Fijne shop, snel geleverd

Fijne webshop en een snelle levering. Alles in orde dus bestel zeker een volgende keer!

Goedkoop en snelle levering

Ruim assortiment met betaalbare artikelen. Bestelling was netjes binnen op de aangegeven datum.

Top service, heel veel keuze en snelle levering!

Snelle en goede service

Goede service en leuke pakjes.

Top bedrijf

Ik had nog een aantal vragen over een bestelling die ik wou plaatsen. De persoon bij de klantenservice heeft me hier goed en vlot bij geholpen. Daarnaast was het pakketje vlot bezorgd. De klant is koning bij dit bedrijf!

Goede service en kwalitatief goede kleding.

Hier onlangs een costuum besteld voor een familiefeest. Makkelijke overzichtelijke site en de bestelling werd geleverd zoals beloofd. Mart

Uitmuntend

Fantastische service wordt verleend door dit bedrijf. Ik had vragen met betrekking tot de maat en de kleur van een kostuum. De medewerker heeft me geweldig vlot geholpen.

Top carnavalskleding en snelle service

Ik heb een jurkje besteld en was de volgende dag al thuis. Erg blij mee en goede kwaliteit.

Prettige ervaring, snel en goedkoop

Snelle levering met een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Goede en correcte afhandeling

Mijn order kwam helaas niet op tijd binnen. Dat kan natuurlijk gebeuren en ik had de order daardoor niet meer nodig. Ik heb toen een mailtje gestuurd voor te annuleren en heb snel reactie gehad en mijn geld terug gekregen.

Super geregeld!

Bestelling gedaan, binnen een dag mijn bestelling ontvangen, helemaal tevreden!

Erg goed, snelle levering

10/10

Snel en duidelijke communicatie

Er wordt snel en duidelijk gecommuniceerd met goed prijzen. Een nadeel is de levertijd van mijn bestelling, maar ik heb hier zelf mee ingestemd dus geen probleem

Ik kreeg heel slecht product (100% slecht), wat erg jammer was voor het feestje van mijn dochter. Maar carnavaleskleding heeft dit goed opgepakt, ik kreeg geld terug, Inclusief verzendkosten. Dat vind ik goed service.

Goed contact, snelle levering. Vriendelijk in het contact.

Snelle reactie

Goede oplossing gekregen voor op factuur. Snel geholpen ben zeer tevreden.

Helaas door gebrek aan tijd qua bestellen vs levering kon de aankoop niet doorgaan. Last minut annuleren was geen probleem. Super goed opgelost een meegedacht. Volgende keer gaan we eerder bestellen, tenminste als we eerder weten dat er verkleed gaat worden ;-)

Te laat!

Ik bestelde op donderdagavond, ik had mijn pakket dinsdag nodig, maar het was nog niet eens verzonden op dinsdag, zijnde 3 werkdagen later. Dus noodgedwongen moeten annuleren en nog naar de winkel moeten rijden. Ontevreden dus! Enige pluspunt waarvoor 1 ster, de annulatie gebeurde vlot alsook de terugbetaling.

Beste Alexia, Allereerst onze excuses voor het ongemak, we begrijpen dat je de bestelling graag zo snel mogelijk in huis wil hebben. Je hebt donderdagavond een bestelling geplaatst met artikelen met een langere levertijd. Als het goed is, is dit ook vermeld in het winkelwagentje en op de productpagina. Wellicht heb je dit tijdens het bestellen niet goed gezien. Vandaar dat we je bestelling niet eerder konden verzenden. We hebben je verzoek tot annuleren direct verwerkt en het aankoopbedrag teruggestort. Met vriendelijke groet, Klantenservice Carnavalskleding.nl

Zeer goede klantenservice, vriendelijk en behulpzaam

Zeer vriendelijke en behulpzame klantenservice!

Zeer goede ervaring en servicr

We kregen een kostuum niet op tijd geleverd door de post. Ze hebben ons een ander kostuum aan huis gebracht Heel erg netjes en we waren er erg blij mee

Goede klantenservice

Het was even spannend of het carnavalspak dat ik had besteld voor mijn dochter op tijd zou komen vanwege het winterweer. De klantenservice berichtte mij netjes en snel op mijn vragen hierover. Het pak werd uiteindelijk netjes op tijd bezorgd.

Pas op bij kleine bestellingen

2 balonnen besteld. €3,95 betaald voor iets wat door de brievenbus past. (Kan ik nog mee leven)Nadat ik betaald had zag ik dat ik €4,95 extra moest betalen omdat het een kleine order was. Dus bijna 3 keer zoveel betaald om het in huis te krijgen. Misschien ben ik blind geweest maar vind dat die €4,95 extra kosten wat prominenter gepresenteerd mag worden voor de betaling.

Goedemiddag Maurice, Allereerst onze excuses voor de onduidelijkheid omtrent de kleine order toeslag en bedankt voor je feedback. Wij zijn hiermee bezig om dit nog prominenter te tonen in het winkelmandje en op de productpagina. Zou je contact met ons op willen nemen via klantenservice@carnavalskleding.nl? Met vriendelijke groet, Klantenservice Carnavalskleding.nl

Snelle reactie

Snelle reactie en goed voorstel toen het door mij bestelde artikel niet meer te leveren was. Vriendelijke berichten.

Schandalig!

Besteld, twee weken later niets. Op mails wordt amper geantwoord enkel rond de pot gedraaid. Ze verwachten blijkbaar veel maar er gebeurt juist niets! Slechte service en geld krijg ik ook niet terug! Nooit meer!

Goedemiddag Lin, We betreuren ten zeerste de gang van zaken met betrekking tot je bestelling. Door miscommunicatie en foutieve levering vanuit ons magazijn in het buitenland was je bestelling erg vertraagd. Zoals we ook hebben aangeven in de mail van 4 februari jl. hebben we het aankoop bedrag van je bestelling teruggestort. Wij vinden het daarom jammer dat je aangeeft dat je het geld niet hebt teruggekregen. Zou je dit nog willen controleren voor ons? Met vriendelijke groet, Klantenservice Carnavalskleding.nl

zeer behulpzaam

Er werd zeer snel gereageerd op mijn vraag en er kwam snel een oplossing.

Over Carnavalskleding

Carnavalskleding.nl is dé online webshop in de Benelux voor feestkleding en feestartikelen. Wil je origineel verkleed naar Carnaval, Halloween, Oktoberfest of een ander feest? Bij Carnavalskleding.nl slaag je gegarandeerd.