Vertrouwen gewonnen

Ik lees vaak reviews van sites voordat ik ergens bestel en na mijn onderzoekje viel het me echt op dat Brok ontzettend veel tevreden klanten heeft. Dat gaf me een goed gevoel, ik besloot te bestellen.

Flexibele bestellingsopties

Bestelling gedaan via hun website. Wilde het eigenlijk geleverd hebben maar dat duurde me uiteindelijk toch te lang, daarom maar even omgezet naar een afhaalbestelling. Dag daarna mooi alles opgehaald.

Betrouwbare levering

Top bedrijf! Op een specifieke datum leveren is voor hen geen probleem. Dank aan jullie allen!

Betrouwbare leveringen

Inmiddels al 3 keer besteld bij Bouwmaterialenkopen en het is me elke keer uitstekend bevallen. Telkens alles correct geleverd en binnen de beloofde levertijd.

Voordelige aanbiedingen

Kijlstra bestrating bieden ze aan voor een super prijsje!

Klantgericht advies

Betonblokken in verschillende formaten besteld. Helaas kwam ik erachter dat toch echt een aantal stenen zekere beschadiging (zoals scheuren) bevatten. Contact opgenomen en vanuit hun kant hebben ze ervoor gewaarschuwd op hun site. Nou, daar zal ik dan zelf overheen hebben gelezen. Verder was alles wel naar wens gegaan, gelukkig.

Uitstekende klantenservice

Al mijn vragen via telefonisch contact kunnen stellen, ik werd dan ook uitstekend geholpen en begeleid.

Tijdige beschikbaarheid

Producten waren allemaal leverbaar, waar ze bij andere sites geen voorraad hadden. Hierdoor kon ik een aantal belangrijke producten op tijd inslaan voor de aanbouw waar de mannen aankomende week mee gaan starten.

Geweldige service! Maandag een flinke hoeveelheid beton en metselstenen besteld en woensdag kwam de grote transportwagen al de wijk in rijden.

Netjes verpakte levering

Gehele bestelling was goed verpakt en netjes geleverd.

Wegwerkzaamheden

Helaas bleek de straat die leidt naar ons huis wegwerkzaamheden te hebben op de dag dat ze wilde komen leveren. Na een beetje heen en weer contact is er een passende oplossing voor beide partijen gekomen, erg netjes en fijn.

Afspraak nakomen

Handelen volgens afspraak.

Vroege levering

De levering kwam lekker vroeg in de ochtend. Hierdoor kon ik zelf assisteren en was alles snel uit de wagen. Daarna kon ik verder met mijn dag. Goed geregeld!

Vlotte afhaling

Erg goede zaak. Vorige week een aantal tegels wezen afhalen. Dit ging erg vlot, in de ochtend had ik namelijk aangegeven dat ik langs zou komen en toen ik aankwam was er een vriendelijke man die tegen een kleine betaling ons hielp alles in te laden in de aanhanger.

Korte levertijden

Prima site. Nette prijzen. Korte levertijden.

Creatieve oplossing

Ik heb al mijn materiaal voor mijn garage hier bij Brok bouwmaterialenkopen besteld. Vriendelijk personeel en keurige levering. Met een beetje creativiteit wisten we toch te lossen waar ik graag alles wilde hebben staan.

Duidelijke informatie

Bedrijf is erg goed en snel bereikbaar. Ze geven ook duidelijke informatie, je wordt hier niet voor de gek gehouden. Kom hier zeker weer eens terug. Top bedrijf!

Deskundige hulp

Ik had wat advies nodig over het opzetten van een zwembad, dus ik ben contact gaan opnemen via hun site om wat informatie in te winnen. Daar werd ik uitstekend geholpen door een vriendelijke mannelijke medewerker, een medewerker die echt de tijd nam om naar mijn wensen te luisteren en me te adviseren over de beste planten en potten voor mijn situatie. Zijn vriendelijkheid en deskundigheid maakten het hele proces heel gemakkelijk en plezierig. Dus, enorm bedankt voor de hulp en toewijding aan het helpen van klanten zoals ik bij het realiseren van hun dromen!

Perfecte ervaring

In het kort kan ik zeggen; het was perfect. Allereerst een uitgebreid assortiment tegen concurrerende prijzen. Goed werkende website en duidelijkheid. Snelle bezorging en kundige medewerkers.

Efficiëntie en Service

Prima bedrijf. Wordt ook goed meegedacht.

Betrouwbare site

Snelle communicatie waarin ze jou als klant ook benaderen om te controleren of alles klopt. Verder verliep alles volgens afspraak.

Flexibiliteit in Levering

Meerdere malen in contact geweest gezien ik een bijbestelling had voor een project waar ik mee bezig was. Ze waren in staat mijn leverdatum aan te passen aan mijn gewenste voorkeur zodat ik niet heel veel materiaal geleverd kreeg wat alleen maar in de weg zou zitten (omdat mijn project uitliep).

Duidelijke site

De teksten op de sites geven verduidelijking evenals de foto’s die bij de producten staan. Super duidelijke website met een redelijk aanbod van bouwmaterialen. Zeker een fan!

terugbetaling ging erg vlot

Bestelling geplaatst maar goed bleek helaas net verkocht te zijn aan een andere partij. Netjes heel erg vlot mijn geld terug ontvangen, nu alleen even op zoek naar een steen die haast net zo mooi was als degene die ik origine besteld had want dat was onze favoriet.

Fijn leveringsproces

Via persoonlijke belcontact met de chauffeur kon ik optijd mijn wensen en verwachtingen doorgeven wederom ideaal. Man was ook buitegwoon vriendelijk en stond open ons zo goed mogelijk te helpen door te lossen op de meest gewenste plek. Dit kost wel wat extra moeite maar dat was geen probleem werd aangegeven, super fijn dat dat zo kon. Zeker een aanrader!