Makkelijk besteld en snel geleverd.

Snelle en correcte levering. B-keuze was prima. Geen kapotte tegels!

Goede service goede kwaliteit goede prijzen.

Goede snelle service

Product is wat ze zeggen. Ok snelle service bij vragen

Goede service en wat je ziet krijg je ook

2 keer besteld en daar zijn we tevreden over .en dan ook zeker de prijs van de bestrating

Prima, snelle afhandeling en levering

Alles is naar wens verlopen. De tegels waren op tijd geleverd, wat ik niet verwachtte want we hadden ze in de meest drukke periode besteld. Als ik ooit weer iets nodig heb, dan ga ik zeker weer bij hun kijken.

Uitstekende service en materiaal!

Hele goede service. Niet precies de goede stapelblokken besteld(online) maar door alertheid van de medewerker toch nog op tijd de bestelling aan kunnen passen!

Goede uitleg en alles goed geregeld top.

Goede prijs en vooral ook after service!

Keuze voor B+ siertegels voor en achtertuin. Voor een scherpere prijs werden A kwaliteit tegels geleverd direct vanaf de fabriek. Bij een tweetal pakken ietwat schade door transport maar bij informeren naar een oplossing bleek er VEEL COULANCE en een snelle oplossing. Dus dik tevreden! TIP... Ga niet af of (te) negatieve reviews maar baseer je mening op je eigen ervaring. Ga je voor kwaliteit dan krijg je deze dus zeker!

Goede communicatie !

Goede communicatie, goede uitleg, denken met je mee, levering aan huis was top met een vrolijke chauffeur.

prima. snel en goed

Prima geleverd, uitstekend en snel. Producten voldoen en zijn zoals beschreven.

goed ontvangen

prima tegels

Toppers

Goede duidelijkheid over leverantie en prijsafspraak. Toppie

"Uitverkochte" partij mooie tegels toch nog te krijgen!

Officieel waren "onze" tegels uitverkocht, maar via jullie hebben we ze toch kunnen bestellen. Heel blij ermee. Ze kwamen sneller dan we dachten, dus onze tuinman heeft ze nog niet kunnen verwerken. Zodoende weet ik niet hoe deze B-keuze partij heeft uitgepakt maar daar heb ik alle vertrouwen in.

Goed hoor

De sierbestrating; Betonblokken : top B keuze Tegels : top B+ Klinkers : top

Ik had B-keus stenen besteld echter was de helft gebroken. Ik kreeg zonder pardon 2 nieuwe pallets toegestuurd. Top bedrijf en top service complimenten

Goede producten voor scherpe prijs

B keus antracietkleurige betonelementen 20x20 gekocht. Niet van a keus te onderscheiden. Snelle beschikbaarheid en mogelijkheid om op te halen.

Waardeloze kwaliteit ook al is het B keuze

Vol vertrouwen b keus excluton kera twice tegels besteld. Van de 6 pallets, in totaal 144 tegels, waren er 48 tegels “heel”. Bij de rest was de hele toplaag doormidden. Dat is geen b keus meer maar rijp voor de stort. We konden 3 pallets teruggeven maar dat kostte 200 euro. De andere tegels hebben we geslepen naar maat 60 bij 50 en het terras aangepast. Al met al een grote teleurstelling. Ik snap niet dat dit zo verkocht wordt. Bestelling leveren en weer ophalen ging snel. Voor keramische tegels niet aan te raden. Maar vrienden waren wel tevreden met beton tegels b keus.

Geachte heer, mevrouw, Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent met uw aankoop. Wij hadden graag voor u klaar gestaan om u te helpen om deze klacht op te lossen, door bijvoorbeeld het kosteloos omruilen of het crediteren van de pallets. Helaas heeft u de klacht helemaal niet bij ons gemeld en wisten wij hier niets van, totdat wij deze review voorbij zagen komen. Wij kunnen u natuurlijk niet helpen als wij niet weten dat u een klacht heeft. De B-keus pallets komen namelijk verpakt binnen en gaan op dezelfde manier naar onze klanten toe, wij kunnen niet in een pallet kijken en weten vooraf niet wat er met de tegels aan de hand is. Wij horen daarom graag van onze klanten of er iets mis is met de tegels, zodat wij hen kunnen helpen en samen naar een passende oplossing kunnen zoeken. Met vriendelijke groet, Team NuSierbestrating

Goede service snel geleverd

Snel en GOED

Levering keurig op tijd

Ruim 200 m2 aan 3 soorten stenen geleverd. 1 deel was fout en is omgeruild. Alles naar wens en keurig op tijd geleverd.

Erg blij met mijn tegels! Bestellen ging heel makkelijk en een top service

Alles keurig volgens afspraak!

Uitstekende ervaring!

Prachtige tegels! Ik twijfelde tussen A kwaliteit en de B+ kwaliteit, uiteindelijk voor B+ gekozen. En wat zijn wij er blij mee! Super klantvriendelijk en prachtige tegels gekocht. Zeker een aanrader!

Gewoon prima!!

Na eerst wat goede reviews gelezen te hebben hier B keus tegels en banden besteld. Ook balen zand. Omdat ik het telefoonnummer zocht om te weten te komen wanneer het bezorgd werd stuitte ik op allemaal negatieve reviews en ik schrok ervan! Telefoonnummer gevonden en meteen gebeld en alles besproken en ook de negatieve reviews. Onze bestelling was al opgehaald en ik kon er niet meer onderuit. Nou ik ben blij toe dat dat niet meer kon want de partij werd keurig vanuit een vrachtwagen begin van ons dorp met een heftruck helemaal bij ons voor de deur gebracht en wilde alles voor ons doen. De B keus partij tegels waren helemaal goed! Hier en daar een mini beschadiging maar dat weet je als je B keus koopt maar het is amper te zien nu het ligt. Geen kapotte tegels! En als die er wel tussen hadden gezeten echte gebroken tegels hadden we daar nieuwe voor mogen halen. Dus ons is het heel erg goed bevallen en zeker voor herhaling vatbaar! Excuus van onze kant dat we waren gaan twijfelen! Bedankt voor de goede service.

Heb tegels zand en banden besteld ben zeer tevreden . Alles werd optijd geleverd er was niks kapot en de tegels zijn prachtig. Ik ga hier zeker vaker bestellen . Bedankt voor de goede service

Voor een hele nette prijs mijn tuin van prachtige tegels kunnen voorzien. Helemaal blij mee.