Snellen service goede kwaliteit

Voldoet volledig aan mijn verwachtingen en snelle levering

Leuke outfit voor een themafeestje/carnaval. Ik ben blij met deze aankoop.

Goede kwaliteit

Keurige levering en foto's zijn een goede weergave van het kostuum/kwaliteit. Betaalbaar bovendien

Snel, goedkoop en makkelijk!

Binnen paar minuten kon ik een vrijgezellefeest outfit regelen. En het lag de volgende dag in huis. Perfect!

super snelle levering en precies volgens foto en omschrijving.

Ik heb al vaker wat besteld en ben nog nooit teleurgesteld.

Alles op gebied van verkleden.

Fijne, duidelijke site. Van alles verkrijgbaar. Snelle levering.

Mijn producten zijn snel geleverd en ze waren van goede kwaliteit! Helaas te klein maar zeker voor herhaling vatbaar. Vandaar ook meteen de goede maat gekocht.

Zeer tevreden over de service

Ik had iets ontvangen wat niet helemaal in goede staat was. Een belletje en versturen foto ...en ik heb binnen een dag een goede ontvangen zonder discussie, rompslomp. Top!

Snelle levering. Alles klopte. Maat ook goed

Product snel geleverd en goeie kwaliteit

Fijne stof

Heerlijke stof. Had het nodig voor een tv commercial en was precies zoals verwacht. Valt goed op maat en de stof is erg prettig. Mijn dochter was positief!

Snelle levering Netjes verpakt Duidelijke communicatie

snelle levering en goed maatadvies

helemaal goed

Super blij!

De jongens zijn er super blij. Voor hun is het helemaal echt.

Snel geleverd en precies zoals beschreven

Goede spullenen snelle afhandeling .

Goede ervaring . Leuke spullen en betaalbaar .

Een hele goede site

Netjes op tijd bezorgd. Iedereen aan te bevelen

Makkelijk te bestellen en snelle levering

Makkelijk te bestellen. Duidelijke foto’s op de site . En snelle levering. Heel fijn

Helemaal blij

Heel lang getwijfeld...wat trek je aan. Mooi pak uitgezocht..maar ís t wat? Past t? Komt t wel op tijd?.. nou alles helemaal top.,Mooier dan op de foto. Perfecte pasvorm en volgende dag geleverd volgens afspraak. Feestje kan niet meer stuk.

top snelle levering en goed op maat

Goede ervaring

Snelle levering, duidelijke site, genoeg keuze

Na bestelling had ik het product (een prachtige prinsessenjurk) heel snel binnen. Goed verpakt. Mooie jurk. En een blij kind.

Snelle en goede service !

Goede service, snelle levering en mooie prijs!

Ik zocht voor mijn neefje een drakenpak en vond dit al snel op de website van carnavalskleding. De prijs is in goede verhouding tot de kwaliteit en mijn neefje is er super blij mee

toppie

snelle levering en perfecte pasvorm

Zeer snelle levering top

Zeer snelle goede levering

Over Carnavalskleding

Carnavalskleding.nl is dé online webshop in de Benelux voor feestkleding en feestartikelen. Wil je origineel verkleed naar Carnaval, Halloween, Oktoberfest of een ander feest? Bij Carnavalskleding.nl slaag je gegarandeerd.