Een man een man een woord een woord

Ik kan alleen maar zeggen dat alles loopt zoals het hoort te lopen. Duidelijke afspraken en een redelijke prijs. Alleen jammer dat de verzendafdeling niet had doorgekregen dat het pas 1e week april verstuurd moest worden.

Beste Hans, Bedankt voor uw beoordeling, we zijn blij dat u de tijd en moeite heeft genomen om deze beoordeling voor ons te schrijven. We nemen uw opmerking mee en zullen dit verbeteren. Want in dit geval was 'hoe eerder hoe beter' ontvangen dus niet het geval. Graag staan wij de volgende keer weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Altijd helpen ze mij super goed

Beste Lenneke, Wow een 10, hier zijn wij uiteraard erg blij mee. Wij vinden het erg fijn dat u de tijd en moeite heeft genomen om deze zeer positieve review over ons te schrijven. Wij hopen dat wij snel weer voor u mogen klaar staan om u weer even 'super' van dienst te zijn! :) Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Snel geschakeld en geleverd!

Beste Rita, Wij willen u hartelijk bedanken voor deze beoordeling, we zijn super blij te lezen dat u ons met 'top' beoordeeld! En ook willen wij u bedanken voor de 10. We staan heel graag in de toekomst weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

snel, profesioneel en vriendelijk

Bovenstaande is gebaseerd op mijn recente ervaring voor een offerte

Beste Hans, Wij willen u hartelijk bedanken voor uw beoordeling. We zijn blij met de 8 die u ons heeft gegeven heeft. We hopen dat wij in de toekomst weer voor u mogen klaar staan. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Super service en meedenkend

Super geholpen na het indienen van een klacht over een product. Verschillende samples mogen ontvangen om daarna voor ons de beste keuze te kunnen maken.

Beste Inge, Bedankt voor deze mega positieve beoordeling. We zijn echt heel blij met uw review en de 10 die u aan ons heeft gegeven. We staan graag de volgende keer weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

opgegeven specificatie klopt niet.

betreft skipashouder, artikelnummer 19547237 Volgens de gegevens zou de koordlengte van de skipashouders 75cm moeten zijn, ik kom echter niet verder dan 70,5cm. Ik zocht juist naar een pashouder met een flinke lengte. Voor de rest is er niets mis mee en kan ik ze zeker aanbevelen. Ze zijn in vele kleuren te koop. Voor zover ik het kan beoordelen is de kwaliteit OK. Specificaties moeten echter wel kloppen, vind ik.

Beste Herman, Dank voor uw review en i.d.d. vervelend om te vernemen dat de lengte van het koord niet klopt met de informatie op de website. De informatie bij de fabrikant zijn wij nagegaan en dat is nog vreemder, namelijk dat het koord ca 60 cm lang is. Wij hebben het formaat dan direct na uw review aangepast. Ons excuus en nogmaals zeer bedankt voor uw waardevolle review. Hartelijke groet, namens ons team van Main Sales.

snelle, goede service en kwalitatief zeer betrouwbaar

ik bel, ik vraag en krijg snel antwoord. Ook op de mail wordt er snel gereageerd.

Beste Charlotte, Wij willen u hartelijk bedanken voor de tijd en moeite die u heeft genomen om ons te beoordelen. We zijn dan ook erg blij met uw positieve beoordeling. Graag staan wij de volgende keer weer voor u klaar. Met vriendelijke groet Team Main Sales

Super reactive and flexible

MainSales delivers high quality and is always super reactive and flexible

Dear Fabienne, We want to thank you for taking your time to write this positive review. We are delighted to receive these positive words and a 10! We hope we may help you again in the future. Sincerely, Team Main Sales

Altijd correct

Altijd een correcte prijs en vlotte service!

Beste Ruth, Allereerst de beste wensen voor het nieuwe jaar. Wij willen u hartelijk bedanken voor uw beoordeling. Wij zijn blij dat u de tijd en moeite heeft genomen om deze review voor ons te schrijven. We hopen dan ook in de toekomst weer voor u te mogen klaar staan. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Was top en goed en tijdig geleverd!

Informatie voorziening en het offerte traject waren tijdig en vakkundig. De pakketten stonden tijdig klaar en waren volgens afspraak geleverd. Prima dus.

Beste Leonard, We willen u hartelijk bedanken voor de 10 en de uitgebreide review die u ons gegeven heeft. We zijn ontzettend blij dat u de tijd en moeite hiervoor genomen heeft. We hopen snel weer voor u te mogen klaar staan! Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Vlotte communicatie per chat, mail en telefoon!

Prima ervaring. Kerstpakketen vlot besteld en keurig geleverd.

Beste Gerald, Wow een 10, we willen u hartelijk bedanken voor deze super positieve beoordeling! We zijn blij te lezen dat u tevreden met ons ben en hopen dan ook dat wij de volgende keer weer voor u mogen klaar staan. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

veel te late levering conform afspraak.

te late levering

Beste Ronny, Wij betreuren het ten zeerste dat uw levering langer op zich heeft laten wachten dan normaal. Helaas konden wij dit niet van tevoren weten en lag het niet in onze macht om uw levering sneller in Denemarken te krijgen. Door Covid en het gebrek aan chauffeurs lopen overal de levertijden op. Het enige wat wij hebben kunnen doen is u op de hoogte houden van de status van uw levering. Onze excuses dat het langer heeft geduurd dan u normaal van ons gewend bent. Wij bieden u graag bij uw volgende bestelling een korting aan omdat we het erg vervelend vinden hoe dit is gelopen. Wij hopen de volgende keer weer voor u te mogen klaar staan om u zoals de vorige jaren weer even goed van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Kerstpresenten

Na telefonisch contact gehad te hebben was ik snel klaar met een bestelling. Goede contact en zeer snelle levering van de producten. Ik ben uiterst tevreden over jullie en wie weet tot de volgende bestelling. Fijne feestdagen. Met vriendelijke groet, Mw. S. Verleun

Beste mevrouw Verleun, Wow een 10! Wij willen u hiervoor hartelijk bedanken. We zijn erg blij dat u de tijd en moeite heeft genomen om deze beoordeling voor ons te schrijven. Wij wensen u fijne feestdagen en hopen in het nieuwe jaar weer voor u te mogen klaar staan. Met vriendelijke groet, Het Main Sales team

super service

Wij hebben voor onze collega's een heel mooi kerstgeschenk besteld. Bas van Main Sales dacht goed met ons mee en leverde een heel erg leuk cadeau. Super!

Beste Chantal, Een 10, wow! Bedankt dat u de tijd en moeite heeft genomen om deze zeer positieve beoordeling voor ons achter te laten. Wij zijn blij te lezen dat de Kerstcadeaus in de smaak zijn gevallen. Wij hopen dan ook snel weer voor u te mogen klaar staan. Met vriendelijke groet, Main Sales en in het bijzonder Bas

Goed, vriendelijk en snel geholpen. Goed product!

Het contact met de medewerkers verliep soepel. Ze waren erg behulpzaam, prettig in de communicatie en bovendien werd alles netjes en snel geleverd!

Beste Conny, Wij willen u hartelijk bedanken voor deze super positieve review! En natuurlijk ook voor de 10 die u aan ons heeft gegeven. Uiteraard is het ons streven om behulpzaam te zijn, alles snel en netjes te leveren. Het is dan ook fijn als de klant dit dan ook zo ervaart! Wij staan graag de volgende keer weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Duidelijk en netjes geholpen. Luisteren naar je wensen en denken mee.

Beste Daphne, Hartstikke bedankt voor de 10 die u ons heeft gegeven. We zijn hier echt heel blij mee. We hopen dan ook in de toekomst weer voor u te mogen klaar staan, om u weer even goed te helpen. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Mooi resultaat

Zeer tevreden met de vlotte en goede service!

Beste Desi, We zijn echt heel blij met de 10 die u ons gegeven hebt! Hartelijk bedankt dat u de tijd en moeite heeft genomen om deze review te schrijven. We staan graag de volgende keer weer voor u klaar om u weer even vlot en goed van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Ik heb bijzonder goede ervaringen met een efficiënte, vriendelijke werkwijze

Vanuit de organisatie waar ik werk hadden we op korte termijn een product nodig in een bepaald aantal. er werd door de medewerker meegedacht over een een goede en snelle manier om mijn vraag op te lossen

Beste Elizabeth, We willen u hartelijk bedanken dat u de tijd en moeite heeft genomen om ons te beoordelen. We zijn blij met uw beoordeling. Wij hopen dat wijn de volgende keer weer met u mee mogen denken en dus weer tot uw dienst mogen staan. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

perfecte levering en materialen

we zijn zeer tevreden over de leveringen en het geleverde product

Beste Harry, We willen u hartelijk bedanken dat u ons een 10 gegeven heeft. Wauw! We willen u ook bedanken dat u de tijd en moeite heeft genomen om deze review voor ons achter te laten. Graag staan wij de volgende keer weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Goed geholpen! Ze zijn erg betrokken en heel goed bereikbaar

Goed geholpen! Ze zijn erg betrokken en heel goed bereikbaar

Beste Joan, Wij willen u hartelijk bedanken dat u de tijd en moeite heeft genomen om ons te beoordelen. We zijn erg blij met uw zeer positieve review. Wij hopen dat we in de toekomst weer voor u mogen klaar staan om u weer even goed van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Prettig contact & mooie (gepersonaliseerde) spullen.

Diverse keren relatie geschenken besteld. De communicatie gaat altijd prettig & mooie (gepersonaliseerde) spullen!

Beste Caroline, We zijn super blij met de 10 die je ons gegeven hebt. We zijn blij dat wij al een langere tijd samen kunnen werken en hopen dit dan ook de komende jaren nog te mogen doen. Bedankt dat je de tijd en moeite hebt genomen om deze positieve review te schrijven voor ons. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Altijd snelle levering, en goede producten

Beste Patricia, We zijn super blij met de door u gegeven 10, bedankt dat u de tijd en moeite heeft genomen om ons te beoordelen. Wij hopen in de toekomst weer voor u te mogen klaar staan. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Snel en goede kwaliteit

Beste Monique, We willen u hartelijk bedanken voor de 10 die u ons heeft gegeven. We zijn erg blij dat u de tijd en moeite heeft genomen om ons te beoordelen. Graag staan wij de volgende keer weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

top! Op tijd !

op tijd, product is goed!

Beste Anna, Wij willen u hartelijk bedanken dat u de tijd en moeite heeft genomen om ons te beoordelen. Wij zijn blij met de 8 die u ons gegeven heeft. Graag staan wij dan ook weer voor u klaar in de toekomst. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Spullen zijn goed

Goede spullen maar komen vaak in delen aan omdat ze uit verschillende magazijnen komen en hierdoor zijn de verzendkosten ook hoger.

Goedemorgen Wim, hartelijk bedankt dat u ons een positief review heeft gegeven. Dat de verzendkosten hoger zijn, komt dan door verschillende merken welke in verschillende magazijnen liggen. Dat is dus de reden. Graag staan wij de volgende keer weer voor u klaar Met vriendelijke groet, Main Sales team.

Over Main Sales Europe B.V.

Main Sales Europe levert relatiegeschenken, promotietextiel en bedrijfskleding aan bedrijven, (onderwijs)instellingen en overheden in heel Europa. Snel, betrouwbaar, ISO-gecertificeerd en met kennis van zaken. We zijn gespecialiseerd in het ontwikkelen van custom made artikelen die uw merk en naam sterker maken.