Filters

10

Uitstekende dienstverlening

Vriendelijk en klantgericht . Ik ben zeer tevreden en zeer te spreken over Nusierbestrating.nl Als leek ben ik uitstekend geholpen door het personeel en via WhatsApp mbt de bestellen tegels en extra producten. Diverse keren gebeld met de klantenservice over mijn bestelling..altijd netjes en kundig te woord gestaan. Bravó! Prettige ervaring met de chauffeur bij de levering..hij was erg vriendelijk en begripvol, mijn complimenten hiervoor aan de chauffeur.

  • Aanbevelen? Ja
8

Super goed

Hele goede service

  • Aanbevelen? Ja
3

De B kwaliteit is B++++++ kwaliteit

Een ca een jaar geleden hadden we terrastegels bij u besteld. In de omschrijving stond dat de tegels zijn voorzien van anti groen/anti mos beschermingslaag. De tegels voldoen niet aan de omschrijving. Binnen een jaar zijn ze lelijk geworden en de alg groeit zo snel dat de mensen regelmatig uitglijden. Ik ben zelfs een keer uitgegleden en gevallen. Mijn man of ik moeten de tegels vaak schrobben. We zijn al op rijpe leeftijd en het valt ons niet mee om " onderhoudsvrije" tegels zo vaak moeten onderhouden. Kortom- B kwaliteit raden we af!! Slecht! Slecht! Slecht!

  • Aanbevelen? Nee
4

Rommelig van bestelling tot aflevering

Toen ik bestelde gaf de website aan dat de tegels op voorraad waren en direct geleverd konden worden. Ik had gevraagd om een aflevering in week 41, Toen de betaling gedaan was kreeg ik een bevestiging dat de tegels binnen 7 dagen geleverd zouden worden. Daarna kwam een email van Excluton dat de levering van mijn tegels zou plaatsvinden tussen week 42 en week 45. Ik heb dus direct gebeld met NuSierbestrating en deze vertelde mij dat er ergens op de website staat dat niet alle tegels die “op voorraad” staan daadwerkelijk ook echt op voorraad zijn. Ik heb dus mijn tuinman moeten verzetten naar een later tijdstip. Vervolgens krijg ik op 13-10 (week 41) een email van excluton dat de tegels de dag erna geleverd gaan worden. Precies in de door mij aangegeven week. Door deze puinhoop heb ik extra kosten moeten maken ivm verzetten tuinman.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Geachte heer / mevrouw, U heeft A-keus tegels besteld op onze site. Op het moment dat u bestelde was het product niet voorradig bij onze leverancier, dit had er toen mee te maken dat bijna 80% van de site niet meer voorradig was bij de leverancier. Bij ieder product waarbij er een langere levertijd van toepassing was stond met rood aangegeven LET OP LANGERE LEVERTIJD!! U heeft dan ook een mail vanuit de leverancier ontvangen met een voorlopige bevestiging van levering. Dit kan soms iets afwijken, maar dan praten we maximaal over een aantal dagen. Vanaf het moment dat de tegels uit productie komen, zult u een bevestiging van levering ontvangen. Deze datum is dan bevestigd en op deze datum zult u de tegels geleverd krijgen. Op het moment dat u bestelde stond er een datum in van productie er waren geen vertragingen in het productieproces waardoor er uiteindelijk toch in de door uw gevraagde week geleverd kon worden. De leverancier houdt de productie altijd iets anders aan, omdat het ook zo anders kan lopen en u dan de stratenmaker al in die week klaar had staan en dan misschien de tegels niet op tijd geleverd had gekregen. Wij zien dit niet als een puinhoop, maar een duidelijke communicatie om zo teleurstellingen te voorkomen. Wij vinden het vervelend dat u dit helaas als een puinhoop ziet. Met vriendelijke groet, Team Nusierbestrating

4

Voldoet niet aan de verwachtingen

Tegels zijn geleverd van de andere kleur dan op de foto's vanuit de website. Meerdere keer contact erover was opgenomen. Foto is nogsteeds niet aangepast, wel een andere foto is toegevoegd. Dat is misleidend. Teruglevering is ten kosten van koper, daarom tegels zijn wel in de tuin aangelegd. Jammer dat niet van de kleur wij wilden. Ook de besteling was niet volledig aangeleverd. Deel ervan was gewoon vergeten om te behandelen. Naar een telephonisch gesprek wel opgelost. Geen korting of een andere soort van de compensatie werd aangebonden voor de later levering en voor de misleidende informatie op de website. Dik ontevreden dus met de service.

  • Aanbevelen? Nee
10

Was skeptisch, bleek onterecht

Ik had B+ keuze besteld en werd bang gemaakt door reviews en concurrentie. Perfect afgehandelde levering en Cerabeton tegels van goede kwaliteit zonder imperfecties. Totaal 104 M2. Excluton beige voeg gebruikt, mooie korrelige voeg, natuurlijk, geen betonlook. Wij zijn heel blij met de aankoop en het terras, dat perfect gelegd is door Makajo Ophemert.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Johan, Bedankt voor uw positieve review. Wij vinden dit erg leuk om te lezen! Met vriendelijke groet, Team Nusierbestrating.nl

7

Snelle levering

We weten nog niet hoe de tegels uitpakken, ze moeten nog gelegd worden. We hadden restpartij besteld. Bij levering kregen we toch volle pakken. Jammer dat jullie niet hebben gebeld vooraf, had je minder kunnen sturen. Wel super dat jullie dit zomaar hebben verstuurd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede uitleg over B-keus

B-keus stenen besteld prima prijs kwaliteit verhouding en goede uitleg van het bedrijf. Chauffeur was zeer vriendelijk en heeft netjes gelost op de afgesproken plaats omdat we zelf op dat moment niet thuis waren.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijn bedrijf met snelle levering

Fijn contact met bedrijf gehad. B-keus snel geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel erg tevreden.

Snelle levering, duidelijke uitleg telefonisch.

  • Aanbevelen? Ja
3

Slecht

Tegels besteld en op elke steen zat een streep die er niet thuishoorde. Vermoedelijk door het kunststof touw wat tussen elke twee tegels zat. Hierover geklaagd bij NuSierbestrating.nl en nooit antwoord op gekregen of enige tegemoetkoming.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Geachte heer / mevrouw, U heeft bij ons op 25 juni 2013 een bestelling gedaan deze is ook netjes bij u geleverd. Dat is bijna 8 jaar geleden. Op B-keus zitten andere voorwaarden, deze voorwaarden staan op de site, maar ook in de showroom duidelijk omschreven. Aangezien wij van deze tijd niets meer terug kunnen zien, kunnen wij verder niet inhoudelijk op uw review ingaan. Met vriendelijke groet, Team Nusierbestrating.nl

9

Zeer tevreden met de bestelde B-keus tegels

Maandag besteld, donderdag geleverd. Twijfelde of ik voor de B-keus moest gaan maar dat bleek een prima keus! Paar beschadigde en afwijkende-maat tegels, maar ruim voldoende om 60m2 aan te leggen. Enige minpunt is dat geleverd werd met een kooi-aap waardoor afladen lang duurde (zeker met de half-gare pallets waar stenen op staan) en weg tijd geblokkeerd werd. Stenenklem was logischer en veel snellere keuze geweest. Al met al tevreden!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Geachte heer Sjoerd, Bedankt voor uw review. Wij vinden dit soort berichten altijd fijn om terug te horen. Heb even overleg gehad met mijn collega's, want u gaf namelijk aan dat er met een kooiaap geleverd was. Dit klopt inderdaad, uw straat was door ons niet goed in te zien op google maps, waardoor wij het risico niet wilde lopen dat de steenwagen van 18 meter niet op de gewenste locatie kon komen. Dus vanuit de transportplanning omgezet naar kooiaap levering. Nog een hele fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Team Nusierbestrating.nl

1

NERO-TEGELS EXCLUTON BROKKELEN NA AANTAL DAGEN SPONTAAN AF!

Wij hadden 60x60x3 cm Nero betonnen terrastegels van Excluton besteld via Nusierbestrating. Na 2,5 maand wachten ontvingen wij een 'nieuwe levering'. Tegels zagen er prima uit, geen mankementen, geen schades. Maar... een week nadat de tegels gelegd waren (en NIET aangetikt waren met hamer o.i.d.), begonnen er spontaan stukjes van af te breken! Zowel aan de randen als in het oppervlak. Contact gezocht met Excluton, maar die zeggen niet verantwoordelijk te zijn!? Terwijl het HUN tegels zijn!? En ook de leverancier, Nusierbestrating, neemt geen verantwoordelijkheid, die zegt dat er altijd wel een plekje in het oppervlak kan zitten. Maar dit is veel ernstiger. De helft van de tegels van het terras is beschadigd. Kortom: Het zijn kwalitatief slechte betontegels, en zowel Excluton als Nusierbestrating verdienen een zware onvoldoende, omdat ze allebei het probleem niet erkennen en en geen verantwoordelijkheid nemen.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Geachte heer / mevrouw, Wij begrijpen uw situatie en vinden het uiteraard heel vervelend dat u niet tevreden bent met het resultaat. Wij hebben natuurlijk informatie ingewonnen bij de leverancier, omdat er natuurlijk heel veel klanten deze tegels besteld hebben en geleverd hebben gekregen. Op de meeste tegels zit namelijk een langere levertijd, vandaar dat er veel mensen in back-order staan voor een bepaalde tegel. Deze tegel is bij veel mensen geleverd en heb de leverancier gevraagd of er meer berichten zijn teruggekomen. Deze tegels zijn namelijk allemaal van dezelfde productie. De leverancier geeft aan nog geen één terugkoppeling of ingelegde klacht te hebben gehad. U heeft gekozen voor de goedkoopste tegels van het assortiment van Excluton. Het is een standaard betontegel waarop geen extra luxe is verwerkt. Daarnaast gaf u aan dat u een tegel van 3 cm dik heeft besteld, maar de terrastegel+ betreft een betontegel van 4 cm dik. Wij vinden het vervelend dat u niet tevreden bent, maar zoals wij de foto’s ook kunnen beoordelen zien wij duidelijk de terrastegel+ zoals deze ook bij ons in de showroom ligt. Met vriendelijke groet, Team Nusierbestrating.nl

2

Echt slecht, u koopt afval en mag niets verwachten

3,5 jaar geleden Noviton tegels gekocht B-keuze het verhaal was dat er een print fout in zat. En dat klopte meer gekocht en terras zag er prima uit. Noviton tegels hebben een geprinte toplaag waar Excluton 10 jaar extra garantie op geeft bij A-keuze .Je verwacht dat het wel een goed product is . Niet dus nu springt de toplaag er af en niet een klein beetje maar bijna elke tegel. Nooit gereinigd met een hogedrukreiniger. het is echt lelijk kan nu mijn terras 180m2 opnieuw gaan doen. Want ik heb B-keuze gekocht dus geen garantie of iets. dit was echt mijn miskoop van het jaar. Advies: wat ze ook zeggen doe het niet!!!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Geachte heer / mevrouw, U heeft bij ons op 31 januari 2018 een bestelling gedaan deze is ook netjes bij u geleverd. Dat is bijna 4 jaar geleden. Op B-keus zitten andere voorwaarden, deze voorwaarden staan op de site, maar ook in de showroom duidelijk omschreven. Op A-keus zit inderdaad garantie. U heeft bij ons geen 180 m2 besteld. In de review geeft u aan dat u een nieuwe terras van 180 m2 moet gaan leggen en dat u meer gekocht had, maar dat komt dan niet overeen met de 16 pallets die u toen heeft besteld. Wij hebben u gevraagd om foto's naar ons te mailen. Naar aanleiding van de foto's kunnen wij zien dat het om kleine beschadigingen gaat zoals bij B-keus kan voorkomen. Met vriendelijke groet, Team Nusierbestrating.nl

10

geweldig!

Ik heb hele mooie tegels gekregen, ik had b- tegels besteld en ze zagen er allemaal top uit, geen een was gebroken of misvormd. Ik kreeg alles heel snel geleverd en had ook zand meebesteld en oplsuitbandjes. Echt een hele goede ervaring met dit bedrijf. Dank jullie wel!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor uw review! Wat leuk om te horen :)

10

top

super service

  • Aanbevelen? Ja
1

Slechte kwaliteit en niet klantvriendelijk

Wij kochten b-keuze tegels (volgens de website de meest gekozen variant). Wij waren ons ervan bewust dat de tegels "(licht) beschadigd door bijvoorbeeld haarscheurtjes of putjes in de tegel. Ook kan er qua kleur verschil zijn tussen B-keus tegels". Toen we de tegels kregen was zéker 60% van de tegels gebroken. De 40% goedkoper was daarmee al teniet gedaan. Daarbij kwamen de hoge kosten voor het afvoeren van de kapotte tegels. Hierover heb ik contact gezocht met NuSierbestrating en zij gaven aan niets te kunnen doen voor ons, niet eens een kleine tegemoetkoming. Uiteindelijk waren we zeker 2x zo duur uit als bij een ander bedrijf, want de 60% kapotte tegels moesten ook vervangen worden!!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Geachte heer / mevrouw, U heeft bij ons op 14 juni 2020 een bestelling gedaan en toen ook geleverd gekregen. Bij deze bestelling is er toen der tijd B-keus geleverd waar bepaalde voorwaarden aan verbonden zijn. Wij hebben u toen om foto's gevraagd, helaas gaf u per mail op 14-7-2020 aan dat u geen foto's in bezit had van de uitval van de B-keus. Wij hebben deze melding dan ook niet verder kunnen behandelen, omdat er geen bewijs was van de uitval van de B-keus. Met vriendelijke groet, Team Nusierbestrating.nl

5

Matig

Helaas bleken de b keuze 20x30 stenen qua dikte enorm tot wel cm aftewijken qua dikte, dit was niet gemeld en onwerkbaar. Andere B keuze tegels verder prima qua prijs kwaliteit

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Geachte heer / mevrouw, U heeft bij ons een bestelling gedaan op 21 juni 2019 en ook geleverd gekregen. Wij zijn in november 2019 overgenomen dus kunnen helaas uw klacht helaas niet meer inzien. Met vriendelijke groet, Team Nusierbestrating.nl

7

Prima service

B keuze stenen gekocht omdat we te kort kwamen binnen een week geleverd echt super. Helaas kwamen we nog 3 vierkante meter te kort omdat er wat kapotte stenen en andere kleur tussen zat. Maar dik tevreden dikke pluim.

  • Aanbevelen? Ja
1

Het viel tegen

Uit gekozen 1 soort tegels. Maar Er waren 3 soorten tegels in ons partij Bewerkt en gladde tegels en ook is er kleurverschil. En nog steeds heel veel kalk vlekken.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Geachte heer / mevrouw, U heeft bij ons besteld op 3 januari 2017 en ook toen geleverd gekregen. Bij deze bestelling is er toen der tijd B-keus geleverd waar bepaalde voorwaarden aan verbonden zijn. Wij kunnen uw mail over deze klacht niet vinden in onze mailboxen, omdat wij in november 2019 zijn overgenomen. Uw bestelling is al van bijna 4 jaar geleden, waardoor wij hier ons ook niets meer van kunnen herinneren. Met vriendelijke groet, Team Nusierbestrating.nl

1

Echt slechte service

4 pellets Nowiton Rimini besteld B-keus. Niets gehoord dat ik heb besteling ontvangen. Van mijn buurman gehoord dat 100m verder van mij thuis zij ze. WTF 1 pellet was gewoon andere partij (noviton sintra) 1.5 pellets van 3 gewoon kapotte tegels. Heel veel fotos gestuurd Veel berichten (geen telefonisch mogelijkheden)gestuurd gewoon voor niets. Zeggen ze dat 10% van kan anders of verkleuren zij maar dit... OPLICHTERS !!!!!!!! Flikkers

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Geachte heer / mevrouw, U heeft bij ons een bestelling op 16 juni 2019 en geleverd gekregen. Bij deze bestelling is er toen der tijd B-keus geleverd waar bepaalde voorwaarden aan verbonden zijn. Wij kunnen uw mail over deze klacht niet vinden in onze mailboxen, dit omdat we in november 2019 zijn overgenomen. Deze klacht is te lang geleden dat wij ons hier nog iets van kunnen herinneren. Transport geven wij dan ook heel duidelijk aan op onze site. Een vrachtwagen van 18 meter kan niet op iedere gewenste locatie komen. Zie ook: https://www.nusierbestrating.nl/levering Houd er rekening mee dat er standaard wordt geleverd met een grote vrachtwagen van 18 meter. Deze wagen is aanzienlijk langer dan bijvoorbeeld een lijnbus of vuilniswagen. Smalle straten en voornamelijk scherpe bochten zijn voor een stenentrailer onmogelijk om te bereiken. De chauffeur zal lossen op de dichtstbijzijnde, veilige plaats. Het is mogelijk dat dit een stuk van uw huis af is, mocht de wagen niet verder de straat in kunnen. Twijfelt u of de wagen uw straat in kan? Mail dan uw adresgegevens en beoogde bestelling naar ons. Wij kunnen via Google Streetview een blik werpen op de situatie. Let wel, dit is slechts een indicatie. De werkelijke situatie is altijd ter beoordeling van de chauffeur. Daarbij staat het u vrij om na 3,5 jaar een review achter te laten, maar denkt u wel aan uw taalgebruik! Met vriendelijke groet, Team Nusierbestrating.nl

10

Snelle en goede levering en service.

Tegels zijn precies op afgesproken tijdstip geleverd op toch moeilijk bereikbare plaats. Ondanks B-keuze tegels toch weinig uitval. Telefonisch ook goed bereikbaar. Vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan. Al met al prima tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Toppers!

Netjes, Snel en kundig..

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer goede service.

...gepaard met een correcte communicatie.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Grote assortiment, snelle bezorging

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd