Bestelling geannuleerd wegens omstandigheden

Wegens vervelende omstandigheden moest ik m’n bestelling annuleren. Ik zou mijn geld (minus €50,-, onkosten vanuit hun) binnen 5 dagen terug krijgen. Ik heb het uiteindelijk terug gekregen, na 3 weken en verschillende telefoontjes. Werd ook brutaal toegesproken aan de telefoon.

Beste Marcel, We betreuren ten zeerste dat u helaas niet tevreden bent met onze dienstverlening. U had bij ons een bestelling geplaatst welke door onze externe transporteur al geladen was om bij u te gaan bezorgen. Binnen 24 uur nadat u de bestelling heeft geplaatst heeft u het recht om uw bestelling kosteloos te annuleren. U heeft uw bestelling echter pas na 4 werkdagen telefonisch geannuleerd en net op het moment dat uw bestelling al was geladen om bij u te gaan bezorgen waarvan u ook een mail had ontvangen. De collega welke u telefonisch had gesproken baalde hier behoorlijk van doordat het niet eenvoudig was om uw bestelling er alsnog uit te halen bij onze externe transporteur. Ik begreep wel van mijn collega dat hij hierop blijkbaar niet geheel correct had gereageerd en dat is natuurlijk niet de bedoeling en daarvoor bieden wij onze excuses ook aan. Wij konden uw aankoopbedrag pas crediteren nadat we uw bestelling weer op onze opslag hadden staan en dit heeft helaas wat langer geduurd. Echter had u uw aankoopbedrag wel weer binnen 2 weken teruggestort gekregen. Nogmaals we betreuren uw negatieve ervaring en hopelijk kunnen we u in toekomst nog wel van dienst zijn! Met vriendelijke groet, Team BouwmaterialenKopen.com

Top geregeld van a tot z

Alles top geregeld, overgangspartij was wat ik had verwacht

Prima klantenservice

Goed geholpen door iemand op de chat. Hielp met al mijn vragen en reageerde ook snel. Levering was ook goed en snel

Goed geprijsd, supersnelle levering, gekregen wat ik verwachtte

Goed geprijsd, supersnelle levering, gekregen wat ik verwachtte

overzichtelijke site, gekregen wat we besteld hadden volgens afspraak

overzichtelijke site, gekregen wat we besteld hadden volgens afspraak

alles goed geregeld

snel en goed geregeld

Top lag allemaal klaar

Top gegaan

Vriendelijk personeel en snelle service

Vriendelijke personeel en snel geholpen Echt een top bedrijf.

Fijne klantenservice en snelle levering

Klantenservice geeft eerlijk advies en helpt je echt verder. Levering was ook niks op aan te merken, chauffeur zette de producten op de gewenste plek

Goede prijs. Aflevering niet als verwacht

Prima prijs kwaliteit verhouding. Je verwacht dat ze weten dat voor bouwmaterialen de planning belangrijk is maar het wordt geleverd wanneer het hun vervoerder uitkomt. Afstemmen hierover is niet mogelijk (werd zelfs o een andere dag geleverd dan eerder toegezegd) en de chauffeur was ook te beroerd om even te bellen, waardoor het op de verkeerde plek gelost is.

Degelijk en goed contact

Ze hebben degelijke betonblokken voor een goede prijs. Meneer aan de lijn dacht ook met ons mee over onze klus. Blij met ons bestelde blokken

Verstandige keuze

Hier een overgangspartij besteld waar ik eerst redelijk sceptisch over was. Toen de stenen binnenkwamen zagen ze er mooi uit en hebben we ook niet alles van de 10% extra hoeven te gebruiken. Goeie kwaliteit voor een lage prijs!

Fijne ervaring met deze site

Je kunt op de site veel informatie vinden. Ik heb kalkzandsteen metselstenen gekocht en had van tevoren een video bekeken en een paar vragen gesteld via de chat. Werkte allemaal prima en maakte het voor mij alleen maar makkelijker om datgene te bestellen wat ik nodig had

Groot aanbod op overzichtelijke website

Genoeg bouwmaterialen om uit te kiezen op de nieuwe en overzichtelijke website. Ook tevreden over de levering en service. Chauffeur was aardig en zette de spullen op de gewenste plek

Op onze gewenste dag geleverd

De betonblokken werden op de dag die wij hadden aangegeven gelost. Ik kon zelf die dag thuis zijn, dus goed dat ze dit aanbieden.

Mooie dakpannen

Via deze website dakpannen bestelt voor onze uitbouw, zowel de chat als via de telefoon/mail zijn ze goed te bereiken voor hulp. Dakpannen zijn prima en worden netjes gelevert.

Snel opgelost

We hadden 4 verschillende monsters aangevraagd. Helaas was er 1 verkeerde bij, maar na 2 dagen werd de andere ook netjes afgeleverd. Nu hebben we de gewenste stenen bij ons geleverd gekregen, levering en service waren prima en de producten ook.

Levering was top!!

Gekozen voor spoed levering, kregen stenen na 2 dagen geleverd. Aardige chauffeur die stenen loste waar wij wilde. Al met al toplevering!!

Fijne website en goede service

Tweede keer dat ik hier iets heb besteld en sinds kort hebben ze een nieuwe website, werkt prettig en de afbeeldingen zijn iets duidelijker.. Levering en de service zijn ook prima

Sterke kalkzandsteen blokken

Was op zoek naar kalkzandsteen blokken voor een dragende muur. Genoeg keus op de website en de blokken hebben een hoge druksterkte. Na het plaatsen wel afwerken met een dun laagje, heb je een top resultaat!

Voldoende levermogelijkheden

We hebben er uiteindelijk voor gekozen om de betonblokke zelf op te hale. Goede service ter plekke en fijn personeel.

Alles te vinden

Ben op het moment met een verbouwing bezig en heb alle spullen hier kunnen vinden. Ideaal!

Wegens wat fysieke klachten had ik gevraagd of een vriend erbij was wanneer de metselstenen werden bezorgd. Achteraf niet nodig want de chauffeur was heel behulpzaam, hartstikke fijn!

Fijn telefonisch contact

Via Instagram contact gezocht en doorverwezen. Heb telefonisch contact opgenomen en hier is mij duidelijk geworden hoe te handelen.

Deskundig personeel

Ik heb zelf geen ervaring met bouwen en had daarom via de klantenservice om toelichting over diverse producten gevraagd. Fijn deskundig personeel en prima uitleg!