij de fabrikant als deze worden verstuurd. Onze dank is groot voor de gehele review. Hopelijk tot een volgende keer. Vriendelijke groeten, namens ons Main Sales Team

snelle reactie na mail aanvraag en snel en corect geleverd

Goedemorgen H. Groeneveld, Hartelijk bedankt voor deze mooie review en deze 10 welke u ons hebt gegeven. Hier zijn wij blij en dankbaar voor. De volgende keer staan wij graag weer tot uw dienst. Vriendelijke groeten van het Main Sales Team.

Snelle levering van mooie producten

Voor mijn werk veel relatiegeschenken besteld. Ze denken altijd met je mee, snelle reacties via chat en mail en levering is vlot.

Beste Brenda, Hartelijk bedankt voor de positieve feedback, we zijn blij dat je de tijd en moeite hiervoor hebt genomen. We staan uiteraard graag de volgende keer weer voor je klaar! Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Snel, flexibel, meedenkend en resultaatgericht

Fijne ervaring gehad bij Main Sales. Ze waren erg behulpzaam om mee te helpen in een spoedklus, en dat terwijl ik zonder afspraak met mijn uitdaging hulp vroeg. Ik kom zeker terug met een meer geplande opdracht. Super team!

Beste Marc, Wat een mooie recensie heb je voor ons geschreven. Hier worden wij allemaal blij van. Wij staan de volgende keer met veel enthousiasme voor jouw klaar. Vriendelijke groet van het team van Main Sales.

Goede en snelle service !! Ga zo door :-)

Goede en snelle service !! Ga zo door :-)

Beste Ronald, Wat een super leuke en vooral positieve review heb je voor ons! We zijn uiteraard erg blij met de 10. We hopen dat we de volgende keer weer voor je mogen klaar staan om je weer even goed en snel van dienst te mogen zijn. Nogmaals bedankt! Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Beste Wilma, Hartelijk bedankt dat u deze beoordeling voor ons heeft geschreven, we zijn erg blij dat u hier de tijd voor heeft genomen. We staan graag de volgende keer weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Prima zaak .

Korte lijntjes daardoor duidelijk en goed .

Beste Dirk, We zijn super blij met de 10 die je ons gegeven hebt. Hartelijk dank dat je de tijd en moeite hebt genomen om deze beoordelingen te schrijven. We staan natuurlijk graag de volgende keer weer voor je klaar. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Ik ben prima en goed geholpen

Ik ben goed geholpen, mijn contactpersoon dacht goed met me mee en handelde snel. Kortom zeer tevreden.

Beste Anita, Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling, we zijn echt heel blij dat u de tijd en moeite heeft genomen om ons te beoordelen met een 10! We staan graag in de toekomst weer voor u klaar om u weer even goed van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Mooi assortiment, snelle levering, goed contact.

Beste Aad, We willen u hartelijk bedanken voor het schrijven van deze beoordeling. We zijn blij te lezen dat u tevreden bent met ons assortiment, de snelle levering en het contact. We hopen dan ook in de toekomst weer voor u te mogen klaar staan. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Super goede communicatie, wordt altijd erg snel geholpen

Contact met de mensen daar is prettig, ze pakken dingen snel op en houden zich aan leverafspraken.

Beste Naomi, Wat super fijn dat je tijd en moeite hebt genomen om ons te beoordelen. We zijn hier heel blij mee, dank je wel! We vinden het altijd fijn om voor jullie aan de slag te gaan en hopen dat ook nog een lange tijd te mogen doen. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Deze organisatie denkt zo goed mee, communiceert snel en duidelijk

Beste Marga, Hartelijk bedankt voor deze super positieve beoordeling! Wow een 10, we zijn hier erg blij mee. We hopen in de toekomst weer met u mee te mogen denken en voor u te mogen klaar staan. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Prima service, snelle levering,

Prettige kennismaking, prima service en snelle levering, fijn samengewerkt.

Beste Marita, Wij willen u hartelijk bedanken voor deze positieve review! We zijn dan ook erg blij dat u de tijd en moeite heeft genomen om deze voor ons te schrijven. Graag staan wij de volgende keer weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Samen tot een goede, betaalbare keuze gekomen.

Net als voorgaande jaren een gepersonaliseerde parkerpen geregeld voor de schoolverlaters. Hopelijk zijn ze ook dit jaar weer net zo enthousiast.

Beste Moon, Hartstikke bedankt voor deze beoordeling met een 10! We zij hier echt blij mee. Wij hopen natuurlijk ook dat de schoolverlaters dit jaar weer net zo enthousiast zijn. Graag staan wij de volgende keer weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

super

Super snel geschakeld via eerdere bestelling, zeer fijn geholpen en prima producten

Beste Carol, Hartelijk bedankt dat u de tijd en moeite heeft genomen om ons te beoordelen met een 10! Hier zijn wij erg blij mee. Wij zijn blij te lezen dat u tevreden ben met onze service en producten. Graag staan wij in de toekomst weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Een man een man een woord een woord

Ik kan alleen maar zeggen dat alles loopt zoals het hoort te lopen. Duidelijke afspraken en een redelijke prijs. Alleen jammer dat de verzendafdeling niet had doorgekregen dat het pas 1e week april verstuurd moest worden.

Beste Hans, Bedankt voor uw beoordeling, we zijn blij dat u de tijd en moeite heeft genomen om deze beoordeling voor ons te schrijven. We nemen uw opmerking mee en zullen dit verbeteren. Want in dit geval was 'hoe eerder hoe beter' ontvangen dus niet het geval. Graag staan wij de volgende keer weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Altijd helpen ze mij super goed

Beste Lenneke, Wow een 10, hier zijn wij uiteraard erg blij mee. Wij vinden het erg fijn dat u de tijd en moeite heeft genomen om deze zeer positieve review over ons te schrijven. Wij hopen dat wij snel weer voor u mogen klaar staan om u weer even 'super' van dienst te zijn! :) Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Snel geschakeld en geleverd!

Beste Rita, Wij willen u hartelijk bedanken voor deze beoordeling, we zijn super blij te lezen dat u ons met 'top' beoordeeld! En ook willen wij u bedanken voor de 10. We staan heel graag in de toekomst weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

snel, profesioneel en vriendelijk

Bovenstaande is gebaseerd op mijn recente ervaring voor een offerte

Beste Hans, Wij willen u hartelijk bedanken voor uw beoordeling. We zijn blij met de 8 die u ons heeft gegeven heeft. We hopen dat wij in de toekomst weer voor u mogen klaar staan. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Over Main Sales Europe B.V.

Main Sales Europe levert relatiegeschenken, promotietextiel en bedrijfskleding aan bedrijven, (onderwijs)instellingen en overheden in heel Europa. Snel, betrouwbaar, ISO-gecertificeerd en met kennis van zaken. We zijn gespecialiseerd in het ontwikkelen van custom made artikelen die uw merk en naam sterker maken.