Mooie kinder picknicktafel!

Goede kwaliteit

Duurt erg lang

Tuinbankje. Helaas waren er een paar onderdelen verkeerd gemaakt wat kan gebeuren(overmacht). Maar nadat ik contact heb gehad met tuinmeubelen. Nl zouden de onderdelen verstuurd worden op dinsdag maar uiteindelijk naar elke dag contact te hebben gehad zijn naar anderhalve week de juiste onderdelen binnen gekomen. Conclusie communicatie kan beter bij dit bedrijf. Het gaat niet om 1 dag. Maar het gaat er wel om als beloofd wordt dat iets verstuurd wordt dat het ook echt gebeurd. Gr Chris

Waardeloos

Loungeset besteld. Bevestigingsmail ontvangen en er zou persoonlijk binnen 1 dag telefonisch benaderd worden voor een leveringsafspraak. Na 1 week zelf contact op moeten nemen. Vervolgens wordt de order zonder pardon geannuleerd. Waardeloze service.

Goede, betaalbare meubelen en excellente service

Wij hebben twee tuinbanken gekocht en deze werden aan huis geleverd. Een van de banken vonden wij minder mooi en deze konden we zonder problemen omruilen. Prijs/kwaliteitsverhouding is top! Korte communicatielijnen en vriendelijke service!

Prima product. Ziet er fantastisch uit.

Voldoet aan alle verwachtingen.

Goedkoop voor top kwaliteit en service

Een stuk goedkoper als andere webwinkels in mijn product keuze terwijl verzending en levertijd gelijk was of zelfs ook goedkoper /sneller.

Wij hebben hulp gekregen bij het installeren van onze prachtige parasol. Er wordt meegedacht en de tijd genomen om de parasol goed te plaatsen. En de vriendelijkheid waarderen wij ook zeer. Top!!

Nog geen ervaring

Er is nog niets geleverd kan dus nog niets beoordelen.

PRIMA dus!

Beste Danny, Bedankt voor je beoordeling. Ik wens je nog een fijne dag. Met vriendelijke groet, Max

Ben telefonisch fantastisch geholpen!!

Omdat ik onzeker was of ik wel de juiste kussens zou kopen, ben ik uitstekend telefonisch geholpen. Men heeft mij heel erg goed geholpen. En ben blij met de 4 kussens die ik er graag bij had.

Beste Gertie, Fijn om te horen dat uw telefonisch goed bent geholpen. Veel plezier met de kussens. Met vriendelijke groet, Max

Heel goed.

Goede communicatie van bestelling tot aan levering.

Beste Catherine, Super om te horen dat uw tevreden bent met onze service. Ik wens u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Max

Héél goed.Prachtig product én super snelle snelle levering.

Prachtig product én hele snelle levering.

Beste Anneke, Fijn dat uw tevreden bent met het product en levering. Ik wens u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Max

Perfecte service

Tuinmeubelen.nl heeft voor mijn bewezen dat ze snappen waar service anno 2021 om draait. Betrouwbaar, snel, efficiënt en precies inspelen op de behoefte van de klant. Top bedrijf, raad het zeker aan.

Super om te horen Jan. Fijn dat onze service goed is bevallen. Ik wens je een fijne dag. Met vriendelijke groet, Max

Goed en prettig geholpen . Het was wel erg koud in de hal .

Niets aan toe te voegen

Beste Ria, Bedankt voor je review. Fijn dat onze service als prettig is ervaren. We zullen volgende keer de temperatuur een standje hoger zetten ;) Met vriendelijke groet, Max

Ontzettend blij met mijn lounge set

Helemaal vanuit Elst naar Naarden gereden om een lounge set te bekijken. Het was de rit 200% waard. Goede service en niet opdringerig.

Beste Dion, Bedankt voor je beoordeling. Goed om te horen dat het de rit waard was. Ik wens je veel plezier met jouw loungeset. Met vriendelijke groet, Max

Super winkel

Goede service, snel bezorgd. Ik aanraad deze winkel

Beste Paulina, Bedankt voor je beoordeling. Goed om te horen dat onze service goed is bevallen. Ik wens je een fijne dag. Met vriendelijke groet, Max

Snelle levering de volgende dag al in huis Erg tevreden met mijn lounge set, mooie kwaliteit Kan niet wachten om er aan te eten met de zomer

Beste Jennifer, Onwijs bedankt voor je review. Alvast veel plezier met jouw loungeset. Op naar een mooie zomer. Met vriendelijke groet, Max

Tevreden!!

Na een in eerste instantie ietwat teleurstellende ervaring is dit door Tuinmeubelen.nl perfect opgepakt en is tot een oplossing gekomen. Mijn uiteindelijke ervaring is (zeer) positief. Ook dat hoort bij ondernemen: (h)erkennen waar het minder/fout gaat en daarop anticiperen, zodat je tot een voor beide partijen goede oplossing komt. Bedankt!!!

Beste Henriette, Super dat het opgelost is. Ik wens je veel plezier met jouw bestelling. Met vriendelijk groet, Max

Favoriete tuinmeubel winkel

Persoonlijk mijn favoriete tuinmeubel winkel. Vriendelijk en leuk personeel. Meerdere malen geweest en altijd vriendelijk geholpen ook bij problemen.

Bedankt José voor het mooie compliment. Ik wens je een fijne dag. Met vriendelijke groet, Max

Na 1ste indruk al over de streep

Ik heb een tuinset hoes besteld. Ging vlot, makkelijk en soepel. Na 3 dagen binnen. Perfect. Met name ook de update mails zijn vlot, correct en volledig. Je weet precies waar je aan toe bent. Ik heb het onder mijn favorieten gezet voor als ik weer iets zoek of nodig heb kijk ik eerst bij tuinmeubelen.nl.

Beste R, Super om te horen en bedankt voor het mooie compliment. Veel plezier verder met jouw besteling. Met vriendelijke groet, Max

Goede prijs & kwaliteit verhouding

Zeer goede prijs en kwaliteit verhouding van de producten. Heb hier vaker besteld en altijd een goede deal. Ook over de service heb ik niks te klagen.

Bedankt Jeanne, Fijn om te horen. Ik wens je een fijne dag. Met vriendelijke groet, Max

Fijne klantenservice en levering

Had perongeluk een verkeerd adres doorgegeven. Klantenservice een bericht gestuurd en was gelukkig op tijd opgelost. Fijne service.

Fijn dat het opgelost is Fabian. Ik wens je een fijne dag. Met vriendelijke groet, Max

Dit weekend met het mooie weer een loungeset besteld. De volgende dag al in huis ontvangen. Goede prijs en kwaliteit verhouding en makkelijk op te zetten.

Beste Tim, Bedankt voor het compliment. Veel plezier met jouw loungeset. Met vriendelijke groet, Max

Top service en goede producten

Snelle service, goede communicatie en goede producten! Een aanrader.

Beste Hanneke, Ontzettend bedankt voor je beoordeling. Fijn dat onze service en producten goed is ontvangen. Ik wens je een fijne dag! Met vriendelijke groet, Max

Tuinhaard gekocht

Bij Tuinmeubelen.nl een Tuinhaard gekocht . Na 1,5 maand lieten de lasnaden los en was de ovenfunctie niet meer goed bruikbaar. Via de site een mailtje gestuurd en foto's opgestuurd. Geen gedoel en kreeg gelijk een nieuwe.

Bedankt Feliz, Fijn dat het probleem is opgelost. Een fijne dag verder gewenst. Met vriendelijke groet, Max