Favoriete tuinmeubel winkel

Persoonlijk mijn favoriete tuinmeubel winkel. Vriendelijk en leuk personeel. Meerdere malen geweest en altijd vriendelijk geholpen ook bij problemen.

Bedankt José voor het mooie compliment. Ik wens je een fijne dag. Met vriendelijke groet, Max

Na 1ste indruk al over de streep

Ik heb een tuinset hoes besteld. Ging vlot, makkelijk en soepel. Na 3 dagen binnen. Perfect. Met name ook de update mails zijn vlot, correct en volledig. Je weet precies waar je aan toe bent. Ik heb het onder mijn favorieten gezet voor als ik weer iets zoek of nodig heb kijk ik eerst bij tuinmeubelen.nl.

Beste R, Super om te horen en bedankt voor het mooie compliment. Veel plezier verder met jouw besteling. Met vriendelijke groet, Max

Goede prijs & kwaliteit verhouding

Zeer goede prijs en kwaliteit verhouding van de producten. Heb hier vaker besteld en altijd een goede deal. Ook over de service heb ik niks te klagen.

Bedankt Jeanne, Fijn om te horen. Ik wens je een fijne dag. Met vriendelijke groet, Max

Fijne klantenservice en levering

Had perongeluk een verkeerd adres doorgegeven. Klantenservice een bericht gestuurd en was gelukkig op tijd opgelost. Fijne service.

Fijn dat het opgelost is Fabian. Ik wens je een fijne dag. Met vriendelijke groet, Max

Dit weekend met het mooie weer een loungeset besteld. De volgende dag al in huis ontvangen. Goede prijs en kwaliteit verhouding en makkelijk op te zetten.

Beste Tim, Bedankt voor het compliment. Veel plezier met jouw loungeset. Met vriendelijke groet, Max

Top service en goede producten

Snelle service, goede communicatie en goede producten! Een aanrader.

Beste Hanneke, Ontzettend bedankt voor je beoordeling. Fijn dat onze service en producten goed is ontvangen. Ik wens je een fijne dag! Met vriendelijke groet, Max

Tuinhaard gekocht

Bij Tuinmeubelen.nl een Tuinhaard gekocht . Na 1,5 maand lieten de lasnaden los en was de ovenfunctie niet meer goed bruikbaar. Via de site een mailtje gestuurd en foto's opgestuurd. Geen gedoel en kreeg gelijk een nieuwe.

Bedankt Feliz, Fijn dat het probleem is opgelost. Een fijne dag verder gewenst. Met vriendelijke groet, Max

Prachtig assortiment en service

Zeer goede ervaring met Tuinmeubelen.nl gehad. Denken met je mee, vriendelijk en geven geen advies alleen gericht op verkoop. Kort om zeer tevreden.

Beste Sony, Fijn om te horen dat je blij bent met onze service. Ik wens je een fijne dag. Met vriendelijke groet, Max

Had een probleem met levering. Bij de tafel waren verkeerde schroeven geleverd. Kan natuurlijk gebeuren, belangrijkste is hoe een bedrijf hiermee om gaat. Dit was zeer goed. Volgende dag had ik al de goede schroeven in huis.

Beste Wendy, Goed om te horen dat het probleem snel is verholpen. Ik wens je een fijne dag Wendy. Met vriendelijke groet, Max

Top zaak

Zeer tevreden over de service en producten van Tuinmeubelen.nl. Ben goed geholpen en waren snel met levering.

Beste Ralf, Goed om te horen dat je blij bent met onze service en producten. Ik wens je een fijne dag! Met vriendelijke groet, Max

Snelle levering, en snelle reactie en oplossing klantenservice

Mooie tuintafel besteld en deze werd al de volgende werkdag geleverd. Ook was het contact met de transporteur goed. Na opening zaten er enkele zeer lichte beschadigingen op de tafelpoten ondanks de zeer goede verpakking. Overduidelijk in de fabriek gebeurd. De beschadigingen gemeld en kreeg binnen een paar uur al een reactie dat de klantenservice dit met de leverancier ging oppakken. Vrij snel kregen we een reactie dat i.o.m. de leverancier de gehele tafel werd omgeruild. Gezien de lichte beschadigingen vonden we dit zeer klantvriendelijk. Transporteur belde dezelfde dag nog en kon de volgende werkdag al de omruil uitvoeren. De sneeuw zorgde voor vertraging, maar ook hier kregen we tijdig bericht van en hadden direct een nieuwe afspraak. De nieuwe tafel is geleverd en helemaal perfect! Tafel voelt robuust aan en heeft een goede prijs/kwaliteit. Al met al een uitstekende ervaring. Met vriendelijke groet, Robert.

Beste Robert, Super om te horen dat je zo blij met de tafel en onze service. Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te plaatsen. Ik wens je nog veel plezier met jouw bestelling. Met vriendelijke groet, Max

Mooie deal

Mooie deal gescoord voor mij Hartman tuinstoelen. Zeer blij mee!

Fijn om te horen Sino. Ik wens je nog veel plezier met jouw Hartman tuinstoelen. Met vriendelijke groet, Max

Klantenservice

Bij veel tuinmeubelen zaken veel nare ervaringen gehad met de klantenservice. Echter bij Tuinmeubelen.nl ben ik hier ontzettend tevreden mee. Vriendelijk en behulpzaam, vooral op e-mail reageren ze ontzettend snel.

Beste Tim, Fijn dat je zo goed bent geholpen. Ik wens je nog een fijne dag! Met vriendelijke groet, Max

Prima zaak

Corona-proof een loungeset kunnen ophalen in Naarden. Voor mooie prijs. Zeer tevreden mee!

Beste Silvie, Fijn dat alles naar wens is verlopen. Ik wens je nog een fijne dag. Met vriendelijke groet, Max

Goede livechat

Via de live chat heb ik mijn probleem over de montage van mijn nieuwe tuinset voorgelegd. Ben hier super goed geholpen en bleek uiteindelijk mijn eigen fout te zijn. haha

Beste Jorge, Fijn om te horen dat onze service goed is bevallen. Ik wens je nog een fijne dag. Met vriendelijke groet, Max

Showroom model gekocht

Laats een showroom model via de webshop besteld. Zaten een paar kleine mankementen aan, maar dit was van te voren aan gegeven. Voor een zeer goede prijs en de loungeset zit heerlijk.

Beste Vivan, Goed om te horen dat het showroom model goed bevallen is. Ik wens je nog een fijne dag. Met vriendelijke groet, Max

Loungeset weer als nieuw

Loungeset die ik twee jaar geleden had gekocht was vies. Tuinmeubelen.nl adviseerde een onderhoudset en nu is de set weer als nieuw!

Super om te horen Linda. Ik wens je nog veel plezier met jouw loungeset. Met vriendelijke groet, Max

Mooie aanbieding

Mooie Hartman stoelen gekocht voor een mooie aanbieding prijs. Top!

Goed om te horen Klaas. Fijne dag verder gewenst! Met vriendelijke groet, Max

Niks op aan te merken

Veel nare ervaringen gehad met tuinmeubel zaken. Maar op Tuinmeubelen.nl heb ik niks op aan te merken. Goede service, goede prijzen en snelle levering.

Beste Henk, Bedankt voor het mooi compliment. Ik wens je verder nog een fijne dag! Met vriendelijke groet, Max

Was eerst wat sceptisch

Recent een parasol gekocht via de webshop. Was eerst wat sceptisch, daarom gekozen voor Klarna. Achteraf geen rede tot twijfel en ik ben zeer tevreden.

Beste Thom, Fijn om te horen dat je zo tevreden bent met je parasol. Ik wens je nog een fijne dag! Met vriendelijke groet, Max

Favoriete tuinmeubelen winkel

Mijn favoriete tuinmeubelen winkel. Vriendelijk personeel en niet opdringerig.

Bedankt voor het compliment Ron. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Max

Vriendelijke klantenservice en goede prijzen.

Bedankt voor je review Britt. Ik wens je nog een fijne dag! Met vriendelijke groet, Max

6 tuinstoelen

Ik had 6 tuinstoelen besteld via de webshop. Bij levering bleek dat niet de goede tuinstoelen geleverd waren. Contact met de klantenservice opgenomen en binnen 2 dagen waren de nieuwe tuinstoelen er al en werden de oude kosteloos mee terug genomen.

Beste Imke, Fijn dat het zo snel is opgelost. Ik wens je nog veel plezier met je tuinstoelen. Met vriendelijke groet, Max

Pre-order Tuintafel

Tuintafel gekocht als pre-order. Na 2 weken ontvangen. Ontzettend blij mee.

Beste Marco, Goed om te horen dat de tuintafel in de smaak valt. Ik wens je nog veel plezier met jouw tuintafel. Met vriendelijke groet, Max

Gave loungeset

Ontzettend mooie loungeset gekocht, top advies en ontzettend blij mee.

Beste Semi, Fijn om te horen dat je zo blij met met jouw loungeset. Ik wens je er nog veel plezier mee. Met vriendelijke groet, Max