Perfect geleverd en keurig op tijd.

Heldere site met zeer veel keuze. Nette prijs en geleverd volgen afspraak

Super leuke kleding!

Wij hebben voor ons Halloween feestje meerdere kledingstukken gekocht. De bestelling was snel binnen. De site is overzichtelijk en je kan filteren zodat je de juiste keus kan maken. Wij hebben een zeer geslaagd feestje gehad.

het paste helaas niet maar wel heel goed binnen gekregen

helemaal oke

Fijn en kreeg minn bestelling optijd binnen

Goede en snelle service

Mijn bestelling is snel bezorgd en is van goede kwaliteit.

Gigantische mooie kwaliteit en erg blij met de spullen

Zeer netjes verpakt verzonden Mooie kwaliteits spullen Verkleedkleding zat super kwa maatvoering We hebben heel erggenoten van het mooie Halloween feest

Suuuuuuuper

Zeer leuke kleding en accessoires , heb een prachtige avond beleefd en tot BEST VERKLEDE man van de FOUTE PARTY verkozen . Conclusie SUUUUUPER

makkelijk en snel bezorgd

website was oberzichtelijk en konden vinden wat we zochten. Wel zat een klein gat in de kleding, maar verder prima service.

Vlotte en juiste bestelling en levering

ik zou zeker opnieuw bestellen bij carnavalskleding.nl

snel, goed op maat

Het product is snel geleverd en conform de afbeelding. Goed op maat!

Gave kleding, masker en accessoires, superfeest

We zagen er weer top uit tijdens halloween. Supergoed geholpen nadat ik per ongeluk het verkeerde product had aangevinkt en is zonder problemen geruild en ook nog op tijd binnen. Ik ben zeer tevreden en zal zeker weer bestellen als we weer een thema feest hebben.

Geslaagd feest in bijpastende kleding

Was een gezellig Avond hoop versierd , en binnekort bij de toppers gaat het ook zeker van pas komen!!

Super snel geleverd

En het kledingstuk zat perfect

Goede website, snelle services

We hadden kleren nodig voor concert. Op website kun je deze goed vinden en fijn dat de maten worden aangegeven waar je moet meten. Ook waren de kleren snel bij ons thuis. Super geregeld

Leuke kleding super snel binnen

Oorspronkelijk had ik via een andere website mijn tinkerbell jurkje besteld, maar deze website had zoveel meer leuke opties dus ik heb deze meteen ingeruild. Het pakketje kwam dezelfde week nog binnen. Mijn verkleedfeest is geslaagd!

Lekker snel

Precies zoals ze zeggen, zo gaat het. Vandaag bestellen, morgen bezorgd Kwaliteit prima, ga zeker hier weer iets kopen

Geweldig stellen levering en goede kwaliteit

Ik zou de website zeker aanbevelen als je benodigdheden voor een feestje nodig hebt.

Incompleet geleverd Halloween

Helaas was de bestelling niet compleet en miste ik een artikel tijdens Halloween. Toch maar gebeld voor een nalevering. Na een week nog een keer gebeld, want nog altijd niets ontvangen na het toezeggen het ontbrekende artikel te leveren. Vandaag blijkt het nog altijd niet verzonden en volgt het z.s.m. Service is vriendelijk en oplossingsgericht.

Leuke kleding!!

Leuke kleding voor elk thema feestje, en ook nog een redelijke prijs!

TOP webshop!

2 super leuke outfits gescoord! Overzichtelijke website/shop, voor ieder wat wils. Goede prijs/kwaliteitsverhouding én snelle levering! Kortom: TOP!

Snelle levering !!!

Ik zal zeker vaker bestellen!! Heel veel keuze en snelle levering

Alles wat ik had besteld is aangekomen wel niet 1dag later zoals ze zeggen, maar 2dagen erna dus is nog altijd wel snel. Heel blij mee.

Iets besteld op zaterdag voor Halloween en maandag in huis.

Snelle levering en goede kwaliteit piratenhoed. Erg fijn!

Snelle levering, leuke kleding!

Alles keurig netjes bezorgd. Bij een volgend feestje weet ik jullie weer te vinden.

Over Carnavalskleding

Carnavalskleding.nl is dé online webshop in de Benelux voor feestkleding en feestartikelen. Wil je origineel verkleed naar Carnaval, Halloween, Oktoberfest of een ander feest? Bij Carnavalskleding.nl slaag je gegarandeerd.