Terugkomende klant erbij!

goede ervaring gehad. Zeker voor herhaling vatbaar.

Geschikt voor elke klusser die materialen nodig heeft.

Dit bedrijf biedt een fijne winkelervaring voor elke niet-ervaren klusser die eigenlijk geen flauw idee heeft wat die nodig heeft haha. Met de handige tips maar ook de fijne calculators kon ik met toch redelijk wat gemak uit de voeten komen.

Altijd ideaal om hier te bestellen.

Voor zowel super grote orders als kleine orders is deze winkel echt ideaal. Dus of je nou een zwembad wilt bouwe voor de zomer of een klein muurtje wil metselenen zodat de buurman niet kan gluren als je in je zwembad zit hahaha. Nee zonder grappen echt een toffe site, zeker een aanrader.

Zeer slechte klantenservice

Enorme discussie met Brok gehad omtrent verkeerde kleur geleverde bakstenen. Grootste teleurstelling is het totale gebrek aan meedenken en oplossingen bieden. Ze laten je gewoon in de kou staan en komen je niet tegemoet. Levert dus geen enkele service. Als het geld bij hun binnen is bekijk je het maar als het niet klopt war je geleverd krijgt Ga niet af op het opvallend aantal positieve recensies hier die waarschijnlihk door het bedrijf zelf geschreven worden en bestel hier niet!

Een vlotte website maar een beperkte afhaalmogelijkheid

De site was erg gemakkelijke in gebruik. Een klein nadeel aan vidnt ik echter dat afhalen alleen ergens in Breda kan (dacht ik). Waardoor je als mensen uit het noorden vrijwel niet mogelijk is om afhaalbestelling te plaatsen gezien het rijden dan om en nabij 2 uur is. In de toekomst zou ik dit graag anders zien

Erg nauwkeurig

Waarin Brok voor mij echt zichzelf onderscheid is de mate van nauwkeurigheid wat betreft hun site en producten.Ze helpen met advies op maat en bij het vinden van de juiste materialen voor mijn specifieke behoeften.

Geleverde bakstenen komen niet overeen met bestelde

Een partij overgangsbakstenen ('Sili') bij Brok bouwmaterialen besteld op basis van wat op de website staat. Kleur rood/geel en wat grijzig met wat structuur. Transport ging al mis. Hele middag zitten wachten op (afgesproken dag en tijd) levering maar geen bakstenen. Waan het eind van de dag een mailtje, wordt volgende dag, moest ik weer opnieuw vrij voor vragen. Hier beklag over gedaan, zou contact met mij over worden opgenomen, nooit wat gehoord. Eenmaal uiteindelijk geleverd bleken de bakstenen totaal niet overeen te komen met wat op de site staat qua foto's. Het blijkt dat ze een overgangspartij Dinkelrood hebben gestuurd. Ik heb echter helemaal geen overgangspartij Dinkelrood besteld. Als ik Dinkelrood wilde hebben had ik die wel specifiek besteld. Mijn beklag gedaan maar alles wordt afgedaan met 'structuur en kleurverschillen kunnen bestaan bij overgangspartij'. Ik snap dat er kleur en nuance verschillen kunnen zijn maar dit is gewoon een totaal andere steen dan geadverteerd. Dan kan je ook een zwarte partij sturen on het mom van 'kleur en nuance' kunnen verschillen. Het moet er wel een beetje op lijken natuurlijk. Dat doet het totaal niet. Nu zit ik met een onbruikbare onvoorstelbaar lelijke partij rood/oranje (!!) baksteen en Brok bouwmaterialen komt niet verder dan je mag het terugsturen voor 331 euro transportkosten of 4 pallets zelf(!!!) terugbrengen. Geen enkele oplossing wordt geboden. Te gek voor woorden. Je wordt gewoon opgelicht hier! Onvoorstelbaar dat ze zo'n hoge score hier hebben, waarschijnlijk personeel wat veel positieve recensies achterlaat anders kan ik niet verklaren.

betrouwbaarheid van begin tot het einde!

Iedereen die hier bestelt kan ervan verzekerd zijn dat alles goed verloopt. Heb hier voor mijn gehele woon-renovatie meermaals bestelling geplaatst en telkens weer vriendelijk contact gehad en zowel spoedleveringen als leveringen op specifieke datum geplaatst die goed zijn verlopen. Producten zijn daarnaast ook altijd van erg goede kwaliteit.

Brok houdt hun bestelling op schema.

Klanten, zoals ik, kunnen rekenen op snelle en betrouwbare levering van hun bestellingen. Dit is vooral belangrijk in de bouwsector, waar tijdige levering cruciaal is om projecten op schema te houden. Zo had ik mijn bestelling uiterlijk 28 maart nodig en 26ste stonden ze voor mijn duur.

Brok, de ultieme waarde voor je bouwbudget!

Hier krijg je echt waar voor je geld. Ik heb mijn gehele order bij meerdere sites ingevoerd en vergeleken op eindtotaal. Hoewel brok in het verleden naar mijn mening aan de duurder kant was, met name door transport. Zijn ze nu echt de TOP-keus als het gaat om financieel opzicht.

Beperkt assortiment in vergelijking met fysieke winkels

Hoewel Bouwmaterialenkopen een breed assortiment heeft, kunnen sommige klanten misschien een grotere variëteit vinden bij fysieke bouwwinkels. Ik vond zo namelijk meer formaten van dingen zoals vurenhout, echter waren dit voor mij niet essentiële producten dus heb ik met gemak besteld hier bij bouwmaterialenkopen.

Tijdslot niet gehaald

Vrachtwagen kwam helaas niet lossen binnen het aangegeven tijdslot die ik van tevoren aangegeven kreeg. Het lossen zelf daarentegen ging wel erg vlot.

Breed assortiment

Helaas greep ik net mis toen ik nog een aantal overgangspartij metselstenen wilde bijbestellen. Gelukkig hebben ze een breed assortiment en in overleg een aantal nieuwe prachtige stenen kunnen bestellen (wel in de goede hoeveelheid) en de overgangspartij die ik reeds had ontvangen geretourneerd.

Aantrekkelijke prijzen

Via Facebook Marketplace gestuit op dit bedrijf en de aantrekkelijke prijzen was hetgeen wat me vooral aansprak. Via Facebook waren ze goed bereikbaar, daarna via de site uiteindelijk bij hun besteld.

Duidelijke voorraadinformatie

Voorraad van de producten is eenvoudig te zien op de pagina’s van de betreffende producten. Dit maakte het erg gemakkelijk om te kiezen welke soorten stenen ik ging bestellen

Gebruiksvriendelijke website

Ideaal bedrijf, Bestellen is voor een kind van 4 nog gemakkelijk te doen zo fijn is de site. Daarbij hoefde ik voor de levering van de bestelling niet eens aanwezig te zijn, door middel van een foto wisten ze precies waar ik graag alles wilde hebben staan en toen ik in de avond terug kwam van werk stond het allemaal keurig klaar.

Leuke medewerkers met vriendelijke adviezen.

N.V.T

Deskundig personeel

Goed ingelicht personeel die via de telefoon vrijwel alles direct met de klant kan afhandelen. Echt een fijne shop!

Voordelige prijzen

Prijzen liggen lager dan elke andere aanbieder die ik heb gezien en een beetje betrouwbaar vond.

Uitstekende klantenservice

Wilde graag iets van Kijlstra bestellen, dit was bij Kijlstra niet meer op voorraad maar wel bij enkele aanbieders waaronder bouwmaterialenkopen.com. Door de relatief lage transportkosten besloten hier te bestellen, kreeg alleen helaas te volgende ochtend bericht dat deze stenen niet meer leverbaar waren omdat Kijlstra ze niet meer aanbood. Als ultieme service kreeg ik vervolgens een andere steen van Kijlstra aangeboden in dezelfde kleur maar met een extra coating erboven op, voor dezelfde prijs. Echt geweldig en super netjes opgelost! Dank daarvoor!

Efficient afhaalproces

Bij het afhaaladres werd ik goed ontvangen en begeleid. Binnen 15 minuten was ik alweer onderweg naar huis aan het rijden.

Flexibiliteit bij wijzigingen

Via de aannemer en projectplanners een plan gemaakt inclusief benodigde materialen. Eenmaal besteld bleek er bij nader inzien toch dat er een aantal wijzigingen gedaan moesten worden betreft aantallen van producten. Dat was geen probleem.

Levering met wat tegenslag

Alles verliep eigenlijk naar wens tot de aflevering van de producten. De chauffeur weigerde mee te gaan in mijn voorstel om het te lossen op een bepaalde plek, toen heeft hij ook uiteindelijk de producten geleverd op een totaal andere plek. Niet ideaal maar de reden was dat het ‘te weinig ruimte zou zijn’ op de plek die ik graag wilde. Maar goed dat was en beetje een bittere nasmaak aan mijn, verder, prettige ervaring bij Brokbouwmaterialen.

Snelle en persoonlijke communicatie

Via WhatsApp contact opgenomen met het bedrijf, wat resulteerde in snelle en persoonlijke communicatie. Binnen enkele minuten had ik een antwoord en na een paar appjes heen en weer had ik alle duidelijkheid en zekerheid gekregen die ik nodig had voordat ik wilde bestellen.

Prachtige transformatie

Middels de producten van Brok van een lelijke veranda naar een prachtige serre met mooi lichtinval, heerlijk voor de lente die eraan komt.