Erg teleurgesteld

Koop ik een kostuum, is hij kapot! Ik verwacht na enkele mailtjes verder toch een vergoeding. Zeggen ze dat ik op mijn volgende product 10% krijg? Daar heb ik toch niks aan? Erg jammer dat de winkel niet een bepaalde service verlenen ...

heel slecht

super duur die ordertoeslag, zag dat ook pas na bestellen. artikel van 2,95 uiteindelijk 11,50 belachelijk.

Mega slecht!

Begin van de week pak besteld. Zou donderdag geleverd worden. Niks ontvangen. Gebeld. Bestelling had een dag vertraging zou er die dag (donderdag) zeker uitgaan. Vrijdag nog geen track en tracé. Weer gebeld. Pakketje nog niet gestuurd! Slechte zaak.! Ik moet nu een meisje gaan vertellen dat het Halloween feestje niet verkleed zal zijn tenminste niet zoals als zij voor ogen had. Ze was al bezorgd vanochtend. Ik verwacht vanmiddag in tranen. Slechte zaak!

Een late bezorging zonder update, maar goede prijs-kwaliteit!!!

Ik heb uiteindelijk vandaag na 10 dagen geleden besteld te hebben, het pakket met de kleding gehad. Nèt, echt nèt, op tijd voor het feestje van vanavond. Ik begrijp dat het pakket in 1 keer verzonden wordt om de kosten zo te drukken, maar dat zorgt dan soms voor vertraging van de overige items. Maar... toen de spullen er dan werkelijk waren waren de kids helemaal blij. Ik had voor mijn beide prinsessen 2 outfits besteld. Voor beiden waren de maten ip goed. Voor de kleinste van 4 was de draculajurk van maat 116 veel te lang. Wat niet erg is, daar groeit ze wel in. Haar heksenpakje is too cute. Voor de oudste van 9 een vleermuispakje echt heel erg mooi. Ook goed afgewerkt. En een skeletpakje. Ik ben achteraf heel erg blij dat ik de order niet heb gecanceld. En dat ik zelf 3 dagen geleden naar een update heb gevraagd, want ik heb geen melding gehad dat de verzending langer zou duren dan gebruikelijk. Ga zo door dus, maar: geef je klanten wel updates als het langer duurt van verwacht!!!

snelle levering, nette facturen, BLIJ

Ik kom bij Carnavalswinkel.nl voor cursusmateriaal. In onze trainingen verbindend communiceren gebruiken we giraffe en jakhals (wolven) oren haarband en die koop ik met veel plezier en grote tevredenheid bij caranavalswinkel.nl Niet om verkleed te gaan, maar om effectief te kunnen werken, en mensen te leren wat het verschil is in communicatie met jakhalsoren op of met de liefdevolle giraf oren.

mijn kleinzoon is er verzot op

Kostuum was er vlug en mijn kleinzoon is er gek op

Kwalitatief goed spul en snelle levering

Leuk pakje gekocht. De verzending was snel en verder heb ik geen op- of aanmerking. Prettige webshop om carnavalskleding te kunnen halen; ze hebben een ruim assortiment.

Snelle bezorging en spullen zoals verwacht

snel, volledig en goede spullen

Producten zijn als beschreven, snelle levering

De producten die ik heb besteld, zien eruit zoals aangegeven op de website. Alles werd snel en netjes verpakt geleverd.

Leuk pakje

Leuke pakje, mijn zoon voelde zich een echte leeuw. Alleen vond ik de onderkant van het pakje te kort waardoor het net leek alsof het te klein was. Ik zag op de afbeelding dat het zo hoort. De rest zat wel goed.

prachtige piratenjas voor een aangename prijs

De piratenjas is voor mijn zoon. Hij speelt graag als Piet Piraat. Een piratenhoed en zwaard had hij al. En met de piratenjas is hij een echte piraat geworden.

Snelle bezorging, perfecte maten

Superblij met onze disco outfits :-) Deze hadden we nodig voor een weekend met kinderen van groep 6 tm 8 om ze een te gek weekend te bezorgen en eventjes eruit te zijn! De bonte avond had dan ook het thema; disco fever! Dus mega bedankt, kwaliteit is super en we hebben er mega zin in om ze te gebruiken! Op naar een topweekend

Snelle bezorging

Product voldoet aan beschrijving, top

Snellen service goede kwaliteit

Voldoet volledig aan mijn verwachtingen en snelle levering

Leuke outfit voor een themafeestje/carnaval. Ik ben blij met deze aankoop.

Goede kwaliteit

Keurige levering en foto's zijn een goede weergave van het kostuum/kwaliteit. Betaalbaar bovendien

Snel, goedkoop en makkelijk!

Binnen paar minuten kon ik een vrijgezellefeest outfit regelen. En het lag de volgende dag in huis. Perfect!

super snelle levering en precies volgens foto en omschrijving.

Ik heb al vaker wat besteld en ben nog nooit teleurgesteld.

Alles op gebied van verkleden.

Fijne, duidelijke site. Van alles verkrijgbaar. Snelle levering.

Mijn producten zijn snel geleverd en ze waren van goede kwaliteit! Helaas te klein maar zeker voor herhaling vatbaar. Vandaar ook meteen de goede maat gekocht.

Zeer tevreden over de service

Ik had iets ontvangen wat niet helemaal in goede staat was. Een belletje en versturen foto ...en ik heb binnen een dag een goede ontvangen zonder discussie, rompslomp. Top!

Snelle levering. Alles klopte. Maat ook goed

Product snel geleverd en goeie kwaliteit

Fijne stof

Heerlijke stof. Had het nodig voor een tv commercial en was precies zoals verwacht. Valt goed op maat en de stof is erg prettig. Mijn dochter was positief!

Snelle levering Netjes verpakt Duidelijke communicatie

Over Carnavalskleding

Carnavalskleding.nl is dé online webshop in de Benelux voor feestkleding en feestartikelen. Wil je origineel verkleed naar Carnaval, Halloween, Oktoberfest of een ander feest? Bij Carnavalskleding.nl slaag je gegarandeerd.