Perfect geholpen door Bas, snel een prijs ontvangen en snelle levering. Tot de volgende keer!!

Hartelijk bedank voor je review en deze mooie 9 Carolien. We staan heel graag een volgende keer weer voor je klaar. Groetjes Main Sales Team

Zeer snelle en persoonlijke aandacht/service

Al enige jaren klant bij MainSales. Altijd direct reactie op aanvragen en snelle afhandeling. Producten met bedrukking zien er altijd prima uit. Prima zaak om mee te werken.

Beste Peter, Heel hartelijk dank voor deze mooie 10, WOW daar worden wij heel erg blij van en dat is precies waar we het voor doen. We staan altijd klaar voor onze klanten en zeker de klanten die blij met ons zijn. Tot een volgende keer en groeten van het Main Sales Team

Betrouwbaar en snel, goed prijs - kwaliteit verhouding!

Betrouwbaar, snel, goede prijs/kwaliteit verhouding. En Bas is een topper!

Beste Susanne, hartelijk bedank voor je mooie 10. Daar worden we heel blij van en Bas natuurlijk ook. Dat Bas een topper is weten wij al 15 jaar en helemaal zo leuk dat jij dat ook vind. Dank voor je review en de hartelijke groeten van het Main Sales Team.

Uitstekend!!!

Altijd goede snelle service & Artikelen

Goed overleg betreft de wensen.

Er wordt goed geanticipeerd op de wensen die de klant aangeeft.

Bedankt voor de review. We staan graag een volgende keer weer graag voor u klaar. Vriendelijke groet van het Main Sales team.

Super service!

De klantenservice is echt top! Urszula dacht over alles mee en toen ik een spoedje had heeft ze alles op alles gezet om de shirtjes op tijd te leveren. Verder zijn de shirts en de printjes van goede kwaliteit.

Beste Martijn, ontzettend bedankt voor jouw mooie review en voor deze mooie 10. Daar doen we het graag voor. De volgend keer staan wij heel graag weer voor je klaar. Vriendelijke groeten van het Main Sales team.

Prachtig product ontvangen, uitstekende klantenservice.

Voor een order van 80 shirts voor een groot evenement in Hazerswoude Dorp hebben we MainSales ingeschakeld. We hebben het geduld aardig op de proef gesteld, na vele drukproeven en dankzij het meedenken van Bas en Urszula zijn het fantastische shirt geworden. Goede kwaliteit en mooi bedrukt! Hartelijk dank, we zullen Mainsales zeker aanbevelen!

Hartelijk bedankt Marcel voor deze mooi 10. Daar doen we het zeker voor. Uiteraard staan wij altijd voor je klaar. Vriendelijke groet van ons team.

fijn bedrijf, goede kwaliteit en voordelige prijzen

Ik had snel promo items nodig zoals caps, T-shirt en powerbanks. Na betaling van de proforma factuur hadden wij binnen 7 dagen alles netje met bedrukking in huis.

Hartelijk bedankt Eric voor deze mooie 10. Erg blij zijn we hiermee en helemaal blij dat we zo snel konden helpen. Graag staan wij weer een volgende keer weer voor u klaar. Vriendelijke groet, namens het team van Main Sales

Vlotte verwerking van mijn bestelling

Dit was mijn eerste ervaring met Main Sales en ik ben heel tevreden met het vlotte verloop van de bestelling, offerte, betaling en levering.

Beste Alie, Wow hier worden wij superblij van. Een 10 daar doen we het echt voor en we zijn dankbaar met deze 10. Wij zijn blij dat dit jouw 1e positieve ervaring met ons ia en hopelijk volgen er meer ervaringen met Main Sales. Wij staan een volgende keer weer graag voor jou klaar en doen jou de hartelijke groeten, namens het Main Sales team.

Altijd top geholpen

Alles wat we bestellen altijd goed . Ursela is een topper en helpt me altijd goed

Best Willem, dan voor je 9. Wij zijn daar blij mee. Graag staan we een volgende keer weer voor je klaar. Groeten namens het Main Sales Team.

Urszula heeft ons uit de brand gered.

Er waten bedrukte schorten besteld door iemand anders voor onze bruiloft bij een concullega van Main Sales. Ruimschoots op tijd besteld. De afhandeling liep al niet soepel en uiteindelijk wist men niet binnen drie weken te kunnen leveren, maar toen was het al 5 voor twaalf. Main Sales in deze vertegenwoordigt door Urszula wist bijna net zo scherp en binnen 5 werkdagen ons te leveren aan huis. Ik bestelde op donderdag en de volgende donderdag was het bij ons binnen. 100 schorten met opdruk. Heel indrukwekkend en had ik natuurlijk meteen zelf moeten regelen, omdat ik Main Sales al meer dan 15 jaar ken als een zeer degelijke leverancier met kwaliteit hoog in het vaandel. Sorry Main Sales dat ik het niet meteen bij jullie heb laten neerleggen.

Beste Ronald, Een 10 maar liefst, echt om heel blij van te worden en helemaal naar jouw uitgebreide review. Wij zijn blij met jou als klant en helemaal dat wij elkaar als zolang kennen, De volgende keer staan wij heel graag direct in eerste instantie voor jou klaar, De hartelijke groet, namens Urszula en mijzelf Erik en uiteraard ook van de overige Main Sales team leden.

Top bedrijf om allerhande relatiegeschenken te bestellen!

Verschillende keren hier besteld. Met Urszula (en haar collega’s) is het altijd heel prettig communiceren. Ze reageert snel, denkt mee en komt pro-actief met betere voorstellen (niet duurder, maar beter). Producten zijn van kwalitatief goede aard en worden vlot geleverd. Kortom: een aanrader voor wie op zoek is naar een relatiegeschenk voor klanten, medewerkers, prospects etc.

Top bedrijf! Altijd meedenkend

MainSales doen wij als OA4D Nieuw-Vennep al vele jaren zaken mee. Zij kunnen ook laatste moment inspringen en ons van dienst zijn. Echt top!

OA4D, hartelijk bedankt voor uw review en dat u hier de tijd voor hebt genomen. Wij zijn blij met deze mooie 9. Graag staan wij een volgende keer, graag weer tot uw dienst. Hartelijke groet, namens het Main Sales team.

Goede service, snel geholpen.

Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen een review te schrijven. Wij staat graag een volgende keer graag weer voor u klaar. Vriendelijke groeten namens het Main Sales team.

Snel en top geregeld!

Op basis van een vorige order snel het ontwerp binnen en ook de levering ging snel. Alles ziet er top uit.

Beste Monique, hartelijk dank dat je de moeite hebt willen nemen om een review te plaatsen en met een 9 zijn wij erg blij. Hartelijk dank hiervoor. Wij staan graag een volgende keer weer voor jou klaar. Vriendelijke groet van het Main Sales team.

Snel en voordelig

Zsken gedaan met Bas. Mooie prijxen en mooi advies over onze shirts, sweaters en drinkbekers.

Beste Hans Erik, Ontzettend bedankt voor deze 10. Hier worden wij echt super blij van. Dan ook dank voor de moeite dat je deze review hebt geplaatst. Volgende keer staan wij weer graag voor jou klaar. De groeten van Bas en het team van Main Sales

Zeer goed / aanrader

Perfecte service Duidelijke en heldere communicatie Afspraak wordt zeer goed nageleefd Zeer scherpe prijzen Keurige afhandeling

Goedemorgen Esli, dank voor deze prachtige review. Wij zijn daar natuurlijk heel blij mee, omdat een 10 het mooiste cijfer is om te krijgen. De hartelijke groeten van ons en hopelijk tot snel ziens.

Altijd erg goed geholpen!

De snelheid en zorgvuldigheid waarmee het hele proces gaat is ontzettend fijn. Ze denken mee en alles wat we bestellen ziet er netjes uit!

Beste Judith, Ontzettend veel dank voor deze mooie 10, je aanbeveling en je review. Hier worden wij natuurlijk extra blij van. Wij staan heel graag een volgende keer weer voor jou klaar. Namens Main Sales en zeker ook van Urszula de hartelijke groeten.

Goede en snelle service

Bestelling snel ontvangen. Bestelde producten zien er goed uit.

Toppie!!

Bas heeft meegedacht en geweldig geholpen.

Goedemorgen Marjolein, Wat een prachtige review en daar zijn wij heel blij mee. Ik heb uiteraard deze review naar Bas doorgestuurd. Onze dank is groot en hartelijk bedankt voor de 10 welke wij hebben gekregen. De volgende keer staan wij graag weer voor u klaar. Hartelijke groeten namens het Main Sales team.

UItstekend!

Uitstekende Service, goede prijzen, Goede kwaliteit.

Goedemorgen Stefan, WOW wat gaaf om een 10 te krijgen. Hier worden wij extra blij van Stefan en dan ook een mooie review en ook dank voor je aanbeveling. Uiteraard tot een volgende keer bij jullie:-) Wij staan een volgende keer graag weet tot jullie dienst. Groeten van het Main Sales Team.

Doen wat ze beloven!

Van hoodie voor de Rugby trip, tot zandloper voor in het IJSbad. Prijs-kwaliteitverhouding is goed Levering op afgesproken tijd Wat wil je nog meer? Super Ursala

Goedemorgen Marc uit de mooie stad Delft. Extra blij met deze 10 die jij ons geeft. Altijd een verassing wat mensen ons voor cijfer geven. Maar deze 10 op maandagochtend is voor ons een mooi begin van deze week. Ook bedankt voor je review, erg leuk beschreven:-) Urszula is ook erg blijk met deze review. Wij wensen jou een fijne dag en hopelijk tot een volgende keer. Hartelijke groeten van het Main Sales Team

Snelle reactie en levering

Via Mail prima bereikbaar en reageren snel op vragen. Na bestlling ook snel en correct geleverd.

Beste Pascal, Wat geweldig dat u ons een 10 geeft. Daar maken wij graag een buiging voor, zo blij zijn we hiermee. En ook dank voor uw inhoudelijke review en aanbeveling. Wij staan een volgende keer graag weer voor u klaar. Hartelijk dank voor uw opdracht en de hartelijke groeten van ons team.

Geen gedoe, zo geregeld

Top! Snel, professioneel, persoonlijk, goedkoop en goede service!

Beste Ellen, Hartelijk bedankt voor de mooie 10! Hier worden wij allemaal heel erg blij van. Ook dank voor je review m.b.t. jouw ervaring met ons. Wij werken graag voor onze klanten of deze groot of klein zijn, dat maakt ons niet uit. De volgende keer staan wij graag weer voor jou klaar. Hartelijke groeten, Main Sales Team

korte lijn snelle levering

fijne medewerkers, denken met je mee. Snelle levering

Beste Yvonne, Wow, wat mooi om van jou een 10 te ontvangen en dat is natuurlijk voor ons om blij van te worden. Dank voor je review en uiteraard staan wij een volgende keer weer graag voor u klaar. Vriendelijke groeten, Team Main Sales

Over Main Sales Europe B.V.

Main Sales Europe levert relatiegeschenken, promotietextiel en bedrijfskleding aan bedrijven, (onderwijs)instellingen en overheden in heel Europa. Snel, betrouwbaar, ISO-gecertificeerd en met kennis van zaken. We zijn gespecialiseerd in het ontwikkelen van custom made artikelen die uw merk en naam sterker maken.