duidelijke communicatie en goed product tegen goede prijs

Zeer tevreden.

Beste Nicole, We zijn erg blij met de 10 die u ons gegeven heeft, wow! Heel erg bedankt dat u de tijd en moeite heeft genomen om deze beoordeling voor ons te schrijven. We staan heel graag de volgende keer weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Het Main Sales team

Wat een topservice, zo snel alles geregeld en geleverd !!

Onze last minute bestelling had zo veel haast dat wij dachten dat komt nooit goed. Mijn petje af, ondanks dat de medewerkster (Carolien) die ik sprak met vakantie ging heeft ze alles op haar laatste dag zo goed geregeld. In haar vakantie week was de proefdruk snel geregeld en de bestelling was stipt op tijd. Heel blij met het resultaat, ons zien jullie wel weer terug.

Beste Simone, Wow! Wat een super goede, uitgebreide en positieve beoordeling. We zijn heel erg blij dat u de tijd en moeite heeft genomen om deze beoordeling voor ons te schrijven. We staan heel graag de volgende keer weer voor u klaar om uw weer even snel en goed te helpen. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

goede service

goede communicatie, snelle levering

Beste Carla, Hartelijk bedankt dat u de tijd en moeite heeft genomen om deze beoordeling te schrijven. We zijn erg blij dat u ons een 9 geeft. Hopelijk mogen wij de volgende keer weer voor u klaar staan om u weer even goed en snel te helpen. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Snel En efficiënt

Zeer goede ervaring !!

Beste Willem, Wow! Wat een super mooie beoordeling. We zijn heel blij dat u de tijd heeft genomen om ons een 10 te geven en deze beoordeling te schrijven. Hartelijk bedankt hiervoor. We staan heel graag de volgende keer weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Zeer klantvriendelijk

Zeer klantvriendelijk personeel en snelle levering! Kunnen velen een voorbeeld aan nemen!

Beste Kelly, We zijn ontzettend blij dat u de tijd en moeite heeft genomen om deze zeer positieve beoordeling te schrijven voor ons. We zijn blij dat u ons als klantvriendelijk en snel ervaart, uiteraard is dit ons streven. Wij staan dan ook graag de volgende keer weer voor u klaar om u weer even vriendelijk en snel te helpen. Met vriendelijke groet, Het Main Sales team

Top leverancier

goede prijs, levertijd prima en goede producten

Beste Michele, Hartelijk bedankt voor deze beoordeling, we zijn erg blij dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling voor ons te schrijven. Super! Fijn om te lezen dat u blij met ons bent al leverancier. Wij hopen dan ook de volgende keer weer voor u te mogen klaar staan. Met vriendelijke groet, Het Main Sales team

Persoonlijke aandacht en zeer goede service

Erg tevreden over de (zakelijke) samenwerking met Main Sales Europe B.V.

Beste Steffie, Allereerst bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen. We zijn super blij met de uitermate positieve beoordeling (en de 10) die je ons gegeven hebt. Uiteraard zijn wij ook heel blij met de jarenlange samenwerking die wij met jullie hebben. We hopen deze nog jaren te mogen voortzetten. Met vriendelijke groet, Het Main Sales team

Top service!

Snelle levering, snelle afhandeling en flexibel, daar houd ik van.

Beste Simone, We willen u hartelijk bedanken dat u de tijd heeft genomen om deze zeer positieve review te schrijven, we zijn hier uiteraard erg blij mee. We zijn blij dat u heeft mogen ervaren dat een snelle afhandeling/levering en flexibel zijn hoog in ons vaandel staan. Wij staan heel graag de volgende keer weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

TOP!!!

Servicegericht , meedenkendheid, vriendelijkheid, snelheid zijn kernwoorden die hier hoog in het vaandel staan!

Beste Germaine, Wat een super mooie en positieve beoordeling, we zijn er echt een beetje stil van. Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling te schrijven. Wij zijn erg blij om te lezen dat u heeft gemerkt dan servicegerichtheid, meedenken, vriendelijk en snel zijn bij ons hoog in het vaandel staan. Wij wensen u en uw leerlingen veel plezier met de ''magische'' bloempotjes. Graag staan wij de volgende keer weer voor u klaar om u weer even goed te helpen. Met vriendelijke groet, Het Main Sales team

klantenservice is prima

Eerste bestelling was niet helemaal zoals we verwacht hadden. Bedrukking was bij de diverse artikelen erg verschillend, bij sommige zelfs onleesbaar. Kosteloos werd het opnieuw verzonden (met ietwat andere bedrukking, zodat het leesbaar zou zijn). Dit was het geval, hoewel de kwaliteit van bedrukking wel heel wisselend was. Communicatie was echter keurig en snel, producten werden sneller geleverd dan verwacht.

Beste Saskia, Wij willen u bedanken dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling te schrijven. Wij kunnen hier altijd van leren. Bij anti-stress artikelen is een bedrukking altijd lastig en kan deze wisselend zijn per artikel, dit komt door het materiaal van de anti-stress artikelen. Wij zullen daarom ook in het vervolg melden aan onze klanten dat dit het geval is en daarbij alternatieven mogelijkheden aanbieden (zoals een lasergravering). Gelukkig hebben we het goed met u kunnen oplossen en daarom hopen wij ook de volgende keer weer voor u te mogen klaarstaan. Nogmaals bedankt voor uw positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Top geregeld

Vanaf het eerste contact prettig en persoonlijk te woorden gestaan.

Beste Jacco, Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen, wij zijn super blij om te lezen dat u ons een 10 geeft en dus tevreden bent. Wij staan u heel graag de volgende keer weer even persoonlijk te woord en hopen dus snel weer voor u te mogen klaarstaan. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Super bedrijf

Veel besteld in geschenken en kleding met borduring. Ook goede communicatieve met verschillende personen urszula, bas en caroline. Toppers en tot binnenkort.

Beste Ellen, Super erg bedankt voor het schrijven van deze mooie en positieve review. Wij zijn hier echt heel blij mee. Wij vinden het altijd leuk om met u mee te denken. We staan daarom ook graag de volgende keer weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Het Main Sales Team

PERFECTE SERVICE

ZEER TEVREDEN

Beste Bart, Hartelijk bedankt voor deze super mooie en positieve review! We zijn heel blij om te lezen dat u zeer tevreden bent, fijn dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling te schrijven. We hopen dan ook de volgende keer weer voor u te mogen klaar staan. Met vriendelijke groet, Het Main Sales team

Goede Service!

Wij hebben een aantal draadloze opladers besteld. Goede kwaliteit en goede service van Carolien. We bestellen zeker vaker!!

Exellent

Super snelle vriendelijke hulp

Beste Jeannine, Wow! Wat een super positieve beoordeling. Wij vinden dit natuurlijk erg leuk om te lezen en zijn dan ook blij dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling te schrijven. Wij hopen dat we de volgende keer weer voor u mogen klaarstaan zodat we u weer even vriendelijk en snel kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Prima service en goede prijs

Ik ben zeer tevreden over de diensten vn Main Sales Europe BV. Duidelijke informatie goede contact en alles volgens afspraak,

Beste Andre, We willen u hartelijk bedanken dat u weer de tijd heeft genomen om ons te beoordelen. Wij zijn blij om te lezen dat u tevreden met ons bent. We hopen nog vele keren voor u te mogen klaarstaan. Met vriendelijke groet, Het Main Sales team

Snel en goed geholpen

Beste Jolanda, Wow wat een mooie beoordeling en wat positief. Heel erg bedankt hiervoor. Op Facebook zagen wij al wat voor mooie bestemming de kleurboeken gekregen hadden. Erg leuk! Wij hopen dat de bewoners veel plezier zullen hebben van de kleurboeken. Wij staan natuurlijk de volgende keer graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Wij zijn heel tevreden over het geleverde product

Beste Sandra, Dank u wel dat u de tijd en moeite heeft genomen om deze zeer positieve beoordeling te schrijven. Wij zijn blij om te lezen dat u tevreden bent. Wij hopen dan ook de volgende keer weer voor u te mogen klaarstaan. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Vlotte communicatie en service

Goede communicatie en vlotte service

Beste Veerle, Wat een super mooie beoordeling, echt heel erg bedankt hiervoor. Wij zijn erg blij om te lezen dat u tevreden bent met de service en de wijze van communiceren. Wij staan heel graag de volgende keer weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Het Main Sales team

Goede deal

No nonsense. Snelle levering. Goede prijs.

Beste Pascal, Wow! Wat een super mooie en positieve beoordeling. Dit waarderen wij echt! Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen en natuurlijk bedankt in het vertrouwen in ons. Wij hopen dan ook dat wij de volgende keer weer voor u mogen klaarstaan. Met vriendelijke groet, Het Main Sales team

snelle service en vriendelijk

Beste Peter, Hartelijk bedankt voor deze super positieve beoordeling. Het is natuurlijk ook ons streven om de service snel en vriendelijk te laten verlopen maar het is fijn als dit ook zo wordt ervaren. Wij staan heel graag de volgende keer weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Scherpe prijs goede communicatie

Zeer scherpe prijs. Goede communicatie. Product was niet direct leverbaar. Maar werd duidelijk aangegeven en direct geleverd toen product weer op voorraad was.

Beste Thomas, Hartelijk bedankt voor deze super positieve beoordeling, wij zijn erg dankbaar dat u hiervoor de tijd heeft genomen. Wij zijn natuurlijk blij om te lezen dat u tevreden met ons bent. Wij hopen dan ook erg dat wij de volgende keer weer voor u mogen klaarstaan. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Gekregen zoals gevraagd!

Prima contact. Snelle reactie. Producten zoals gevraagd. Doen niet moeilijk

Beste Wilbert, Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze review te schrijven. Wij zijn blij om te lezen dat u tevreden bent met onze dienstverlening van het leveren van geschenken en textiel. Graag staan wij de volgende keer weer voor u klaar! :) Met vriendelijke groet, Team Main Sales

goede communicatie en levering.

Beste Sindy, We willen u heel erg bedanken voor deze super positieve beoordeling, wow! Blij zijn wij om te lezen dat u de communicatie en levering als goed heeft ervaren. Wij helpen u graag de volgende keer weer op deze manier. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Bestellingen bij Carolien lopen altijd vlekkeloos!

We bestellen al jaren poncho's en frisbees bij Carolien en we zijn zeer tevreden.

Beste Janneke, Wow, wat een mooie beoordeling! Wij zijn erg blij dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen. Wij zijn natuurlijk ook erg blij met het feit dat wij al jaren poncho's en frisbees aan jullie mogen leveren. Wij hopen dan ook nog vele jaren voor jullie klaar te mogen staan. Met vriendelijke groet, Carolien van het Main Sales team

Over Main Sales Europe B.V.

Main Sales Europe levert relatiegeschenken, promotietextiel en bedrijfskleding aan bedrijven, (onderwijs)instellingen en overheden in heel Europa. Snel, betrouwbaar, ISO-gecertificeerd en met kennis van zaken. We zijn gespecialiseerd in het ontwikkelen van custom made artikelen die uw merk en naam sterker maken.