Vriendelijk en correct behandeld ook bij het ophalen gelijk hulp Zeker aan te bevelenbij kennissenen zo Nogmaals bedankt

Snelle levering en goede service

Ik was op zoek naar een specifieke tegel die Nusierbestrating in haar assortiment had. De prijs was goed. Via mail netjes op de hoogte gehouden en binnen een paar dagen kon het opgehaald worden. Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop.

Kapotte tegels

Het waren B klasse tegels , maar ze waren behoorlijk beschadigd . Had toch A klasse moeten aanschaffen.

Fijn ontvangst, geen advies/waarschuwing over de tegelkwaliteit. NOOIT meer gecoate tegels!

Ik moet wel als eerste aangeven dat wij op zoek waren naar een b-keuze tegel. Wij moesten ca. 60 m2 hebben, dus op zoek naar goede verhouding tussen prijs en kwaliteit. Fijn geholpen door medewerkster die op zoek ging naar b-kwaliteit in de hoeveelheid die wij nodig hadden. Ze hadden tegels die wij mooi vonden, echter nooit stilgestaan bij de diverse behandelmogelijkheden die tegels kunnen ondergaan. Bij levering en aanbrengen zagen we al gauw lelijke krassen op de tegels ontstaan die niet meer weg gepoetst konden worden. Na wat research op internet kwamen we er achter dat wij gecoate tegels hadden gekocht. Hartstikke onderhoudsvriendelijk, maar ZEER krasgevoelig (dat heeft trouwens niets met de b-keuze te maken). Advies op internet: onder al het meubilair, bloempotten en andere krasmakers, filtjes of dopjes eronder.... (ook op losliggende steentjes of steentjes onder schoenen?????) Nee toch!! Met kleine kinderen en alle vuilcontainers (ja.. die kunnen ook goed krassen!) in de achtertuin is dit een onmogelijke missie om het tegengaan van krassen te voorkomen. Laat je vooral goed informeren over de diverse behandelmethodes van tegels, want een gecoate tegel is echt op 'sokken' door je tuin lopen. Of op zeer korte termijn een zeer lelijk aangezicht van de tegels. Bij gecoate tegels krijg je gewoon veel lelijke krassen of je het nu wilt of niet. Helaas is dat voor ons te laat, maar een tuin moet natuurlijk wel praktisch en leefbaar blijven. Hopelijk geven ze volgende keer beter advies!! Ik beveel het bedrijf in dit geval niet aan omdat ik nu zelf met de onmogelijke missie zit om de tegels zo lang als mogelijk netjes te houden :-(, maar klantvriendelijkheid en bereikbaarheid was zeker wel goed.

goede service

zeer prettige mensen en super service.

Service en leveringstermijn volgens afspraak

Service en leveringstermijn volgens afspraak

Goedemorgen Stenen op tijd geleverd. Fabrikant had een pallet gestuurd zonder motief. Heb NuSierbestrating gelijk opgelost. Super service en heel tevreden. Pluimpje voor personeel. Groet leen

Waanzinnig veel gebroken tegels en laagste pijs is een lachertje

Ik heb gekozen voor b-keus tegels maar wat ik geleverd heb gekregen zou f- g- of h-keus moeten heten. Heel veel tegels waren al gebroken of braken spontaan door midden als je ze oppakte. Veel tegels die wel heel waren hadden zulke scheuren dat ze met een beetje aankloppen bij het leggen alsnog braken. Na klachten heb ik nog geen 60 euro gecrediteerd gekregen van de 2.500 euro die de tegels met kosten. Ik had ook ophoogzand gekocht; 9 bigbags voor 855 euro; 95 per bigbag. Later bleek dat ophoogzand ergens anders voor 25 euro per kub te koop was. Gelukkig heeft NuSierbestrating een laagste prijs garantie; tenminste dat dacht ik. Maar toen ik daar een beroep op wilde doen kreeg ik eerst te horen dat je los ophoogzand niet mocht vergelijken met bigbags ophoogzand. Toen ik vervolgens aantoonde dat ik elders bigbags voor 35,95 kon kopen was dat ook niet juist want dat was niet hetzelfde merk ophoogzand!!!!! Ik had dus ergens anders voor 500 minder 9 bigbags ophoogzand kunnen kopen maar daar is dan geen laagste prijs garantie op van toepassing,

Geachte heer, mevrouw, U heeft 13 pallets Optimum Sabbia besteld van een B-keus partij met een totaalwaarde van € 2.322. Bij B-keus partijen mag er 10% uitvallen. Dit communiceren wij dan ook duidelijk op onze site. Aan de hand van uw bestelling zou u 13 m² tegels mogen hebben die niet te verwerken zijn. Als de consument aangeeft meer dan 10% breuk te hebben, vragen wij altijd om foto's, zodat wij dit netjes kunnen oplossen. Naar aanleiding van uw foto's bleek dat u recht had op het crediteren van € 60,00, omdat er iets meer breuk was dan is toegestaan bij de B-keus voorwaarden. Om precies te zijn 2,4 m2 tegels teveel met breuk en 14 opsluitbanden. Wij dienen ons aan de verkoopvoorwaarden en verkoopprijs te houden van onze leverancier Excluton. Er zijn voorwaarden actief met de laagste prijsgarantie. Dat betekent dat u onderaan de streep met alle producten goedkoper uit bent. U had de big bags ook niet bij ons hoeven te bestellen. U had er ook voor kunnen kiezen om dit los te laten storten. Dat is de keuze die u als klant natuurlijk zelf kan maken. U meld dit pas bij ons wanneer alle big bags al zijn geleverd en zijn verwerkt. U heeft tenslotte niet voor niets bij ons besteld. Met de 13 pallets had u totaal 130 m² aan tegels. In de A keus hebben deze tegels € 33,95 per m² gekost. Dat zou betekenen dat u € 4.413 kwijt zou zijn als u niet bij ons had besteld. U had dan A keus gehad met garantie. U heeft b-keus besteld waar duidelijke voorwaarden op actief zijn. Met vriendelijke groet, Team NuSierbestrating.nl

Prima geholpen

Goed advies

Gewoon zoals het heurt!

Gewoon zoals het heurt!

Stevig op pallets geleverd

Genoeg keuze goed geholpen en snelle levering in een woord geweldig

Goede service en levering

Het is de moeite waard om naar de showruimte te gaan en vriendelijk personeel goede terastegels voor een goede prijs ook B keuze

Helemaal tevreden

Goede communicatie en een prima levering volgens afspraak

makkelijke communicatie en snelle levering

Klantenservice makkelijk bereikbaar en duidelijke communicatie. De vervoerspartner zou iets beter kunnen zijn. Tegels werden zonder even (aan) te bellen of contact vooraf gewoon op de stoep gezet, terwijl ik ze liever aan de achterkant van het huis had gehad. Nu moest ik de tegelleggers 25 meter laten lopen met de tegels.

Heel goed geholpen

Na verkeerde levering goed en vriendelijk geholpen

Slechte tegels. 10% extra bij B Keus veel te weinig

Wij hadden tegel uitgekozen in Appeltern, zodat we de tegel met eigen ogen konden zien. We kozen voor een B-keus wat vlgs Sierbestrating een A-keus van 2022 zou zijn. Ze adviseren 10% meer te nemen ivm breuk, scheuren en ongelijke dikte van de tegel. Neem maar gerust 15% tot 20% meer, want bij het leggen van de tegels bleek meer dan 10% tot 15% gescheurd, ongelijke dikte van de tegels, bovenlaag met scheurtjes en veel kalkbloemen van het liggen op de pallets bij de opslag. Ook zaten er stickers op het plastic van 2021! Dus die hebben al 2 jaar gelegen. De kalkbloemen zijn niet te verwijderen! Ik zou een nieuwe pallet krijgen bij meer dan 10% afkeur, werd er in Appeltern gezegd, maar na het leggen gaven we door dat we maar nét genoeg hadden. Niets over! Ik kreeg na klagen via email bericht dat wij dit alles wisten en ze hier niets mee doen! Stuurde de voorwaarden, maar geen excuus of nieuwe pallet. Meer een bericht van, niet zeuren, dit wisten jullie! Kleur is geen taupe, maar gewoon grijs. Levering op de datum wel om 6.00u in de ochtend. Jammer van dit alles, want Sierbestrating werd aan ons geadviseerd.

Geachte heer, mevrouw, Wij willen graag reageren op uw review. U gaf aan dat onze verkoopster heeft aangegeven dat u A keus geleverd zou krijgen voor de B-keus pallets. Deze betreffende verkoopster is hier al 5 jaar werkzaam en geeft ook aan dat zij dit niet heeft verteld. U kunt natuurlijk geen A keus ontvangen voor de allerlaagste prijs wat u betaald voor een B-keus tegel. Wij zijn heel duidelijk in het verkopen van B-keus en geven dan ook duidelijk aan dat u 10% extra dient te bestellen in verband met de breuk in de pallet, dit is gelijk aan 10%. U schreef in het mailbericht van 29-4 het volgende: Goedeavond, De tegels zijn gelegd. Meer dan 13% afkeur. Stukjes eruit, enorm veel tegels gescheurd, bovenlaag eraf en enorme lelijke witte vlekken. De dikte van vele tegels zijn ook niet gelijk. Vooral heel veel tegels doormidden gebroken. Dit kan nooit alleen door het transport zijn ontstaan. Wordt dit vooraf wel gecontroleerd? We moesten 10% meer nemen ivm B- keus tegels, maar hebben nu helemaal niets meer over! Geen reserve. Er liggen nu diveŕse tegels in onze tuin met stukjes eraf, vlekken en meegebakken steentjes in een tegel? ------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Reactie van ons: Witte vlekken of kalkbloemen zoals u het noemt, wordt ook wel kalkuitbloei genoemd. Kalkuitbloei is een bijkomstigheid van betonbestrating. Bij betontegels heeft u kans op kalkuitbloei, zelfs bij A keus. Kalkuitbloei is niet te verwijderen, dit zal na verloop van tijd vanzelf verdwijnen. Als het lang droog blijft en de tegels verwerkt zijn in het zand, zal dit na een lange droge periode vanzelf verdwijnen. U heeft Fuego Silver besteld, silver staat voor grijs. De tegels zijn dus grijs van kleur. In de B-keus kan de kleur van de tegel afwijken van de A keus variant die in de showroom zichtbaar is. Pallets worden voor levering altijd nog gecontroleerd. U gaf in uw mail aan dat er nu tegels verwerkt zijn met stukjes eraf, vlekken en meegebakken steentjes in een tegel. Dit zijn precies de kenmerken die voor kunnen komen bij B-keus. Dit valt dus niet onder de 10% breuk, deze tegels zijn namelijk gewoon te verwerken. Ook gaf u aan dat u genoeg tegels had en de tuin heeft af kunnen maken. Met vriendelijke groet, Team Nusierbestrating.nl

Top service !!

B keus gekozen !! goede tegels top kleur!!

zeer tevreden over keramische b keuze

zeer tevreden over keramische b keuze

Snelle levering, duidelijke communicatie

Heel erg goed geholpen in de showroom. Heel erg blij met het eindresultaat!

Stenen keurig voor de deur neergezet. Bestelling ging prima. Achteraf betaald.

Hele goede service!

Goed geregeld van A tot Z

Fantastische firma

Alleen maar complimenten. ! Wij zijn een terugkerende tevreden klant, bij laatste levering wat problemen, maar deskundig en naar volle tevredenheid snel opgelost.

Goede kwaliteit tegels voor elke prijs

Ik ben op basis van telefonisch contact naar de shop heen gereden om alles persoonlijk te zien. Tussentijds had ik al real life foto s ontvangen. Daar werd ik vriendelijk geholpen en alles duidelijk uitgelegd. Meteen alles besteld! Echt een aanrader

Uitstekende dienstverlening

Prettig onderhoud, volledige medewerking, goede afhandeling

Zeer goed zaken kunnen doen.

Zie bovenstaande opmerking.