Uitstekende service!

Snelle levering en prima service. Ik werd netjes op de hoogte gehouden via berichten.

Mooie stoelkussens en vriendelijke hulp bij het retour sturen van 'n artikel

Keurig

Bestelling keurig afgehandeld binnen 1 werkdag en netjes gebeld om te vragen wanneer de bestelling afgeleverd kon worden.

Prima kwaliteit en snelle levering.

Ondanks half werkend Nederland momenteel thuis werkt en zich gretig laat bedienen door alle webshops kon Tuinmeubelen.nl mijn bestelling netjes op tijd afhandelen.

Foutief informeren

Via de chat geïnformeerd of een artikel op voorraad was. Er werd heel duidelijk ja geantwoord. 1 dag naar de bestelling kreeg ik het bericht dat deze toch niet op voorraad was. W

Goed en snel

Snelle levering en goede kwaliteit

Bestelde parasol voet niet geleverd volgens afbeelding op website en

Parasol niet geleverd met op website en verpakking afgeleverde parasol voet. Op mijn klacht werd in eerste instantie niet goed gereageerd maar uit eindelijk is alles naar tevredenheid opgelost.

Prima kwaliteit, super snel geleverd!

Goede prijs kwaliteit en zeer snel geleverd. Artikel goed verpakt en goede, duidelijke bezorg service.

Zeer tevreden over adviesgesprek

Wij zijn naar de showroom in Naarden gegaan en hebben een zeer deskundig adviesgesprek gehad met Sarah. Nav dit adviesgesprek konden wij de zweefparasol kiezen die het beste bij ons past. Deze wordt morgen geleverd....

Goede prijs en gratis bezorgd!

Parasolvoet besteld. Scherpe prijs en daarnaast gratis bezorgd in de achtertuin Bonnen enkele dagen.

Goede en snelle service

Heel snel in huis!

Goede service en goede levering

Kleine opmerking zou zijn dat ik om half 12 mijn bestelling had geplaatst en ondanks bestelling voor 12 uur de volgende dat geleverd zouden worden het toch later kwam. Overigens was ik hier wel netjes over geholpen in de live chat. Goede en nette services en levering.

Supersnelle levering, prima in orde

Al na 1 werkdag keurig afgeleverd, op mijn verzoek is de chauffeur nog omgelopen om de spullen in de tuin te zetten. De loungeset zit heerlijk!

Stipte en correcte levering

Uitstekend geholpen door de mevrouw van de klantenservice.

Mooie tuinset Garden Collection gekocht! Geweldige services !! Heel tevreden!

Ik had alleen de link niet ontvangen van track and trace dus had de dhl gemist helaas. Volgende dag opgehaald. Geen probleem

Kwalitatief tuinstoel kussen

Is erg snel bezorgd.

Heel mooi.

Snel bezorgd. Netjes boven gebracht.

Kreeg te laat een mail dat de stoel niet geleverd kon worden na 3 dagen

Kreeg een ander aanbod en daarna duurde het 3 weken voor dat dan de stoel binnen zou zijn. Ik heb bedankt voor de stoel En zoek naar een andere stoel.. Met vriendelijke groet mjvisscher

Snel bezorgd Nu wachten op de zon.

Beste Detta, Wij kunnen ook niet wachten tot de zon gaat schijnen. Veel mooi weer gewenst! Met vriendelijke groet, Metin

Na overleg prima oplossing.

Op de website stond een parasolvoet te koop voor 19€. Deze besteld zal de volgende dag geleverd worden, krijg ik een mail verkeerd geprijsd koop gaat niet door. Jammer had te mooi geweest voor 19€. Maar later werd ik door de klantenservice benaderd en zijn er toch uitgekomen. Een dikke duim.

Beste Mark, Het artikel stond inderdaad voor een spotprijs aangeboden. Gelukkig zijn wij er wel uitgekomen en mag u gaan genieten van uw bestelling! Veel plezier gewenst! Met vriendelijke groet, Metin

Zeer goede service en adequaat handelen van mevr. Yaacoub.

Nadat een onderdeel van mijn stokparasol met opdraai-mechanisme was afgebroken, kon ik met een paar foto's kenbaar maken om welk onderdeel het ging. Binnen 3 dagen kreeg ik het onderdeel toegezonden kompleet mét montage instructie. Ik kan dit bedrijf zeer zeker aanbevelen.

Beste Rob, Leuk om te horen. Is natuurlijk zonde om een parasol weg te gooien als deze ook nog d.m.v. een onderdeel te maken is. Met vriendelijke groet, Metin

Na aanvankelijke klacht, netjes afgehandeld

Order bleek - na bestelling - toch niet op voorraad. Omdat informatie daarover aanvankelijk niet op gang kwam (geen statusinfo order), klacht ingediend (via chat op website). Afhandeling daarvan is wel heel netjes verlopen, order is alsnog bezorgd met (ongevraagd) tegemoetkoming in de kosten en welgemeende excuses. Prima herstel van initiële teleurstelling.