Hele fijne webshop

Het begint met de fijne webshop en nadat je de bestelling hebt geplaats. Houden ze je heel goed op de hoogte van de vervolgstappen. De tafel is ook snel en netjes afgeleverd. Kortom fijne winkel die je keurig op de hoogte houdt

Beste Linda, Super om te horen dat je zo tevreden bent. We wensen je veel plezier met de tafel. Met vriendelijke groet, Max Tuinmeubelen.nl

Prima afhandeling en service

Goede service en volop keus

Beste W, Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Geniet van het mooie weer! Met vriendelijke groet, Max Tuinmeubelen.nl

Super goede service & communicatie! Artikel netjes verpakt.

Beste Esther, Ontzettend bedankt voor je review. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. We zien je graag snel weer terug. Met vriendelijke groet, Max Tuinmeubelen.nl

De klant is koning bij dit bedrijf!

Zeer snelle follow up bij kwijtraken van het pakket en oplossingsgericht bezig!

Beste Fred, Bedankt voor je review. Goed om te horen dat alles naar wens is opgelost. Met vriendelijke groet, Max Tuinmeubelen.nl

Snelle levering. Mooie stoelen

Bedankt Willie voor je beoordeling. Goed om te horen dat alles naar wens is. Met vriendelijke groet, Max Tuinmeubelen.nl

Uitermate slecht bedrijf. Komt beloften niet na.

Geleverde tafel met verkeerde poten wordt niet opgelost. Ik ben nu al een maand aan het bellen en mailen. De afdeling kwaliteit is dit nog steeds aan het onderzoeken. De bij geleverde handleiding geeft aan dat de poten verschillend moeten zijn. De geleverde poten zijn echter identiek. Na een maand nog niet opgelost. Ik adviseer geen zaken met dit bedrijf te doen.

Prima bankje voor denk ik max 3 jaar.

Beste Monique, Bedankt voor je beoordeling. Ik wens je veel plezier met de tuinbank. Met vriendelijke groet, Max Tuinmeubelen.nl

Mooie kinder picknicktafel!

Goede kwaliteit

Beste Dominique, Bedankt voor je beoordeling. Fijn om te horen dat de kwaliteit naar wens is. Ik wens je veel plezier verder met je bestelling. Met vriendelijke groet, Max Tuinmeubelen.nl

Duurt erg lang

Tuinbankje. Helaas waren er een paar onderdelen verkeerd gemaakt wat kan gebeuren(overmacht). Maar nadat ik contact heb gehad met tuinmeubelen. Nl zouden de onderdelen verstuurd worden op dinsdag maar uiteindelijk naar elke dag contact te hebben gehad zijn naar anderhalve week de juiste onderdelen binnen gekomen. Conclusie communicatie kan beter bij dit bedrijf. Het gaat niet om 1 dag. Maar het gaat er wel om als beloofd wordt dat iets verstuurd wordt dat het ook echt gebeurd. Gr Chris

Beste Chris, Bedankt voor uw beoordeling. We gaan het meenemen in onze bespreking. Gelukkig dat het probleem nu voor uw is opgelost. Ik wens uw veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Max Tuinmeubelen.nl

Waardeloos

Loungeset besteld. Bevestigingsmail ontvangen en er zou persoonlijk binnen 1 dag telefonisch benaderd worden voor een leveringsafspraak. Na 1 week zelf contact op moeten nemen. Vervolgens wordt de order zonder pardon geannuleerd. Waardeloze service.

Beste John, Bedankt voor uw beoordeling. Zoals aangegeven in de mail communicatie is uw bestelde product helaas uitverkocht. Helaas dat wij uw bestelling daarom hebben moeten annuleren. Nogmaals excuses voor het ongemak. Wij gaan uw feedback meenemen. Met vriendelijke groet, Max Tuinmeubelen.nl

Goede, betaalbare meubelen en excellente service

Wij hebben twee tuinbanken gekocht en deze werden aan huis geleverd. Een van de banken vonden wij minder mooi en deze konden we zonder problemen omruilen. Prijs/kwaliteitsverhouding is top! Korte communicatielijnen en vriendelijke service!

Beste Johanna, Super om te horen dat onze service goed bevalt. Ik wens je veel plezier met de bestelling. Met vriendelijke groet, Max Tuinmeubelen.nl

Prima product. Ziet er fantastisch uit.

Voldoet aan alle verwachtingen.

Beste René. Bedankt voor de beoordeling. Goed om te horen dat alles voldoet aan de verwachtingen. Ik wens je veel plezier met de bestelling. Met vriendelijke groet, Max Tuinmeubelen.nl

Goedkoop voor top kwaliteit en service

Een stuk goedkoper als andere webwinkels in mijn product keuze terwijl verzending en levertijd gelijk was of zelfs ook goedkoper /sneller.

Beste Renee, Goed om te horen dat onze service en prijsbeleid goed bevalt. Ik wens je veel plezier met de bestelling. Met vriendelijke groet, Max Tuinmeubelen.nl

Wij hebben hulp gekregen bij het installeren van onze prachtige parasol. Er wordt meegedacht en de tijd genomen om de parasol goed te plaatsen. En de vriendelijkheid waarderen wij ook zeer. Top!!

Beste Fleur en Eric, Super dat de service goed is bevallen. Wij wensen u veel plezier met de parasol. Met vriendelijke groet, Max & Chiel Tuinmeubelen.nl

Nog geen ervaring

Er is nog niets geleverd kan dus nog niets beoordelen.

Beste Dirk, Zoals op onze website is aangegeven heeft u een pre-order product besteld. Een pre-order product heeft een langere levertijd (zoals aangegeven op onze website) Mochten er nog vragen zijn dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Max Tuinmeubelen.nl

PRIMA dus!

Beste Danny, Bedankt voor je beoordeling. Ik wens je nog een fijne dag. Met vriendelijke groet, Max

Ben telefonisch fantastisch geholpen!!

Omdat ik onzeker was of ik wel de juiste kussens zou kopen, ben ik uitstekend telefonisch geholpen. Men heeft mij heel erg goed geholpen. En ben blij met de 4 kussens die ik er graag bij had.

Beste Gertie, Fijn om te horen dat uw telefonisch goed bent geholpen. Veel plezier met de kussens. Met vriendelijke groet, Max

Heel goed.

Goede communicatie van bestelling tot aan levering.

Beste Catherine, Super om te horen dat uw tevreden bent met onze service. Ik wens u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Max

Héél goed.Prachtig product én super snelle snelle levering.

Prachtig product én hele snelle levering.

Beste Anneke, Fijn dat uw tevreden bent met het product en levering. Ik wens u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Max

Perfecte service

Tuinmeubelen.nl heeft voor mijn bewezen dat ze snappen waar service anno 2021 om draait. Betrouwbaar, snel, efficiënt en precies inspelen op de behoefte van de klant. Top bedrijf, raad het zeker aan.

Super om te horen Jan. Fijn dat onze service goed is bevallen. Ik wens je een fijne dag. Met vriendelijke groet, Max

Goed en prettig geholpen . Het was wel erg koud in de hal .

Niets aan toe te voegen

Beste Ria, Bedankt voor je review. Fijn dat onze service als prettig is ervaren. We zullen volgende keer de temperatuur een standje hoger zetten ;) Met vriendelijke groet, Max

Ontzettend blij met mijn lounge set

Helemaal vanuit Elst naar Naarden gereden om een lounge set te bekijken. Het was de rit 200% waard. Goede service en niet opdringerig.

Beste Dion, Bedankt voor je beoordeling. Goed om te horen dat het de rit waard was. Ik wens je veel plezier met jouw loungeset. Met vriendelijke groet, Max

Super winkel

Goede service, snel bezorgd. Ik aanraad deze winkel

Beste Paulina, Bedankt voor je beoordeling. Goed om te horen dat onze service goed is bevallen. Ik wens je een fijne dag. Met vriendelijke groet, Max

Snelle levering de volgende dag al in huis Erg tevreden met mijn lounge set, mooie kwaliteit Kan niet wachten om er aan te eten met de zomer

Beste Jennifer, Onwijs bedankt voor je review. Alvast veel plezier met jouw loungeset. Op naar een mooie zomer. Met vriendelijke groet, Max

Tevreden!!

Na een in eerste instantie ietwat teleurstellende ervaring is dit door Tuinmeubelen.nl perfect opgepakt en is tot een oplossing gekomen. Mijn uiteindelijke ervaring is (zeer) positief. Ook dat hoort bij ondernemen: (h)erkennen waar het minder/fout gaat en daarop anticiperen, zodat je tot een voor beide partijen goede oplossing komt. Bedankt!!!

Beste Henriette, Super dat het opgelost is. Ik wens je veel plezier met jouw bestelling. Met vriendelijk groet, Max