Slecht

Kwaliteit zeer matig Maat verhouding slecht Geen retouren

Beste Henk, Wat vervelend dat u het zo heeft ervaren. Wij hebben uiteraard artikelen in verschillende prijsklassen en zo ook in verschillende kwaliteiten. Uiteraard hebben we samen met u gekeken naar een oplossing en u een gratis sample aangeboden zodat u de kwaliteit van het product thuis kon zien. Echter was u van mening dat u dan gratis samples van alle kleuren diende te krijgen. Zoals u kunt begrijpen is dat niet haalbaar voor ons. Wij denken altijd mee met onze klanten en helpen waar we kunnen. Maar in uw geval was dit niet mogelijk omdat uw wensen buiten proportioneel waren (gratis artikelen krijgen). Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Er werd uitstekend met me meegedacht!

Op korte termijn had ik een specifiek artikel nodig, namelijk 60 potloodsetjes. Ik belde erover en ik werd zeer bereidwillig geholpen!

Beste Anneke, We zijn ontzettend blij dat u de tijd en moeite heeft genomen om ons te beoordelen en dan ook nog met een 10! We zijn blij om te lezen dat u goed en snel bent geholpen door onze medewerkers. Graag staan onze medewerkers dan ook de volgende keer weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Netjes en snel geholpen

Ik kreeg bijna direct een mail met offerte, was snel geregeld en 2 dagen later de spullen in huis

Beste Wim, We zijn super blij met de 10 die u ons gegeven heeft. Erg bedankt dat u de tijd en moeite heeft genomen om ons te beoordelen! Uiteraard is snelheid een van onze speerpunten, het is dan ook fijn dat u dat zo ervaren heeft. Wij hopen dan ook dat wij de volgende keer weer voor u mogen klaar staan om u weer even snel van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

wij zijn al enige jaren klant bij Mainsales. Als we een nieuwe offerte nodig hebben dan heb ik deze vaak nog dezelfde dag in mijn mailbox. Bestellingen worden ook snel afgehandeld en de kwaliteit van de procuten is constant.

Beste Joost, Wij willen u hartelijk bedanken dat u de tijd heeft genomen om deze super positieve en uitgebreide beoordeling te schrijven. De 10 die u ons heeft gegeven maakt ons dan ook erg blij. Wij zijn natuurlijk ook erg blij dat u al jaren klant bij ons bent. Wij staan heel graag ook de komende jaren voor u klaar om u weer even snel en goed van dienst te zijn. Nogmaals bedankt! Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Netjes

Netjes

Beste Rene, Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen. Wij zijn super blij met de 9 die u ons gegeven heeft. Wij hopen dan ook de volgende keer weer voor u te mogen klaar staan. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Prettig en snel contact, veel keuze.

Ik bestel al een aantal jaar promotieartikelen bij Mainsales en heb al die tijd een vaste contactpersoon, wat erg prettig werkt. Er wordt actief en flexibel meegedacht in de keuze voor producten en er wordt snel geleverd.

Beste Marjolein, We willen u bedanken dat u de tijd en moeite heeft genomen om deze uitgebreide review voor ons te schrijven. Wij zijn blij dat u al jaren vertrouwen in ons heeft, we hopen dan ook in 2021 weer voor u te mogen klaar staan. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Geweldig !

Zo vreselijk goed geholpen, meegedacht, service gericht. Altijd bereikbaar ! Al mijn collega's waren super enthousiast. Zelfs bij een verkeerd adres kwam er terugkoppeling van Main Sales

Beste Marga, We willen u heel erg bedanken voor deze super positieve review! We zijn natuurlijk erg blij te lezen dat u tevreden bent met ons. We hopen dan ook van harte ook in 2021 voor u te mogen klaar staan. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Vriendelijk, behulpzaam en snel.

Vriendelijk, behulpzaam en snel. Prijs was ook tot de helft van andere aanbieders voor bestelde product.

Beste Janine, Wat een super positieve review en dan ook nog een 10, wow. Wij zijn blij dat u de tijd en moeite heeft genomen om deze review voor ons te schrijven. Wij hopen dat wij de volgende keer weer voor u mogen klaar staan om u weer even vriendelijk, behulpzaam en snel te helpen! Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Perfect geregeld

We kregen eerst een offerte en zodra we die akkoord hadden gegeven, konden we de betaling doen en binnen 2 werkdagen hadden we de bestelling in huis. Super leuke producten.

Beste Marika, Wow, een 10! Wij zijn erg blij dat u de tijd en moeite heeft genomen om ons deze 10 te geven met uw beoordeling. Wij zijn natuurlijk vooral blij te lezen dat u tevreden bent met onze gang van zaken en de producten. Wij hopen dan ook de volgende keer weer voor u te mogen klaar staan. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Mainsales denkt altijd mee en komt met verrassende oplossingen.

Topcon werkt al meer dan 20 jaar naar alle tevredenheid met Mainsales samen. Ze luisteren goed naar wat er nodig is, maar aarzelen ook niet om verder te denken en oplossingen aan te dragen die we zelf nooit bedacht zouden hebben.

Beste Heleen, Hartelijk bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze super positieve beoordeling te schrijven. En dan ook nog een 10, wow, we zijn hier echt super blij mee. Maar natuurlijk zijn wij ook erg blij met onze jarenlange samenwerking. We hopen dan ook nog vele jaren met jullie te mogen samenwerken. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Topclub!

Goede kwaliteit, denken mee, niet ... maar poetsen, flexibel, oplossingsgericht.

Beste Peter, Hartelijk bedankt dat u deze super positieve review voor ons geschreven heeft. We zijn blij te lezen dat u tevreden met ons bent. Daarom hopen wij dat wij de volgende keer weer voor u mogen klaar staan om u weer even flexibel en oplossingsgericht te helpen. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Accuraat, vriendelijk en snel.

Ik ben goed geholpen en het proces verliep probleemloos en snel.

Beste Marc, We willen u allereerst bedanken dat u de tijd en moeite heeft genomen om ons te beoordelen. En dan heeft u ons ook nog een 10 gegeven, wow. We zijn hier uiteraard erg blij mee. We hopen dan ook de volgende keer weer voor u te mogen klaar staan. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Snel doeltreffend met een uitstekende prijs

offerte aanvragen, meteen antwoord, bestellen en de volgende dag geleverd. top

Beste Ron, Wow, een 10! Heel erg bedankt dat u de tijd en moeite heeft genomen om deze super positieve beoordeling te schrijven. Wij zijn blij te lezen dat u zo tevreden met ons en onze dienstverlening bent. Wij hopen dan ook dat wij de volgende keer weer voor u mogen klaar staan. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

top service en snel meedenken

Hi Wij hadden spullen besteld voor de opening van een nieuwe winkel. Dus beetje ( te) laat , maar alles top geleverd, snel meedenken en de drukproef meteen goed! Dus zeker aan te bevelen

Beste Jan, Hartelijk bedankt voor deze positieve review. We zijn echt heel blij dat u de tijd en moeite heeft genomen om deze voor ons te schrijven. We hopen dat de opening van de winkel een groot succes is geweest! :) Wij staan de volgende keer weer heel graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

korte lijnen, kwaliteit en creatief

Soepel en vriendelijk, je voelt je echt klant.

Beste Marc, Hartelijk bedankt voor deze super positieve beoordeling! Wij zijn natuurlijk erg blij dat u de tijd en moeite heeft genomen om deze voor ons te schrijven. Wij hopen dat wij de volgende keer weer voor u mogen klaar staan om u weer even soepel en vriendelijk van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

snel en goed

snelle offerte snelle levering

Beste Tineke, Wauw, een 10! Super erg bedankt voor deze review. Uiteraard is het ons streven om een snel proces te bieden. Maar het is altijd fijn als dit ook wordt opgemerkt. Wij hopen dan ook dat wij de volgende keer weer voor u mogen klaar staan. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Altijd heldere communicatie en snelle service.

Altijd heldere communicatie en snelle service, al vele jaren zeer tevreden klant.

Beste Wendy, Wat een super positieve beoordeling! We zijn echt heel blij dat u de tijd en moeite heeft genomen om deze voor ons te schrijven. Natuurlijk zijn we ook erg blij dat wij u al jaren tot klant mogen rekenen, u kunt nog vele jaren op ons rekenen. Graag staan wij dus de volgende keer weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Compleet plaatje

Main Sales geeft goed advies, is bereikbaar en levert wat is afgesproken.

Beste Kim, Hartelijk bedankt dat u de tijd en moeite heeft genomen om ons te beoordelen. Een 9, helemaal super! We zijn blij om te lezen dat u tevreden met ons bent. Wij staan dan ook heel graag de volgende keer weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Heel goede klantenservice!

Goed advies, pro-actief meegedacht, mooie kwaliteit produkten. Kan het iedereen aanraden.

Beste Marlies, Hartstikke bedankt voor deze super positieve review! We zijn erg blij dat u de tijd en moeite heeft genomen om deze voor ons te schrijven. Wij hopen dat wij de volgende keer weer voor u mogen klaar staan om u weer even pro-actief te helpen en weer artikelen van mooie kwaliteit te mogen leveren. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

klantvriendelijk

Snelle offerte, snelle proefdruk, snelle levering.

Beste Carla, Wat zijn wij blij dat u de tijd en moeite heeft genomen om ons te beoordelen en dan ook nog met een 10(!). Uiteraard is snelheid een van onze speerpunten maar het is altijd fijn als een klant dat ook echt merkt. Wij hopen dan ook de volgende keer weer voor u te mogen klaar staan. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Snelle service!

Zowel het mail verkeer als de verzending vond ik erg snel gaan! Zeer positief over jullie snelle service.

Beste Chloë, Super erg bedankt dat u de tijd en moeite heeft genomen om ons te beoordelen, en dan ook nog met een 10! Wow. We zijn hier natuurlijk erg blij mee. Ons streven is natuurlijk om alles snel te laten verlopen voor de klant, het is altijd fijn als dit ook gezien wordt. Wij hopen dan ook van harte dat wij de volgende keer weer voor u mogen klaar staan. Met vriendelijke groet, Het Main Sales team

Ze doen wat ze beloven!

Altijd snelle en goede reactie. Fatsoenlijke prijzen. Levering volgen afspraak.

Beste Gertjan, Wow, een 10! We willen u bedanken dat u de tijd en moeite heeft genomen om deze zeer positieve review voor ons te schrijven. We zijn dan ook blij te lezen dat u erg tevreden bent met het contact, de prijzen en de levering. Graag staan we dan ook de volgende keer weer voor u klaar om u weer even goed van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

snelle service, denken goed mee, komen afspraken na!

Ze snappen direct de uitdaging waar we voor staan, schakelen en denken direct mee, plezierig en persoonlijk contact, ontzorgen ons en komen alle gemaakte afspraken na.

Beste Josephine, Wat een super positieve beoordeling, we zijn echt heel blij dat u de tijd en moeite heeft genomen om deze voor ons te schrijven. Wij zijn ook zeer blij te lezen dat u het contact als plezierig en persoonlijk heeft ervaren. Wij hopen dan ook van harte dat wij de volgende keer weer voor u mogen klaar staan. Met vriendelijke groet, Het Main Sales team

Top bedrijf, vooral ook het recyclen

Goed contact met de dames, Urszula en nu vooral met Carolien. We bestellen veel voor ons bedrijf, worden daar goed in geholpen en leuke acties.

Beste Mèlanie, Wij zijn super blij dat u de tijd en moeite heeft genomen om deze zeer positieve beoordeling voor ons te schrijven. Goed om te lezen dat u het contact met onze medewerkers, in het bijzonder, Urszula en Carolien als prettig en goed ervaart. Wij blijven ons uiteraard ontwikkelen op het gebied van recycling om zo onze ecologische voetafdruk te verkleinen. Wij hopen dat wij nog vaker voor u mogen klaar staan. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

SUPER!

Geweldig, veel bedrijven kunnen er een puntje aan zuigen! Snel, duidelijk en correct! ook prijstechnisch reëel!

Beste Jacqueline, Wow! Wat een super positieve en uitgebreide beoordeling heeft u voor ons geschreven. We waren er echt even stil van. Uiteraard zijn we erg blij te lezen dat u tevreden met ons bent en ons als snel, duidelijk en correct heeft ervaren. Wij hopen dan ook van harte dat wij de volgende keer weer voor u mogen klaar staan. Met vriendelijke groet, Team Main Sales

Hoefsmid 10

2631 RH Nootdorp

642089503

Over Main Sales Europe B.V.

Main Sales Europe levert relatiegeschenken, promotietextiel en bedrijfskleding aan bedrijven, (onderwijs)instellingen en overheden in heel Europa. Snel, betrouwbaar, ISO-gecertificeerd en met kennis van zaken. We zijn gespecialiseerd in het ontwikkelen van custom made artikelen die uw merk en naam sterker maken.