Prima,

De communicatie met de klantenservice verloopt nogal stroef, na meerdere mails over de verwachte levering geen duidelijkheid Uiteindelijk zelf de importeur gebeld. Snel was alles duidelijk. Art. Matisse 4So. Verzorgd verpakt, en mooie kwaliteit.

Leek geweldig, maar niets geleverd en nu al dagen onbereikbaar

Zie mijn eerdere review. Het product is uiteindelijk toch gewoon geleverd op 25 augustus. Ik mocht helaas geen nieuwe review plaatsen binnen 30 dagen. Er zijn uiteindelijk excuses gemaakt over de (echt wel) slechte communicatie. Blijkbaar ging er iets mis omdat de winkel in Naarden gesloten werd/is. Nog steeds vreemd dat er zo ontzettend traag gereageerd wordt op de mail/WhatsApp en dat het bedrijf telefonisch dus (ineens?) heel slecht bereikbaar is/was. Het contact voorafgaand aan de aankoop was echter zeer prettig en er werd heel goed meegedacht. Wat dat betreft zou ik dus gewoon 5 sterren geven. Half puntje eraf voor de afhandeling.

Tuinset met defecten geleverd, klantenservice trekt handen ervanaf

Garden Impressions tuinset besteld. Kwam aan met defecten. Contact opgenomen met klantenservice, die verwijzen naar de maker, die weer verwijst naar de verkoper. Geen informatie over retourneren op de website. Wat een bende.

Prima.

Op tijd en netjes geleverd door Vos logistics.

Prima service en vriendelijke medewerkers en lossen problemen goed op.

Snel geleverd en goede klanten service

Heel blij met mijn bestelling, eerst werd ik al goed geholpen met het proces rondom bestellen, het werd snel geleverd, een poot was krom maar dit hebben ze meteen opgelost door het om te wisselen. Heel blij!

Goed geholpen in de winkel en daarna netjes afgehandeld

Twee weken geleden was ik in de winkel in Naarden. Daar werd ik uitstekend geholpen en heb ik toen een mooie loungeset gekocht. Vorige week werd de set geleverd bij mij thuis. De set had ik binnen een kwartiertje staan en hij bevalt erg goed. Een aanrader voor het kopen van tuinmeubelen!

Fantastische winkel

Fantastische winkel met mooie spullen. Alles erg snel geregeld en top communicatie. Heb vaak slechte ervaringen gehad met meubel zaken maar tuinmeubelen.nl is daar zeker een uitzondering op. Alleen maar lovende woorden.

Goed geholpen & snelle levering

Zeer netjes geholpen door personeel in de winkel. We hadden de tuinmeubelen zo snel mogelijk nodig, gaven aan dat het 5 werkdagen duurde maar we hebben de tuinmeubelen binnen 3 werkdagen ontvangen. Goede service.

Goede service en snelle levering!

Prachtige tuinmeubelen en erg goed geslaagd in de showroom. Netjes geholpen! We zijn er erg blij mee!

Mooie kwaliteit en goed geregeld

Duidelijke en heldere afspraken gemaakt. Ze hebben een realistisch beeld gegeven van het verloop en levering. Kwaliteit van de parasol is TOP.

Prima winkel en mooi assortiment

Ruime keuze, prettige medewerkers, goede en correcte aftersales!

Goede service!

Had een aantal vragen over een loungeset. Enkele vragen konden ze niet meteen beantwoorden maar na bellen door tuinmeubelen met de leverancier konden ze mij goede antwoorden geven. Ze bellen zeker terug. Ik had een probleem met de betaling, die lukte niet via Klarna of andere methode. Ze hebben een betalings link gestuurd (omdat die misschien wel lukte) en belde de volgende dag ook of dat gelukt was. Dat maak je niet veel mee. Klant staat zeker centraal bij dit bedrijf

Top!!

Zeer positieve ervaring.

Het kostte niets om een fout bestelde stoel mee terug te nemen.

Goede service, mooie stoelen.

Fijne communicatie vanuit Tuinmeubelen en snel geleverd!

Tuinmeubelen.nl werkt als een fijne partij en ik kan het zeker aanraden.

Snel en persoonlijk contact waarin met je mee wordt gedacht

Tuintafel gekocht. Dat is toch een wat groter product waar je wel een bepaald gevoel bij wilt krijgen. Via de chat en de telefoon contact gehad met de verkoop. Zij konden mij zo bijstaan in het maken van een goede prijs en namen mij ook mee in voor- en nadelen. Totale verkoopproces ging prima, met een directe betaallink wat het proces vergemakkelijkte.

klantservice beneden alle peil

Ik heb een bestelling gedaan op 19/03. Op 29/03 + 01/04 contact opgenomen via mail en via de pagina 'klantenservice' omdat de status nog steeds 'bezig met verwerken' is. Op geen enkele contactpoging kreeg ik reactie. Op 08/04 vraag ik mijn geld terug. Benieuwd of ik hier reactie zal op krijgen. De klantenservice is betreurenswaardig. Ik doe veel online aankopen maar dit is de eerste keer dat ik dit meemaak.

Beste Marijke, Ik zie dat uw order is geannuleerd en de betaling inderdaad is teruggeboekt. Wij hebben uw situatie hier intern met het team besproken en ook opgelost. Uw eerdere berichten waren nooit goed bij ons ontvangen, vandaar dat u geen reactie kreeg. Onlangs is onze hele webshop vernieuwd en het probleem wat u heeft ervaren, is daarbij verleden tijd. Het contactformulier via waar u als eerst contact met ons heeft opgenomen, worden niet meer gebruikt. Alle berichten komen nu via een ander systeem binnen. Onze excuses voor het ongemak, maar we hebben er zeker van geleerd. Met vriendelijke groet, Team Tuinmeubelen.nl

Niet zo goed

Toen ik het bankje in elkaar zette zag ik dat er hout gespleten was bij de poten. De aansluitingen sloten daardoor niet naadloos aan. Toen het bankje eenmaal stond was ie daardoor niet stabiel. Ik heb besloten om m te houden en ga aan n klusjesman vragen om hem uit elkaar te halen en te plakken want terugsturen vind ik te omslachtig. De bank kwam al in rommelige open verpakking aan, alsof ie al eens in mekaar was gezet en teruggestuurd. Het spijt mij maar mijn ervaring is niet goed. Ik zal niet weer bestellen of aanbevelen. Had het graag anders opgeschreven. Vriendelijke groeten

Niet zo goed

Heel leuk kinder tuinstoeltje

We zochten naar een stoeltje voor onze kleinkinderen We hadden er al een ongeveer hetzelfde. Dus hier uitgekomen. Mooi en heel degelijk stoeltje. Ook de service is goed. En snel geleverd. We zijn dik tevreden

Besteld, volgende dag geleverd.

Heerlijk bankje, om te toveren tot bed in één handomdraai. Goed passende hoes. Alleen geen track en tracé of mail ontvangen , stond bij de voordeur de volgende middag na bestelling.

Beste Roelof, Dan heeft u het denk ik over de Lanterfant Lars bank. Erg veelzijdig en makkelijk in gebruik inderdaad. Heel veel plezier mee gewenst. Wat betreft de track en trace: Wij gaan dit even uitzoeken. Al onze pakketten van lanterfant worden verstuurd met de POSTNL, dus u hoort dan wel een track en trace te ontvangen.

slecht

Een aanbieding doen in de webshop bij de uitverkoop en daarbij vermelden dat het artikel gratis thuisbezorgd zou worden. Hoefde ik alleen maar even aan te geven. Als ik niets zou aangeven m.b.t. het gratis thuisbezorgen zou het sowieso ook automatisch thuisbezorgd worden. Echter later de 'keutel' intrekken als je daaraan refereert omdat het bedrag onder de € 50,- was. Terwijl het expliciet werd aangegeven omdat het een uitverkoop artikel betrof. Toen ik hen daarop attendeerde snapte men niet waar ik mij druk om maakte. Tijdens het gesprek had men wel de melding m.b.t. gratis thuisbezorgen verwijderd op de website. In plaats van mij dankbaar te zijn en zich te houden aan hetgeen men aanbood gaven deze 2 heren niet thuis. Gaat mij geheel niet om die € 6,95 maar om het principe in deze ! Wel een aanbieding doen van 10% korting op een eerstvolgende aankoop. Hoezo een volgende aankoop.. ?? Dat bepaal ik toch zeker zelf wel !! KNOPENTENT !!!! :-(

Beste Peter, Wij hebben ook telefonisch contact gehad omtrent bovenstaande beoordeling. Toch wil ik dit nogmaals even toelichten: In onze algemene voorwaarden en ook op de productpagina zelf stond (en staat nog steeds) vermeld dat de er onder de 50 euro verzendkosten worden gerekend. Wij gebruiken voor onze opruimingsartikelen vaak dezelfde tekst. Dit vanwege de snelheid om het in onze webshop te krijgen. Veel artikelen hebben een aanschafsprijs wat hoger ligt dan de 50 euro en wordt dus gratis verzonden. Echter is deze tekst ook per ongeluk gebruikt voor uw beschermhoes. Waar mensen werken worden er fouten gemaakt en helaas is dat nu gebeurd in dit geval. Zoals u aangeeft dat tijdens het telefoongesprek de melding is weggehaald van het gratis verzenden, is zeker niet geweest om u te pesten. Wij willen deze fout gewoon direct rechttrekken voor onze volgende klant. Daarbij is ook de fout aan u toegegeven en daar lopen wij ook niet voor weg! Uw heeft een beschermhoes aangeschaft met een normale prijs van 45 euro die u nu heeft gekregen voor nog geen 10 euro in de uitverkoop. Vervolgens wenst u ook nog dat deze gratis wordt verzonden. Zoals u wellicht misschien ergens begrijpt, maken wij er al geen winst op en is daarbij de bodemprijs al wel echt bereikt. Helaas zijn we er telefonisch niet uitgekomen tot een oplossing. Zo heb ik inderdaad zoals u hierboven heeft gemeld nog 10% korting geboden voor wanneer u iets anders nodig heeft. Dit hoeft niet meteen verzilverd te worden. U heeft ervoor gekozen dit niet te willen, maar wel om op het internet te zetten. Ik respecteer uw keuze, maar wel jammer om het te lezen. Hopelijk doet de beschermhoes goed zijn werk en hopelijk mag ik u in de toekomst alsnog toch keer verwelkomen in onze webshop. Met vriendelijke groet, Metin

Correct geleverd en conform.

Goede service Snelle Levering

Bedankt voor uw beoordeling en leuk om te horen!