Top service. Wat een aardige en professionele mensen die daar werken en willen helpen.

Handig ook voor aannemers deze website, goedkoop en snel

Voor aannemers is het ideaal om hier te bestellen. Het wordt op locatie afgeleverd en nog snel ook. Hierdoor hoef ik nooit meer langs de bouwmarkt. Scheelt weer tijd

Zeer tevreden!

Komen alle afspraken na! Netjes geleverd!

Hele mooie garage neergzet

Ik heb samen met wat maten een hele mooie garage weten te bouwen. De garage heeft plek voor 2 auto’s en we hebben hem gebouwd van een mooie rode baksteen die we bij Brok hebben gekocht. Hartstikke blij met het eindresultaat.

Zoveel bespaard

Ik heb ongelofelijk veel bespaard door zelf de bouwmaterialen te bestellen. Hierdoor kan ik naast mijn schuur ook nog een tuinmuur neerzetten. Dit had anders niet in het budget gepast.

Goeie betonblokken

Ik heb betonblokken maat 30x10x20 besteld. Deze heb ik verwerkt in een fundering. Ze dienen hier goed voor en ben blij dat ik voor deze stenen heb gekozen. Bedankt hiervoor :)

Prijsopgave heel handig

Op de kluspagina van schuur bouwen heb ik de prijsopgave ingevuld om te kijken wat de schuur ongeveer zou gaan kosten. Dit is heel handig aangezien ik best een precies antwoord terug kreeg. Ik zag toen dat zelf bestellen echt veel goedkoper is dan het door een aannemer te laten doen.

Goedkoop en goede service

De laagste prijs garantie geldt zeker. Nergens anders zijn de stenen goedkoper te vinden. Ik bestel al tijd bij Brok en zal dat ook blijven doen.

Bedankt voor de hulp

Brok heeft mij goed geholpen. Ik wist niet welke kleur baksteen het meeste op de baksteen van mijn huis zou lijken. Na lang naar foto’s gekeken te hebben, werd ik erop gewezen dat ik ook monsterstenen kon bestellen. Dit heb ik toen gedaan en vervolgens heb ik voor een bepaalde metselsteen gekozen.

Gemakkelijke website

Aangezien ik al in de 70 ben, ben ik niet zo handig met computers en dergelijke... het bestellen van bouwmaterialen was dus wel nog even een dingetje. gelukkig was de website makkelijk en kon ik de producten die ik nodig had zo vinden hierdoor heb ik vel kunnen besparen op deze bouwmaterialen

Professional

De website komt bij mij heel professioneel over. Ze komen goed hun afspraken na en communiceren snel en daadkrachtig.

Scheidingswand gipsplaten

Ik heb samen met mijn klusjesman een scheidingswand geplaatst van gipsplaten. Alle informatie hiervoor heb ik gevonden op de website van bouwmaterialenkopen.com. Uiteindelijk was het minder moeilijk dan ik dacht, maar het is een kwestie van de juiste dingen weten.

Goede kwaliteit kalkzandsteen

mn aannemer zei dat ik deze blokken nodig had, hij heeft er een binnenmuur van gemaakt. de kwaliteit is top!

Goede klantenservice

Snelle levering en vriendelijk contact. Er werd een bouwstaalmat te weinig geleverd, even hierover gebeld en meteen de dag erna werd het recht getrokken en de missende mat geleverd. Bedankt voor het snelle handelen!

Top levering

De betonblokken werden super snel geleverd. De 18 meter lange vrachtwagen kwam de stenen al na 3 werkdagen brengen. Top! Want we hadden de betonblokken ook snel nodig.

Eindresultaat is prachtig

We hebben met z’n tweeen een tuinmuur gemetseld langs onze erfgrens. Het heeft wat kosten en moeite gekost, maar het eindresultaat is prachtig geworden. De metselstenen hebben we gehaald en zagen er top uit.

Top service bij Brok. Goede duidelijke communicatie en een aardige meneer aan de telefoon gehad.

Duidelijke site met veel info

Veel info voor ook doe-het-zelvers, dat was ideaal want kwam erachter dat ik zelf de plantenbak kon metselen ipv dat ik daar iemand voor nodig had.

Geen opmerkingen

Ik heb geen op of aanmerkingen bij mijn bestelling. De stenen zijn goed geleverd en het hele proces is goed verlopen. De stenen staan nu klaar om verwerkt te worden.

Gekozen voor een spoedlevering

De kalkzandstenen waren hier zo scherp geprijsd en ik had ze voor het weekend nodig, dus maar een spoedlevering van gemakt. Ging allemaal prima en de chauffeur heeft ze netjes neergezet.

Gezocht naar rode metselstenen

Ik had op internet gezocht naar rode metselstenen en kwam toen uit hier op de website, er wordt veel informatie gegeven over de stenen en kon zelfs monsterstenen aan vragen. echt goed geregeld

2e keus blokken in de aanbieding

ze hebben hier dus ook 2e keus blokken, ik ging de muur erna afwerken, dit scheelde me zoveel geld. erg goed!!!

SChaarste toch op voorraad

Er heerst veel schaarste zag ik op de website, heb toen even gebeld en gevraagd of de betonblokken er nog waren . deze stonden gewoon o pde opslag, dus konden snel bij mij geleverd worden. helemaal fijn.

Top betonblokken

De betonblokken werden goed geleverd en zijn mooi verwerkt als binnenmuur. Ze zien er strak uit . We hadden er precies genoeg.

Goedkoop en snel

De stenen zijn goedkoop en de levering is snel. Bedankt allemaal:)