Snelle reacties via chat, telefoon en mail

Qua levermoment zou er wel meer en betere communicatie gevoerd mogen worden in dit geval moest ik de hele dag thuis blijven.

Heldere website, goede informatie omtrent de levering en snelle levering!

De levering op locatie met verwacht tijdstip aankondigingen in e-mail. Nu werden we om 6:30 door de deurbel wakker ;).

Tijdens corona besteld

Een bestelling tijdens de lockdown geplaatst. Vooraf voor de zekerheid gebeld of er nog wel geleverd kon worden. Er werd aangegeven dat ze gewoon binnen 7 werkdagen konden leveren en dit is uiteindelijk ook netjes nagekomen. De chauffeur belde echter wel maar 15 minuten van tevoren ipv een uur zoals werd aangegeven.

Veel producten

Geen verbeterpunten, het was een goede ervaring en zou jullie eventueel aanbevelen bij anderen.

Lage prijzen

Lage prijzen, maar toch een goede kwaliteit en service. Wij zijn zeer te spreken over Brok Bouwmaterialen!

Prijsverhouding, vriendelijke klantenservice, assortiment.

Alles is eigenlijk top!

Kwaliteit meer dan OK

Als ik makita gereedschap had kunnen bestellen, dan had ik dat zeker meebesteld.

Denken echt met je mee, als iets niet (snel) leverbaar is komt er een alternatief. Kan je toch verder. Snelle levering en degelijke merken in het assortiment. Ik ben tevreden.

Ideaal

Kalkzandsteen besteld met lijm en was binnen 2 werkdagen al geleverd, de kwaliteit was ook goed

Klantvriendelijk

Duidelijk, goede uitleg en zoek machine

Goed advies en goede service

Bezorging tot aan de deur terwijl de plek erg lastig te bereiken was in een nieuwbouwwijk. Snelle oplossing voor probleem veroorzaakt door externe bezorger

Duidelijke website

Snel geleverd, 1 werkdag voor levering gemaild en de chauffeur belde nog 1 uur voor levering dus was wel prima

Overzichtelijk, toegankelijk, goede zoekmachine

Kwantumkorting aanbieden zou wel mogen

Ik heb een heel reeele klacht ingedient en werd niet gehoord / werd niets mee gedaan !!!!

1. Als de reactie van mijn klacht is, dat dat in theorie voor kan komen !!! En dat het dan in de praktijk voorkomt, dat er dan niets mee gedaan wordt en je maar naar de geschillencommissie moet. Waar zijn we dan mee bezig!!!! 2. Als de reactie van mijn klacht is, dat het opsturen van monster-stenen dan eigelijk niet gedaan moet worden, maar dat gebeurd dus wel, dat daar niets mee gedaan wordt. Waar zijn we mee bezig !!! Ik heb al een paar mensen, die bij jullie willen bestellen, geadviseerd het niet te doen.

Beste Erik, We betreuren het dat u helaas niet tevreden bent met de geleverde metselstenen. U heeft bij ons gekozen voor metselstenen in een overgangspartij. Zoals wij ook zo duidelijk en transparant mogelijk proberen aan te geven op onze website, kan het bij overgangspartijen inhouden dat er onder andere kleurverschil en structuurverschil kan optreden. De prijs is namelijk ook aanzienlijk scherp geprijsd. In uw geval was het structuurverschil van de metselstenen groter als wat u had verwacht. U heeft ons een reactie gestuurd nadat alle metselstenen waren verwerkt, voor verwerking had u anders wellicht nog de mogelijkheid gehad om de metselstenen te retourneren. Nogmaals we vinden het zeer vervelend dat u helaas niet tevreden bent echter proberen wij zo duidelijk en transparant mogelijk aan te geven wat overgangspartijen kunnen inhouden. Met vriendelijke groet, Team BouwmaterialenKopen.com

Lage prijzen

Snelle email communicatie

Telefonisch werd aangegeven dat het erg druk was vanwege Corona en dat ze zouden proberen om zo snel mogelijk te leveren. We hadden de bestelling op de 2e werkdag ontvangen terwijl ze binnen 7 werkdagen zouden gaan leveren

Afspraak is afspraak

Enkele onderdelen waren niet in voorraad, maar snel een nabestelling en voor de rest( wat niet leverbaar was) direct een creditnota

Tijdens feestdagen besteld en geleverd

In een lastige tijd besteld, allemaal tussen kerst en oud&nieuw in. Vlak na mijn bestelling gebeld dat één product niet op voorraad was (dat wist ik al) en met een oplossing gekomen om deze na te zenden zodat ik alvast aan de slag kon met de rest. Hulde hiervoor.

Snel besteld, snel geleverd, zeer scherpe prijs.

Erg fijn, goedkoop en snel geleverd. Chauffeur was heel erg vriendelijk en behulpzaam.

Perfect..

Netjes een bericht avond ervoor. En s'morgens mooi optijd.

Bestelling ok, levering prima, maar onenigheid over retour

Slechte retour, heb ook tetourkostn moeten betalen, naar mijn idee onterecht

Beste Rienk, Bedankt voor uw bericht. U heeft via onze webshop het volgende product besteld: Spenner metselmortel 25kg. Dit product is in combinatie met nog een aantal andere producten netjes bij u afgeleverd.  Volgens uw metselaars welke de producten wilden gaan verwerken voldeed de spenner metselmortel 25kg niet. Hierop hebben wij aangegeven dat dit product wel degelijk geschikt is om de geleverde metselstenen te verwerken. De spenner metselmortel is een kant en klaar product waar u enkel water aan toe hoeft te voegen.  U had natuurlijk de mogelijkheid om deze producten te retourneren, wat u uiteindelijk heeft gedaan. Hiervoor hebben wij echter wel retourkosten in rekening gebracht omdat naar onze mening wel het juiste product bij u is geleverd. Met vriendelijke groet, Team BouwmaterialenKopen.com

scherp geprijsd en correcte levering

klein minpuntje, de pakketten kalkzandstenen/blokken zijn te groot voor op gangbare pallets te zetten

Geweldig snelle reactie op technische vragen en scherpe prijzen!

Vaak gebruik gemaakt van de chat omdat deze zo gemakkelijk en toegankelijk is. De reactie is ook inhoudelijk goed en volledig. Goede communicatie over de bestelling. Ik zou hier zo weer bestellen. Misschien handig om dpc folies op te nemen in jullie assortiment gezien zij vaak worden gebruikt met andere materialen van jullie.

Beste

Toppertje

Snelle levering en uitstekende feedback

Bestelling binnen 2 dagen geleverd .Was 1 week dus snelle levering,zeer goede bereikbaarheid. Transporteur belt 1 uur voor aankomst,zeer nette transporteur