Sneller levering

Het bestelde product werd snel en netjes geleverd!

staat binnen een dag binnen nu een week verder en nog niet binnen

Ook is de klanten service niet berijkbaar en reageren ze nergens op overal staat morgen in huis maar het is nog niet eens verstuurd na een week en ook 0 comm daarover. Waarom zo slecht?

Waardeloos retour beleid

Ik stuurde 3 pakjes retour, dochter 1 keer gepast, waren te klein. Krijg ik geen geld terug omdat het parfum / wasmiddel resten bevat. Dan ook nog opdraaien voor kosten om het weer terug te krijgen thuis. Waardeloos, oplichters

Beste Saskia, Vervelend om te horen dat je ontevreden bent over de geleverde service en verwerking van je retourzending. Alle retour zendingen worden zorgvuldig gecontroleerd door onze retourafdeling. Mocht er iets niet goed zijn, dan controleren we dit altijd extra voordat we je inlichten. Bij je retourzending zijn er, na 2x controleren, bij twee kostuums sporen van parfum/zweet geconstateerd, waardoor de betreffende kostuums onverkoopbaar zijn. We willen onze klanten immers nieuwe en schone artikelen aanbieden. Hierdoor voldoen deze twee kostuums niet aan onze retourvoorwaarden. Het andere kostuum dat je teruggestuurd hebt voldoet aan onze voorwaarden en daarvan is het aankoopbedrag aan je teruggestort. Zoals aangegeven in de mail bieden wij aan om de kostuums op je eigen kosten terug te sturen of te schenken aan het goede doel. Je hebt ervoor gekozen ze weer terug te willen krijgen. Nadat we een verzendlabel van je hebben ontvangen hebben we dit zo snel mogelijk naar je verzonden. Mocht je nog vragen hebben hierover dan kun je ons altijd per e-mail bereiken. Met feestelijke groet, Klantenservice carnavalskleding.nl

Pruiken niet retour

Zonder te hebben gedragen mag een pruik niet retour. Hoe kun je die dan proberen om te zien of ‘ie past?!?!

Beste Carla, Wij vinden het vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over ons retourbeleid. Alle retourzendingen worden zorgvuldig gecontroleerd door onze retourafdeling en moeten voldoen aan onze retourvoorwaarden. Een van deze voorwaarden is dat een pruik die gedragen is of uit de verpakking is gehaald (om bijvoorbeeld te passen) vanwege hygiënische redenen niet mag worden geretourneerd. Vandaar dat we je retourzending niet konden verwerken. Mocht je nog vragen hebben hierover dan kun je ons altijd per e-mail bereiken. Met feestelijke groet, Klantenservice carnavalskleding.nl

Geleverd op aangegeven datum

Bestelling op de juiste dag ontvangen. Product komt goed overeen met de afbeeldingen.

Hele goed ervaring

Ik heb een goede ervaring met deze website.ik had iets besteld en wilde er iets aan toevoegen dus had ik contact opgenomen en werd binnen een korte tijd heel goed geholpen

Zeer snelle levering en goed product!

Product was snel in huis en een prima kwaliteit.

Dure retour

Dure retour en lange levertijd

Beste Isa, Wij vinden het vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over onze service. Om onze prijzen laag te houden kunnen wij gratis retourzending helaas niet aanbieden. Wel proberen wij het voor iedereen zo voordelig mogelijk te maken, dus kun je via ons retourportaal met korting een retourlabel aankopen. Je hebt daarnaast de vrijheid om zelf te bepalen met welke pakketbezorger je je retourzending verstuurd. Daarnaast geef je aan dat je bestelling een langere levertijd had. Op basis van je gegevens zie ik dat we je bestelling direct hebben verzonden en het de volgende dag (zoals aangegeven) bij je geleverd is. Kan het zijn dat je een bestelling hebt gedaan bij een andere webshop waarvan de levertijd wel langer was? Met feestelijke groet, Klantenservice carnavalskleding.nl

Super mooie

Het pakje was heel mooi en goede kwaliteit. De levering was ook heel snel!

Helemaal goed!

Goede, snelle service. Vlak voor Carnaval besteld en zelfs met ruilen voor andere maat nog op tijd geleverd. Leuk jurkje, voldoet aan verwachting. Veel leuke reacties op gekregen:)

Carnaval heeft er nog nooit zo roze en mooi uitgezien!!

Als cowboy met een roze hoed danste ik hoe het moet! Met men benen aan het zwingelen en met armen omhoog Kreeg ik met deze outfit gratis biertjes van den toog!

Leuke items maar slechte kwaliteit

Binnen enkele minuten zijn de kledingitems gescheurd, deze nog geprobeerd te repareren met de naaimachine, maar hielp niet veel. Accessoires waren ook erg matig, gaven veel glitters af en pistool slecht afgewerkt en binnen 5 minuten al half kapot.

Beste Susan, Wij vinden het erg vervelend om te horen dat de kwaliteit van de artikelen niet voldoet aan de verwachting. Zoals je ons per e-mail hebt aangegeven ging het kapot nadat je dit gedragen hebt. We hebben dit al per e-mail met je opgelost en je een korting aangeboden en dit met je afgehandeld. Met feestelijke groet, Klantenservice carnavalskleding.nl

Goed aanbod, alleen kostuum van extreem slechte kwaliteit

Ringmaster pakje voor dames besteld. Alleen het rokje wat hierbij hoorde was van extreem slechte kwaliteit. Ik ben zelf een gemiddelde Nederlandse lengte maar dit rokje was extreem kort en kon elk moment uit elkaar vallen. Omdat de verzending 4 dagen duurde (dit zou in principe ook nog sneller kunnen, kijkend naar de concurrentie), heb ik halsoverkop een ander rokje moeten bestellen.

Ik had mijn pakketje optijd binnen zoals er stond en de kwaliteit was ook goed, ik heb een leuk feestje gehad met mijn carnaval kostuum!

Supersnelle verzending

Supersnelle verzending en super uitgebreid assortiment aan carnavalspakjes. Ik zou iedereen aanraden om hier een bestelling te doen. Het enige jammere is dat één van mijn pakjes na 1 keer dragen al ging rafelen, dat was erg jammer. Ik zag dit ook bij andere, die hetzelfde pakje droegen. Ondanks dat zal ik toch blijven bestellen bij carnavalskleding.nl

Snelle levering en fijne producten

Snelle levering en goede kwaliteit

Ondanks dat het carnaval was en deze winkels het ontzettend druk hebben, was mijn bestelling veel eerder dan verwacht. Kwaliteit van de kleding ook goed. De maten zijn wel wat verschillend in verhouding met eigen kleding maten.

Prima ervaring. Snelle levering, oké producten en fijne service/retour! Kleding kwam snel zoals beloofd. Geeft goed aan of het product 'morgen in huis' is. Maten zijn zoals ik had verwacht. Veel kleding is wel van dun/wat goedkoper stof, maar beter materiaal dan dat ik bij andere winkels heb gekregen. Redelijk prijs/kwaliteit verhouding. Prijs mag net iets minder voor de kwaliteit.

Snelle levering en prima product!

Bestelling geplaatst en zoals beloofd de dag nadien ontvangen. Product is perfect wat ik er van verwacht had!

Ook voor last minuten bestellingen!

Mega snelle levering, leuke pakken

Top winkel!! Had de volgende dag meteen mijn (redelijk last-minute bestelde) pak binnen voor carnaval. Een tinkerbell pakje! Echter hebben mijn vleugels het geen avond volgehouden :( vandaar de 4 sterren ipv 5…. Kan ik deze herbestellen?

Super snelle levering en juiste producten!

Supersnel in huis (1 dag) , thuisgeleverd en producten kloppen helemaal!

Slechte kwaliteit

Ik kreeg me een mega slecht jurkje binnen. Eigen schuld dacht ik, last minute gekocht. Maar Jezus wat slecht. Rits springt open, stof schijnt door, lelijk als de pest ( niet zoals foto) ik bestel hier nooit meer!!

Beste Manon, Wij vinden het erg vervelend om te horen dat je een kostuum hebt ontvangen waarvan de rits defect is en die niet voldoet aan je verwachtingen. Helaas hebben wij hierover geen bericht van je ontvangen, anders hadden we dit wellicht sneller kunnen afhandelen en ervoor kunnen zorgen dat je wel tevreden bent over onze service. Zou je dit nog willen doen op klantenservice@carnavalskleding.nl. Hopelijk kunnen we dan nog iets voor je betekenen. Met feestelijke groet, Klantenservice carnavalskleding.nl

Hele goede ervaring. Mooie spullen en levering volgens afspraak!

Snel alle spullen zoals beschreven in huis

Fijne website waarop goed te zien is waarop iets geleverd kan worden. Duidelijke foto's. Alles was precies zoals verwacht. Top geregeld!

Over Carnavalskleding

Carnavalskleding.nl is dé online webshop in de Benelux voor feestkleding en feestartikelen. Wil je origineel verkleed naar Carnaval, Halloween, Oktoberfest of een ander feest? Bij Carnavalskleding.nl slaag je gegarandeerd.