Wij bestellen al 3 jaar bij main sales, als iets niet klopt word het direct opgelost. De service is super. De producten ook.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Quint, Wij willen u allereerst hartelijk bedanken dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen. En uiteraard bedanken wij u graag voor deze erg mooie beoordeling. Wij zijn super blij met de 10 die wij van u hebben mogen ontvangen. Wij zijn blij dat u al 3 jaar bij ons besteld en hopen dan ook van harte dat wij de volgende keer weer voor u mogen klaar staan. Met vriendelijke groet, Het Main Sales team

Redelijk.

Ik vind het niet fijn dat er een minimale afname van 100 is bij het artikel dat ik wilde bestellen. Ps Er wordt gevraagd of ik main-sales zou aanbevelen. Dat doe ik bij geen enkel bedrijf. Sorry. Ik noem soms een bedrijf als een mogelijkheid, meer niet.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Beste Nicolien, Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen. Wij waren er niet van op de hoogte dat u geïnteresseerd was om een lager aantal af te nemen. Er is bij ons veel mogelijk, dus adviseren wij om volgende keer contact met ons op te nemen als u liever een lager aantal wilt afnemen. Wij kijken dan heel graag samen met u naar de mogelijkheden. Graag staan wij de volgende keer weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Goede snelle en vriendelijke service

Zeer klantgericht en meedenkend.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Heleen, Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze mooie beoordeling te schrijven. Wij zijn blij om te lezen dat u ons als klantgericht en meedenkend heeft ervaren. Uiteraard is dit altijd ons streven. Wij hopen dan ook dat wij de volgende keer weer voor u mogen klaar staan. Met vriendelijke groet, Het Main Sales team

prima geregeld alles!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Pietje, Hartelijk bedankt voor uw mooie beoordeling. Wij zijn blij dat u tevreden met ons bent. Wij hopen de volgende keer weer voor u te mogen klaar staan. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Super snelle service! Nogmaals dank!

Steeds weer in orde ! Vriendelijke medewerkers!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Gladys, Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons deze mooie beoordeling te geven. Wij zijn blij dat u tevreden met ons bent als leverancier van uw relatiegeschenken. Wij hopen dat u veel plezier zult hebben van de caps en dat wij de volgende keer weer mogen klaar staan. Met vriendelijk groet, Team Main Sales

Goede informatie, snel geholpen.

Met de aanvraag van hetgeen wij zochten hadden wij snel antwoord. Ook goede alternatieven werden geboden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Esther, Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen. Wij zijn blij met uw beoordeling en hopen dat wij de volgende keer weer voor u mogen klaar staan. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Perfecte afhandeling

Goede communicatie, snelle reactie en afhandeling. Top. Zeker een aanrader.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Alex, Hartelijk bedankt voor uw mooie beoordeling! Wij zijn hier erg blij mee. Uiteraard is het ons streven om uw snel reactie te geven en de order snel af te handelen. Daarom vinden wij het fijn dat het ook zo ervaren is door u. Wij staan heel graag de volgende keer weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Het Main Sales team

Vriendelijk geholpen!

Snelle reactie en levering.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Maaike, Hartelijk bedankt voor uw tijd om ons te beoordelen. Wij zijn super blij met de 10 die wij gekregen hebben van u. Wij hopen dat we de volgende keer weer net zo snel mogen leveren en voor u mogen klaar staan. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Snelle meedenkers

Vanaf het eerste contactmoment is door Mainsales direct meegedacht. Ook fijn dat kleine oplages mogelijk zijn. Ander afleveradres? Geen probleem. Lettertype niet beschikbaar bij Mainsales? Nou dan kijken we toch samen wat het beste past?

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Helène, Hartelijk bedankt voor uw mooie en uitgebreide beoordeling. Wij denken altijd graag met de klant mee, en zijn blij dat u dat ook zo heeft ervaren. Bedankt voor uw tijd om ons te beoordelen! Graag denken wij de volgende keer weer met u mee. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Vlotte reactie en levering

Offerte aangevraagd en vlotte prijsopgave en antwoorden op mijn vragen. Na betaling vlot verzonden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Janneke, Hartelijk bedankt voor uw mooie beoordeling. Wij zijn erg blij met de 10 die u aan ons heeft gegeven. Wij staan heel graag de volgende keer weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Prima advies en meedenken

Positieve ervaring. Er wordt geleverd wat beloofd wordt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Peter, Wij willen u hartelijk bedanken voor uw tijd om ons te beoordelen. Wij zijn blij om te lezen dat u het als een positieve ervaring heeft beleefd en dat wij u hebben geleverd wat er beloofd is, natuurlijk is dit ook de bedoeling. Wij zijn erg blij met de 10 die wij van u hebben gekregen. Graag staan wij de volgende keer weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Het Main Sales team

Snelle verzending, goede service, vriendelijk personeel.

Perfect. Efficiënt, snel en goed

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Dianne, Wij willen u hartelijk bedanken voor uw tijd en mooie beoordeling! Wij zijn super blij met de 10 die u ons heeft gegeven. Uiteraard streven wij ernaar u efficient, snel en goed te helpen en zijn dan ook blij dat dit niet onopgemerkt is gebleven. Graag staan wij de volgende keer weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Het Main Sales team

Erg goede service en snel handelen

Erg tevreden. Bestel hier zeker de volgende keer weer.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Denise, Bedankt voor uw mooie beoordeling, wij zijn hier heel erg blij mee. Wij hopen dat u veel plezier zult hebben met het uitdelen van de geschenken. Graag staan wij de volgende keer weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Pluspunten

Bestelling - snelle levering : Prima in orde

NVT

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Zeer klantgericht. Vriendelijk, snelle reactie via de mail en mee denkend.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Betrouwbaarheid

Beste Astrid, Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen en dan ook nog een 10. heeft gegeven. Wij hopen dat wij de volgende keer weer voor u mogen klaar staan. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Pluspunten

Goede communicatie, goed meedenken over ontwerpen etc.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Betrouwbaarheid

Pluspunten

Snelle en goede service. Ze komen afspraken altijd na.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Betrouwbaarheid

Beste klant, Wij zijn erg blij met uw mooie beoordeling! Bedankt dat u hiervoor de tijd heeft genomen. Wij staan heel graag de volgende keer weer voor u klaar. Met vriendelijk groet, Het Main Sales team

Pluspunten

Communicatie was snel, zakelijk en vriendelijk. Een correctieronde werd meteen opgepakt en de nieuwe proef kwam erg snel en netjes bij ons binnen. Eindproduct zag er erg netjes uit en voldeed aan onze eisen. Samenwerking beviel ons erg goed en daarom voor herhaling vatbaar

Kan eigenlijk geen punt van kritiek bedenken

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Snelle levering. Ruim aanbod en vriendelijk personeel

Tip. Zo houden

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Komen hun afspraken na en als het per ongeluk toch verkeerd gaat wordt er als de wiedeweerga de fout hersteld en, als is het midden in de nacht, de juiste goederen toch nog afgeleverd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Communicatie

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Ik zocht een passend artikel om weg te geven tijdens ons evenement. Na wat rondgekeken te hebben op de website heb ik contact telefonisch opgenomen en me laten adviseren. Main Sales heeft meerdere opties aangeboden en uitgebreid de tijd genomen. Super tevreden en het geschenk was een succes tijdens ons evenement

geen, ga zo door!

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Snelle en correcte service en ze denken met je mee. Gemaakte afspraken worden altijd nagekomen. Heel prettig om mee samen te werken.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Betrouwbaarheid

Verzending duurde wat langer dan gedacht.

• Betrouwbaarheid

Over Main Sales Europe B.V.

Filter op Taal