Tijdslot niet gehaald

Vrachtwagen kwam helaas niet lossen binnen het aangegeven tijdslot die ik van tevoren aangegeven kreeg. Het lossen zelf daarentegen ging wel erg vlot.

Breed assortiment

Helaas greep ik net mis toen ik nog een aantal overgangspartij metselstenen wilde bijbestellen. Gelukkig hebben ze een breed assortiment en in overleg een aantal nieuwe prachtige stenen kunnen bestellen (wel in de goede hoeveelheid) en de overgangspartij die ik reeds had ontvangen geretourneerd.

Aantrekkelijke prijzen

Via Facebook Marketplace gestuit op dit bedrijf en de aantrekkelijke prijzen was hetgeen wat me vooral aansprak. Via Facebook waren ze goed bereikbaar, daarna via de site uiteindelijk bij hun besteld.

Duidelijke voorraadinformatie

Voorraad van de producten is eenvoudig te zien op de pagina’s van de betreffende producten. Dit maakte het erg gemakkelijk om te kiezen welke soorten stenen ik ging bestellen

Gebruiksvriendelijke website

Ideaal bedrijf, Bestellen is voor een kind van 4 nog gemakkelijk te doen zo fijn is de site. Daarbij hoefde ik voor de levering van de bestelling niet eens aanwezig te zijn, door middel van een foto wisten ze precies waar ik graag alles wilde hebben staan en toen ik in de avond terug kwam van werk stond het allemaal keurig klaar.

Leuke medewerkers met vriendelijke adviezen.

N.V.T

Deskundig personeel

Goed ingelicht personeel die via de telefoon vrijwel alles direct met de klant kan afhandelen. Echt een fijne shop!

Voordelige prijzen

Prijzen liggen lager dan elke andere aanbieder die ik heb gezien en een beetje betrouwbaar vond.

Uitstekende klantenservice

Wilde graag iets van Kijlstra bestellen, dit was bij Kijlstra niet meer op voorraad maar wel bij enkele aanbieders waaronder bouwmaterialenkopen.com. Door de relatief lage transportkosten besloten hier te bestellen, kreeg alleen helaas te volgende ochtend bericht dat deze stenen niet meer leverbaar waren omdat Kijlstra ze niet meer aanbood. Als ultieme service kreeg ik vervolgens een andere steen van Kijlstra aangeboden in dezelfde kleur maar met een extra coating erboven op, voor dezelfde prijs. Echt geweldig en super netjes opgelost! Dank daarvoor!

Efficient afhaalproces

Bij het afhaaladres werd ik goed ontvangen en begeleid. Binnen 15 minuten was ik alweer onderweg naar huis aan het rijden.

Flexibiliteit bij wijzigingen

Via de aannemer en projectplanners een plan gemaakt inclusief benodigde materialen. Eenmaal besteld bleek er bij nader inzien toch dat er een aantal wijzigingen gedaan moesten worden betreft aantallen van producten. Dat was geen probleem.

Levering met wat tegenslag

Alles verliep eigenlijk naar wens tot de aflevering van de producten. De chauffeur weigerde mee te gaan in mijn voorstel om het te lossen op een bepaalde plek, toen heeft hij ook uiteindelijk de producten geleverd op een totaal andere plek. Niet ideaal maar de reden was dat het ‘te weinig ruimte zou zijn’ op de plek die ik graag wilde. Maar goed dat was en beetje een bittere nasmaak aan mijn, verder, prettige ervaring bij Brokbouwmaterialen.

Snelle en persoonlijke communicatie

Via WhatsApp contact opgenomen met het bedrijf, wat resulteerde in snelle en persoonlijke communicatie. Binnen enkele minuten had ik een antwoord en na een paar appjes heen en weer had ik alle duidelijkheid en zekerheid gekregen die ik nodig had voordat ik wilde bestellen.

Prachtige transformatie

Middels de producten van Brok van een lelijke veranda naar een prachtige serre met mooi lichtinval, heerlijk voor de lente die eraan komt.

Uitstekende kwaliteit en snelle levering

k kan dit bedrijf niet genoeg aanbevelen! Ik heb hier onlangs metselstenen gekocht en ik ben absoluut tevreden met mijn aankoop. De kwaliteit van de stenen is uitstekend en ze werden snel geleverd, precies op tijd voor mijn bouwproject. Wat ik vooral waardeer, is de aandacht voor detail en de zorg waarmee mijn bestelling werd behandeld. Alles verliep vlot en efficiënt, van het bestellen tot aan de levering. Ik zal zeker weer bij dit bedrijf bestellen voor toekomstige projecten.

Snelheid en efficiëntie

Factuur opvragen is hier erg gemakkelijk en snel reactie terug ontvangen. Kon de volgende dag nog een bestelling plaatsen.

Correcte afhandeling van misverstanden

Prima bedrijf. Mijn voorkeursleverdatum was niet helemaal goed doorgekomen dus ze stonden uiteindelijk iets te vroeg voor de deur maar hier uitgebreid excuses voor aangeboden en een passende oplossing gevonden voor mijn nalevering van producten die ik had bijbesteld.

Uitstekende klantenservice

Voortreffelijke klantenservice! Een onvoorziene complicatie werd snel en professioneel opgelost. Zeer tevreden en ik zal dit bedrijf zeker aanbevelen.

Geweldige service en kwaliteit

Ik heb onlangs betonblokken gekocht voor een bouwproject en ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben met de kwaliteit en service die ik heb ontvangen van dit bedrijf. De betonblokken waren van uitstekende kwaliteit, precies zoals beschreven op de website. Wat ik vooral waardeer, is de betrouwbaarheid van de levering. Ze kwamen precies op tijd aan, wat essentieel was voor mijn projectplanning. Ook was de klantenservice zeer behulpzaam en vriendelijk bij het beantwoorden van al mijn vragen. Ik zal zeker weer bij hen bestellen voor toekomstige projecten.

Redelijke ervaring, verbetering mogelijk

De kalkzandstenen die ik heb gekocht waren oké, maar er was ruimte voor verbetering in termen van klantenservice. Die was minder snel in reageren dan gewenst.

Efficiënte annulering

Eergisteren een bestelling geplaatst en was al helemaal enthousiast. Gisteren werd ik ineens gebeld, bleek dat ik een dubbele bestelling erin had staan. Dit was natuurlijk helemaal niet mijn bedoeling. Gelukkig kon het nog geannuleerd worden.

Vertrouwen gewonnen

Ik lees vaak reviews van sites voordat ik ergens bestel en na mijn onderzoekje viel het me echt op dat Brok ontzettend veel tevreden klanten heeft. Dat gaf me een goed gevoel, ik besloot te bestellen.

Flexibele bestellingsopties

Bestelling gedaan via hun website. Wilde het eigenlijk geleverd hebben maar dat duurde me uiteindelijk toch te lang, daarom maar even omgezet naar een afhaalbestelling. Dag daarna mooi alles opgehaald.

Betrouwbare levering

Top bedrijf! Op een specifieke datum leveren is voor hen geen probleem. Dank aan jullie allen!

Betrouwbare leveringen

Inmiddels al 3 keer besteld bij Bouwmaterialenkopen en het is me elke keer uitstekend bevallen. Telkens alles correct geleverd en binnen de beloofde levertijd.