Uitstekende levering van producten en super klant vriendelijke service door Max van Tuinmeubelen.nl

We waren op zoek naar 6 tuinstoelen van het merk 4 Season's outdoor en kwamen terecht bij Tuinmeubelen.nl. We hadden de stoelen elders voor een lager bedrag te koop gezien, en meteen kregen we het ook voor die laagste prijs. We zijn echt uitstekend geholpen door hun medewerker Max. Hij verdient dikke complimenten voor wat hij voor ons heeft kunnen beteken, qua advies en meedenken met de klant. Max is erg service- en klantgericht! Chapeau, Max! Ik raad tuinmeubelen.nl echt aan!

Goed netjes achter de poort neergezet.

Garden opbergkist is perfect makkelijker in elkaar te zetten goede beschrijving erbij.

Goede prijs voor kwaliteitsproduct, nette levering

Bestelgemak, mooie prijs, nette levering, waarvoor dank!

Uitstekend materiaal + levering

Top !

Prima, zorgvuldig en afspraak nagekomen.

Geleverde produkt vodoet aan de eisen en is keurig geleverd volgens de afspraak

Mooie grote hal met veel aanbod van mooie spullen. Maar vooral super vriendelijk personeel met een fantastische service! Na een maandje gingen de tuinstoelen die we hadden gekocht stuk en met 1 mailtje was het geregeld dat we de stoelen mochten omruilen voor andere. Ze vonden het echt erg dat ze al stuk waren gegaan. Ik kreeg er zelfs een gratis extra stoel bij. Super lief!

Uitstekend!

Hawaii parasols van Garden Impressions met hoezen en grondankers besteld. Product waren op voorraad. Bij elke stap in het proces een mailtje ontvangen. Snel geleverd. Goed verpakt. Degelijk spul. Super!

Gewoon een Topwinkel!

Top!!

Prima afhandeling van de bestelling, snel en netjes bezorgd.

Prima levering en prima set

De spullen werden conform afspraak geleverd en het is een mooie set voor een heel redelijke prijs.

Helemaal goed

Vlotte levering, palet en plastic werd netjes mee terug genomen.

Om 22.00 uur besteld, de volgende morgen vroeg al geleverd!

snelle service

ze doen wat ze zeggen ,product van goede kwaliteit.

Ziet er prachtig uit

Goede levering. Ziet er precies zo uit als op het plaatje. Zijn er erg blij mee

Snelle levering maar slechte service

Ik ben erg blij met mijn mooie Air xl armstoelen. De levering was ook snel, alleen is dit niet helemaal soepel verlopen.. Je kon geen leverdatum kiezen, deze werd zonder overleg ingepland en kon niet gewijzigd worden want de “auto’s stonden al geladen.” Ik was niet thuis die dag en vroeg wat er met de zending zou gebeuren als er niemand is?! Dan zou de levering nogmaals in rekening gebracht worden. Ik zou een e-mail ontvangen met een tijdsblok van 2 uur. (Je raad het al; niet ontvangen) Zelf weer achteraan gemaild. Pas toen de chauffeur al onderweg was kreeg ik antwoord dat de levering tussen 13:00-15:00 uur zou zijn. Hij kwam 15:30 uur. Hierdoor heeft iemand 2,5 uur in mijn huis moeten wachten om de levering in ontvangst te nemen. Niet fijn!

Echt waar voor je geld

Item (Hangstoel met beugelvoet) bij de concurent gevonden, alleen op dat moment 79 euro duurder en 35 euro verzend kosten. Daarom keus op tuinmeubelen.nl .

Zeer goede kwaliteit voor de prijs.

Mijn ervaring heb ik al met Lanterfant. Zeer goed.

Doen wat ze beloven. Perfect

Aanbevelenswaardig

Prima prijs kwaliteit verhouding.

Tot aan de communicatie met betrekking tot de bezorgdienst ging het vlekkeloos. Daarna werd het stil en was het er ineens een paar dagen later. Mij hoor je niet klagen, ik ben veel thuis. Maar ik kan me ook voorstellen dat het voor de bezorger onprettig is als hij mensen niet thuis treft.

Zeer slecht

Meer dan 2 weken geleden een zonenscherm besteld. Volgens de site zou hij de volgende dag in huis zijn Nu naar 2 weken nog steeds niets ontvangen en niets meer gehoord. Lees op internet jammer genoeg dezelfde soort verhalen. Heel slecht

Snel, goed en voordelig.

Snel, goed en voordelig.

Prima website, duidelijk en compleet

Meerdere keren al kussens en loungeset besteld. Zeer tevreden!

Keurige site, snelle levering en prachtige parasol, heel blij mee!

Snelle en goede levering zonder de handleiding.

Beste, ik heb al veel gebruik gemaakt van de parasol. Ik vind het alleen jammer dat er geen gebruiksaanwijzing wordt bijgeleverd voor de werking van deze mooie parasol.

Beste Frans, Goed om te horen dat de parasol bevalt en er al veel gebruik van gemaakt wordt. We gaan de feedback meenemen, bedankt. Met vriendelijke groet, Max Tuinmeubelen.nl

Stroef begin, prima afhandeling!

Een parasol, parasolvoet en parasolhoes aangeschaft. Aanbiedingsprijzen op de website werden bij afrekenen "normale" prijzen. Gereclameerd via E-mail waarop een neutrale reactie kwam, daarna gebeld en meteen en vriendelijk geholpen. Het verschil is direct teruggeboekt. Levering supersnel, donderdagmiddag besteld, maandags geleverd door de prima en nette transporteur Hoekstra uit Sneek

Beste René, Vervelend om te vernemen dat het eerst niet goed ging in de webshop. Fijn dat uiteindelijk de klantenservice het naar wens heeft kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Max Tuinmeubelen.nl