Overzichtelijke website, snel gevonden wat ik wilde, ook in mijn maat (40/42) beschikbaar - bij diverse vergelijkbare websites alleen hele kleine of hele grote volwassenmaten beschikbaar. Leuke accessoires, goede prijzen. Als ik nog eens verkleed kleding nodig heb, ga ik weer naar carnavalskleding.nl

Simpel bestellen, snel in huis!

Alles wat ik nodig had voor de film van groep 8 gevonden, super makkelijk te vinden. Volgende dag alles al in huis …kwaliteit is goed, juf blij, kids blij….wordt met deze materialen vast een top film :)

Gemakkelijk en vlot

Veel keuze, kwalitatief, snel geleverd. Top

Mooie jurk, perfect voor een feest

Wat een mooie jurk! Perfect voor een feestje. Stof valt soepel, maat is eerder 36 dan 38. Kleuren zijn mooi. Kortom, een aanrader!

Ik had niet verwacht dat zo snel geleverd kon worden. Topservice!

Prima kwaliteit en snelle levering

Prima kwaliteit en snelle levering

Slecht

Te laat geleverd helaas. Kindjes nu geen verkleed kleding voor feest op school. Kan wel even €7,45 retour kosten betalen dat is makkelijk verdiend!

Geweldig leuke kleding

Elk jaar gaan de kids op kamp met een thema en we slagen altijd bij jullie...heb jullie site inmiddels al aan veel leden doorgegeven. Snelle bezorging en mooie kleding.

Snelle levering en goede kwaliteit

!!!

Hele snelle levering en product was precies zoals op de foto

Ik heb bestelt voor mijn laatste lesdag en de bestelling was heel snel binnen. De volgende dag al. Ook waren de pakken precies zoals op de foto dus heel goed! Ik zou het iedereen aanraden! Alleen was de stof een beetje dun, maar voor deze prijs vind ik dat wel normaal.

De bestelling wordt gelijk en netjes verstuurd!

Mooie kwaliteit

Super snelle service

De verzending was echt super snel en alles was duidelijk op de site aangeven. Ook hele leuke producten.

Alles voldeed aan de verwachtingen

De kwaliteit was in orde

Snelle levering en prima voor deze prijs!

Snel en leuk

Beter kan ik het niet omschrijven. …

Goede kwaliteit

Snelle levering, leuk kostuum

Ik moest maar 10 minuutjes op de site kijken en ik was al klaar voor mijn feestje dit weekend. Dankjewel voor het leuke kostuum en de snelle levering.

Geweldige kwaliteit

De prijs kwaliteit verhouding is super.

Mooie jurkje!

Mooi jurkje van mooie stof. Goede pasvorm. Het nepbont is ook lekker zacht. De kleur is wel donker roze ipv rood. Houd daar rekening mee!

Hele fijne winkel met snelle levering!!

Jurkjes voor examen stunt waren meteen de volgende dag binnen! Leuke jurkjes alleen de maten vallen wel een beetje apart!

Top service!

Het was sneller geleverd dan dat werd aangegeven, dus dat was heel fijn!!!

Top ervaring!

Ik had voor een feest op school een outfit nodig en heb een uit het ruime assortiment gekozen, rond 18 uur besteld en de dag erna al in huis!! De kleding ziet er top uit en precies zoals op de site staat, het zit goed en voelt goed! Aanrader

Duidelijk en snel

Duidelijke webshop en snel geleverd zoals beschreven.

Zenderseweg 42 7665TN Albergen

085 - 065 3440

Over Carnavalskleding

Carnavalskleding.nl is dé online webshop in de Benelux voor feestkleding en feestartikelen. Wil je origineel verkleed naar Carnaval, Halloween, Oktoberfest of een ander feest? Bij Carnavalskleding.nl slaag je gegarandeerd.