Snelle levering en goede service

Ik had een bestelling ( parasol met parasolvoet) geplaatst wat zeer snel is geleverd , helaas miste ik een onderdeel in de verpakking . Maar na contact met tuinmeubelen is dit ook snel opgelost die het onderdeel bij de leverancier heeft besteld en die het rechtstreeks naar mij opstuurt.

zeer tevreden

smiddags voor 2 uur besteld en de volgende ochtend mijn tuinset geleverd. ik had niet verwacht dat ze het waar zouden maken, maar echt het werd keurig netjes verpakt afgeleverd. top.

Beste Francien, Als we wat beloven, dan doen we het ook! Goed om te horen dat u zo tevreden bent en hopelijk weer tot gauw in onze webshop. Met vriendelijke groet, Metin

Prettig en goed geholpen en goede service

Ze hebben ervoor gezorgd dat ik een bout van een 12 jaar oude tuinstoel opgestuurd heb gekregen en nu is ons tuinset weer compleet!

Beste John, Wie wat bewaard heeft ook wat zeggen ze altijd. Ook in dit geval, wat goed uitpakt voor u en wij u daarmee konden helpen. Mocht u in de toekomst nog weer wat nodig hebben, dan weet u ons te vinden. Met vriendelijke groet, Metin

Ongeloofwaardig

Bank Roos besteldt zou volgende dag geleverd worden. Na 2 dgn bericht bank is niet op voorraad krijg mijn geld terug. Bank staat die dag erop maar dan €100 duurder. Als ik hem nu bestel wel volgende dag in huis.. heel ongeloofwaardig. Wat mij betreft willen ze de bank niet met de oude korting verkopen. En hebben ze daarom mijn bestelling geannuleerd.

Maximale service, ook na de garantietermijn

De waterafstotende binnenhoezen van onze loungeset van het merk Garden Impressions waren binnen 4 jaar compleet verpulverd. Hiermee ben ik door Tuinmeubelen.nl erg goed geholpen. Zowel met tips om op n alternatieve manier de kussens waterafstotende te maken als met het doorzetten van mijn vraag naar Garden Impressions. Ook de snelheid waarmee alles werd opgepakt was erg prettig.

Prima stoeltje

Mijn ervaring is wat betreft de communicatie is erg tegengevallen. Het heeft lang geduurd vooraleer ik het stoeltje ontvangen heb. Heb zelf contact op moeten nemen, er was iets mis en toen is er pas via handmatig bestellen actie ondernemen. Dit heeft blijkbaar tot nog meer misverstand geleid. Mijn verbazing was groot toen eergisteren Post Nl voor de deur stond met nog 2 stoeltjes! Deze heb ik natuurlijk geweigerd. Ik hoop dat dit voorval mag leiden tot betere communicatie. Groetjes Jacqueline

Tuinset en parasol top bij tuinmeubelen.nl

Ik ben heel goed geholpen door de mensen van tuinmeubelen.nl en ik ben zeer blij met de tuinset en de parasol voor aankomende zomer!

Uitstekende levering van producten en super klant vriendelijke service door Max van Tuinmeubelen.nl

We waren op zoek naar 6 tuinstoelen van het merk 4 Season's outdoor en kwamen terecht bij Tuinmeubelen.nl. We hadden de stoelen elders voor een lager bedrag te koop gezien, en meteen kregen we het ook voor die laagste prijs. We zijn echt uitstekend geholpen door hun medewerker Max. Hij verdient dikke complimenten voor wat hij voor ons heeft kunnen beteken, qua advies en meedenken met de klant. Max is erg service- en klantgericht! Chapeau, Max! Ik raad tuinmeubelen.nl echt aan!

Goed netjes achter de poort neergezet.

Garden opbergkist is perfect makkelijker in elkaar te zetten goede beschrijving erbij.

Goede prijs voor kwaliteitsproduct, nette levering

Bestelgemak, mooie prijs, nette levering, waarvoor dank!

Uitstekend materiaal + levering

Top !

Prima, zorgvuldig en afspraak nagekomen.

Geleverde produkt vodoet aan de eisen en is keurig geleverd volgens de afspraak

Mooie grote hal met veel aanbod van mooie spullen. Maar vooral super vriendelijk personeel met een fantastische service! Na een maandje gingen de tuinstoelen die we hadden gekocht stuk en met 1 mailtje was het geregeld dat we de stoelen mochten omruilen voor andere. Ze vonden het echt erg dat ze al stuk waren gegaan. Ik kreeg er zelfs een gratis extra stoel bij. Super lief!

Uitstekend!

Hawaii parasols van Garden Impressions met hoezen en grondankers besteld. Product waren op voorraad. Bij elke stap in het proces een mailtje ontvangen. Snel geleverd. Goed verpakt. Degelijk spul. Super!

Gewoon een Topwinkel!

Top!!

Prima afhandeling van de bestelling, snel en netjes bezorgd.

Prima levering en prima set

De spullen werden conform afspraak geleverd en het is een mooie set voor een heel redelijke prijs.

Helemaal goed

Vlotte levering, palet en plastic werd netjes mee terug genomen.

Om 22.00 uur besteld, de volgende morgen vroeg al geleverd!

snelle service

ze doen wat ze zeggen ,product van goede kwaliteit.

Ziet er prachtig uit

Goede levering. Ziet er precies zo uit als op het plaatje. Zijn er erg blij mee

Snelle levering maar slechte service

Ik ben erg blij met mijn mooie Air xl armstoelen. De levering was ook snel, alleen is dit niet helemaal soepel verlopen.. Je kon geen leverdatum kiezen, deze werd zonder overleg ingepland en kon niet gewijzigd worden want de “auto’s stonden al geladen.” Ik was niet thuis die dag en vroeg wat er met de zending zou gebeuren als er niemand is?! Dan zou de levering nogmaals in rekening gebracht worden. Ik zou een e-mail ontvangen met een tijdsblok van 2 uur. (Je raad het al; niet ontvangen) Zelf weer achteraan gemaild. Pas toen de chauffeur al onderweg was kreeg ik antwoord dat de levering tussen 13:00-15:00 uur zou zijn. Hij kwam 15:30 uur. Hierdoor heeft iemand 2,5 uur in mijn huis moeten wachten om de levering in ontvangst te nemen. Niet fijn!

Echt waar voor je geld

Item (Hangstoel met beugelvoet) bij de concurent gevonden, alleen op dat moment 79 euro duurder en 35 euro verzend kosten. Daarom keus op tuinmeubelen.nl .

Zeer goede kwaliteit voor de prijs.

Mijn ervaring heb ik al met Lanterfant. Zeer goed.

Doen wat ze beloven. Perfect

Aanbevelenswaardig