Filters

9

Besteld, volgende dag geleverd.

Heerlijk bankje, om te toveren tot bed in één handomdraai. Goed passende hoes. Alleen geen track en tracé of mail ontvangen , stond bij de voordeur de volgende middag na bestelling.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Roelof, Dan heeft u het denk ik over de Lanterfant Lars bank. Erg veelzijdig en makkelijk in gebruik inderdaad. Heel veel plezier mee gewenst. Wat betreft de track en trace: Wij gaan dit even uitzoeken. Al onze pakketten van lanterfant worden verstuurd met de POSTNL, dus u hoort dan wel een track en trace te ontvangen.

2

slecht

Een aanbieding doen in de webshop bij de uitverkoop en daarbij vermelden dat het artikel gratis thuisbezorgd zou worden. Hoefde ik alleen maar even aan te geven. Als ik niets zou aangeven m.b.t. het gratis thuisbezorgen zou het sowieso ook automatisch thuisbezorgd worden. Echter later de 'keutel' intrekken als je daaraan refereert omdat het bedrag onder de € 50,- was. Terwijl het expliciet werd aangegeven omdat het een uitverkoop artikel betrof. Toen ik hen daarop attendeerde snapte men niet waar ik mij druk om maakte. Tijdens het gesprek had men wel de melding m.b.t. gratis thuisbezorgen verwijderd op de website. In plaats van mij dankbaar te zijn en zich te houden aan hetgeen men aanbood gaven deze 2 heren niet thuis. Gaat mij geheel niet om die € 6,95 maar om het principe in deze ! Wel een aanbieding doen van 10% korting op een eerstvolgende aankoop. Hoezo een volgende aankoop.. ?? Dat bepaal ik toch zeker zelf wel !! KNOPENTENT !!!! :-(

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Peter, Wij hebben ook telefonisch contact gehad omtrent bovenstaande beoordeling. Toch wil ik dit nogmaals even toelichten: In onze algemene voorwaarden en ook op de productpagina zelf stond (en staat nog steeds) vermeld dat de er onder de 50 euro verzendkosten worden gerekend. Wij gebruiken voor onze opruimingsartikelen vaak dezelfde tekst. Dit vanwege de snelheid om het in onze webshop te krijgen. Veel artikelen hebben een aanschafsprijs wat hoger ligt dan de 50 euro en wordt dus gratis verzonden. Echter is deze tekst ook per ongeluk gebruikt voor uw beschermhoes. Waar mensen werken worden er fouten gemaakt en helaas is dat nu gebeurd in dit geval. Zoals u aangeeft dat tijdens het telefoongesprek de melding is weggehaald van het gratis verzenden, is zeker niet geweest om u te pesten. Wij willen deze fout gewoon direct rechttrekken voor onze volgende klant. Daarbij is ook de fout aan u toegegeven en daar lopen wij ook niet voor weg! Uw heeft een beschermhoes aangeschaft met een normale prijs van 45 euro die u nu heeft gekregen voor nog geen 10 euro in de uitverkoop. Vervolgens wenst u ook nog dat deze gratis wordt verzonden. Zoals u wellicht misschien ergens begrijpt, maken wij er al geen winst op en is daarbij de bodemprijs al wel echt bereikt. Helaas zijn we er telefonisch niet uitgekomen tot een oplossing. Zo heb ik inderdaad zoals u hierboven heeft gemeld nog 10% korting geboden voor wanneer u iets anders nodig heeft. Dit hoeft niet meteen verzilverd te worden. U heeft ervoor gekozen dit niet te willen, maar wel om op het internet te zetten. Ik respecteer uw keuze, maar wel jammer om het te lezen. Hopelijk doet de beschermhoes goed zijn werk en hopelijk mag ik u in de toekomst alsnog toch keer verwelkomen in onze webshop. Met vriendelijke groet, Metin

7

goed

Correct geleverd en conform.

  • Aanbevelen? Ja
9

Top!

Goede service Snelle Levering

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor uw beoordeling en leuk om te horen!

10

Snelle levering en goede service

Ik had een bestelling ( parasol met parasolvoet) geplaatst wat zeer snel is geleverd , helaas miste ik een onderdeel in de verpakking . Maar na contact met tuinmeubelen is dit ook snel opgelost die het onderdeel bij de leverancier heeft besteld en die het rechtstreeks naar mij opstuurt.

  • Aanbevelen? Ja
10

zeer tevreden

smiddags voor 2 uur besteld en de volgende ochtend mijn tuinset geleverd. ik had niet verwacht dat ze het waar zouden maken, maar echt het werd keurig netjes verpakt afgeleverd. top.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Francien, Als we wat beloven, dan doen we het ook! Goed om te horen dat u zo tevreden bent en hopelijk weer tot gauw in onze webshop. Met vriendelijke groet, Metin

10

Prettig en goed geholpen en goede service

Ze hebben ervoor gezorgd dat ik een bout van een 12 jaar oude tuinstoel opgestuurd heb gekregen en nu is ons tuinset weer compleet!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste John, Wie wat bewaard heeft ook wat zeggen ze altijd. Ook in dit geval, wat goed uitpakt voor u en wij u daarmee konden helpen. Mocht u in de toekomst nog weer wat nodig hebben, dan weet u ons te vinden. Met vriendelijke groet, Metin

1

Ongeloofwaardig

Bank Roos besteldt zou volgende dag geleverd worden. Na 2 dgn bericht bank is niet op voorraad krijg mijn geld terug. Bank staat die dag erop maar dan €100 duurder. Als ik hem nu bestel wel volgende dag in huis.. heel ongeloofwaardig. Wat mij betreft willen ze de bank niet met de oude korting verkopen. En hebben ze daarom mijn bestelling geannuleerd.

  • Aanbevelen? Nee
10

Maximale service, ook na de garantietermijn

De waterafstotende binnenhoezen van onze loungeset van het merk Garden Impressions waren binnen 4 jaar compleet verpulverd. Hiermee ben ik door Tuinmeubelen.nl erg goed geholpen. Zowel met tips om op n alternatieve manier de kussens waterafstotende te maken als met het doorzetten van mijn vraag naar Garden Impressions. Ook de snelheid waarmee alles werd opgepakt was erg prettig.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima stoeltje

Mijn ervaring is wat betreft de communicatie is erg tegengevallen. Het heeft lang geduurd vooraleer ik het stoeltje ontvangen heb. Heb zelf contact op moeten nemen, er was iets mis en toen is er pas via handmatig bestellen actie ondernemen. Dit heeft blijkbaar tot nog meer misverstand geleid. Mijn verbazing was groot toen eergisteren Post Nl voor de deur stond met nog 2 stoeltjes! Deze heb ik natuurlijk geweigerd. Ik hoop dat dit voorval mag leiden tot betere communicatie. Groetjes Jacqueline

  • Aanbevelen? Ja
10

Tuinset en parasol top bij tuinmeubelen.nl

Ik ben heel goed geholpen door de mensen van tuinmeubelen.nl en ik ben zeer blij met de tuinset en de parasol voor aankomende zomer!

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende levering van producten en super klant vriendelijke service door Max van Tuinmeubelen.nl

We waren op zoek naar 6 tuinstoelen van het merk 4 Season's outdoor en kwamen terecht bij Tuinmeubelen.nl. We hadden de stoelen elders voor een lager bedrag te koop gezien, en meteen kregen we het ook voor die laagste prijs. We zijn echt uitstekend geholpen door hun medewerker Max. Hij verdient dikke complimenten voor wat hij voor ons heeft kunnen beteken, qua advies en meedenken met de klant. Max is erg service- en klantgericht! Chapeau, Max! Ik raad tuinmeubelen.nl echt aan!

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed netjes achter de poort neergezet.

Garden opbergkist is perfect makkelijker in elkaar te zetten goede beschrijving erbij.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede prijs voor kwaliteitsproduct, nette levering

Bestelgemak, mooie prijs, nette levering, waarvoor dank!

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend materiaal + levering

Top !

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima, zorgvuldig en afspraak nagekomen.

Geleverde produkt vodoet aan de eisen en is keurig geleverd volgens de afspraak

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastisch

Mooie grote hal met veel aanbod van mooie spullen. Maar vooral super vriendelijk personeel met een fantastische service! Na een maandje gingen de tuinstoelen die we hadden gekocht stuk en met 1 mailtje was het geregeld dat we de stoelen mochten omruilen voor andere. Ze vonden het echt erg dat ze al stuk waren gegaan. Ik kreeg er zelfs een gratis extra stoel bij. Super lief!

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend!

Hawaii parasols van Garden Impressions met hoezen en grondankers besteld. Product waren op voorraad. Bij elke stap in het proces een mailtje ontvangen. Snel geleverd. Goed verpakt. Degelijk spul. Super!

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon een Topwinkel!

Top!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Prima afhandeling van de bestelling, snel en netjes bezorgd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima levering en prima set

De spullen werden conform afspraak geleverd en het is een mooie set voor een heel redelijke prijs.

  • Aanbevelen? Ja
10

Helemaal goed

Vlotte levering, palet en plastic werd netjes mee terug genomen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Om 22.00 uur besteld, de volgende morgen vroeg al geleverd!

  • Aanbevelen? Ja
10

snelle service

ze doen wat ze zeggen ,product van goede kwaliteit.

  • Aanbevelen? Ja
10

Ziet er prachtig uit

Goede levering. Ziet er precies zo uit als op het plaatje. Zijn er erg blij mee

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd