Contact was zeer goed

Na wat tegenvallen heeft sierbestrating.nl alles zeer netjes opgelost en ben erg tevreden zo

Alles is heel snel en goed geregeld. Levering ging ook prima. Het enige minpunt er wordt een week afgesproken voor levering en we zouden dan 1 dag van te voren een mail krijgen voor levering..... Geen mail gehad dus om een parkeerplaats vrij te houden is dan lastig.

Tis al een tijdje geleden dus moest ik ff graven ! Korrekt demonstratie van te gebruiken bestrating. Gauw al duidelijk wat we wensten en bij thuiskomst de order digitaal verwerkt. Duidelijke orderafhandeling en bestrating zelfs wat eerder geleverd dan vermoedelijke afleverdatum. Producten goed verpakt geleverd en kort daarna in tuin laten leggen. Wij hadden wel een aantal gescheurde tegels in de palletverpakking maar aangezien we ruim besteld hadden en leggen gunstig verliep gelukkig een aantal over. Deze breuk overigens niet gemeld hadden we msn wel moeten doen. Betrof enkele tegels in de midden van de verpakking dus reden lastig aan te geven. Kortom zeer tevreden met Nusierbestrating en reeds mensen die bij ons kwamen gewezen op uw bedrijf. Dat kost niets. Ga zo door!

Goed geholpen

Goed geholpen nette prijs en een goede service

Vorig jaar juni tegels besteld, door drukte werd het wat later uitgeleverd en in delen maar hier werd keurig per mail over geïnformeerd en het stond volgens mij ook vermeld op de website. B+ keus betaald en door actie A keus uitgeleverd waar ook de volledige garantie op geld. 13 maanden later begon de omranding van tegel woodstone af te bladeren, de klacht werd spoedig en naar tevredenheid afgehandeld. De communicatie was vanaf het begin super, snel en duidelijk.

Zeer ruime voldoende

De order bestelling en de vriendelijkheid waren helemaal goed. De bezorging verliep stroef ( m.b.t. een dagdeel aangeven ) , maar daartegenover was de after service super. A-kwaliteit tegels , maar helaas enkele met kleine barsten. Binnen korte tijd was het geregeld : of geld terug of nieuwe tegels. Al met al dus een zeer ruime voldoende.

Super service en prijs

De prijs en kwaliteit was top! Door transport was er een pallet tegels licht beschadigd. Helaas kwam ik er laat achter omdat alle pallets flink zijn ingepakt. Gelukkig had ik een starter die flexibel was in zijn agenda. Na foto’s gemaild te hebben naar leverancier is alles tot de laatste steen opgelost.

Super goed

Zou eerst in september komen de tegels maar gelukkig waren ze er toch in juni zo fijn en zijn mooie tegels

Prima bedrijf

Een lange levertijden in de periode 2e en 3e kwartaal 2021, zoals bij alle leveranciers. Wij hadden voor een B-kwaliteit betontegels gekozen, maar ook deze levering liet te lang op zich wachten. Omdat levering in de vakantieperiode zou plaatsvinden (ivm opgenomen vakantiedagen), heeft NuSierbestratingen A-kwaliteit geleverd en keurig op tijd.

Aardige mensen

Netjes te woord gestaan, goed geadviseerd en volgens afspraak.

Voordelige prijs en goede kwaliteit

B- keuze besteld, maar bijna alle tegels zagen er heel goed uit op 2 na. Erg voordelige prijs voor deze kwaliteit. Enige minpuntje vind ik dat je niet zelf een bezorgdag kunt kiezen.

Goede communicatie, snelle levering en kwaliteits producten.

Zeer positief!

Mensen denken met je mee. Niet in hun eigen belang, maar in het belang van de klant

heeeeel slecht!!

Onlangs b keus gekocht.. doe dit niet! je krijgt letterlijk puin afval. meer als 100% is totaal verpulvert heb je niks aan. of zeer lelijk. m,n tuinman werd gek en is weg gelopen.. 10% rekening houden met 1 pak extra stond er! trap er niet in. je krijgt niks. ik zit nu met de gebakken peren. en een huilende moeder.

Geachte heer / mevrouw, Tijdens de klachtenprocedure is u gevraagd om afbeeldingen te sturen waaruit blijkt hoe veel tegels niet te verwerken zouden zijn, helaas hebben wij tot op heden nog geen afbeeldingen van u ontvangen. Wij kunnen deze klacht zonder afbeeldingen helaas niet oplossen. Daarnaast hebben wij contact gehad met uw moeder, ze gaf telefonisch aan dat zij op dit moment tien tegels te kort komt. Op basis van dit gesprek kunnen wij concluderen dat er geen sprake is van 100% verpulvering. Met vriendelijke groet, Team NuSierbestrating.nl

Prima en volgens afspraak

Topbedrijf , super personeel en service

Mijn voor en achtertuin aangelegt met tegels van b keuze , super tevreden over de kwaliteit en resultaten hiervan

Prima geregeld en afgeleverd!

Makkelijk online Factuur Even laten staan ivm planning Leveren op afroep. Kooiaap bracht de pakketten naar de plek

super!

De levering was supergoed we kregen een mail dat de levering 7 werkdagen zou duren en misschien langer i.v.m. wateroverlast maar binnen 2 a 3 dagen hadden we de tegels in huis volgende bestelling zullen we weer bij dit bedrijf doen echt een aanrader!

Snelle levering en goed contact

De levering was super snel en de chauffeur was ook nog eens flexibel met plaatsing. Het contact met de klantenservice was prettig en duidelijk zelf ten tijde van wateroverlast bij hun op het terrein waardoor de levering mogelijk vertraagde.

Goed geholpen uiteindelijk

Ik heb een selcht review hieronder gezet. Weet niet hoe ik het aan kan passen. Nusierbestrating heeft mijn klacht goed opgelost. Ben tevreden.

Goede en snelle service

Alle afspraken perfect nagekomen

Afspraken perfect nagekomen, de stenen stonden netjes klaar! Zelfs iets meer vanwege enkele stenen die stuk waren. Top!

Deze keer minder

B keuze tegels gekocht. Helaas waren meeste behoorlijk beschadigd.

Zeet vriendelijk personeel , keurig netjes binnen 4 dagen aan huis geleverd top service

Echt top!

Helemaal happy, m'n tuin ligt er weer prachtig bij. Kwaliteit, bereikbaarheid en prijs allemaal top. Dus voor mij een dikke 10!