Kwaliteit

Beste online bouwbedrijf van Nederland!!! Goedkoop, snel, goeie klantenservice en het allerbelangrijkste: kwalitatief uitstekende materialen.

Ruim Assortiment en Gebruiksvriendelijkheid

Reeds besteld na aanleiding van een eerder miskoop bij een concurrent. Deze bouwwinkel heeft een mega assortiment en de webshop zelf is ook aangenaam in gebruik. Het krijgt van mij over het algeheel dan ook een dikke 9!

Erg tevreden gesteld

Metselstenen en mortel ontvangen. Alleen van dat laatste kreeg ik de verkeerde soort binnen. Gelukkig doen ze daar bij brok niet moeilijk over en met kort mailcontact waren ze in staat mijn bestelling retouneer te nemen waarna ik de goeie al snel geleverd kreeg.

Positieve ervaring na eerdere teleurstellingen

Vond het assortiment erg vergelijkbaar met andere online bouwwinkels. Echter hier gekocht gezien de positieve reviews en mijn eerder slechtere ervaringen met andere online sites dus wilde deze maar eens een kans geven.

Prima ervaring met bestelling

Kalkzandstenen besteld en overgangspartij metselstenen. Beide netjes verpakt. Prima.

Probleemloze retour en bijbestelling

Meestal is het een heel erg probleem als je iets wilt retourneren of bijbestellen, dus was er even bang voor toen ik dat hier moest doen. Maar bleek geen enkel probleem te zijn, met een beetje hulp van een medewerker wist ik alles zo snel te regelen en was alles heel snel geretourneerd. Super!

Positief verrast door 'Silverstone' metselstenen

Al tijden op zoek naar een mooie, betaalbare grijs/antraciet kleurige metselsteen die prachtig aansluit bij de rest van ons huis. Eergisteren nog maar weer eens gekeken op hun site en ineens hadden ze de prachtigste overgangspartij genaamd ‘Silverstone’. Gelijk in grote hoeveelheid besteld zodat we zeker weten genoeg hebben, want voor zo'n prijsje vind je zo'n mooie steen niet snel nog eens. Positief te spreken over deze site, erg blij met mijn aankoop.

Volledige tevredenheid

Niks vervelends te melden, gewoon heel erg tevreden.

Prettige ervaring met betaalbare betonstenen

Bouwmaterialenkope kwam als eerste naar boven toen ik betonstenen intypte in de zoekbalk. Naar geluk hadden ze ook precies de benodigde afmeting nog op voorraad voor een fractie van de prijs die een lokaal bedrijf aanbood. Prettige ervaring gehad.

Superblij met mijn bestelling!

De bouwmaterialen waren precies wat ik zocht, en de levering was snel en efficiënt. Een aanrader voor iedereen die aan het klussen is!

Perfecte terrastegels van Kijlstra

Weet je, ik stond laatst op mijn terras en bedacht me hoe geweldig het zou zijn om het wat op te knappen. Dus besloot ik wat extra terrastegels te bestellen. En raad eens? Ze waren precies wat ik zocht, de perfecte stijl en kwaliteit die ik wilde. Ze zijn van Kijlstra, mijn buren hebben ook van dat ‘merk’ en zijn er erg over te spreken. Het voelt zo goed om te weten dat mijn buitenruimte binnenkort een echt juweeltje zal zijn.

Verrassende prijsfluctuatie

Je weet hoe het gaat met prijzen, toch? Soms zijn ze hier, dan weer daar. Het viel me op dat toen ik wat extra wilde bestellen, de prijs per stuk plotseling een paar cent goedkoper was. Misschien heeft het te maken met de ups en downs van de industrie, wie weet.

Uitstekende service en kwaliteitsproducten

Ik kan dit bouwbedrijf niet genoeg aanbevelen! Ik heb hier verschillende keren bouwmaterialen gekocht voor mijn huisverbeteringsprojecten en ben altijd onder de indruk van hun uitstekende service en kwaliteitsproducten.

Wisselend assortiment

Voor mijn gevoel wordt hun assortiment wekelijks aangepast of aangevuld, prima maar wel onhandig als je net een bepaalde steen op het oog hebt. Verder wel altijd scherpe prijzen die steeds meegaan met de concurrent.

Website Feedback

Prima site en aanbod. Was echter jammer dat de prijzen van marktplaats niet meer overeen kwamen met de huidige prijzen, werd een beetje blijgemaakt met een dooie mus zo hehe.

Alles-in-één winkel

Top bouwwinkel! Alles wat je nodig hebt, vriendelijk personeel.

levertijd niet goed

bestelling zou eerder aan moeten komen, duurder langer dan gepland. Bestelling was verder wel correct.

dankzij brok

net de klus afgerond met materialen van brok. dank brok!

kwalitatieve materialen

Complimenten naar dit bouwbedrijf voor het leveren van goede spullen. ze hebben ons geholpen om ons huis op te knappen en we zijn erg blij met hoe het eruit ziet. vriendelijke mensen, aanbevolen!

een tuin tranformatie

Nou, laat me je vertellen over deze bouwwinkel en hun sierbestrating assortiment. Het is als een snoepwinkel voor tuinliefhebbers! Van klassiek tot eigentijds, ze hebben werkelijk alles om je buitenruimte te transformeren tot een meesterwerk. Ik was vooral onder de indruk van hun variatie in kleuren, texturen en materialen - echt voor elk wat wils. En het beste van alles? Het personeel is niet alleen behulpzaam, maar ook gepassioneerd. Ze hebben me geholpen bij het kiezen van de perfecte stenen en gaven zelfs tips voor het leggen ervan. Als je je tuin wilt upgraden, dan is dit dé plek om naartoe te gaan. Je zult niet teleurgesteld worden!

betrouwbare dienstverlening

Deze bouwwinkel is gewoon top! Je kunt erop rekenen dat ze hun zaakjes op orde hebben. Of het nu gaat om het leveren van materialen op tijd of om eerlijk advies, ze laten je nooit in de steek. Geweldige service en een geruststellend gevoel - wat wil je nog meer?

Ontdekking van kwalitatieve metselstenen via marktplaats

Via marktplaats terecht gekomen bij Bouwmaterialenkopen.com had er zelf nooit eerder van gehoord maar de metselstenen deals zagen er goed uit, eveneens de reviews van het bedrijf.

Bouwmaterialenparadijs

Als het gaat om bouwmaterialen, is er geen andere winkel die kan tippen aan deze. Hun assortiment is ongeëvenaard, met alles van fundament tot dakbedekking en alles daartussenin. Bovendien is het personeel zeer goed geïnformeerd en bereid om te helpen bij elke vraag of zorg. Het winkelen hier was een genot, en ik zal zeker terugkomen voor al mijn toekomstige projecten.

Probleemloze aanpassingen in bestellingen via telefonisch contact

Had een verkeerde afmeting kalkzandsteenblokken besteld maar via een kort telefoontje was dat zo aangepast.

Uitstekende klantenservice en ruim assortiment

Al voor de 4x besteld hier en telkens zeer tevreden. Behulpzame klantenservice, ruim assortiment met haast alle standaardafmeting en ook nog zelfs een paar ‘aparte’ afmetingen. Altijd de laagsteprijs, tenminste telkens als ik bestel hahah. Bovengemiddelde snelheid in levering. conclusie: ik blijf zeker trouwe klant en raad het elk ander aan hetzelfde te doen.