Goede hulp.

Ik had online een afspraak gemaakt en toen ik aankwam stond er ook iemand voor mij klaar om mij te helpen. Ik wist niet zeker wat ik wist en had veel vragen. Deze werden allemaal beantwoord.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goedkope stenen van een super kwaliteit

Ik heb erg mooie stenen gekocht voor een zeer betaalbare prijs! De stenen passen heel mooi bij de tuin en de garage, heel tevreden.

Heel vriendelijk personeel!!

Ik wist niet veel van stenen af dus ik had redelijk wat vragen voor de persoon die mij hielp. De persoon bleef altijd vriendelijk en behulpzaam. Zeer tevreden over hoe ik werd geholpen en kom hier zeker ook terug.

Goede goedkope stenen!

Ik heb de waalformaat antwerpen metselsteen gekocht. Dit is een hele mooie steen met wat nuance er in. Het ging om de zogenoemde tijdelijke partij en dat betekent dat deze wat goedkoper zijn omdat er wat nuance in zit, maar dat vonden wij juist mooi dus dat kwam erg goed uit. Hierdoor heb ik veel geld bespaard voor de rest van mijn huis.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Hele snelle levering. Ik had na 3 dagen mijn bestelling al. Echt super snel!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ik heb de tijdelijke partij gekozen want deze waren de helft van de vaste partij. Veel goedkoper dus. Deze stenen zijn ook van goede kwaliteit alleen konden er wat nuances in zitten. Maar dat vond ik wel mooi eigenlijk. Ik ben heel tevreden over de stenen en de levering. De vrachtwagenchauffeur plaatste de stenen waar ik vroeg dat hij ze neer wilde zetten. Super fijn.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede service en heel veel keus in producten en prijsgroepen. Voor iedere portomonnee kun je hier wel slagen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ik ben voor de wat goedkopere partij gegaan en was uiteindelijk een beetje bang over wat ik geleverd zou krijgen, Ik ben uiteindelijk toch heel tevreden want de stenen zagen er gewoon goed uit. Heel goedkoop dus voor een mooie kwaliteit steen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ik heb voor de tijdelijke partij gekozen, de reden hiervoor was dat deze stenen gewoon veel goedkoper waren dan de stenen van de vaste assortment. De stenen die ik heb gekregen zijn heel mooi zeker voor deze prijs.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ik heb de hilversumsformaat handvorm rood paars metselstenen besteld. Deze stenen hebben een mooie rood-paarse kleur met een mooi reliëf in de steen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Erg goedkope stenen!! Ik ben voor de tijdelijke partij gegaan deze waren simpelweg gewoon veel goedkoper dan de andere metselstenen en zagen er even mooi uit. Hele goede prijs!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

*Veel keus *Goede kwaliteit *Lage prijzen *Snelle levering *Denken oplossingsgericht *Snelle reacties op berichten

*Geen afhaalpunten

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ik heb de Kalkzandsteen vellingblok 437x100x198mm gebruikt voor het lijmen van mijn wanden. De blokken waren maar 15kg per stuk. Ik was bang dat deze veel zwaarder zouden zijn maar nu waren ze te tillen en hoefde ik hier geen extra apparatuur voor in te huren. Hierdoor bleven de kosten redelijk laag.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Hele snelle service. Ik had de stenen binnen 14 dagen nodig. Ik was bang dat ik nergens meer stenen kon krijgen en misschien al te laat was. Dit was zeker niet het geval. Het duurde hier maar 1 tot 7 werkdagen tot het bezorgd wordt, dat werd mij verteld. En ja de stenen waren al binnen na 4 werkdagen. Tijd genoeg dus!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Fijn dat jullie ook een metselstenenkamer hebben waar ik alle stenen in het echt ook kan zien. Je hebt namelijk wel eens dat de stenen in het echt veel anders zijn dan op de foto maar nu had ik dat probleem niet omdat ik dus gewoon alles in het echt kan zien. Daarnaast werd ik ook goed geholpen, top service!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Hele snelle service, de bestelling was er al na 4 werkdagen, top! Daarnaast was het ook nog mogelijk om met after pay te betalen. zodat ik niet meteen het bedrag van te voren moest betalen. Heel fijn!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ik heb 5 big-bags metselzand gekocht van 1m³ per big-bag. Ik heb geen problemen ervaren met de levering, alles verliep naar wens en de big-bags waren er binnen 5 dagen al. Ruim optijd dus. Het zand was van goede kwaliteit en prima te leggen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ik heb de Waalformaat handvorm Pacaya metselstenen gekocht. Ik was opzoek naar donkere stenen die niet te duur waren. En toen zag ik deze voor maar €0.21 per stuk. Ik zag wel dat de partij niet vast in het assortiment zat, maar tijdelijk. Ik heb daarom voor de zekerheid maar wat extra besteld zodat ik zeker genoeg had. De stenen zien er erg goed uit en de levering verliep ook foutloos. Daarnaast dus een goede service.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ik heb de Hilversumsformaat Strengpers vuilwerk metselstenen besteld. Ik wist van te voren dat de kleur en structuur van de metselstenen kon verschillen maar ik heb uiteindelijk toch voor deze partij gekozen. De rede hiervoor is dat de stenen maar €0,08 per stuk kosten! In plaats van de andere die tegen de €0,40/€0,50 per stuk zijn. Daarnaast had ik de stenen alleen maar nodig voor de binnenmuur en was dit geen probleem. Zeer veel geld bespaard om voor deze optie te kiezen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Super snelle service en bezorging. Ik had besteld en 10 dagen na mijn bestelling kwamen de metselaars al om de stenen te metselen. Ik was bang dat de stenen niet op tijd zouden komen maar op de Website stond maximaal 7 dagen levertijd, dus heb ik ze besteld. Ik kreeg na 5 dagen al een berichtje dat de stenen de volgende dag werden bezorgt. Ruim op tijd dus. Hierdoor kwam ik dus niet in de problemen. Top ervaring!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Veel keus in overgangspartijen van metselstenen en betaalbare prijzen. Ik heb een overgangspartij besteld en ruim, omdat dit werd aangeraden door een medewerker, want op is op. Er zat hier en daar wel wat verschil in de stenen, maar daar is de prijs ook naar en het is niet storend. Ik ben er zeer tevreden over!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ik was opzoek naar kalkzandsteen lijmblokken die makkelijk te verwerken zijn. Ik had er best veel nodig dus de prijs gaat dan een belangrijke rol spelen. Ik heb de uiteindelijk gevonden en ze waren hier maar €1,35 per stuk! spotgoedkoop dus! Ik heb de stenen voorzien van een dunne afwerklaag en het ziet er nu echt geweldig uit! Goede ervaren met de webshop en zal het ook zeker aanbevelen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ik was opzoek naar goedkope metselstenen het liefst een beetje rood/zwartachtig. Ik heb heel het internet afgespeurd maar uiteindelijk alleen stenen gevonden die minimaal 30% duurder waren dan de steen die ik nu had besteld: de 'Hilversumsformaat Rosita Genuanceerd' metselsteen. Kortom dus een zeer mooi prijsje voor deze mooie steen. Veel goedkoper dan andere bedrijven die bouwmaterialen leveren. Daarnaast snelle levering!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Voor de bouw hebben ze veel aanbod en de prijs-kwaliteit is uitstekend. Goede druksterkte van de blokken, prima.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ik ben voor de: Waalformaat Strengpers Vuilwerk metselstenen gegaan. Deze metselstenen waren maar €0,10 per stuk! Er zat wel wat verschil in kleur en structuur in maar ik heb alle stenen afgesmeerd. Het ziet er nu dus top uit! Ik raad dit bedrijf zeker aan, naast de hele goedkope metselstenen ook een snelle en erg vriendelijke service!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over Bouwmaterialenkopen.com

Filter op Taal