Volledig conform onze bestelling, bereidwillig, behulpzaam!

Eerste bestelling uitstekend geadviseerd in Appeltern en telefonisch. Scherp geprijsde eerste bestelling -80m2 tuintegels- volledig conform bestelling geleverd (zelfs wat overbeleverd) Nadien toch nog wat te kort en bij navraag konden we de aanvullende tegels gratis komen ophalen! Voor de tweede maal uitstekende ervaring met NuSierbestrating.nl

Blij met mijn keuze van B-keus, tuin is af en een mooi resultaat!

Geen score

komen niet na wat afgesproken is. Geen garantie PAS OP!!!!

Uitermate perfecte service, keer op keer!

Ik heb een partij tegels besteld waarvan een pallet vreemde vlekken had wat niemand bekend voorkwam. Zonder getreuzel werd er binnen 3 dagen een geheel nieuwe pallet afgeleverd! Dan heb ik het niet eens gehad over de vriendelijkheid en de super service van de medewerkers. Waanzinnig goed!

Supergoed geholpen

dankzij supersnelle levering kon mijn project toch nog op geplande dag doorgaan

Geen ster waardig

Echt mensen koop hier niet. Garantie heb je niet.

B tegels besteld topservice gekregen.

Ik was ik het begin een beetje sceptisch na het lezen van een aantal revieuws. Ik heb mij er toch aan gewaagd. Ik ben meerdere malen netjes te woord gestaan door Nathalie en ze heeft mij van dag 1 tot aan de levering bijgestaan. Tegels zijn netjes verpakt. Ik kon bij bestellen omdat er een paar tegels stuk waren gegaan. Maar ik wist dit op voorhand. Dus tip bestel iets meer . Ik raad iedereen aan om hier tegels te bestellen ♥️

Professioneel en kwalitatief goede zaak

In onze zoektocht naar tegels zijn wij uitgekomen bij NuSierbestrating.nl, wij hebben een bezoek gebracht aan de showroom waar wij goed zijn geholpen door de aanwezige verkoopmedewerker. Wij hebben samen met de verkoper uiteindelijk een goede B-keuze tegel gevonden. Uiteindelijk op locatie besteld en binnen een aantal dagen al geleverd gekregen. De vriendelijke chauffeur heeft de spullen netjes in de voortuin gezet en tijdens het leggen waren we verrast over de goede kwaliteit van de B-keuze tegel. Er zaten telkens 1 a 2 kapotte tegels op de pallet, maar de rest van zeer goede kwaliteit Al met al een aanrader voor goedkope kwaliteitstegels.

zeer slecht

heb hier dus tegels besteld. kon kiezen tussen A en B keuze. toch voor A keuze gegaan. omdat ik geen risico wilde lopen met kapotte of beschadigde tegels. want bij b keuze kon dit voorkomen. kreeg ik mijn A keuze tegels. de helft in een kleur en andere helft andere kleur. dus zelfs bij A keuze. gebeld en gemaild ondertussen stond de persoon die tegels kwam leggen te wachten. hij had zijn dag voor ons gereserveerd. kon geen nieuwe tegels krijgen op dat moment. was zo boos. moest uiteindelijk de tegellegger betalen. want hij wilde zijn geld voor zijn tijd. want bijna de helft lag er in toen ik zag dat er kleur verschil was. ja zelf bij A keuze kwamen de tegels in 2 verschillende kleuren. ik heb aangegeven dat dit kon gebeuren bij b keuze tegels maar niet bij a keuze want dit is mij verteld en daarom iemand ingehuurd voor die dag. heb ze hun tegels laten ophalen en verder konden ze niks voor mij betekenen. zeer slechte service en onbeschoft aan de tellefoon ook nog. ergens anders mijn tegels besteld. dus ben uiteindelijk meer geld kwijt door dit bedrijf.

Goede prijs/kwaliteit verhouding, prima service!

Wij bestelden b keus bestrating. Als je zelf 10% meer besteld, vang je eventuele breuk op. Nadat onze 1e keus helaas uitverkocht was, hebben we samen naar een goede vervanger gezocht. Na levering kregen we voor een deel de verkeerde kleur, maar na 1 mail hebben ze de het juiste keurig en snel nageleverd. Niets mis met de service!

Gewoon goed zoals het hoort

Contact, service, kwaliteit en bezorging inclusief retouren is gewoon goed geregeld. Gewoon ouderwetste kwaliteit uit het land van Maas en Waal. En zo hoort het ook. Kunnen wegrits op zijn.

Slecht

Ivm corona tijd kan je nog maar op 1 dag afhalen.... Vreemd. Zo komt iedereen op 1 dag ipv verspreid en worden mensen teleurgesteld die niet hun producten mogen ophalen. Zet dat dan duidelijk op de site en vervolgens nog geïrriteerd doen aan de telefoon als ik netjes vraag of het een mogelijkheid is het een andere dag op te halen op afspraak omdat wij hier speciaal vrij voor hebben genomen, aangezien wij beide nog wel fulltime aan het werk zijn.

NOOIT MEER!

Wij hadden de keuze gemaakt om een B-keuze tegel te bestellen, we wisten dat we het dan zouden moeten doen met tegels die wat beschadigd zouden kunnen zijn. Een klein hoekje, deukje of kleurverschil. Dit hebben we voor lief genomen en om uitval te dekken meer als 10% extra besteld. (totaal 70m2) Chauffeur belde netjes om 7.30 in de ochtend dat hij er met een half uurtje zou zijn. Kwam inderdaad een half uur later netjes de straat in rijden. (bedrijf had gezegd dat dit niet ging chauffeur lukte het prima) Chauffeur loste de tegels en wenste ons veel plezier en succes ermee. Daarna begon de ellende, van de buitenkant waren wel wat kapotte hoekjes te zien maar bij het openen van 1 pallet was de helft al niet bruikbaar, lees kapot, grote schade (meer dan 10cm) op de zichtzijde, hoeken van meer dan 5 cm eraf etc etc. We hebben het bedrijf gebeld moesten fotos sturen en ze zouden gaan overleggen. Zouden voor 17 uur wat horen, uiteindelijk rond 16 uur een mail dat het ons eigen risico was. We konden ze terug laten halen dat kostte bijna 600 euro of laten omruilen voor a keuze met bijbetaling. Echt te schandalig voor woorden. We hebben de tegels uitgepakt en hebben uiteindelijk van de 70m2 maar 35!!!m2 kunnen gebruiken voor het terras. Dit is niet de aangegeven 10% maar 50% wat niet bruikbaar was! Bestel hier dus absoluut geen B keuze tegels, zijn volgens onze stratenmaker ook niet B keuze waardig maar eerder C of D keuze!

Goede service en snelle levering

Telefonisch netjes te woord gestaan (nummer was wel even zoeken). Een tegels die we hadden uitgezocht was niet meer leverbaar, door enorme drukte was dit op de site niet aangepast. Levering binnen 7 werkdagen dus voor de drukte erg netjes. Werd door de chauffeur netjes gebeld dat hij onderweg was en hij dacht mee over hoe we de pallets het beste konden neerzetten. De bss zijn niet allemaal even dik (staat ook netjes op de site dat dit risico is van B keuze), omdat we de bestrating niet uit 1 stuk hebben is dit geen probleem. Eerste stuk bestrating is klaar, een paar tegels gevonden die echt niet bruikbaar zijn maar valt enorm mee.

Zeer service gericht. Aanrader !!

Had een order geplaatst op begin eind april voor terrastegels + wat andere benodigdheden voor levering binnen 1 week. Kreeg vrijwel direct mail terug dat de tegels niet op voorraad waren, terwijl dit wel op de site stond. Hiermee even contact opgenomen met klantenservice. Reden was bekend en konden ze helaas niet direct aanpassen op de site. Keuze: wachten of andere tegel zoeken. Keuze was wachten tot beschikbaarheid per de 16de mei. Maar klantenservice had al gezegd dat het rond de 20ste mei zou worden. Nu net email gehad...…..ze worden de 16de geleverd. Serieus, wat een top bedrijf ……. en de dame van klanten service verdient een pluim voor haar snelle en goede communicatie en service. Nu natuurlijk even afwachten op de levering.

Waardeloos

Ze verschuilen der eigen als je een B keus tegel koopt. Je mag het terugsturen mits je niet gelegd hebt, mits de verpakking nog is zoals t geleverd wordt. Hoe kun je wat nakijken? Een tegel van 80kilo ga je niet in je handen nemen om t even na te kijken. Echt KOOP daar niets, spaar even door of kijk op een andere site maar koop t daar niet!!! Een gewaarschuwd mens telt voor 2!!!

Gemakkelijk online bestellen, 1 product niet op voorraad, daarvoor gaven ze mij meerdere andere producten als alternatief, dat er pas op de 8e werkdag werd geleverd was me na telefonisch kontakt ook al wel duidelijk, was voor mij geen probleem.

Oplichters

B keuze besteld. Advies op de site is 10% extra te bestellen. Lichte beschadiging of putjes of kleur afwijkingen zijn mogelijk. Die neem je bij B keuze voor lief. Je zou een uur voor levering gebeld worden. Niet gebeurd. Vervolgens wordt het 300 meter van locatie gedumpt. U was telefonisch niet bereikbaar zegt men dan. (7 uur 's ochtends geleverd). Ok kan, is niet anders. Door andere erop gewezen dat ergens verderop tegels staan of die van ons zijn. Kom savond bij de tegels aan. 95 % kapot grote hoeken van de punten eraf of zicht kant. Telefonisch niet bereikbaar, je moet appe. Foto's en filmpjes gestuurd waarop te zien is dat deze tegels niet bruikbaar zijn. Er moest overlegd worden. Dag erop gevraagd hoe het zat. Geen reactie. Vervolgens aangegeven dat ze hun puinhoop op mogen komen halen en m'n geld terug wil. Nee, dat gaat niet. Ophalen kost je 139 euro per pallet. Dat alle tegels niet bruikbaar zijn en allemaal kapot. Ja dit is B keuze zeggen ze dan. Geld weg gegooid. Tegels kunnen naar de stort, zijn gewoon helemaal niet bruikbaar, ook dit mag ik zelf doen. Nu ergens anders tegels gekocht dus dubbele kosten. Nog nooit zo een waardeloos bedrijf mee gemaakt, die zich verstopt achter WhatsApp en mail. Kan helaas hier geen foto's toevoegen maar is werkelijk waar om te janken. Die tegels wil je nog niet voor niets.

SUPER

Zeer goed bedrijf waarbij ze echt met je meedenken en telefonisch goed bereikbaar zijn. Als je uiteindelijk toch een tegel te kort komt wordt dit gewoon voor je geregeld. Echt top.

Opgelicht

Mooie praatjes dat wij niet goed hebben gelezen wat B keuze is. Wij hebben alles doorgelezen, en wisten ook echt wel dat er gebreken zouden zijn, maar dit is gewoon oplichting!!!!!!

Wat een mega slechte service!!!

Stenen besteld bij dit bedrijf! Krijg ik na 4 werkdagen reactie dat ze het niet op voorraad hebben!! Ik al vrij geregeld en andere zaken!! Moet ik even een bedrag bij betalen dan krijg ik een ander product en gaan ze het alsnog bezorgen!! Vage reactie!! Hun site klop niet en er zou volgens de site voldoende voorraad zijn!! Dus reken niet erop dat u krijg wat u bestel!!! En ze denken niet met je mee!! Eens en nooit meer!!!! !!!!KOOP HIER NIET!!!!

Geachte heer/mevrouw Stander, Wij vinden het vervelend dat u niet tevreden bent. Helaas is er een voorraadverschil opgetreden, waardoor wij niet voldoende voorradig hebben van de door u bestelde B-keus palissades. Wij hebben u de optie geboden om de bestelling te crediteren of om tegen kostprijs A-keus palissades te bestellen. Helaas kon u zich niet vinden in deze opties. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team NuSierbestrating.nl.

60PLUS 60 60 4 Grezzo

Deze tegel is gelegd door een professioneel bestratingsbedrijf. Zij gaven aan dat de tegels keurig in orde waren en goed te verwerken. Bij B-keus staat dat je rekening moet houden met ''minimaal 10% extra'' te bestellen. Wij hebben nauwelijks te maken gehad met breuk, wel wat beschadigingen maar dat zij zo. We hadden door de waarschuwing wel ruim besteld dus wat over gehad om om de hoek te verwerken. Kennissen hebben ook B keus besteld, zij hadden wel echt de 10% nodig. Dus het is wel aangeraden deze echt te bestellen voor het geval dat!

Voor- en achtertuin aangepakt

Mijn ervaring is over het algemeen positief. Na lang wikken en wegen gekozen voor B-keus. De prijs heeft ons uiteindelijk overtuigd. Ook hebben wij opsluitbanden b-keus, blokken voor de bloembakken en grind hier gekocht. De tegels werden na 5 dagen geleverd dus binnen de aangegeven termijn. De b keus kwaliteit waar de site zo voor waarschuwt, viel ons en de stratenmakers mee. Af en toe een beschadiging aan de bovenkant, en we hebben in 5 pallets een tegel breuk aangetroffen. Voor de voortuin hebben wij gekozen voor tegels met plantenbakken in het midden. Ook hier zijn wij erg blij mee. Het eindresultaat is erg netjes, wij gaan hier nog jaren plezier van hebben. Bedankt!

Tegels snel geleverd

Afgelopen juni tegels gekocht, deze werden super snel geleverd! Rekening gehouden met 7 dagen, maar dit werd al binnen 3 dagen geleverd.

AANRADER

Wij zijn na eerste aankoop super tevreden! Vonden het even spannend om zo'n grote aankoop via een website te doen maar toch de knoop doorgehakt. Wij hebben gekozen voor eerste keuze met garantie, maar deze gelukkig niet nodig gehad. Prachtig terras als resultaat! Kera Twice tegels staan echt prachtig.