Perfecte sevice.

Levering was buiten verwachting snel. Heel vriendelijke behulpzame chaufeur. Zeer aan te bevelen

snel geleverd

Vriendelijk en snel

levering en kwaliteit prima maar 2 maal betaalt maar wordt weer retour gestort

super alleen betaling lukt niet

Ik heb een b keuze genomen tegel en dat is altijd afwachten, maar men tegels waren mooi en geen schade. Alleen was er een pallet verkeerd ipv 30c60 was het 60 bij 60 (zelfde tegel) bezorgd. Kan gebeuren netjes een mail gestuurd en of we tot een gezamelijke oplossing konden komen. Het bedrag wat verkeerd was netjes gecrediteurd zonder gedoe en wij netjes em voorzichtih doormidden gezaagd. Moet zeggen netjes gelopen op tijd bezorgd en alles tot in de puntjes afgehandeld. Had binnen 24 uur netjes op men rekening. Ga zeker hier bestellen mocht ik tegels nemen. Fijb bedrijf goede klantenservice TOP

Heel veel breuk

Gegaan voor b keus omdat het toch veel scheelt. Maar zou het echt nooit meer doen. Ze komen gewoon pallets afval bij je brengen. Op sommige pallets lagen maar enkele bruikbare tegels. De rest kan je afvoeren wat je vervolgens weer een hoop geld kost. Uiteindelijk ben je duurder uit.

Geachte heer/ mevrouw, uw klacht is bij ons niet bekend. Wij hebben van u geen enkele mail ontvangen. U dient klachten namelijk bij ons te melden. Wij zullen u dan altijd vragen om foto's te mailen. Onder uw naam of bestelnummer kunnen wij niets terugvinden. Zie enkel de mails van 5-5 in onze mailboxen staan betreft de vraag om de leverdatum. Wij horen u graag terug.

de aflevering ging sneller dan verwacht, op dat moment waren ze asbest aan het verwijderen op het terrein, helaas kregen we wat laat bericht van de nieuwe bezorgdag/tijd zodat er adhoc een alternatieve losplaats moest worden gearrangeerd. Verder geen klachten.

Top bedrijf

Komen afspraken na. Levering op tijd.

Bedankt voor uw positieve review! :)

Keurig nette service

Wij waren niet thuis toen de tegels werden gebracht,maar de chauffeur heeft ons netjes op de hoogte gehouden. Dmv foto's

Voorbeeldfoto en geleverde stenen komen niet overeen

Wij hebben de Excluton Abbeystones 30x40x6cm Giallo besteld. Wij hadden verwacht de steen te krijgen die ook op de voorbeeldfoto te zien is. Helaas bleek dit niet zo te zijn en is het een volkomen andere kleur. Met de klantenservice contact gehad en kwamen niet met een oplossing.

Geachte heer / mevrouw, u bestelde B-keus Giallo stenen. Bij de kleur Giallo zitten er door de pallets heen gele stenen. Dit hoort dan ook bij de sortering van Giallo. U gaat uit van een plaatje welke wij als foto bijvoegen bij een product, zoals wij aangeven blijft dit een indicatie en ziet u vaak maar een klein stukje van de kleurnuance. U kunt er dan ook niet vanuit gaan dat de stenen welke u besteld heeft precies hetzelfde zijn als de afbeelding. U heeft ook B-keus pallets besteld daarbij geven wij aan dat de kleur kan afwijken.

Bij moon bestelling zaten meer kapotte tegels dan normaal wat betreft B keus. Dit werd super opgelost door nieuwe te sturen.

pallets niet goed

Je kunt ze met een palletwagen niet meer verplaatsen, nadat ze geleverd zijn. Ruimte te dun.

Heel tevreden!!

Goeie ervaring

Goed gegaan alles goed afgehandeld snel geleverd Ook erg goed werk geleverd van de bezorger met trailer hoop werk verricht erg blij mee

Veel keus en goede prijzen

Ruime keuze in tegels klinkers border stenen A en b keus voorhanden A keus scherp geprijsd B keus tot wel 50% goedkoper maar nog prima tegels Ik ben zeer content met mijn gekochte partij tegels

Goed en persoonlijk advies en alles volgens afspraak

Goed en persoonlijk advies en alles volgens afspraak

Zeer klantvriendelijk geholpen

Bestelde producten voldeden volledig aan de verwachting

Prima kwaliteit zelfs de b keus Snelle service

Niets te klagen

Één pallet met totaal andere kleur

Ik heb bij jullie voor €1250 aan tegels en split gekocht. 6 pallets waren ok met ook nog wel iets kleurverschil maar dat was geen probleem. Één pallet daarentegen was een totaal andere kleur. Die ik had waren rood, zwart en grijs en die ene pallet was een afschuwelijke kleur bruin met oranje! Ik wist dat er bij een b keuze tegels kleurverschil kon zijn maar dit is echt bewust door jullie gedaan. Het lijkt in de verste verte niet op elkaar. Ik ben een alleenstaande vrouw van 60 jaar met een uitkering omdat ik onder andere kanker heb. Ik heb 4 jaar moeten sparen en elk dubbeltje omgedraaid om dit bedrag bij elkaar te krijgen, geen vakantie gehad, niet uit eten gegaan en dat alleen maar om mijn tuin op te kunnen knappen en dan is dit het resultaat? Schandalig gewoon, iets anders kan ik er niet van maken. Dat je doelbewust mensen zo bedondert is echt heel erg gemeen. Als je dan ook nog eens jullie voorwaarden gaat lezen dan hebben de klanten bij jullie totaal nergens recht op! Dit was echt eens maar nooit meer en ik zal dit zeker verspreiden aan een ieder die dit horen wil. Bedankt dat jullie mij zo'n fijn gevoel hebben gegeven, ik had de hoop dat er nog mensen waren die je blindelings kon vertrouwen maar de waarheid is helaas anders.

Geachte mevrouw, wij zien onder uw naam en mailadres geen enkele mail of foto's in ons systeem. Wij vragen bij een klacht en ook met een B-keus klacht altijd om foto's, maar hebben van u geen enkele mail of WhatsApp ontvangen. Heeft u dit onder een andere naam gestuurd? Wij horen u graag terug, want wij kunnen niets terugvinden hierover. Met vriendelijke groet, Team Nusierbestrating.nl

Zeer snelle levering en goed product

Uitstekende klantenservice

Groot aanbod, uitstekende prijzen en de klantenservice is uitmuntend. Geven snelle en duidelijke informatie, er was iets mis met onze bestelling en dit is snel en erg goed opgelost. Was elk bedrijf maar zo!

Zeer behulpzaam en snelle levering

De mensen op het kantoor denken erg mee. Super bedankt!!

Super snelle levering

Ik had de levering nog niet verwacht en voila ze stonden voor mijn deur. De tegels zijn nog niet losgemaakt en gelegd, maar ik zag aan de buitenkant wel een aantal gebroken tegels. Hoeveel het in totaal zijn weet ik nog niet. Wat de service betreft daar is niets op aan te merken.

Prima service en kealiteit. Ook de b- keuze

Prima service en kwaliteit , ook de b- keuze met korting

Nette verzending. En nadat bleek dat ik te kort aan m2 had gehad. Een mail gestuurd en uiterst snel en goed geholpen door de klantenservice. Binnen een week werden deze alsnog geleverd.

Maasdijk 7

6629KD Appeltern