Aanrader

ben zelf bouwer en heb een partij metseletenen gebruikt voor een huis, zeker een aanrader, ook voor collega bouwers

Goedkoop en snel geleverd

Al vaker hier materiaal besteld. Laatste keer cellenbetonblokken. Ze zijn goedkoop en het wordt snel bij je thuis afgeleverd.

Prima stenen

Prima gevelstenen voor een leuke prijs. Niks op de overgang partij aan te merken. Ook goed geholpen door de klantenservice toen mn man en ik vrage hadden

Slechte service, komen belofte niet na en nemen de telefoon niet op.

Zouden binnen 7 werkdagen leveren maar na 8 werkdagen nog niks ontvangen. Als ik probeer te bellen nemen ze niet op. Ik hoop dat er uberhaupt nog geleverd wordt.

Alles in 1 keer gehaald

Laatst kalkzandsteen lijmblokken gehaald voor een scheidings muurtje. Gelijk ook de lijm erbij gekocht. Blokken waren makkelijk op maat te knippen

Goede prijs voor betonblokken

Hier tweede keus betonblokken bestelt voor een leuke prijs. Ik kreeg de blokken na 6 dagen geleverd en kon ze allemaal verwerken. Heel erg blij mee!

goede productafbeelding

partij metselstenen besteld op de website en de productafbeelding kwam overeen met wat wij geleverd kregen. levering was met een 18 meter lange vrachtwagen. bij ons ging het goed in een smal straatje, maar houd hier rekening mee!!

Geschikte betonblokken voor vijver

Was al een tijdje op zoek naar goedkope betonblokken voor een vijver. Uiteindelijk kocht ik ze hier samen met het zand en cement en dat is goed bevallen. Snelle levering en een aardige chauffeur.

Slechte service

De foto op de site is misleidend en komt niet overeen met het bestelde product. Bij retour zenden van het product, betaal je zowel de breng als retourkosten en ben je in totaal 350,- kwijt en heb je géén product... Zelf ophalen of terugbrengen is niet mogelijk. Waardeloze service!

We betreuren het ten zeerste dat u helaas niet tevreden bent met uw aankoop. De afbeeldingen op onze webshop zijn gebaseerd op werkelijke afbeeldingen echter ging het in uw geval wel om vuilwerk metselstenen. Dit wil zeggen dat de kleur en structuur per steen zou kunnen verschillen, dit proberen we ook zo duidelijk en transparant aan te geven op onze productpagina. Daarnaast had u ook altijd de mogelijkheid gehad om bijvoorbeeld monsterstenen aan te vragen zodat u deze van tevoren had kunnen beoordelen. Het was daarnaast uiteraard mogelijk om uw bestelling te retourneren echter zijn hier wel retourkosten aan verbonden. Dit zijn namelijk de werkelijke transportkosten welke onze externe transporteur in rekening zal brengen. Deze kosten zijn inderdaad hoger als onze standaard verzendkosten welke wij doorberekenen. U had uw bestelling ook zelf mogen ophalen of terugbrengen maar hiervoor had u uiteindelijk niet gekozen en heeft besloten om het product toch te behouden en te gaan verwerken. Hopelijk heeft u van uw klus toch nog een geslaagd project kunnen maken! Met vriendelijke groet, Team BouwmaterialenKopen.com

Duidelijke website

Op deze website hebben ze een breed aanbod en dit is duidelijk aangegeven. Bij veel andere webshops kun je wel alles bestellen, maar moet je bijvoorbeeld voor dakmateriaal bij betonblokken extra verzendkosten betalen omdat dit van verschillende leveranciers komt. Hier maar 1x verzendkosten. Vond deze wel vrij prijzig maar uiteindelijk goedkoper doordat het niet extra betaald hoefde te worden.

Goed adres voor betonblokken

Al 2x hier betonblokken gekocht. De eerste keer waren dit eerste keus blokken. Deze waren goed van kwaliteit en op tijd geleverd. Niets op aan te merken. De keer daarna hadden ze ditzelfde formaat beschikbaar in ''tweede keus''. Deze waren goedkoper dus voor deze gekozen, het ging hier toch niet om zichtwerk. Hierover eigenlijk blij verrast want ze waren keurig te verwerken! Het opvallendste was het verschil in structuur (sommmigen hadden een glad oppervlakte, sommige ruw, sommige korrelig) maar dit was geen probleem, dit werd toch weggewerkt. We hebben nauwelijks te maken gehad met blokken die kapot of beschadigt waren. Nu wil ik weer blokken bestellen, maar hebben ze deze helaas niet op voorraad in tweede keus. Ga dit even afwachten.

+ goede eerlijke prijs voor materiaal + snel geleverd - helaas niet kunnen kiezen wanneer geleverd

Vuilwerk

Perfect adres voor vuilwerk stenen, wij kopen hier vaker

Brede voorraad

Een van de weinigen plekken waar ze gevelstenen snel leverbaar hadden heeft lang geduurd overal zat langere wachttijd op. Hier gelukkig de euroa metselsteen gelijk leverbaar.

Positief

Degelijk materiaal voor goede prijzen.

Levering goed in orde

Mijn vrouw en ik zijn vooral zeer tevreden over de levering van de materialen. De chauffeur was erg vriendelijk en bovendien kundig. Hij heeft op ons verzoek omgereden om de materialen bij de achtertuin te lossen vanwaar wij makkelijker konden werken. Hij had nog even gebeld voordat hij aankwam erg fijn.

Goedkope producten, langere levertijd

Bij de webshop terecht gekomen omdat zij de goedkoopste zijn op internet. Jammer dat je niet kan aangeven wanneer je het moet ontvangen maar ze leveren wel binnen de aangegeven tijd.

Metselstenen voordelig verkrijgbaar

Metselstenen zijn hier erg voordelig, daarom hebben wij voor deze website gekozen. Voor 23 cent vindt je bijna nergens metselstenen, wij hadden ze nodig voor de kelder maar toch op zoek naar nette stenen. Zijn wij hier zeker in geslaagd!

Prima geholpen in de showroom door een aardige jongeman. Hier besteld metselstenen partij voordelig ook.

Mijn ervaring is zeer goed

Metselstenen die zij zelf op voorraad hebben kunnen afhalen op korte termijn super want veel stenen hebben een lange levertijd. Ik kan verder met mijn klus fijn

terecht gekomen via bekenden, al meerdere keren naar tevredenheid besteld

goed isolatiemateriaal

Uitstekend bedrijf voor aankoop van isolatiemateriaal. Snel geleverd (2 dgn) en voordelig

Tweede aankoop, nogsteeds tevreden

Een aantal dagen geleden heb ik hier voor de tweede keer een bestelling geplaatst. Omdat ik over de eerste bestelling anderhalf jaar geleden goed tevreden was. Opnieuw kwam het snel binnen en zijn er verder geen moeilijkheden aan te pas gekomen. Als het aan mij ligt bestel ik hier de volgende keer weer

koop hier regelmatig voor tuinwerken goede ervaring

koop hier regelmatig voor tuinwerken goede ervaring