Mooie aanbieding

Mooie Hartman stoelen gekocht voor een mooie aanbieding prijs. Top!

Goed om te horen Klaas. Fijne dag verder gewenst! Met vriendelijke groet, Max

Niks op aan te merken

Veel nare ervaringen gehad met tuinmeubel zaken. Maar op Tuinmeubelen.nl heb ik niks op aan te merken. Goede service, goede prijzen en snelle levering.

Beste Henk, Bedankt voor het mooi compliment. Ik wens je verder nog een fijne dag! Met vriendelijke groet, Max

Was eerst wat sceptisch

Recent een parasol gekocht via de webshop. Was eerst wat sceptisch, daarom gekozen voor Klarna. Achteraf geen rede tot twijfel en ik ben zeer tevreden.

Beste Thom, Fijn om te horen dat je zo tevreden bent met je parasol. Ik wens je nog een fijne dag! Met vriendelijke groet, Max

Favoriete tuinmeubelen winkel

Mijn favoriete tuinmeubelen winkel. Vriendelijk personeel en niet opdringerig.

Bedankt voor het compliment Ron. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Max

Vriendelijke klantenservice en goede prijzen.

Bedankt voor je review Britt. Ik wens je nog een fijne dag! Met vriendelijke groet, Max

6 tuinstoelen

Ik had 6 tuinstoelen besteld via de webshop. Bij levering bleek dat niet de goede tuinstoelen geleverd waren. Contact met de klantenservice opgenomen en binnen 2 dagen waren de nieuwe tuinstoelen er al en werden de oude kosteloos mee terug genomen.

Beste Imke, Fijn dat het zo snel is opgelost. Ik wens je nog veel plezier met je tuinstoelen. Met vriendelijke groet, Max

Pre-order Tuintafel

Tuintafel gekocht als pre-order. Na 2 weken ontvangen. Ontzettend blij mee.

Beste Marco, Goed om te horen dat de tuintafel in de smaak valt. Ik wens je nog veel plezier met jouw tuintafel. Met vriendelijke groet, Max

Gave loungeset

Ontzettend mooie loungeset gekocht, top advies en ontzettend blij mee.

Beste Semi, Fijn om te horen dat je zo blij met met jouw loungeset. Ik wens je er nog veel plezier mee. Met vriendelijke groet, Max

Goed advies en product

2 Jaar geleden een loungeset gekocht. Begon toch snel wat vies te worden. Contact opgenomen met de klantenservice. Deze adviseerde mij een beschermhoes. Nu nergens meer last van. Goed advies!!!!

Goed om te horen Richard. Veel plezier met je loungeset en beschermhoes! Met vriendelijke groet, Max

Had een loungeset besteld. Hier miste echter bij levering nog een paar schroeven bij. Deze werden netjes volgende dag bezorgd. Goede service!

Beste Joost, Mooi om te horen dat de service goed is bevallen. Veel plezier met je aankoop! Met vriendelijke groet, Max

Super goede service

Stok van mijn parasol was kapot en heb Tuinmeubelen.nl benaderd. Zij konden nog aan een onderstok komen voor mijn parasol.

Beste Monica, Fijn om te horen dat de service goed bevalt. Veel plezier met de parasol en nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Max

Top loungeset

Prachtige loungeset besteld. Was binnen 3 dagen al in huis en makkelijk te monteren.

Beste Tom, Super om te horen dat de loungeset goed bevalt. Veel plezier ermee en op naar een mooie zomer. Met vriendelijke groet, Metin

Geen levering of communicatie

Op zondag een bestelling geplaatst voor een artikel op voorraad met de melding voor 12u besteld morgen in huis. Inmiddels is het zaterdag en naast een factuur per mail niks gehoord en ook niks mogen ontvangen Dramatisch dus

Had Parasol besteld, was beschadigd en ze hebben gelijk geregeld dat er de volgende dag een nieuwe werd geleverd en de beschadigde werd gelijk meeterug genomen. Hebben nieuwe parasol al heerlijk gebruikt met dit warme weer. Top service!

Super Service

Ik was op zoek naar een specifieke tuinset. Helaas waar ik ook zocht ik kon nergens meer iets beschikbaars vinden. Toen heb ik contact gezocht met tuinmeubelen.nl en de medewerker Amy heeft mij steeds ontzettend goed en snel geholpen met als resultaat dat ze nog een mooie bamboeset voor ons kon regelen. Het product was compleet, erg mooi en voor een goede prijs. Hij staat nu te schitteren in ons tuinzitje. We zijn er erg blij mee

Waardeloos

Beschadigd product ontvangen. Doos niet beschadigd wordt toch afgedaan als transportschade. Koop toch ddp? Hoe kan dit? Kan retour voor geld terug maar moet wel onbeschadigd? Dat. Gaat natuurlijk niet lukken als het met schade is geleverd. Ze verschuilen zich achter wat "hun" leverancier aangeeft. Zal mij een zorg zijn wat hun met hun leverancier doen, koop bij tuinmeubel.nl en niet bij derde

Service is écht top!

Bij Tuinmeubelen.nl een Tuinhaard gekocht. Helaas liet na 1,5 maand de lasnaden los en was de ovenfunctie niet meer goed bruikbaar. Via de site een mailtje gestuurd en foto's opgestuurd. Geen twijfel en gelijk een nieuwe gekregen. De oude die niet meer uit elkaar wilde, kon helaas niet meer retour en zijn gebruikt voor onderdelen. Dit bedrijf maakt echt onderscheid in service! Ik zou hier zeker weer komen!

het ene probleem na het andere

Eerst 2 tuinstoelen besteld en ze vielen zo goed mee dat we er 3 bij besteld hebben. Deze 3 werden geleverd maar het waren niet deze die we besteld hadden. Ze hebben er 3 andere opgestuurd maar deze waren beschadigd. Terug contact opgenomen en na 14 dagen nog geen oplossing.

Geen levering, klantenservice onbereikbaar

Volgens website binnen 24 uur leverbaar. Nu 7 dagen verder na bevestiging van bestelling, taal noch teken van tuinmeubelen. Klantenservice onbereikbaar. Dit kan veel beter tuinmeubelen.nl! Dit is niet hoe je een webshop runt in 2020.

Geweldige service, ook bij 'oudere' producten!

De Hawaii zweefparasol van Garden Impressions is op zichzelf al een geweldig product, waaraan ik al jaren plezier beleef. Maar de service van Tuinmeubelen.nl is zeker zo goed. Het opwindmechanisme van de oude parasol was na jaren intensief gebruik niet goed meer. Bij Tuinmeubelen.nl namen ze niet alleen de moeite om te kijken of dit onderdeel nog leverbaar was, maar ik krijg het ook nog eens helemaal kosteloos toegestuurd! Dat tovert een brede glimlach op mijn gezicht. Duim omhoog voor Tuinmeubelen.nl!

Betrouwbare en flexibiliteit in bezorgservice

Ik heb een tuintafel besteld, die in 2 onderdelen geleverd moest worden. Er bleek wat mis te zijn gegaan in de transport planning (2 verschillende magazijnen), waardoor tijdige levering niet meer mogelijk leek. Ik was daardoor eerst niet blij, maar de klantenservice heeft dit goed opgepakt en geregeld samen met de transporteur dat mijn tafel op tijd binnen was. Fijn om te horen dat ze de situatie begrepen en naar een goede oplossing zoeken! Bedankt!

Drama

Ik schaf een parasol aan bij tuinmeubelen.nl met een levertijd van 1-3 werkdagen. Na veel heen en weer gemail (bellen is onmogelijk. Een keuzemenu wat steevast wijst naar het contactformulier op internet) en 3 valse beloftes tot levering later... Een parasol met een deuk in de paal, beschadigde kap en een knikarm die niet op slot gaat. Helemaal klaar mee, dus retourneren en geld terug denk je dan. Klachtenformulier ingevuld. Parasol staat er nu een week. Geen enkele reactie op klachtenformulier ontvangen. Gisteren maar weer een mail gestuurd. Men geeft aan dat ik maar moet afwachten tot de vervoerder mij bevestigd wanneer ze de parasol komen halen. Wanneer dan?? Hoe lang gaat dit nog duren? En hoe lang duurt het voordat ik mijn geld terug krijg. Waardeloos bedrijf! Dat het kopen van iets simpels zoals een parasol zoveel frustratie kan oproepen. Werkelijk op alle fases in het proces gaat het fout!

Onbetrouwbaar bedrijf dat zich verschuilt achter het vervoersbedrijf.....

Koop hier nooit iets! Ik heb op 20 mei 2020 een loungeset besteld. We zijn nu ruim een maand verder maar de loungeset heb ik nog steeds niet ontvangen. Dit bedrijf verschuilt zich achter het vervoersbedrijf Dynalogic; als je daar mee te maken krijgt, ontvang je niks... Voor de grap moet je dit bedrijf eens googlen en de reviews lezen. Om te huilen.... Ook nog twee dagen vrij genomen om de loungeset in ontvangst te nemen.... Uiteindelijk wel geld terug gekregen maar dat maakt het niet minder erg want waar is de loungeset nu? Dat kon uiteindelijk niemand mij vertellen, ja ergens....

Punctuele levering

Omdat ik overdag aan het werk ben vond ik de punctuele levering zeer fijn. Ik kreeg een berichtje wanneer het pakketje was opgehaald in het magazijn en daarna nog een berichtje dat het onderweg was met een track&trace code, dat scheelt weer een ritje naar het ophaalpunt

Prima geholpen via de chat met een foutje in mijn bestelling, uiteindelijk alles opgelost

Amsterdamsestraatweg 7 1411AW Naarden

035 82 00 321