Binnen een dag ontvangen en overtrof onze verwachting

Ons zoontje mocht verkleed naar school. Hij wilde graag als ninja gaan. Het pakje kwam op tijd aan en was van goede kwaliteit. Zijn lach was onbetaalbaar

goede ervaring

goede ervaring

Ziet er top uit!!!

Snelle levering, en Santa Jurkje is van fluweel.

Mijn ervaring is niet in 1 zin te vatten, omdat al onze senioren van hof van Sliedrecht meegenoten.

Al onze senioren bewoners van hof van Sliedrecht hebben op onze Spaanse thema avond mee mogen genieten van de Spaanse versieringen in de recreatiezaal. Het was een sfeervolle avond die een tien en een griffel kreeg van alle aanwezigen bewoners.

Snelle levering en producten komen overeen met site

Producten voldoen aan verwachting. Hoe de omschrijving. Snelle levering

Goede website en snelle bezorging

Goede website en snelle bezorging

Niemand had een idee dat ik achter dat Dali masker verscholen zat en dat rode pak.

Ik was jarenlang de huisfotograaf bij Cuba Compagnie Bonaire. Vorig jaar ben ik echter terug verhuist naar Nederland. Als verrassing hadden wij afgesproken dat ik terug zou komen voor de Halloween editie. Stiekem stapte in het rode pak van de serie 'Casa del papel' en deed het Rode Dali masker ervoor. Ik maakte een foto van vaste bezoekers en vervolgens begon ik aan ze te trekken en gek te doen. Maar wie ben je dan, en wat zit je aan me, en he.. Kom op, laat dan zien wie er achter zit! Als ik vervolgens het masker afdeed waren de meeste zo verrast. Hoe, wat leuk!!! Heb onwijs leuke reacties gehad en het was niet mogelijk geweest zonder mijn aankoop bij Carnavalskleding. Kwaliteit was op en top, dank hiervoor.

Keurige afhandeling. Vlgs afspraak

Perfecte afhandeling. Moest paar dagen op nieuwe voorraad wachten, maar toen die er was alles Vlgs planning en afspraak geleverd.

Perfecte service

De bestelling was snel en netjes bezorgd. Zeker in de toekomst een site waar ik vaker zal bestellen.

De kleding kwam optijd en heel snel alleen is het wel doorschijnend en dat had ik liever niet gewild

Super snelle levering en ziet er goed uit

Ik heb zoveel complimenten gekregen!! Prachtig!!

Super goeie service

Mijn bestelling kwam binnen en was helaas 1 jurk met een gat maar door de snelle service werd dit snel opgelost super!

Leuke betaalbare kleding

Leuke verkleedkleding voor de kindjes. Betaalbaar en goede kwaliteit.

Heel netjes te woord gestaan aan de telefoon!

Ik had op zaterdag besteld en had de kleding nodig voor de zaterdag erop. Dinsdag stond de bestelling nog in order picking dus maar even gebeld. Netjes te woord gestaan en als ik donderdag nog niks had gehoord moest ik terugbellen. Donderdag idd gebeld en weer netjes geholpen. Werd vooraan in de verwerking gezet en had alle spullen netjes binnen op vrijdag. Konden we zaterdag goed verkleed naar het feestje. Super service

Zeer tevreden, positief verrast!

De foto’s komen zeer overeen met het pak dat je daadwerkelijk binnen krijgt. Zeer snelle levering. De site is erg overzichtelijk en de pakken zijn van goede kwaliteit en prijs. Er is ook veel keus tussen categorieën en pakken, dit zorgt er voor dat iedereen wel wat leuks kan vinden, erg prettig. Ik zal hier zeker mijn volgende carnavals pak halen!

Topp

Kleding zit goed en mooie kwaliteit

Toppi!

Het is bij Carnavalskleding zo van: U vraagt en wij leveren!

Zeer tevreden over Het geleverde artikel. Prijs kwaliteit verhouding is prima.

Snelle en goede levering!

Snelle en goede levering!

veel kleding op voorraad en snelle levering

Super snelle levering

Mooi fout trainingspak uit de jaren 80 voor een goede prijs. Maatvoering prima, naaiwerk netjes

Een seventies jumpsuit met wijde pijpen gekocht. Het zit als gegoten!!

Super outfit met bloemenkrans voor in mijn haar. Kan ik morgen de blits mee maken op het seventies feest.👍👍

Gewoon geweldig

De kleding is makkelijk uit te kiezen en het is supersnel verzonden. Ik ga hier zeker vaker bestellen.

Goeie kwaliteit en snelle bezorging

2 halloween costumes besteld en de volgende dag al in huis tevens was ik verbaast ober de goede kwaliteit voor zo'n prijs klasse

Over Carnavalskleding

Carnavalskleding.nl is dé online webshop in de Benelux voor feestkleding en feestartikelen. Wil je origineel verkleed naar Carnaval, Halloween, Oktoberfest of een ander feest? Bij Carnavalskleding.nl slaag je gegarandeerd.