Drama

Ik schaf een parasol aan bij tuinmeubelen.nl met een levertijd van 1-3 werkdagen. Na veel heen en weer gemail (bellen is onmogelijk. Een keuzemenu wat steevast wijst naar het contactformulier op internet) en 3 valse beloftes tot levering later... Een parasol met een deuk in de paal, beschadigde kap en een knikarm die niet op slot gaat. Helemaal klaar mee, dus retourneren en geld terug denk je dan. Klachtenformulier ingevuld. Parasol staat er nu een week. Geen enkele reactie op klachtenformulier ontvangen. Gisteren maar weer een mail gestuurd. Men geeft aan dat ik maar moet afwachten tot de vervoerder mij bevestigd wanneer ze de parasol komen halen. Wanneer dan?? Hoe lang gaat dit nog duren? En hoe lang duurt het voordat ik mijn geld terug krijg. Waardeloos bedrijf! Dat het kopen van iets simpels zoals een parasol zoveel frustratie kan oproepen. Werkelijk op alle fases in het proces gaat het fout!

Onbetrouwbaar bedrijf dat zich verschuilt achter het vervoersbedrijf.....

Koop hier nooit iets! Ik heb op 20 mei 2020 een loungeset besteld. We zijn nu ruim een maand verder maar de loungeset heb ik nog steeds niet ontvangen. Dit bedrijf verschuilt zich achter het vervoersbedrijf Dynalogic; als je daar mee te maken krijgt, ontvang je niks... Voor de grap moet je dit bedrijf eens googlen en de reviews lezen. Om te huilen.... Ook nog twee dagen vrij genomen om de loungeset in ontvangst te nemen.... Uiteindelijk wel geld terug gekregen maar dat maakt het niet minder erg want waar is de loungeset nu? Dat kon uiteindelijk niemand mij vertellen, ja ergens....

Punctuele levering

Omdat ik overdag aan het werk ben vond ik de punctuele levering zeer fijn. Ik kreeg een berichtje wanneer het pakketje was opgehaald in het magazijn en daarna nog een berichtje dat het onderweg was met een track&trace code, dat scheelt weer een ritje naar het ophaalpunt

Prima geholpen via de chat met een foutje in mijn bestelling, uiteindelijk alles opgelost

Mooie producten

Ben zeer tevreden met de kwaliteit van mijn ontvangen producten.

Order goed afgehandeld en op tijd in huis. Nu alleen het weer nog

Goede prijs kwaliteit

Mooie loungeset ontvangen voor een strakke prijs, zit prima

Mooie deal

Gebruik gemaakt van de 3+1 deal van de hartman sophie stoelen. Heb ze binnen en ze zitten super! Bovendien een goede prijs natuurlijk

Gemengde beoordeling

Na mijn bestelling gedaan te hebben op de website werden de artikelen keurig op de 3e werkdag bezorgd. Ik had een parasolvoet besteld en een zweefparasol 4x4 + afdekhoes. De parasolvoet bestond uit 2 delen (in totaal 150KG) die op elkaar gelegd moesten worden. Zware klus kan ik je verzekeren. Daarna moest de parasolsteun op de voet gemonteerd worden. De bouten die meegeleverd werden M10x120 waren echter tekort. Moest ik zelf achteraan op langere te kopen. Parasolhoes idem dito. Tekort voor deze parasol. Ergernis wekkend dat je voor bijna 1200 euro spullen koopt en dan eigenlijk de boel niet goed kan monteren. Sta je op een zonnige middag in je tuin niet blij te zijn. Hoe moeilijk kan het zijn om te leveren wat werkt. Het zijn altijd de details.

Super service, niks te klagen

Personeel is vriendelijk en er wordt genoeg tijd gestoken in de consument.

Mooie showroom

Goed geholpen in de showroom en er staan veel mooie modellen

Snel opgelost

Er was een klein foutje met mijn bestelling maar dit werd gelukkig snel opgelost. Inmiddels heb ik alles in huis en kan ik lekker genieten van de zomer in eigen huis.

Lekker snel in huis!

Mooie kleine parasol besteld met vulbare voet en had hem lekker snel in huis voordat vorige week het zonnetje begon te schijnen!

Mooie collectie

Hele mooie en ruime collectie met genoeg keuze. Ik heb een mooie set kunnen vinden en ben zeer tevreden!

Voldoet aan de verwachtingen

Waardeloos

Kan geen contact krijgen waardeloos bedrijf heb mijn bestelling betaald maar nooit gekregen

Goede prijs

Vooral besteld door de lage prijs die beter was dan elder, blij dat ik de goedkoopste prijs heb

Alles zoals verwacht

Snel in huis

Wilde nog snel een parasolletje hebben voor deze mooie week en dat is gelukt, gisteravond rond 11en besteld en hij staat nu al in de achtertuin. Top!

Prijs kwaliteit

Goede prijs kwaliteit verhouding

Artikel bevalt goed!

Door de drukte heen ben ik vooralsnog goed geholpen. Fijn dat er tijd wordt gestoken in de consument!

Super, niks te klagen!

Goede stevige parasol van het merk 4 seasons ontvangen. Zeker me geld waard.

Ze kunnen gewoon niet leveren en willen niet communiceren

Hi! Welkom bij DHL Parcel. Waarmee kan ik je helpen?11:29 Gebruiker heb van een webshop de melding dat mij pakket is aagemeld maar nog niet ontvangen door u. Deze melding staat al sinds afgelopen vrijdag11:30 Om je hiermee te kunnen helpen heb ik het track en trace nummer en je postcode nodig. Wat is je track en trace nummer?11:30 GebruikerJJD00009005703319***53492, 8***11:30 De verzender heeft voor dit pakket een label gemaakt. Het pakket is echter nog niet bij ons afgegeven. Hou track en trace (https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/track-en-trace) in de gaten. Neem contact op met de verzender wanneer er geen verandering zichtbaar is.11:30Ben je met dit antwoord geholpen?11:30Gebruiker Nee Ik probeer je door te zetten naar een medewerker. Stuur ons alvast het zendingsnummer en je postcode + huisnummer. We gaan dan direct voor je aan de slag. Heb je deze gegevens niet? Typ dan hieronder het woord 'medewerker'.11:31 GebruikerJJD00009005703319******92, 8******, *2 medewerker11:32 Ik ga je nu doorzetten naar een medewerker van de klantenservice. Deze komt zo spoedig mogelijk bij je11:32 , waarmee kan ik je helpen?11:32GebruikerWij hebben een track en trace ontvangen11:33Gebruike rechter vanaf vrijdag staat er dat het is aangemeld maar niet ontvangen11:33 Chatbot Het lijkt erop dat dit pakketje nog niet is aangekomen in ons Nederlandse netwerk. Het pakketje staat al wel aangemeld en we verwachten deze ook, maar het lijkt er op dat het Nederland nog niet heeft bereikt.11:35 Chatbot Voor vragen kun je op het moment het beste contact opnemen met de afzender, aangezien deze op het moment meer informatie hierover heeft en degene is die een onderzoek kan starten, indien nodig.11:35 Gebruiker nou die laat niks weten, en geeft aan dat het bij jullie ligt11:36 Chatbot Zij horen dit voor hun klant verder op te pakken met DHL. 11: Dus Willem, mocht je de transporteur de schuld willen geven, zie bovenstaand schrijven

Snap niet dat deze winkel de thuiswinkel waarborg heeft

na bestelling zijn ze niet bereikbaar, mailen leek te werken. Je krijgt een track & trace maar vervolgens de melding pakket is aangemeld maar nog niet aangeleverd. DHL gesproken die geven aan dat er een sticker is gemaakt maar het product nog niet aangeleverd. Bellen lukt niet, alleen als je optie 1 selecteert, dat is als je wat nieuws wil bestellen. Vervolgens krijg je een dame aan de lijn die zegt: ja maar daar ga ik niet over, u heeft optie 1 geselecteerd en leveringen moet u via de mail bespreken. Ze legt vervolgens de hoorn erop. Wederom mail gestuurd. hopelijk leveren ze het product of word het geld terug gestort. Maar gezien alle andere reacties hier snap ik niet dat men Thuiswinkel waarborg heeft. Mochten andere problemen ervaren met deze webshop dien dan gerust een klacht in bij https://www.thuiswinkel.org/consumenten/klacht-indienen

Meer dan uitstekende service

Totale indruk van het bedrijf professioneel en betrokken en zéér klantgericht op een hele vriendelijke manier Eigenlijk nog nooit zo goed meegemaakt Een dikke 10