Goede prijs/kwaliteit

Hartelijk bedank voor uw mooie review. Wij zijn natuurlijk heel blij met deze mooie 10. Namens de collega's, onze hartelijke dank en wij zijn blij, dat u zo tevreden bent. Hopelijk tot een volgende keer, Hartelijke groeten van het Main Sales Team.

snel antwoord, snelle levering

N.a.v. een vraag over een mogelijke bestelling snel antwoord gekregen. De levering kwam verrassend snel na de bestelling, product voldoet aan verwachting.

Beste Suzan, heel hartelijk dank voor je mooie review. Wij zijn er echt heel blij mee. Namens onze collega's veel dank en hopelijk tot een volgende keer. Vriendelijke groeten van het Main Sales team.

Perfecte levering

Zeer snelle en perfecte levering van zonnebrillen!

Goedemorgen Brian, dank voor de mooie review. Wij zijn daar erg blij mee dat u zo enthousiast bent over ons. En dat is precies onze bedoeling, immers tevreden klanten maken het verschil. Tot een volgende keer en hartelijke groeten, namens het team van Main Sales.

Fijne mail contact Mooie aflevering

Beste Kim en Roy, Wij danken jullie voor deze mooie review. Wij zijn daar ook echt blij mee en fijn dat jullie met ons een goed contact hadden. Namens het team van Main Sales bedankt.

Snelle actie en levering!

Altijd snel resultaat.

Beste Bertine, Hartelijk dank voor deze review, waar wij heel blij mee zijn. Wij zijn namelijk blij als klanten tevreden zijn. Daar doen we het dan ook graag voor. Namens het team van Main Sales bedankt.

heel goede ervaring met Urszula

heb veen verschillende items besteld, t-shirt, polo sweaters. deze moesten ook bedrukt worden. Binnen 1 week had ik alles geleverd gekregen. Echt fantastisch.

Goedemorgen Jan, Zeer veel dank voor uw review. Wij zijn daar zeer blij mee. Uiteraard werken wij heel graag voor onze klanten en staan wij een volgende keer heel graag weer voor u klaar. Namens het team van Main Sales veel dank.

Prima service, alleen prijs is aan de hoge kant. Ook als je iets wil nabestellen, waarvan ze t logo

al eerder in bezit hadden.

Hartelijk dank voor uw review en uw aanbeveling. Dat waarderen wij. Vriendelijke groeten van het Main Sales Team.

Super snel meedenken

X

Goedemorgen Dianne, Hartelijk bedankt voor deze mooie 10. Hiervoor doen we het heel graag. Graag staan wij een volgende keer graag voor u klaar. Vriendelijke groet, Team Main Sales

Geweldige service en meedenken.

Zo fijn om met Main Sales na te gaan wat wij aan ons personeel kunnen sturen ! een geweldige service.

Goedemorgen Marga, Hartelijk bedankt voor deze mooie review. Wij worden hier echt blij van en dat is precies de reden dat wij altijd ons best blijven doen voor al onze klanten. Ik hoop op een volgende keer en de hartelijke groeten, namens ons Main Sales team.

Top bedrijf waar medewerkers meedenken met ons

Ik kom steeds terug bij Mainsales omdat ze leuke artikelen hebben die wij onze medewerkers geven als we een leuke actie hebben. Bijv voor stapril zoeken we dan samen met Carolien weer wat leuks uit. Voor onze stichting kreeg ik wat leuke prijsjes opgestuurd. Een bedrijf waar ik graag mee samenwerk. Mijn complimenten!!

Beste Mèlanie, Hartelijk bedankt dat u zo positief over ons bent en ook een mooi review heeft gegeven. Wij zijn er trots op dat u zo mooi over ons denkt. Wij staan graag ook een volgende keer voor u klaar. Hartelijke groet, Team Main Sales

geweldig meegewerkt!

Helemaal top, snel opgestuurd en goed geadviseerd, dank voor het meewerken met zo'n krappe deadline. Goede kwaliteit shirts geleverd binnen 24 uur.

Hartelijk dank voor uw positieve en mooie review. Wij zijn er echt blijk mee. Vriendelijke groet, Team Main Sales Europe

Mooie kwal en pasvorm

Goedemorgen Henk, Wij willen u bedanken voor deze review en aanbeveling. Hier worden wij dan ook heel blij van. Hartelijk dank en de volgende keer staan wij weer graag voor u klaar. Hartelijke groeten, namens het team van Main Sales.

Fijn contact en snelle levering

Krijgt snel een offerte opgestuurd en als deze is betaald worden de producten snel opgestuurd en kan je ze zelfs de andere dag in huis hebben.

Beste Wim, Wat fijn dat u de tijd en moeite heeft genomen om deze beoordeling voor ons te schrijven. Wij zijn erg blij te lezen dat u tevreden bent en dat u de producten ook snel heeft ontvangen. Bedankt voor de 8 die u ons gegeven heeft. Wij hopen dan ook de volgende keer weer voor u te mogen klaar staan. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Snelle reactie en er wordt meegedacht.

Ik bestel hier al jaren pennen voor groep 8 (afscheidscadeau) met gepersonaliseerde naam erin gegraveerd. Helemaal top!

Beste Simone, Wat een super positieve review! We zijn echt heel blij met de 10 die u ons gegeven heeft. Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling voor ons te schrijven. We hopen dan ook nog vele jaren de afscheidscadeau's voor u te mogen verzorgen. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

fijn contact!

Zeer prettig contact met Bas, goede service en snelle levering. Voor ons een prima onderneming om vaker bij terug te komen

Beste Koos, Wat een super positieve en attente beoordeling heeft u voor ons achtergelaten, wauw! Wij zijn uiteraard erg blij met de 10 die u ons heeft gegeven. Wij hopen dan ook dat wij de volgende keer weer voor u mogen klaar staan om u weer even goed van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Het Main Sales team en in het bijzonder van Bas!

Pre en after sales waanzinig beleefd

Zowel presales het creatief meedenken en ook de uitvoering en service achteraf gaven mij een 5 sterren gevoel. Top bedrijf.

Beste Marc, Wow een 10! Wij willen u hartelijk bedanken voor het schrijven van deze super positieve review. We zijn hier echt heel erg blij mee. Wij denken altijd graag met u mee om u een goede service te bieden en dus ook met u mee te denken. Wij hopen dan ook de volgende keer weer voor u te mogen klaar staan. Met vriendelijke groet, Het Main Sales team

Slecht

Kwaliteit zeer matig Maat verhouding slecht Geen retouren

Beste Henk, Wat vervelend dat u het zo heeft ervaren. Wij hebben uiteraard artikelen in verschillende prijsklassen en zo ook in verschillende kwaliteiten. Uiteraard hebben we samen met u gekeken naar een oplossing en u een gratis sample aangeboden zodat u de kwaliteit van het product thuis kon zien. Echter was u van mening dat u dan gratis samples van alle kleuren diende te krijgen. Zoals u kunt begrijpen is dat niet haalbaar voor ons. Wij denken altijd mee met onze klanten en helpen waar we kunnen. Maar in uw geval was dit niet mogelijk omdat uw wensen buiten proportioneel waren (gratis artikelen krijgen). Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Er werd uitstekend met me meegedacht!

Op korte termijn had ik een specifiek artikel nodig, namelijk 60 potloodsetjes. Ik belde erover en ik werd zeer bereidwillig geholpen!

Beste Anneke, We zijn ontzettend blij dat u de tijd en moeite heeft genomen om ons te beoordelen en dan ook nog met een 10! We zijn blij om te lezen dat u goed en snel bent geholpen door onze medewerkers. Graag staan onze medewerkers dan ook de volgende keer weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Netjes en snel geholpen

Ik kreeg bijna direct een mail met offerte, was snel geregeld en 2 dagen later de spullen in huis

Beste Wim, We zijn super blij met de 10 die u ons gegeven heeft. Erg bedankt dat u de tijd en moeite heeft genomen om ons te beoordelen! Uiteraard is snelheid een van onze speerpunten, het is dan ook fijn dat u dat zo ervaren heeft. Wij hopen dan ook dat wij de volgende keer weer voor u mogen klaar staan om u weer even snel van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

wij zijn al enige jaren klant bij Mainsales. Als we een nieuwe offerte nodig hebben dan heb ik deze vaak nog dezelfde dag in mijn mailbox. Bestellingen worden ook snel afgehandeld en de kwaliteit van de procuten is constant.

Beste Joost, Wij willen u hartelijk bedanken dat u de tijd heeft genomen om deze super positieve en uitgebreide beoordeling te schrijven. De 10 die u ons heeft gegeven maakt ons dan ook erg blij. Wij zijn natuurlijk ook erg blij dat u al jaren klant bij ons bent. Wij staan heel graag ook de komende jaren voor u klaar om u weer even snel en goed van dienst te zijn. Nogmaals bedankt! Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Netjes

Netjes

Beste Rene, Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen. Wij zijn super blij met de 9 die u ons gegeven heeft. Wij hopen dan ook de volgende keer weer voor u te mogen klaar staan. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Prettig en snel contact, veel keuze.

Ik bestel al een aantal jaar promotieartikelen bij Mainsales en heb al die tijd een vaste contactpersoon, wat erg prettig werkt. Er wordt actief en flexibel meegedacht in de keuze voor producten en er wordt snel geleverd.

Beste Marjolein, We willen u bedanken dat u de tijd en moeite heeft genomen om deze uitgebreide review voor ons te schrijven. Wij zijn blij dat u al jaren vertrouwen in ons heeft, we hopen dan ook in 2021 weer voor u te mogen klaar staan. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Geweldig !

Zo vreselijk goed geholpen, meegedacht, service gericht. Altijd bereikbaar ! Al mijn collega's waren super enthousiast. Zelfs bij een verkeerd adres kwam er terugkoppeling van Main Sales

Beste Marga, We willen u heel erg bedanken voor deze super positieve review! We zijn natuurlijk erg blij te lezen dat u tevreden bent met ons. We hopen dan ook van harte ook in 2021 voor u te mogen klaar staan. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Vriendelijk, behulpzaam en snel.

Vriendelijk, behulpzaam en snel. Prijs was ook tot de helft van andere aanbieders voor bestelde product.

Beste Janine, Wat een super positieve review en dan ook nog een 10, wow. Wij zijn blij dat u de tijd en moeite heeft genomen om deze review voor ons te schrijven. Wij hopen dat wij de volgende keer weer voor u mogen klaar staan om u weer even vriendelijk, behulpzaam en snel te helpen! Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Perfect geregeld

We kregen eerst een offerte en zodra we die akkoord hadden gegeven, konden we de betaling doen en binnen 2 werkdagen hadden we de bestelling in huis. Super leuke producten.

Beste Marika, Wow, een 10! Wij zijn erg blij dat u de tijd en moeite heeft genomen om ons deze 10 te geven met uw beoordeling. Wij zijn natuurlijk vooral blij te lezen dat u tevreden bent met onze gang van zaken en de producten. Wij hopen dan ook de volgende keer weer voor u te mogen klaar staan. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Over Main Sales Europe B.V.

Main Sales Europe levert relatiegeschenken, promotietextiel en bedrijfskleding aan bedrijven, (onderwijs)instellingen en overheden in heel Europa. Snel, betrouwbaar, ISO-gecertificeerd en met kennis van zaken. We zijn gespecialiseerd in het ontwikkelen van custom made artikelen die uw merk en naam sterker maken.