Filters

3

1ste bestelling top! De 2de bestelling waardeloze tegels.

Weet het is B keuze, maar tegels zonder bescherm-coating/en veel schade, hadden jullie beter weg kunnen gooien.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Geachte heer / mevrouw, U heeft bij ons een bestelling gedaan voor 2,5 jaar geleden en ook toen geleverd gekregen. Bij deze bestelling is er toen der tijd B-keus geleverd waar bepaalde voorwaarden aan verbonden zijn. Wij kunnen uw mail over deze klacht niet vinden in onze mailboxen, wij vragen namelijk altijd om foto's als er zich een bepaald probleem voordoet. Met vriendelijke groet, Team Nusierbestrating.nl

1

Negatieve ervaring

In een woord slecht in oplossingen en de afwikkelingen duren te lang tot dat je zelf denkt laat maar zitten. Het probleem wordt telkens verlegd en werkt niet bij dit bedrijf... Dus slechte ervaringen ondanks meerdere keren iets gekocht te hebben. Maar nu niet meer sorry.... Vr.gr

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Geachte heer / mevrouw, Wij vinden het zeer spijtig deze review te lezen. Twee werknemers van ons bedrijf zijn bij u op locatie geweest. Zoals de leverancier ook al aangaf zo zijn deze tegels niet bij u geleverd en is deze klacht is ontstaan door het onjuist en op zeer onvakkundig wijze zoals de tegels bij u zijn verwerkt. Wij hebben in al die jaren echt nog nooit zo een slecht straatwerk gezien. Ook hebben de twee medewerkers ter plaatse op locatie aangegeven dat het straatwerk niet door vakmensen is gedaan. Wij hebben u nog een mail gestuurd helemaal uitgebreid met foto's en uitleg. Deze tegels waren in uitstekende staat bij vertrek van de leverancier. De verwerking en afwerking (zand) hebben ervoor gezorgd dat het eindresultaat er niet mag zijn. Wij vinden het vervelend dat u niet tevreden bent met het resultaat, maar deze fout is niet te wijten aan de levering van de tegels, maar aan het verwerken en afwerken van deze tegels. Met vriendelijke groet, Team Nusierbestrating.nl

1

Zeer slechte tegels

Ik zou het mense niet aan raden. Ookal is het vaak b kwalitijd wat je zoekt. En daar betaal je ook naar ( redelijk goedkoop) maar van alles wat je krijgt is meer dan 75% kapot en niet knap

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Geachte heer / mevrouw, U heeft besteld op 25 mei 2020 en deze bestelling is dan ook geleverd op 05-06-2020. Het enige wat ik terug kan vinden in onze mailboxen, zijn de mailconversaties welke wij hebben gehad omtrent de levering en de betaling. Er is ons niets bekend van de melding welke u nu doet in de review. Zou u kunnen aangeven wanneer u dit gestuurd heeft? Met vriendelijke groet, Team Nusierbestrating.nl

5

Tegels perfect, aflevering slecht.

1 Geen bericht van hoe laat ongeveer leveren. de chauffeur stond voor de deur toen hij belde dat hij er was. 2 Chauffeur zette zijn kooiaap vast in de gemeente grond, terwijl ik hem gewaarschuwd had dat het niet kon. Duurde 4 uur voordat hij eruit was. Al die tijd kon ik niet terug naar mijn werk. Kostte mij een halve dag ipv 1 uur. 3 Chauffeur wilde eerst niet zelf regelen dat hij eruit getrokken werd. Kortom de domste chauffeur die ik ooit tegen gekomen ben. Ik beveel jullie wel aan maar de transporteur niet.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Geachte heer / mevrouw, Wat vervelend om te horen dat de levering niet geheel volgens normale wijze is verlopen. Helaas is dit niet gemeld bij ons wij kunnen namelijk niets terugvinden van september 2020 van deze situatie. Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Team Nusierbestrating.nl

1

Zeer slecht bedrijf

Onbeleefd telefonist . Onjuiste informatie op internet site

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Geachte heer / mevrouw, In mei 2019 heeft u bij ons een bestelling gedaan. Zou u nader kunnen uitleggen waarom en wat er is gezegd door de telefoniste. Ik kan namelijk niets in de mail inzien onder uw naam. Welke informatie was er niet juist op de site? Wij horen u graag terug. Met vriendelijke groet, Team Nusierbestrating.nl

2

tegels verkleurd in no time

tegels waren in zeer korte tijd verkleurd. Ik had de b keus tegels gekozen maar desalniettemin waren ze in no time verkleurd. Toen ik belde voor een oplossing zeiden ze dat ik pech had.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Geachte heer / mevrouw, U heeft bij ons besteld op 28 december 2018. Bij deze bestelling is er toen der tijd B-keus geleverd waar bepaalde voorwaarden aan verbonden zijn. Betonbestrating is niet kleurvast dit wordt altijd lichter van kleur. Met vriendelijke groet, Team Nusierbestrating.nl

4

Komt afspraken niet na,

Tuintegels besteld, kreeg netjes een mailtje wanneer het geleverd zou worden, dus alles uit de tuin gehaald, en het moment dat het geleverd zou worden, was de datum aangepast na 7 dagen later, gelijk contact met nusiernestrating opgenomen, en ze zouden het uitzoeken en mij diezelfde dag nog terugbellen, werd niet gebeld, en moest de hele tiid zelf erachteraan gaan, ze lieten niets meer horen, opgegeven heb ik zelf contact met de leverancier gezocht omdat nusierbestrating niets meer liet weten, Voor ons daar nooit meer zaken doen

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Geachte heer / mevrouw, In april 2020 heeft u bij ons een bestelling gedaan. U had tegels besteld waarop een langere levertijd actief was. Dit was namelijk rond deze periode op meer dan de helft van de site. U heeft toen een bericht van onze leverancier de Excluton ontvangen op 16-4-2020 met een indicatie van levering: Uw bestelling wordt naar verwachting geleverd op 22-05-2020. U heeft op 28-4-2020 een bericht vanuit onze leverancier ontvangen: U kunt uw bestelling verwachten op 29-04-2020 tussen 07:00 en 14:00 uur. Dit is dus bijna één maand eerder als u eerder bevestigd had gekregen. Deze mails kunt u allemaal terugvinden, want ook deze mails heeft u net zoals wij ontvangen vanuit de Excluton. Daarnaast heeft de Excluton een fout gemaakt bij levering om 3 big bags van 1000 kilo te leveren i.p.v. 3 zakjes ophoogzand van 25 kilo zoals u besteld had. Helaas bleek toen wij belde dat u geen gehoor gaf. Bij het retour halen gaf de chauffeur aan dat er nog maar 2 big bags stonden van 1000 kilo en de derde big bag was niet meer te bekennen. Dan horen wij u ook niet meer terug! Met vriendelijke groet, Team Nusierbestrating.nl

1

Jammer

Jammer dat de vrachtwagen zo groot was,dat deze de straat niet in kon. Ze zijn toen 175 meter van mijn huis neergezet.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Geachte heer / mevrouw, Wij proberen zo duidelijk mogelijk te communiceren over het transport. Dit staat dan ook duidelijk omschreven op de site. De transport welke deze leveringen bezorgd zijn steenwagens van 18 meter met een vaste autolaadkraan en kunnen vanwege hun afmetingen niet op iedere gewenste plaats lossen. Er is dan ook op de site een aparte pagina aangemaakt voor het transport: https://www.nusierbestrating.nl/levering Daar staat wel belangrijke informatie: Er wordt standaard geleverd met een vrachtwagen van 18 meter. Deze past niet in iedere wijk. Houd er rekening mee dat er standaard wordt geleverd met een grote vrachtwagen van 18 meter. Deze wagen is aanzienlijk langer dan bijvoorbeeld een lijnbus of vuilniswagen. Smalle straten en voornamelijk scherpe bochten zijn voor een stenentrailer onmogelijk om te bereiken. De chauffeur zal lossen op de dichtstbijzijnde, veilige plaats. Het is mogelijk dat dit een stuk van uw huis af is, mocht de wagen niet verder de straat in kunnen. Twijfelt u of de wagen uw straat in kan? Mail dan uw adresgegevens en beoogde bestelling naar ons. Wij kunnen via Google Streetview een blik werpen op de situatie. Let wel, dit is slechts een indicatie. De werkelijke situatie is altijd ter beoordeling van de chauffeur. Met vriendelijke groet, Team Nusierbestrating.nl

1

niet zo goed

er was een aanbieding. wij moesten bplus bestellen en dan zouden we a keuze krijgen. maar dit was niet het geval. onze terrastegels waren (volgens de stratenmakers) geen a keuze. wij hebben daarover contact opgenomen met nusierbestrating en kregen te horen dat we alleen een klacht konden indienen als de verpakking nog niet was aangebroken... ja lekker, tot die tijd zie je dus niks.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Geachte heer / mevrouw, U plaatst bij ons een review terwijl onder uw naam en bestelnummer geen bestelling is uitgeleverd. U geeft dus een onjuist bestelnummer door of uw naam klopt niet. Vreemd is dat wij een hele andere werkwijze hebben. De tegels mogen altijd gecontroleerd worden en wij ontvangen dan altijd de klacht voor verwerking. Dus uw laatste zin van de review komt niet overeen met onze werkwijze. Mocht u dan toch misschien onder een andere naam besteld hebben en wel uitgeleverd hebben gekregen dan horen wij dat graag! Met vriendelijke groet, Team Nusierbestrating.nl

5

Kwaliteit matig, service ondermaats

We hadden mooie tegels gevonden met bedrukking, in totaal 4 varianten. De 1e keus was in de aanbieding, dus daar voor gegaan. De levering was rommelig, de chauffeur wilde meer lagen op elkaar zetten, wij wilde er maximaal 2 op elkaar omdat we er anders niet bij konden. De chauffeur moest hier 3 maal de vrachtwagen voor verzetten omdat zijn kraan deels defect was. Tijdens het open maken van de pakketten kwamen we heel veel gebroken tegels tegen , nadat we de helft uitgepakt hadden zaten we al boven de 30% aan gebroken tegels. Sierbestrating.nu wilde hier in eerste instantie niets aan doen, pas na een e mail van de rechtsbijstand zijn ze de afkeur om komen wisselen Uiteindelijk nog ruim 10% afkeur. Ik ga de volgende keer niet voor sierbestrating.nu en excluton

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Geachte heer / mevrouw, U heeft bij ons besteld in maart 2019. Bij klachten vragen wij om foto's, zodat wij deze klacht kunnen indienen bij onze leverancier. Helaas kon de leverancier enkel alleen de aantal tegels vergoeden welke ook zichtbaar waren op de foto's. U heeft dan ook een nalevering ontvangen van de leverancier. Wij kunnen zien dat de klacht direct is ingelegd bij onze leverancier, maar zien verder van deze tijd geen mail meer in. Dit omdat we vanaf november 2019 zijn overgenomen. Ik kan dan ook niet verder inhoudelijk ingaan op uw review, omdat ik verder geen meer informatie heb of mailverkeer welke ik kan inlezen. Met vriendelijke groet, Team Nusierbestrating.nl

4

Niet goed ..

De steenen zal en coating tegen groen anslag . De coating is waardeloos ..

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Geachte heer / mevrouw, U heeft bij ons besteld in mei 2019 en ook geleverd gekregen. Bij deze bestelling is er toen der tijd B-keus geleverd waar bepaalde voorwaarden aan verbonden zijn. Helaas kunnen wij deze klacht niet inzien, omdat wij in november 2019 zijn overgenomen. Met vriendelijke groet, Team Nusierbestrating.nl

1

Verschrikkelijk

Weet niet waar ik moet beginnen…super slecht, b-keuze maar niks was bruikbaar. Alles weggegooid (tegen betaling uiteraard)! Tegels werden 500m verder neergezet omdat de trailer de wijk niet in kon. En nusierbestrating.nl doet er niks mee.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Geachte heer / mevrouw, U heeft bij ons besteld in juli 2019 en ook toen geleverd gekregen. Bij deze bestelling is er toen der tijd B-keus geleverd waar bepaalde voorwaarden aan verbonden zijn. Helaas kunnen wij deze klacht niet inzien, omdat wij in november 2019 zijn overgenomen. Met vriendelijke groet, Team Nusierbestrating.nl

5

Zeer slechte

Medewerkers zijn goede mensen, maar ik had niet verwacht dat de helft niet beruikbaar zou zijn. Werkelijk zelfs meer dan de helft heb ik weggegooid. Moest nog een container regelen om dat af te voeren. Het waren b keus tegels waar ik ongeveer 10 procent niet van kon gebruiken. Dat werd mij in ieder geval verteld. Nadat ik ze bewijs had geleverd wat ze wilden zien kreeg ik wat extra bij maar moest nog voor de transport betalen. Niet bruikbare tegels wilden ze niet terug nemen. Uiteindelijk had ik beter nieuwe tegels kunnen kopen. Ik moet wel bij zeggen dat ik het op advies van mijn broer heb gekocht. Van hem waren ze stukken beter. Misschien dat het niet iedere partij tegels betreft? Tevens kan de bereikbaarheid stukken beter.

  • Aanbevelen? Nee
1

Niet goed!

Tot 3 keer toe verkeerde bestelling binnen gehad en het maar bij de 3e keer laten zitten gezien er zoveel tijd overheen ging voor mij tuin klaar was. Ook de bestrater extra geld moeten betalen omdat hij steeds op de juiste tegels moest wachten. Uiteindelijk verschillende tegels in de tuin gelegd. Geen gezicht. Ze zullen vast mooie tegels hebben, maar ik had pech en helaas geen goede ervaringen met Sierbestrating.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Geachte heer / mevrouw, U heeft bij ons een bestelling gedaan op 27 september 2019 en ook toen geleverd gekregen. Bij deze bestelling is er toen der tijd B-keus geleverd waar bepaalde voorwaarden aan verbonden zijn. Wij zijn in november 2019 overgenomen dus kunnen u mail niet meer inzien. Mijn collega's kunnen zich dit ook niet meer herinneren dit is al langer dan 3 jaar geleden. Met vriendelijke groet, Team Nusierbestrating.nl

4

Verkeerde tegels gekregen.

Wel verwisseld maar heeft geld gekost. Heb nu b+ keus maar alle randjes zijn zonder lak.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Geachte heer / mevrouw, U heeft een bestelling geplaatst waaruit bleek dat dit niet de juiste tegel was. Uiteindelijk heeft u geld bijbetaald om de juiste tegel te ontvangen. Wij zien mailconservaties omtrent de levering en wijziging van bestelling, maar hebben geen enkele van u ontvangen met daarin het gene wat u nu in de review aangeeft. Dit had u naar ons kunnen mailen en uiteraard natuurlijk wel voor verwerking als er namelijk iets niet goed is dient u dit wel aan te geven. Met vriendelijke groet, Team Nusierbestrating.nl

10

Top

Ga zo door topple

  • Aanbevelen? Ja
8

Achteraf postief. l om 7:00

Door een van uw medewerkers een verkeerde berekening gemaakt bij het bestellen van zand, waardoor er twee grote zakken zand teveel geleverd was. Na telefonisch gesprek werden de zakken weer opgehaald en de teveel geleverde zakken zand verrekend. Het was ook fijn dat de chauffeur de avond vantevoren belde dat hij al om 7:00 uur zou komen

  • Aanbevelen? Ja
7

Goeie tegels voor de prijs

Het duurde wat lang voor er geleverd werd. Maar het resultaat was het wachten waard.

  • Aanbevelen? Ja
10

Helemaal top!!!

Goede service en snelle levering Was perfect

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede degelijke tegels voor weinig geld

Fijne site met ruime keuze tegels. Zelf voor b keuze gegaan. Tegels zien er fantastisch uit. Levering ging ook goed!

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer goed

Zeer goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Ziet goed uit

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Doen wat ze moeten doen.

  • Aanbevelen? Ja
10

goede kwaliteit, snelle service

heel fijn om in deze drukke periode goede service en kwaliteit te krijgen. waar het bijna onmogelijk was om aan de juiste tegels te komen hadden zij ze nog p voorraad en sel, tegen een goede prijs geleverd. top dus

  • Aanbevelen? Ja
8

Op tijd geleverd.

De tegels zijn op tijd geleverd en waren van een redelijke kwaliteit voor een B-keuze. Daar was de prijs ook naar.

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd