Opgelicht

Mooie praatjes dat wij niet goed hebben gelezen wat B keuze is. Wij hebben alles doorgelezen, en wisten ook echt wel dat er gebreken zouden zijn, maar dit is gewoon oplichting!!!!!!

Wat een mega slechte service!!!

Stenen besteld bij dit bedrijf! Krijg ik na 4 werkdagen reactie dat ze het niet op voorraad hebben!! Ik al vrij geregeld en andere zaken!! Moet ik even een bedrag bij betalen dan krijg ik een ander product en gaan ze het alsnog bezorgen!! Vage reactie!! Hun site klop niet en er zou volgens de site voldoende voorraad zijn!! Dus reken niet erop dat u krijg wat u bestel!!! En ze denken niet met je mee!! Eens en nooit meer!!!! !!!!KOOP HIER NIET!!!!

Geachte heer/mevrouw Stander, Wij vinden het vervelend dat u niet tevreden bent. Helaas is er een voorraadverschil opgetreden, waardoor wij niet voldoende voorradig hebben van de door u bestelde B-keus palissades. Wij hebben u de optie geboden om de bestelling te crediteren of om tegen kostprijs A-keus palissades te bestellen. Helaas kon u zich niet vinden in deze opties. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team NuSierbestrating.nl.

60PLUS 60 60 4 Grezzo

Deze tegel is gelegd door een professioneel bestratingsbedrijf. Zij gaven aan dat de tegels keurig in orde waren en goed te verwerken. Bij B-keus staat dat je rekening moet houden met ''minimaal 10% extra'' te bestellen. Wij hebben nauwelijks te maken gehad met breuk, wel wat beschadigingen maar dat zij zo. We hadden door de waarschuwing wel ruim besteld dus wat over gehad om om de hoek te verwerken. Kennissen hebben ook B keus besteld, zij hadden wel echt de 10% nodig. Dus het is wel aangeraden deze echt te bestellen voor het geval dat!

Voor- en achtertuin aangepakt

Mijn ervaring is over het algemeen positief. Na lang wikken en wegen gekozen voor B-keus. De prijs heeft ons uiteindelijk overtuigd. Ook hebben wij opsluitbanden b-keus, blokken voor de bloembakken en grind hier gekocht. De tegels werden na 5 dagen geleverd dus binnen de aangegeven termijn. De b keus kwaliteit waar de site zo voor waarschuwt, viel ons en de stratenmakers mee. Af en toe een beschadiging aan de bovenkant, en we hebben in 5 pallets een tegel breuk aangetroffen. Voor de voortuin hebben wij gekozen voor tegels met plantenbakken in het midden. Ook hier zijn wij erg blij mee. Het eindresultaat is erg netjes, wij gaan hier nog jaren plezier van hebben. Bedankt!

Tegels snel geleverd

Afgelopen juni tegels gekocht, deze werden super snel geleverd! Rekening gehouden met 7 dagen, maar dit werd al binnen 3 dagen geleverd.

AANRADER

Wij zijn na eerste aankoop super tevreden! Vonden het even spannend om zo'n grote aankoop via een website te doen maar toch de knoop doorgehakt. Wij hebben gekozen voor eerste keuze met garantie, maar deze gelukkig niet nodig gehad. Prachtig terras als resultaat! Kera Twice tegels staan echt prachtig.

Producten uitstekend

Tweede keus tegels goed bevallen

Erg goedkoop en de kwaliteit viel niet tegen. Hier en daar beschadiging maar alles netjes kunnen verwerken.

Al lang klant

Mijn vader en ik komen hier al langer om bestrating voor verschillende projecten te halen, eerst in Nijmegen aan de Wolfskuilseweg nu in Appeltern. Vriendelijk personeel!

Excluton siertegels zwart

de tegels ''FUEGO'' in de kleur zwart zijn ons zeer goed bevallen! Chique tegel mooie kleur staat prachtig bij ons nieuw wit gestuukte huis.

Meerdere keren positief!

Fijn bedrijf in de regio waar wij zo regelmatig eens bestellen! Ook onze familie vrienden en kennissen!

Positieve ervaring

Na aanbeveling van mijn ouders hier sierbestrating besteld, zij hebben hun terrastegels in de showroom besteld. Wij hebben dit online gedaan. De b keus is prima bevallen, hier en daar inderdaad een kleine beschadiging maar hebben geen enorme schade in de pallets gevonden. Er waren 2 tegels die lichter uitvielen wat betreft kleur, deze hebben wij net om de hoek verwerkt zodat deze minder zichtbaar waren. De stratenmaker gaf aan geen ervaring te hebben met b keus tegels en was hier een beetje bang voor, maar met bijvoorbeeld maatverschil hebben wij niet te maken gehad. Ik raad dit zeker aan en ga dit zelf voor de voortuin ook doen, deze doen wij volgend jaar.

Super tevreden

Vriendelijk en duidelijk te woord gestaan over de telefoon,snelle correcte levering. En een zeer vriendelijke chauffeur die van te voren een telefoontje pleegde hoe laat hij kwam. Super tevreden.heel erg bedankt.

NOOIT TERRASTEGELS KOPEN BIJ DEZE ZAAK

In één woord oplichterij! B keus is geen B keus maar puinhoop. Er wordt gezegd dat je 10 % extra moet bestellen. Je redt het nog niet met het dubbele. Het is gewoonweg puin en zij refereren aan de regels die zij op de site hebben staan en tonen geen enkele verantwoording.Alle schuld ligt volgens hen bij de kopers. Alle tegels zijn beschadigd, stukken eraf en niet bruikbaar. Je mag ze niet aantrillen , maar je kan ze ook niet met een rubber straathamer aanslaan want dan breken ze ook. Zelfs de chauffeur vindt het verschrikkelijk wat hij soms moet leveren. Dus koop nooit bij sierbestrating.nl!!!!!!!

Bij dit bedrijf houten balken besteld voor de bouw van mijn tuinhuis. Ik ben erg tevreden met de service, goed geholpen met de keuze. Ik raad dit bedrijf zeker aan.

BLIJ MET MIJN STENEN

OP ZOEK NAAR EEN STEEN DIE NIET MEER GEMAAKT WERD EN HIER GEVONDEN BKEUS MAAR ERG BLIJ

Prachtige grijze tegels!

Mijn man en ik zijn lang op zoek geweest naar mooie betontegels in het grijs. Ons oog viel uiteindelijk op de kleur Grezo, met allemaal grijsnuances. Super tevreden met ons terras!

de tegels werden erg snel geleverd, binnen een week in huis. Mooie tegels voor een lage prijs!

Niet doen!

Een partij B kwaliteit tegels besteld waarvan ruim 80% onbruikbaar is. Bij klachten kan er alleen gemaild worden waarna je een copy/ paste antwoord terug krijgt, nusierbestrating neemt totaal geen verantwoordelijkheid en hebben zich overal voor ingedekt. Zodra je een bestelling retour wil sturen zijn ze kosten ineens veel hoger. Het klinkt verleidelijk want de prijzen zijn laag, trap er niet in!! B kwaliteit tegels met een klein kleurverschil, beschadigingen of dergelijk snap ik heel goed. Maar deze tegels zijn zo erg beschadigd dat je ze echt niet kunt (of wil) gebruiken. Als je ze eenmaal hebt besteld kan je niet meer terug, echt een afrader dus!

Geachte heer Bentvelsen, Wij vinden het vervelend dat u ontevreden bent over de kwaliteit van uw B-keus tegels. B-keus is een stuk lager geprijsd dan A-keus, omdat de kwaliteit minder is. U moet hierin rekening houden met schoonheidsfouten en kleurverschil. Dit geven wij dan ook duidelijk aan op onze webshop. De voorwaarden worden bij ieder product uitgelicht en ook kunt u hierin een link vinden naar de retourkosten. Met vriendelijke groet, Team NuSierbestrating.nl

Hier B-keus tegels gekocht, namelijk de Flamestone, voor een heel aantrekkelijke prijs, €13,= per m2. Vergelijkbare tegels zijn bij andere een stuk prijziger. Door de medewerker werden we duidelijk op de mankementen van B-keus gewezen, hier waren ze heel eerlijk in. Toch de gok genomen, omdat het een erg mooie tegel is en ook een leuke prijs. De bestelling werd na 4 dagen al netjes afgeleverd door een aardige chauffeur die de spullen netjes op onze oprit heeft geplaatst. Er waren een aantal tegels onbruikbaar, maar we hadden hier rekening meegehouden en op advies 10 % extra besteld en wij hebben de tuin nu netjes dicht liggen met een hele mooie tegel!!! Wij zijn blij.....

Spijt van de aankoop

De omschrijving over B- keus heb ik gelezen. Waar ik echter wel enorm van baal zijn vlekken, door water. Twee keer is er frisdrank gevallen dat ik onmiddellijk heb weggespoeld met water. We hebben een pup die nog zindelijk moet worden, de kleine plasjes ook onmiddellijk met water weggespoeld. De tegels liggen er nu twee weken in en ik heb overal vlekken van het spoelen met water. Ik heb dan ook spijt van de aankoop en kan er niet van genieten.

Erg tevreden met Bkeus

Wij hebben onlangs het huis verbouwd en nu was de tuin aan de beurt. Omdat we niet veel budget meer hadden hebben we gekozen voor Bkeus (60plus grezzo). Eerst waren we een beetje bang over de kwaliteit maar het valt reuze mee. Er zaten een paar tussen met kleine scheurtjes of hoekjes er af maar dat stond ook bij de voorwaarden. Momenteel worden de ze gelegd, helaas met wat vertraging door het warme weer. Erg benieuwd naar het eindresultaat

Goede tegels ontvangen, ookal was het b-keus. Echt vele malen goedkoper uit en ligt een super mooie tuin!

Goede ervaring

Zou dit bedrijf en dan ook de b-keus aanraden aan familie vrienden of bekenden. Wij zijn hier terecht gekomen nadat we gingen googelen naar goedkopere bestrating. We hadden net een huis gekocht en moesten met een beperkt budget toch een best groot oppervlak (90 vierkante meter) bestraten. Nu hebben we eerst dat hele huis verbouwd dus geprobeerd de kosten voor de tuin te beperken.. uiteindelijk b-keus gevonden en hiervoor gekozen. Ik moet zeggen vond het best spannend maar ben erg tevreden. Wij hebben gekozen voor de Lisio 60 bij 60 centimeter graphite. Mooie donkere tegel die er over het algemeen erg goed uitziet. Echt wel soms een beschadigingetje maar niets groots. Super blij dat we het voor dit budget hebben kunnen doen, zou anders echt veel duurder uitvallen. Aanrader wat mij betreft.

9€ per m²!

Ik was opzoek naar een tegel in de maat 40x60 voor onder de 10€ per m². Op google zag ik alleen maar sites die deze tegels aanboden voor het dubbele of zelfs meer. Ik zocht daarna op marktplaats en kwam een tegel tegen in de maat 40x60 voor maar ongeveer 9€ per m²! Ik heb de tegels meteen besteld.