perfect

makkelijk bestellen, duidelijk aangegeven, goede prijzen

veillig en makkelijk

veilig en makkelijk

grote bestelling

Goede website dus een grote bestelling geplaatst, jammer dat ze niks met de prijs konden doen

betrouwbaar

ik had een aantal vragen, toch spannend om online te bestellen. ze gaven me duidelijk antwoord, was erg betrouwbaar om iemand zo te spreken. de blokken waren ook naar wens toen ik ze binnen had. erg fijn en aan te raden!

Snelle klantenservice

Ik stuurde een bericht via de chat, deze werd snel beantwoordt zodat ik thuis kon overleggen, daarna besteld, handig

levering snel

de levering van de betonblokken was snel na de bestelling, ik werd alleen niet gebeld door de chauffeur, ik was wel thuis dus dit kwam goed, misschien een tip om door te geven

veel keuze + strakke prijzen

de website geeft de laagste prijsgarantie, daarnaast hebben ze veel keuze in metselstenen, makkelijk om te bestellen

Bestelling geplaatst

Heb nog snel een bestelling geplaatst voor de prijsstijging. Goed dat ze dit aangaven op de website, zo heb ik nog wat geld bespaard voor mijn klus.

Metselstenen en cement bestelt voor mijn aanbouw, de externe transporteur bracht dit netjes op tijd

Makkelijke website

Makkelijke website

Chat + betrouwbaarheid

Ik had een bericht op de chat achtergelaten, hier kwamen ze ook echt op terug met een duidelijk antwoord. Fijn dat dat serieus wordt genomen, daar kan ik van op aan.

Pijlen bij levering

Ik had pijlen gezet waar de pallets gelost mochten worden. De chauffeur heeft ze hier netjes geplaatst, hartstikke fijn.

De levering was erg snel en goed georganiseerd

Mogelijkheid tot afhalen

Ik had maar een paar betonblokken nodig om mijn schuur af te maken, deze kon ik de volgende dag al ophalen. Kon ik dus meteen weer door met verwerken handuug!

Ondanks drukte toch snel geleverd

Ondanks drukte toch snel geleverd

Stenen bij het huis

Ik had een foto gstuurd van stenen van mijn huidige huis, ze hebben ernaar gekeken en me stenen gestuurd die er zo erg op leken, zo kon mijn aanbouw in dezelfde stijl worden gebouwd.

Snelle service bij Brok

Veel mogelijkheden voor contact met klantenservice, even gesproken met ze, vervolgens nog thuis overlegd en met de aannemer en konden we de spullen laten leveren

Voorraad

Voorraad was goed op peil waardoor mn levering er snel was

Producten: zeer goed. Levering: goed

Bestellen en afhandeling via website perfect. Leveren kan geschieden tussen 700 en 1900, dit was niet van te voren gecommuniceerd. Er word geen dagdeel ingepland voor leveren dus met beetje pech ben je twaalf uur op stand-by. Chauffeur was trouwens erg behulpzaam en proffesioneel en wist grote vrachtwagen door zeer nauwe steeg te manoeuvreren zodat lading op gewenste plek gelost kon worden!

Veel duidelijke uitleg

DOor duidelijke uitleg te geven en handige pagina's te hebben op de website, kon ik mijn bestelling zo plaatsen

vriendelijke klantenservice

een paar keer gebeld met de klantenservice, ze waren erg vriendelijken hielpen me goed op weg

Makkelijk bestellen

Het bestellen ging makkelijk, alles in de winkelwagen en afrekenen, ideaal om het zelf allemaal te regelen

duidelijke website

duidelijke website met veel uitleg bij de producten, zelfs kluspagina's met uitgebreide tips

Snelle service en snelle levering

veel opties voor levering/halen

Brok denkt mee met de levering, veel opties mogelijk, de prijs lijkt miss veel maar als je weet wat voor bijzonder transport het eigenlijk is, is het prima te overzien!