Super en een snelle bezorging

Super snelle levering. Gemakkelijke bestelling. Duidelijke informatie over levertijd.

Goede service, klantvriendelijke bezorgers

Goede service, Snelle levering. Komen afspraken na. Klant vriendelijke bezorgers, kunnen tegen een grapje. Al hoewel gewoon een super winkel.

Top service!

Snelle en duidelijke levering. Top service!

Goede website

Overzichtelijke site en snelle en duidelijke verzendprocedure.

Prima kwaliteit en service

Duidelijke website en goede service aan de telefoon toen ik toch nog wat vragen had voordat ik bestelde . Nadat ik de bestelling geplaatst had was de communicatie over de levering ook helder en correct en het was vooral fijn dat het tijdvak waarin geleverd word redelijk beperkt is en dat die planning ook waar gemaakt word .

Goede producten, geweldige service!

Brokbouwmaterialen.nl is een bedrijf wat staat voor kwaliteitproducten, maar vooral ook fantastische service. Als ik hier wat koop, dan doe ik dat met een gerust hart, omdat ik weet dat als er iets is met mijn product, dat ik ontzettend goed te woord wordt gestaan en geholpen. Topbedrijf hoor!

Online besteld, 4e werkdag geleverd, chauffeur netjes een uur voor levering gebeld en op de goede plek gelost!

Goeie producten tegen nette prijzen met zeer snelle levering!!!

Lage prijzen voor de producten en een vaste prijs voor levering. Lekker duidelijk en zeer snel geleverd.

Ik ben heel erg tevreden, snelle bezorging, goed verpakt maar het zou fijner zijn dat ze de volgende keer een handtekening vragen vooral als het om zo'n dure bestelling gaat. Maar voor de rest zijn de producten geleverd zoals het geleverd zou moeten worden.

2e keus betonblokken

Product duidelijk omschreven, snel ontvangen, als nieuw (tweede keus product).

Prima prijs/kwaliteit verhouding voor kalkzandsteen

Prima prijs/kwaliteit verhouding voor de kalkzandsteen maasformaat. Netjes op tijd bezorgd en heel veel aanvullende en bruikbare aanvullende informatie zodat de verwerking heel simpel bleek te zijn. Goede service dus.

Super bedrijf

Eerst hele goede informatie via de klantenservice. Alles super snel en deskundig verlopen. En ook op een hele vriendelijke en super behulpzame manier uitleg gekregen.

Via internet bouwproducten gekocht

Via internet betonblokken besteld en deze dezelfde dag nog opgehaald. Nog wat advies gekregen voor het afwerken van de betonblokken met lijm, prima snel geregeld

Klantvriendelijk

Snel, en zeer klantvriendelijk in de winkel en aan de telefoon. Een aanrader!

Super prijs-kwailteit!

Prijs goed, levering snel, beleefde bezorgers

Snel, goed en betrouwbare service

Bestellingen worden snel verwerkt. Mocht er eens een probleem zijn worden deze zonder meer opgelost. De service vind ik goed dat als ik iets ergens anders goedkoper kan vinden ik toch bij Brok bestel.

Prima prijzen

Staffelkortingen zijn zeer interessant bij grotere afnames

Makkelijk, snel en gebruiksvriendelijk

Makkelijk bestellen met duidelijke en bondige productinformatie. Snelle levering.

Goede snelle service

Goede snelle service. Producten met momenteel hoge kortingen!

Vlot en goed

Vlot en goed

Heel blij mij met mij dit bedrijf! Een aan te raden winkel

Overzichtelijke website

Overzichtelijke pagina, goede producten en snelle levering!

Eerste keer besteld

Eerste keer besteld en alles netjes precies afgehandeld en bezorgd volgens afspraak. Zeer tevreden met mijn bestelde en ontvangen product en snelheid van levering.

Goede service, snelle levering en vriendelijke en behulpzame bezorging. Voor herhaling vatbaar en zeker een aanrader.

Totaalplaatje!

Aanbod, prijs en levertijd dik in orde