Verrassende prijsfluctuatie

Je weet hoe het gaat met prijzen, toch? Soms zijn ze hier, dan weer daar. Het viel me op dat toen ik wat extra wilde bestellen, de prijs per stuk plotseling een paar cent goedkoper was. Misschien heeft het te maken met de ups en downs van de industrie, wie weet.

Uitstekende service en kwaliteitsproducten

Ik kan dit bouwbedrijf niet genoeg aanbevelen! Ik heb hier verschillende keren bouwmaterialen gekocht voor mijn huisverbeteringsprojecten en ben altijd onder de indruk van hun uitstekende service en kwaliteitsproducten.

Wisselend assortiment

Voor mijn gevoel wordt hun assortiment wekelijks aangepast of aangevuld, prima maar wel onhandig als je net een bepaalde steen op het oog hebt. Verder wel altijd scherpe prijzen die steeds meegaan met de concurrent.

Website Feedback

Prima site en aanbod. Was echter jammer dat de prijzen van marktplaats niet meer overeen kwamen met de huidige prijzen, werd een beetje blijgemaakt met een dooie mus zo hehe.

Alles-in-één winkel

Top bouwwinkel! Alles wat je nodig hebt, vriendelijk personeel.

levertijd niet goed

bestelling zou eerder aan moeten komen, duurder langer dan gepland. Bestelling was verder wel correct.

dankzij brok

net de klus afgerond met materialen van brok. dank brok!

kwalitatieve materialen

Complimenten naar dit bouwbedrijf voor het leveren van goede spullen. ze hebben ons geholpen om ons huis op te knappen en we zijn erg blij met hoe het eruit ziet. vriendelijke mensen, aanbevolen!

een tuin tranformatie

Nou, laat me je vertellen over deze bouwwinkel en hun sierbestrating assortiment. Het is als een snoepwinkel voor tuinliefhebbers! Van klassiek tot eigentijds, ze hebben werkelijk alles om je buitenruimte te transformeren tot een meesterwerk. Ik was vooral onder de indruk van hun variatie in kleuren, texturen en materialen - echt voor elk wat wils. En het beste van alles? Het personeel is niet alleen behulpzaam, maar ook gepassioneerd. Ze hebben me geholpen bij het kiezen van de perfecte stenen en gaven zelfs tips voor het leggen ervan. Als je je tuin wilt upgraden, dan is dit dé plek om naartoe te gaan. Je zult niet teleurgesteld worden!

betrouwbare dienstverlening

Deze bouwwinkel is gewoon top! Je kunt erop rekenen dat ze hun zaakjes op orde hebben. Of het nu gaat om het leveren van materialen op tijd of om eerlijk advies, ze laten je nooit in de steek. Geweldige service en een geruststellend gevoel - wat wil je nog meer?

Ontdekking van kwalitatieve metselstenen via marktplaats

Via marktplaats terecht gekomen bij Bouwmaterialenkopen.com had er zelf nooit eerder van gehoord maar de metselstenen deals zagen er goed uit, eveneens de reviews van het bedrijf.

Bouwmaterialenparadijs

Als het gaat om bouwmaterialen, is er geen andere winkel die kan tippen aan deze. Hun assortiment is ongeëvenaard, met alles van fundament tot dakbedekking en alles daartussenin. Bovendien is het personeel zeer goed geïnformeerd en bereid om te helpen bij elke vraag of zorg. Het winkelen hier was een genot, en ik zal zeker terugkomen voor al mijn toekomstige projecten.

Probleemloze aanpassingen in bestellingen via telefonisch contact

Had een verkeerde afmeting kalkzandsteenblokken besteld maar via een kort telefoontje was dat zo aangepast.

Uitstekende klantenservice en ruim assortiment

Al voor de 4x besteld hier en telkens zeer tevreden. Behulpzame klantenservice, ruim assortiment met haast alle standaardafmeting en ook nog zelfs een paar ‘aparte’ afmetingen. Altijd de laagsteprijs, tenminste telkens als ik bestel hahah. Bovengemiddelde snelheid in levering. conclusie: ik blijf zeker trouwe klant en raad het elk ander aan hetzelfde te doen.

Vertraging en communicatieproblemen in levering

Bestelling kwam later dan verwacht. kreeg ook geen mailtje dus maar contact opgenomen dat ging dan wel er gemakkelijker maar bleek dat je pas mail kreeg een dag van te voren. Helaas werd het weekend niet meegerekend als leverdag dus hadden we het uiteindelijk te laat binnen voor de start van de bouw.

Stipte en betrouwbare afspraken

Gemakkelijk en keurig volgens afspraak!

Uitstekende kwaliteit voor een scherpe prijs

Overgangspartij metselstenen nog nooit zo mooi gehad. Bijna geen kleur of formaat verschil. Weet niet of we een gelukje hadden maar voor echt een heel klein prijsje stenen die haast aan A-kwaliteit voldoen. Super blij mee! Bedankt Brok :)

Snelle levering met uitstekende service

Betonblokken, bouwstaalmatten en isolatiemateriaal gekocht. De materialen waren in goede staat geleverd. Het isolatiemateriaal werd los geleverd en was tot verbazing de volgende dag al binnen zeer goede service. Ook de betonblokken en bouwstaalmatten waren en snel, na 3 dagen kregen we al een belletje dat ze op de stoep stonden.

Flexibele leveringsopties bij grote bestellingen

Bestelling opgesplitst in 2 delen via goede communicatie is veel mogelijk blijkt al! Zonder extra kosten of iets (wel transportkosten natuurlijk) gemakkelijk mijn grote bestelling in losse delen op verschillende datums kunnen laten leveren. Mijn plaats heeft niet genoeg opslag voor zo grote bestelling dus was zeer tevreden dat dit mogelijk was.

Vlot leveringsproces met duidelijke communicatie

Het leveringsproces ging zeer vlot. We kregen een dag van tevoren een mailtje en een uurtje van tevoren een belletje van de chauffeur. Meer dan genoeg tijd om alles gereed te maken voor aankomst van die mega wagen.

Efficiënte levering met handige pallets voor zware materialen

Alles was goed opgeleverd. Sommige materialen kwamen ook op pallets wat handig was voor het verplaatsen van materialen, de blokken/stenen opzich zijn soms namelijk zwaarder dan gedacht al helemaal als je er honderden moet verplaatsen haha.

Flexibele service

Wegens bepaalde omstandigheden was het voor ons niet meer haalbaar de levering binnen afgesproken termijn te krijgen. De service die ons gegeven werd was erg behulpzaam, er werd kon gelukig nog een datum worden gekozen over enkele weken omdat de bestelling nog niet ingepland stond bij de transporteurs. Bedankt Bouwmaterialenkopen.com!

gemengde gevoelens over klantenservice maar informatieve site

klantenservice is responsief maar soms iets wat traag via de mail of chat. Maar met de site kom je ook al ver, er staat veel info over producten en het maken van specifieke dingen dat is erg handig.

mooi tegelaanbod

de structuur van de tegels geven een leuks speelse sfeer aan de tuin, zeer blij met mijn aankopen.

Uitzonderlijke service

Extreem vriendelijke medewerkers. Zowel het online contact met het bedrijf als de chauffeur die de bestelling afleverde waren vriendelijk en behulpzaam. We waren bang dat de pallets niet door het hek van de achtertuin konden maar via een handig mechanisme op de truck kon het er gewoon overheen gelift worden! Werkelijk waar, ideaal!

Wolfskuilseweg 257 6542 AA Nijmegen

085 401 23 61