Hulpmiddelen die mijn bouwproject echt makkelijker maakten

De video's en handleidingen op jullie website zijn echt fantastisch. Dankzij deze praktische hulpmiddelen kon ik mijn project veel efficiënter plannen en uitvoeren. De duidelijke stappen en nuttige tips hebben mijn werk aanzienlijk vereenvoudigd. Het is geweldig om te zien dat jullie bouwbedrijf zo'n waardevolle informatiebron biedt. Dit maakt het hele klusproces echt aangenamer!

Alles wat ik nodig had

Ik was aangenaam verrast door het brede assortiment aan producten dat dit bouwbedrijf aanbiedt. Voor mijn renovatieproject hoefde ik nergens anders meer te zoeken; ze hebben echt alles wat je maar nodig kunt hebben, van gereedschap tot bouwmaterialen. Het is zo handig om alles op één plek te kunnen vinden, wat me enorm veel tijd en moeite heeft bespaard. Bovendien is de kwaliteit van de materialen uitstekend. Alles voelt stevig en duurzaam aan, precies wat je wilt bij een groot project. Echt een geweldige ervaring!

Uitstekende hulp van vriendelijke klantenservice

De klantenservice is top. Ik had een vraag over een product en kreeg binnen een paar uur een helder en behulpzaam antwoord. Het is duidelijk dat ze hun klanten serieus nemen en graag willen helpen.

Geweldige deals en besparingen die ik niet kon weerstaan

Ze bieden altijd goede prijzen en zelfs kortingen op bepaalde materialen. Ik ben erg tevreden met de deals die ik hier heb gevonden. Het is fijn om te weten dat ik niet te veel betaal en soms zelfs kan profiteren van extra besparingen.

Mijn Perfecte Start voor een Nieuwe Tuin

Ik zat al lange tijd na te denken hier iets te kopen en nu mijn vakantie binnenkort begint was er een perfect moment. Mijn bestelling werd ook super snel geleverd en ik ben nu super enthousiast om te beginnen aan het aanpakken van mijn zowat verouderde tuin.

Prima ervaring met ophalen bestelling

Prima personeel, online bestelling ging oke alles stond netjes klaar toen ik het kwam ophalen.

Aanrader voor betontegels en zand

Voor mijn terrasproject bestelde ik betontegels en zand bij dit bedrijf. Het zand was schoon en perfect voor een stevige ondergrond. De levering was stipt en alles goed verpakt. De gebruiksvriendelijke website maakte het bestellen eenvoudig. Een aanrader voor bouwmaterialen.

Solide betonblokken en vlotte levering

Laatst heb ik betonblokken gekocht bij deze site. Was echt makkelijk te vinden, klik klik en klaar. De blokken kwamen snel aan, waren goed verpakt en zagen er solide uit. Prijzen waren ook priem.

Makkelijke website en snelle levering

Kocht laatst wat bouwspul bij die online shop. Website was super makkelijk, vond alles snel. Spul kwam snel aan, goed ingepakt enzo. Prijzen waren ook prima.

Topkwaliteit isolatiemateriaal en gipsplaten

Voor mijn garageverbouwing heb ik laatst isolatiemateriaal en gipsplaten aangeschaft. De isolatie was topkwaliteit, eenvoudig op maat te maken en te plaatsen, met uitstekende thermische en geluidsisolatie. De gipsplaten waren sterk en onbeschadigd. De levering was vlot en zorgvuldig verpakt. Bovendien waren de prijzen zeer schappelijk. Ik koop hier zeker opnieuw!

Snelle levering en uitstekende klantenservice

Alles werd snel geleverd en was perfect verpakt. De klantenservice gaf me nuttige installatie-tips en hielp me bij het kiezen van de juiste producten. Ik ben zeer tevreden met het resultaat en de service!

Gratis verzending als aangename verrassing

Overal waar ik wilde bestellen waren er verzendkosten die in rekening gebracht weren maar hier kreeg ik ze gratis?! Echt bijzonder verassend super service.

Hoogwaardige bakstenen en mortel

Ik heb hier bakstenen en mortel gekocht voor de uitbreiding van mijn woning. De bakstenen waren van hoge kwaliteit, uniform van kleur en maat, en gaven een mooie afwerking aan de muur. De mortel was makkelijk te mengen en zorgde voor een sterke hechting

Probleemloze oplossing voor kapotte metselstenen

Na contact te hebben gehad over kapotte metselstenen in mijn bestelling is het door Brokbouwmaterialen netjes opgelost.

Uitstekende service en kwaliteit bouwmaterialen

Als aannemer heb ik vaak bouwmaterialen nodig, en dit online bouwbedrijf heeft nooit teleurgesteld. Ze hebben een uitgebreid assortiment van hoge kwaliteit, en de levering is altijd op tijd. Wat ik vooral waardeer, is de uitstekende klantenservice. Ze staan altijd klaar om vragen te beantwoorden en geven deskundig advies. De prijzen zijn ook erg redelijk, wat belangrijk is voor mijn bedrijfsvoering. Dit bedrijf is een echte aanrader!

Nuttig advies over fundering

Ik vroeg om informatie over het leggen van een fundering en ben erg goed geadviseerd door diegene die erover ging. Dit scheelde me best wat geld.

Tevreden klant van bouwmaterialenkopen.com

Een aanvulling voor al die andere honderden positieve reviews want ook in ben een tevreden klant van bouwmaterialenkopen.com

Helpful customer service

I had a nice encounter with the lady from the customer service help line. She was very patient and able to answer any questions regarding my order.I will be ordering here again if needed. Thank You!

Foutje goedgemaakt met snelle levering

Bestelling was na 5 werkdagen nog niet in zicht. Bleek een foutje te zijn van de leverancier. Kan gebeuren natuurlijk. De volgende ochtend werd mijn bestelling gelijk geleverd door een aardige chauffeur die zijn gemeende (althans zo leek het) excuses namens het hun aanbood. Vervolgens heeft die mijn gehele order kunnen lossen op de perfecte plek zodat de bouwvakkers gemakkelijk hun ding kunnen doen. Eens goed al goed zeg ik dan maar.

Handig gebruik van gratis verzending

Goed gebruik gemaakt van de gratis verzendkosten dat scheelt me zoveel. Echt super service en goed in op de hoogte gebleven.

Aanbevolen bouwwinkel voor betonblokken en metselstenen

Meerder aanbevelingen gehad om bij brok te bestellen en ben erg tevreden met mijn bestelling. alles optijd binnen voor een goede prijs en van uitstekende kwaliteit echt wauw was een beetje sceptisch maar dit is echt your go to bouwwinkel als het gaat om betonblokken of metselstenenen (de rest weet ik niet want heb alleen dit besteld hahah).

Geluk bij ongeluk

Een uurtje of 3 na mijn bestelling geplaatst te hebben kreeg ik een telefoontje dat de leverancier de door mij bestelde stenen de komende 3 weken niet op voorraad had. Dit liet mij besluiten voor een andere kleur te gaan. En dat was een geluk bij een ongeluk want deze kleur is werkelijk waar zo prachtig. Hij past uistekend bij de rest van de tuin en ons pas gerenoveerde huis. Wij zijn extreem blij. PS: de kleur was ‘Ciminiti Clay Anthracite’

Snelle levering, enigszins beperkte retouropties

Fijne service, snelle levering en alles in tact ontvangen. Echter, als je iets wilt/moet retouneren dan kun je het haast wel vergeten dat kost teveel geld. Dus dat is wel een minpuntje voor mij.

Ideale impulsieve tuinrenovatie

Leuke prijsjes voor een leuk spontaan project. Gemakkelijk dezelfde middag nog op te halen dus dat impulsieve ‘mini tuin renovatie’ ideetje kon hetzelfde weekend nog uitgevoerd worden, ideaal!

Tevreden met aankoop

Al meerdere reclame’s van deze site online tegengekomen via o.a. marktplaats. Daarom overtuigt hier te kopen. Alles is in orde en ze hanteren een goed consumentgericht beleid. Tevreden met mijn aankoop.

Wolfskuilseweg 257

6542 AA Nijmegen