Prima prijs kwaliteit verhouding.

Tot aan de communicatie met betrekking tot de bezorgdienst ging het vlekkeloos. Daarna werd het stil en was het er ineens een paar dagen later. Mij hoor je niet klagen, ik ben veel thuis. Maar ik kan me ook voorstellen dat het voor de bezorger onprettig is als hij mensen niet thuis treft.

Zeer slecht

Meer dan 2 weken geleden een zonenscherm besteld. Volgens de site zou hij de volgende dag in huis zijn Nu naar 2 weken nog steeds niets ontvangen en niets meer gehoord. Lees op internet jammer genoeg dezelfde soort verhalen. Heel slecht

Snel, goed en voordelig.

Snel, goed en voordelig.

Prima website, duidelijk en compleet

Meerdere keren al kussens en loungeset besteld. Zeer tevreden!

Keurige site, snelle levering en prachtige parasol, heel blij mee!

Snelle en goede levering zonder de handleiding.

Beste, ik heb al veel gebruik gemaakt van de parasol. Ik vind het alleen jammer dat er geen gebruiksaanwijzing wordt bijgeleverd voor de werking van deze mooie parasol.

Beste Frans, Goed om te horen dat de parasol bevalt en er al veel gebruik van gemaakt wordt. We gaan de feedback meenemen, bedankt. Met vriendelijke groet, Max Tuinmeubelen.nl

Stroef begin, prima afhandeling!

Een parasol, parasolvoet en parasolhoes aangeschaft. Aanbiedingsprijzen op de website werden bij afrekenen "normale" prijzen. Gereclameerd via E-mail waarop een neutrale reactie kwam, daarna gebeld en meteen en vriendelijk geholpen. Het verschil is direct teruggeboekt. Levering supersnel, donderdagmiddag besteld, maandags geleverd door de prima en nette transporteur Hoekstra uit Sneek

Beste René, Vervelend om te vernemen dat het eerst niet goed ging in de webshop. Fijn dat uiteindelijk de klantenservice het naar wens heeft kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Max Tuinmeubelen.nl

geweldig

de tafel is goed op transport gezet (pallet) en snel geleverd helemaal top

Beste Nick, Super om te horen dat de tafel al zo snel binnen was. We wensen je veel plezier met je bestelling. Met vriendelijke groet, Max Tuinmeubelen.nl

Hele fijne webshop

Het begint met de fijne webshop en nadat je de bestelling hebt geplaats. Houden ze je heel goed op de hoogte van de vervolgstappen. De tafel is ook snel en netjes afgeleverd. Kortom fijne winkel die je keurig op de hoogte houdt

Beste Linda, Super om te horen dat je zo tevreden bent. We wensen je veel plezier met de tafel. Met vriendelijke groet, Max Tuinmeubelen.nl

Prima afhandeling en service

Goede service en volop keus

Beste W, Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Geniet van het mooie weer! Met vriendelijke groet, Max Tuinmeubelen.nl

Super goede service & communicatie! Artikel netjes verpakt.

Beste Esther, Ontzettend bedankt voor je review. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. We zien je graag snel weer terug. Met vriendelijke groet, Max Tuinmeubelen.nl

De klant is koning bij dit bedrijf!

Zeer snelle follow up bij kwijtraken van het pakket en oplossingsgericht bezig!

Beste Fred, Bedankt voor je review. Goed om te horen dat alles naar wens is opgelost. Met vriendelijke groet, Max Tuinmeubelen.nl

Snelle levering. Mooie stoelen

Bedankt Willie voor je beoordeling. Goed om te horen dat alles naar wens is. Met vriendelijke groet, Max Tuinmeubelen.nl

Uitermate slecht bedrijf. Komt beloften niet na.

Geleverde tafel met verkeerde poten wordt niet opgelost. Ik ben nu al een maand aan het bellen en mailen. De afdeling kwaliteit is dit nog steeds aan het onderzoeken. De bij geleverde handleiding geeft aan dat de poten verschillend moeten zijn. De geleverde poten zijn echter identiek. Na een maand nog niet opgelost. Ik adviseer geen zaken met dit bedrijf te doen.

Prima bankje voor denk ik max 3 jaar.

Beste Monique, Bedankt voor je beoordeling. Ik wens je veel plezier met de tuinbank. Met vriendelijke groet, Max Tuinmeubelen.nl

Mooie kinder picknicktafel!

Goede kwaliteit

Beste Dominique, Bedankt voor je beoordeling. Fijn om te horen dat de kwaliteit naar wens is. Ik wens je veel plezier verder met je bestelling. Met vriendelijke groet, Max Tuinmeubelen.nl

Duurt erg lang

Tuinbankje. Helaas waren er een paar onderdelen verkeerd gemaakt wat kan gebeuren(overmacht). Maar nadat ik contact heb gehad met tuinmeubelen. Nl zouden de onderdelen verstuurd worden op dinsdag maar uiteindelijk naar elke dag contact te hebben gehad zijn naar anderhalve week de juiste onderdelen binnen gekomen. Conclusie communicatie kan beter bij dit bedrijf. Het gaat niet om 1 dag. Maar het gaat er wel om als beloofd wordt dat iets verstuurd wordt dat het ook echt gebeurd. Gr Chris

Beste Chris, Bedankt voor uw beoordeling. We gaan het meenemen in onze bespreking. Gelukkig dat het probleem nu voor uw is opgelost. Ik wens uw veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Max Tuinmeubelen.nl

Waardeloos

Loungeset besteld. Bevestigingsmail ontvangen en er zou persoonlijk binnen 1 dag telefonisch benaderd worden voor een leveringsafspraak. Na 1 week zelf contact op moeten nemen. Vervolgens wordt de order zonder pardon geannuleerd. Waardeloze service.

Beste John, Bedankt voor uw beoordeling. Zoals aangegeven in de mail communicatie is uw bestelde product helaas uitverkocht. Helaas dat wij uw bestelling daarom hebben moeten annuleren. Nogmaals excuses voor het ongemak. Wij gaan uw feedback meenemen. Met vriendelijke groet, Max Tuinmeubelen.nl

Goede, betaalbare meubelen en excellente service

Wij hebben twee tuinbanken gekocht en deze werden aan huis geleverd. Een van de banken vonden wij minder mooi en deze konden we zonder problemen omruilen. Prijs/kwaliteitsverhouding is top! Korte communicatielijnen en vriendelijke service!

Beste Johanna, Super om te horen dat onze service goed bevalt. Ik wens je veel plezier met de bestelling. Met vriendelijke groet, Max Tuinmeubelen.nl

Prima product. Ziet er fantastisch uit.

Voldoet aan alle verwachtingen.

Beste René. Bedankt voor de beoordeling. Goed om te horen dat alles voldoet aan de verwachtingen. Ik wens je veel plezier met de bestelling. Met vriendelijke groet, Max Tuinmeubelen.nl

Goedkoop voor top kwaliteit en service

Een stuk goedkoper als andere webwinkels in mijn product keuze terwijl verzending en levertijd gelijk was of zelfs ook goedkoper /sneller.

Beste Renee, Goed om te horen dat onze service en prijsbeleid goed bevalt. Ik wens je veel plezier met de bestelling. Met vriendelijke groet, Max Tuinmeubelen.nl

Wij hebben hulp gekregen bij het installeren van onze prachtige parasol. Er wordt meegedacht en de tijd genomen om de parasol goed te plaatsen. En de vriendelijkheid waarderen wij ook zeer. Top!!

Beste Fleur en Eric, Super dat de service goed is bevallen. Wij wensen u veel plezier met de parasol. Met vriendelijke groet, Max & Chiel Tuinmeubelen.nl

Nog geen ervaring

Er is nog niets geleverd kan dus nog niets beoordelen.

Beste Dirk, Zoals op onze website is aangegeven heeft u een pre-order product besteld. Een pre-order product heeft een langere levertijd (zoals aangegeven op onze website) Mochten er nog vragen zijn dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Max Tuinmeubelen.nl

PRIMA dus!

Beste Danny, Bedankt voor je beoordeling. Ik wens je nog een fijne dag. Met vriendelijke groet, Max

Ben telefonisch fantastisch geholpen!!

Omdat ik onzeker was of ik wel de juiste kussens zou kopen, ben ik uitstekend telefonisch geholpen. Men heeft mij heel erg goed geholpen. En ben blij met de 4 kussens die ik er graag bij had.

Beste Gertie, Fijn om te horen dat uw telefonisch goed bent geholpen. Veel plezier met de kussens. Met vriendelijke groet, Max

Amsterdamsestraatweg 7 B

1411AW Naarden