Snelle communicatie en mooi product geleverd

Wij zijn heel goed geholpen, op onze aanvraag werden er diverse opties geboden en nadat wij de keuze hadden gemaakt ontvingen wij direct een drukproef en binnen twee weken stond de bestelling al voor de deur.

Goedemorgen Patricia, Dank voor je positieve review en natuurlijk de 10 welke jij aan ons hebt gegeven. Je begrijpt zeker wel dat we hier erg blij van worden. Graag tot een volgende keer. Hartelijke groet van het Main Sales team.

Prima dienstverlening, scherpe prijzen en zeer snelle levering!

Fijne winkel, prima prijzen vs kwaliteit en zeer snelle verzending. Prettig om zo zaken te doen!

Goedemorgen Caro, wat fijn dat jij tevreden bent over ons bedrijf. Dat waarderen wij natuurlijk. Wij staan een volgende keer heel graag weer voor jou klaar. Want, voor tevreden klanten werken wij graag. Hartelijke groeten van het Main Sales team.

Fijne partner voor relatiegeschenken

Zowel in de voorbereiding als de uitvoering is Mail Sales Europe B.V. een prettige partner om mee samen te werken. Zij denken mee, zijn helder in communicatie en afspraken worden duidelijk vastgelegd. Ook de kwaliteit van de geleverde artikelen is goed.

Beste Alice, Wat een mooi review hebben wij mogen ontvangen van u. En ook fijn dat u een aanbeveling voor Main Sales hebt gedaan. Wij zijn daar heel erg blij mee en dit is precies waar wij het voor doen. Wij staan een volgende keer graag weer voor u klaar. Hartelijk groet van het Main Sales team.

Goede communicatie, vriendelijke medewerkers en een snelle service.

Beste Lisanne, Wij zijn erg blij met uw review en uw aanbeveling. Wij willen u dan ook hartelijk bedanken hiervoor. Een volgende keer staan wij graag weer voor u klaar. Tevreden klanten is het leukste voor ons bedrijf. De hartelijke groeten van het Main Sales team.

Goede service!

Mijn bestelling was afwijkend en afhankelijk van een deadline. In goed overleg met elkaar is dit gehaald. De communicatie verloopt snel en duidelijk en uiterst klantvriendelijk. Complimenten aan Carolien.

Goedemorgen Ryan, Dank voor deze mooie beoordeling en de aanbeveling. We zijn hier erg blij mee. Uiteraard laten wij dit ook aan Carolien weten. Wij hopen tot een volgende keer en wensen u een fijne dag. Hartelijke groet van het Main Sales team.

super snelle service en levering

Top en snelle levering

Beste Ronald, super bedankt voor de review en ook top dat je aanbeveling hebt gedaan voor Main Sales. hierdoor worden we echt blij en dat maakt ons werk voor klanten zoals jou ook zo leuk. Bedank hiervoor. De hartelijke groeten namens ons team.

Snelle levering, prima kwaliteit!

Bestelling snel ontvangen, product precies zoals omschreven.

Hartelijk bedankt voor uw mooie review en voor uw aanbeveling. Hier worden de collega's blij van. Klanten zoals u maken ons werk ook echt leuk, omdat dit weer een mooi schouderklopje is. Hartelijk dank hiervoor. Wij staan de volgende keer heel graag weer voor klaar. De hartelijke groeten van Main Sales

super

gaat heel mooi , leuke mensen om contact mee te hebben

Goedemorgen M. Baas, Dank voor uw leuke en mooie review. Wij zijn blij dat u het fijn vind om met ons contact te hebben. Zo hoort het ook. Wij staan de volgende keer met het zelfde enthousiasme voor u klaar.

Mooi product en een goede service

De bestelling werd op tijd geleverd. De communicatie met het bedrijf verliep prima. Ik ben tevreden!

Beste Dineke, Wat fijn om te mogen vernemen dat u tevreden bent en dan ook nog een 10 geeft. WOW daar doen we het echt voor. Namens het team van Main Sales willen wij u hartelijk bedanken voor deze review. De volgende keer staan wij graag weer voor u klaar.

Goede prijs/kwaliteit

Hartelijk bedank voor uw mooie review. Wij zijn natuurlijk heel blij met deze mooie 10. Namens de collega's, onze hartelijke dank en wij zijn blij, dat u zo tevreden bent. Hopelijk tot een volgende keer, Hartelijke groeten van het Main Sales Team.

snel antwoord, snelle levering

N.a.v. een vraag over een mogelijke bestelling snel antwoord gekregen. De levering kwam verrassend snel na de bestelling, product voldoet aan verwachting.

Beste Suzan, heel hartelijk dank voor je mooie review. Wij zijn er echt heel blij mee. Namens onze collega's veel dank en hopelijk tot een volgende keer. Vriendelijke groeten van het Main Sales team.

Perfecte levering

Zeer snelle en perfecte levering van zonnebrillen!

Goedemorgen Brian, dank voor de mooie review. Wij zijn daar erg blij mee dat u zo enthousiast bent over ons. En dat is precies onze bedoeling, immers tevreden klanten maken het verschil. Tot een volgende keer en hartelijke groeten, namens het team van Main Sales.

Fijne mail contact Mooie aflevering

Beste Kim en Roy, Wij danken jullie voor deze mooie review. Wij zijn daar ook echt blij mee en fijn dat jullie met ons een goed contact hadden. Namens het team van Main Sales bedankt.

Snelle actie en levering!

Altijd snel resultaat.

Beste Bertine, Hartelijk dank voor deze review, waar wij heel blij mee zijn. Wij zijn namelijk blij als klanten tevreden zijn. Daar doen we het dan ook graag voor. Namens het team van Main Sales bedankt.

heel goede ervaring met Urszula

heb veen verschillende items besteld, t-shirt, polo sweaters. deze moesten ook bedrukt worden. Binnen 1 week had ik alles geleverd gekregen. Echt fantastisch.

Goedemorgen Jan, Zeer veel dank voor uw review. Wij zijn daar zeer blij mee. Uiteraard werken wij heel graag voor onze klanten en staan wij een volgende keer heel graag weer voor u klaar. Namens het team van Main Sales veel dank.

Prima service, alleen prijs is aan de hoge kant. Ook als je iets wil nabestellen, waarvan ze t logo

al eerder in bezit hadden.

Hartelijk dank voor uw review en uw aanbeveling. Dat waarderen wij. Vriendelijke groeten van het Main Sales Team.

Super snel meedenken

X

Goedemorgen Dianne, Hartelijk bedankt voor deze mooie 10. Hiervoor doen we het heel graag. Graag staan wij een volgende keer graag voor u klaar. Vriendelijke groet, Team Main Sales

Geweldige service en meedenken.

Zo fijn om met Main Sales na te gaan wat wij aan ons personeel kunnen sturen ! een geweldige service.

Goedemorgen Marga, Hartelijk bedankt voor deze mooie review. Wij worden hier echt blij van en dat is precies de reden dat wij altijd ons best blijven doen voor al onze klanten. Ik hoop op een volgende keer en de hartelijke groeten, namens ons Main Sales team.

Top bedrijf waar medewerkers meedenken met ons

Ik kom steeds terug bij Mainsales omdat ze leuke artikelen hebben die wij onze medewerkers geven als we een leuke actie hebben. Bijv voor stapril zoeken we dan samen met Carolien weer wat leuks uit. Voor onze stichting kreeg ik wat leuke prijsjes opgestuurd. Een bedrijf waar ik graag mee samenwerk. Mijn complimenten!!

Beste Mèlanie, Hartelijk bedankt dat u zo positief over ons bent en ook een mooi review heeft gegeven. Wij zijn er trots op dat u zo mooi over ons denkt. Wij staan graag ook een volgende keer voor u klaar. Hartelijke groet, Team Main Sales

geweldig meegewerkt!

Helemaal top, snel opgestuurd en goed geadviseerd, dank voor het meewerken met zo'n krappe deadline. Goede kwaliteit shirts geleverd binnen 24 uur.

Hartelijk dank voor uw positieve en mooie review. Wij zijn er echt blijk mee. Vriendelijke groet, Team Main Sales Europe

Mooie kwal en pasvorm

Goedemorgen Henk, Wij willen u bedanken voor deze review en aanbeveling. Hier worden wij dan ook heel blij van. Hartelijk dank en de volgende keer staan wij weer graag voor u klaar. Hartelijke groeten, namens het team van Main Sales.

Fijn contact en snelle levering

Krijgt snel een offerte opgestuurd en als deze is betaald worden de producten snel opgestuurd en kan je ze zelfs de andere dag in huis hebben.

Beste Wim, Wat fijn dat u de tijd en moeite heeft genomen om deze beoordeling voor ons te schrijven. Wij zijn erg blij te lezen dat u tevreden bent en dat u de producten ook snel heeft ontvangen. Bedankt voor de 8 die u ons gegeven heeft. Wij hopen dan ook de volgende keer weer voor u te mogen klaar staan. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Snelle reactie en er wordt meegedacht.

Ik bestel hier al jaren pennen voor groep 8 (afscheidscadeau) met gepersonaliseerde naam erin gegraveerd. Helemaal top!

Beste Simone, Wat een super positieve review! We zijn echt heel blij met de 10 die u ons gegeven heeft. Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling voor ons te schrijven. We hopen dan ook nog vele jaren de afscheidscadeau's voor u te mogen verzorgen. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

fijn contact!

Zeer prettig contact met Bas, goede service en snelle levering. Voor ons een prima onderneming om vaker bij terug te komen

Beste Koos, Wat een super positieve en attente beoordeling heeft u voor ons achtergelaten, wauw! Wij zijn uiteraard erg blij met de 10 die u ons heeft gegeven. Wij hopen dan ook dat wij de volgende keer weer voor u mogen klaar staan om u weer even goed van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Het Main Sales team en in het bijzonder van Bas!

Pre en after sales waanzinig beleefd

Zowel presales het creatief meedenken en ook de uitvoering en service achteraf gaven mij een 5 sterren gevoel. Top bedrijf.

Beste Marc, Wow een 10! Wij willen u hartelijk bedanken voor het schrijven van deze super positieve review. We zijn hier echt heel erg blij mee. Wij denken altijd graag met u mee om u een goede service te bieden en dus ook met u mee te denken. Wij hopen dan ook de volgende keer weer voor u te mogen klaar staan. Met vriendelijke groet, Het Main Sales team

Hoefsmid 10 2631 RH Nootdorp

642089503

Over Main Sales Europe B.V.

Main Sales Europe levert relatiegeschenken, promotietextiel en bedrijfskleding aan bedrijven, (onderwijs)instellingen en overheden in heel Europa. Snel, betrouwbaar, ISO-gecertificeerd en met kennis van zaken. We zijn gespecialiseerd in het ontwikkelen van custom made artikelen die uw merk en naam sterker maken.