Dit omdat bestelling en levering heel vlot en snel was. Binnen 24u was pakket ter plaatse

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Waardeloze winkel, slechte service, beloftes niet waar maken!

Meerdere mails verstuurd alles kwam goed. Puntje bij paaltje konden ze het dus pas NA het feest versturen. En dat wilde ze nog doen ook­čś▒.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Dank voor je reactie. Allereerst mijn excuses dat we de bestelling niet tijdig konden leveren. Het artikel bleek door een voorraadverschil helaas uitverkocht in ons magazijn. Door vertragingen bij PostNL konden we het helaas niet met een express levering verzenden (althans, dat kon wel.. maar naar alle waarschijnlijkheid zou het dan te laat bij u worden bezorgd). Vandaar dat we vroegen of we het alsnog naar u dienden te versturen. Het volledige aankoopbedrag is in ieder geval direct teruggestort en zou al weer bijgeschreven moeten staan.

Kwam te laat binnen

Ik had het woensdagavond besteld en het zou vrijdag binnen moeten komen. De bestelling was helaas vertraagd waardoor ik het pakketje nu terug kan sturen want ik heb er niks meer aan. Kwaliteit ziet er wel goed uit, wat ik zo zie door de verpakking heen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Dank voor je reactie. Helaas heeft PostNL te kampen gehad met vertragingen waardoor de bezorging in veel gevallen te laat is. Wij hebben je pakketje in ieder geval wel direct en op tijd verzonden. Hopelijk begrijp je dat wij helaas niets aan de vertraging van PostNL kunnen doen en het ook erg vervelend vinden. Door de vertraging van PostNL hebben wij namelijk een ontevreden klant, onnodige kosten gemaakt, en worden wij hierop (terwijl we er helaas niets aan kunnen doen) aangekeken. We zien je bestelling graag retour en zullen deze z.s.m. verwerken. Hopelijk wil je je beoordeling nog herzien naar aanleiding van bovenstaande informatie.

Goed ! Snelle levering

Leuk pak goede kwaliteit. Ging om de dirty dracula kostuum en jaa ze doet het goed ­čśť

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snel geleverd en prima kwaliteit!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goed snelle levering Past perfect top

Snelle levering Past perfect Top

Superleuk

We moesten even wzchten. Maar na een mailtje over de dribgendheid, kwam het pakje 2 dagen later al toe.. Superfijn

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede kwaliteit, grote keuze en goede prijs.

Een grote keuze voorradig, en alle gangbate maten op voorraad. Snelle levering. Top winkel!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Een vlotte en zeer vlugge service!

Ik heb wel geen facebook account

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer snelle en correcte service

Niets op aan te merken.

Super snelle levering Netjes verpakt

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service en een snelle levering

Dit was voor het eerst dat ik bij deze shop geshopt heb. Het was een zeer goede ervaring. Het zal niet de laatste keer zijn.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Originele decoratie, snel en eenvoudig te bestellen

Levering was top!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering en voor een leuke prijs!

Makkelijke site, leuke artikelen en voor een leuke prijs!

Korrektelevering

Goed service en korrektelevering

Goed en snel bezorgd voor een scherpe prijs

Goed en snel bezorgd voor een scherpe prijs

Erg goed

Levering netjes optijd! Kinderen super blij met hun superhelden pak!

zeer snelle service

zeer snelle service en goeie kwaliteit van carnavalskledij. We maken er zaterdag een fantastische viking-party van!! Feeeeeeestjeeeee.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering de volgende dag in huis echt super!!

Leuke carnavals kleding maten kloppen en super snel geleverd je krijgt de mailtjes gewoon binnen in je mail box kortom top!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

je krijgt waar voor je geld

Snelle levering!

Perfect!

Snelle service levering

Snelle levertijd

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Leuke artikelen en snelle levering

Leuke artikelen en snelle levering.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooie artikelen en snelle levering

De producten zijn van goede kwaliteit en levering binnen de beloofde termijnen, super tevreden!

Over Carnavalskleding

Filter op Taal