Super tof snel binnen

Super fijn en snelle bezorging .. zeker de moeite waard om nog een keer te bestellen

Super leuke outfits, super snel geleverd

Wij hebben twee konijnen (paashaas) onesie besteld, zodat we hierin de buitenkant van de ramen van oma kunnen gaan wassen en daar daarna een paasgroet op kunnen plakken... Dan zit ze niet helemaal alleen tijdens de Pasen. De outfits waren echt supersnel geleverd, juiste maat en precies zoals ze op de website er uitzien.

super

Super content van de vlotte afhandeling

Op tijd bezorgd helaas een vlek in de kleding dus deze geretourneerd

Kreeg geen restitutie op t portokosten maar wel belofte op 10% korting volgende bestelling Aankoopbedrag is netjes geretourneerd

Snelle en correcte service. Kwaliteitsvol materiaal.

Snelle en correcte service. Kwaliteitsvol materiaal.

Goede kwaliteit en snelle levering

Goede prijs/kwaliteit verhouding. En een snelle levering.

goede prijs/kwaliteit verhouding

Snelle levering. Product is wat ik verwachte. Goede prijs/kwaliteit verhouding

Slechte kwaliteit van kleding

Bij het eerste maal de kleding passen scheurt het stof al. Slechte kwaliteit.

Prima eerste ervaring!

Voor mijn dochter op zoek naar een bijenpakje voor haar Maya de bij dance. Bij Carnavalskleding gevonden wat ik zocht en nog goedkoper dan alle andere webwinkels! Snelle levering en keurig verpakt. (Ook met duidelijke instructies op de zak mocht de levering terug gezonden moeten worden)

Duidelijk wat je besteld, onduidelijk over de levering

Het was makkelijk te zoeken in de webshop. Informatie over de levering is niet erg duidelijk op de site. Gelukkig krijg je wel via mail iets meer duidelijkheid en als de leverdatum bekend is krijg je weer een mailtje.

Zeer slecht. De teruggezonden items werden niet aangenomen

Ik heb een bestelling geplaatst en toen het was bezorgd gelijk gepast. Jammer genoeg viel alles iets te groot en heb ik later besloten het toch terug te sturen. Alles was zonder make up op gepast en gelijk erna netjes terug in de verpakking gedaan, zoals op de website was aangegeven. Helaas werd het niet geaccepteerd met als reden dat het sporen van vlekken en het schoonmaken hiervan zou bevatten. Dit is absoluut niet mogelijk maar ze bleven volhouden dat het niet terug genomen kon worden. Uiteindelijk de helft van het aankoopbedrag terug gekregen. Ik zal hier nooit meer bestellen

Alles was in orde

Ik vond het jammer dat er geen formulier in zat om eventueel terug te sturen te vergemakkelijken

Snel geleverd en exact wat ik ervan verwachtte !

Gratis levering de dag na mijn bestelling, alles in perfecte staat en geen brol.

Correct en snel geleverd

Zeer vlotte levering en aankoop ziet er goed uit.

Had een bestelling gedaan, volgende dag al geleverd in België, geen schade en product heeft een goede kwaliteit.

Nette afhandeling en op tijd geleverd.

Ik zou iedereen aanraden om op deze site te bestellen. Snelle en correcte afhandeling.

Uitstekend geregeld

Goed geregeld!

Mooi pak voor jaren 70 party.

Mooi pak voor een jaren 70 party van mijn man. Hij weet dit nog niet maar dit wordt hilarisch!

Prima service.

De service was goed. Een deel van de bestellling zou wat langer op zich laten wachten. Carnavalskleding heeft netjes gevraagd of ik de zending dan in 1x later of in 2x met een deel eerder wilde ontvangen. Verder zagen de aankopen er precies zo uit als op de foto’s op de website.

Niet zo goed

Valt veel te klein. Duurt lang voordat het geld terug komt

Uitstekend!!

Snelle en uitstekende levering!

Is allemaal hoe ik het in gedachte had.

Je hebt veel keuze wat wel leuk is om te kiezen en overal kun je assecoires bij zoeken die bij je outfit passen. De maattabellen zijn ook handig en heb ik wel geraadpleegd en al maar goed want anders had ik de verkeerde maten besteld en nu was alles perfect zoals het hoort te zijn.

De communicatie verliep heel vriendelijk en open. Bovendien was de levering enorm goed verlopen

Geweldig Pakken van deftige kwaliteit

Super goed

Vlotte service

Veel keus, snelle levering, gewoon TOP!! 👍🥳👍🥳👍🥳👍🥳👍🥳👍

Over Carnavalskleding

Carnavalskleding.nl is dé online webshop in de Benelux voor feestkleding en feestartikelen. Wil je origineel verkleed naar Carnaval, Halloween, Oktoberfest of een ander feest? Bij Carnavalskleding.nl slaag je gegarandeerd.