Goed contact, snelle levering. Vriendelijk in het contact.

Snelle reactie

Goede oplossing gekregen voor op factuur. Snel geholpen ben zeer tevreden.

Helaas door gebrek aan tijd qua bestellen vs levering kon de aankoop niet doorgaan. Last minut annuleren was geen probleem. Super goed opgelost een meegedacht. Volgende keer gaan we eerder bestellen, tenminste als we eerder weten dat er verkleed gaat worden ;-)

Te laat!

Ik bestelde op donderdagavond, ik had mijn pakket dinsdag nodig, maar het was nog niet eens verzonden op dinsdag, zijnde 3 werkdagen later. Dus noodgedwongen moeten annuleren en nog naar de winkel moeten rijden. Ontevreden dus! Enige pluspunt waarvoor 1 ster, de annulatie gebeurde vlot alsook de terugbetaling.

Beste Alexia, Allereerst onze excuses voor het ongemak, we begrijpen dat je de bestelling graag zo snel mogelijk in huis wil hebben. Je hebt donderdagavond een bestelling geplaatst met artikelen met een langere levertijd. Als het goed is, is dit ook vermeld in het winkelwagentje en op de productpagina. Wellicht heb je dit tijdens het bestellen niet goed gezien. Vandaar dat we je bestelling niet eerder konden verzenden. We hebben je verzoek tot annuleren direct verwerkt en het aankoopbedrag teruggestort. Met vriendelijke groet, Klantenservice Carnavalskleding.nl

Zeer goede klantenservice, vriendelijk en behulpzaam

Zeer vriendelijke en behulpzame klantenservice!

Zeer goede ervaring en servicr

We kregen een kostuum niet op tijd geleverd door de post. Ze hebben ons een ander kostuum aan huis gebracht Heel erg netjes en we waren er erg blij mee

Goede klantenservice

Het was even spannend of het carnavalspak dat ik had besteld voor mijn dochter op tijd zou komen vanwege het winterweer. De klantenservice berichtte mij netjes en snel op mijn vragen hierover. Het pak werd uiteindelijk netjes op tijd bezorgd.

Pas op bij kleine bestellingen

2 balonnen besteld. €3,95 betaald voor iets wat door de brievenbus past. (Kan ik nog mee leven)Nadat ik betaald had zag ik dat ik €4,95 extra moest betalen omdat het een kleine order was. Dus bijna 3 keer zoveel betaald om het in huis te krijgen. Misschien ben ik blind geweest maar vind dat die €4,95 extra kosten wat prominenter gepresenteerd mag worden voor de betaling.

Goedemiddag Maurice, Allereerst onze excuses voor de onduidelijkheid omtrent de kleine order toeslag en bedankt voor je feedback. Wij zijn hiermee bezig om dit nog prominenter te tonen in het winkelmandje en op de productpagina. Zou je contact met ons op willen nemen via klantenservice@carnavalskleding.nl? Met vriendelijke groet, Klantenservice Carnavalskleding.nl

Snelle reactie

Snelle reactie en goed voorstel toen het door mij bestelde artikel niet meer te leveren was. Vriendelijke berichten.

Schandalig!

Besteld, twee weken later niets. Op mails wordt amper geantwoord enkel rond de pot gedraaid. Ze verwachten blijkbaar veel maar er gebeurt juist niets! Slechte service en geld krijg ik ook niet terug! Nooit meer!

Goedemiddag Lin, We betreuren ten zeerste de gang van zaken met betrekking tot je bestelling. Door miscommunicatie en foutieve levering vanuit ons magazijn in het buitenland was je bestelling erg vertraagd. Zoals we ook hebben aangeven in de mail van 4 februari jl. hebben we het aankoop bedrag van je bestelling teruggestort. Wij vinden het daarom jammer dat je aangeeft dat je het geld niet hebt teruggekregen. Zou je dit nog willen controleren voor ons? Met vriendelijke groet, Klantenservice Carnavalskleding.nl

zeer behulpzaam

Er werd zeer snel gereageerd op mijn vraag en er kwam snel een oplossing.

Prima adres!

Ben zeer goed geholpen door de klantenservice toen bleek dat 1 item in mijn bestelling in een ander magazijn lag en daardoor later verzonden zou worden. Het kon geregeld worden dat ik betreffende item toch de volgende dag ontving, omdat ik er dringend op zat te wachten. Ze denken echt met je mee!

Uitgebreid assortiment

Enorm veel keuze op de webshop en niet duur!

Betrouwbaar, snel en super service!

Mijn neefje wilde graag een verkleed pak voor zijn verjaardag. Ik wilde graag iets meer weten over het pakje en de pasvorm, dus heb ik de klantenservice gebeld voor informatie en advies. Aan de telefoon werd aangegeven dat mijn bestelling iets later kon zijn in verband met de drukte rondom de feestdagen, maar mijn bestelling was gelukkig op tijd binnen. De klantenservice heeft mij uitstekend geholpen en mijn neefje draagt het kostuum met plezier!

goedkoop en prima kwaliteit!

een aantal hoedjes besteld voor oud en nieuwjaarsavond. goede prijs kwaliteit verhouding! online nergens goedkoper kunnen vinden dus aanrader!

Super geholpen en snelle levering

N.a.l.v. een grote bestelling van te voren even telefonisch contact opgenomen. Ben vervolgens goed en vriendelijk geholpen met advies en suggesties. Levering was ook snel.

Erg teleurgesteld

Koop ik een kostuum, is hij kapot! Ik verwacht na enkele mailtjes verder toch een vergoeding. Zeggen ze dat ik op mijn volgende product 10% krijg? Daar heb ik toch niks aan? Erg jammer dat de winkel niet een bepaalde service verlenen ...

heel slecht

super duur die ordertoeslag, zag dat ook pas na bestellen. artikel van 2,95 uiteindelijk 11,50 belachelijk.

Mega slecht!

Begin van de week pak besteld. Zou donderdag geleverd worden. Niks ontvangen. Gebeld. Bestelling had een dag vertraging zou er die dag (donderdag) zeker uitgaan. Vrijdag nog geen track en tracé. Weer gebeld. Pakketje nog niet gestuurd! Slechte zaak.! Ik moet nu een meisje gaan vertellen dat het Halloween feestje niet verkleed zal zijn tenminste niet zoals als zij voor ogen had. Ze was al bezorgd vanochtend. Ik verwacht vanmiddag in tranen. Slechte zaak!

Een late bezorging zonder update, maar goede prijs-kwaliteit!!!

Ik heb uiteindelijk vandaag na 10 dagen geleden besteld te hebben, het pakket met de kleding gehad. Nèt, echt nèt, op tijd voor het feestje van vanavond. Ik begrijp dat het pakket in 1 keer verzonden wordt om de kosten zo te drukken, maar dat zorgt dan soms voor vertraging van de overige items. Maar... toen de spullen er dan werkelijk waren waren de kids helemaal blij. Ik had voor mijn beide prinsessen 2 outfits besteld. Voor beiden waren de maten ip goed. Voor de kleinste van 4 was de draculajurk van maat 116 veel te lang. Wat niet erg is, daar groeit ze wel in. Haar heksenpakje is too cute. Voor de oudste van 9 een vleermuispakje echt heel erg mooi. Ook goed afgewerkt. En een skeletpakje. Ik ben achteraf heel erg blij dat ik de order niet heb gecanceld. En dat ik zelf 3 dagen geleden naar een update heb gevraagd, want ik heb geen melding gehad dat de verzending langer zou duren dan gebruikelijk. Ga zo door dus, maar: geef je klanten wel updates als het langer duurt van verwacht!!!

snelle levering, nette facturen, BLIJ

Ik kom bij Carnavalswinkel.nl voor cursusmateriaal. In onze trainingen verbindend communiceren gebruiken we giraffe en jakhals (wolven) oren haarband en die koop ik met veel plezier en grote tevredenheid bij caranavalswinkel.nl Niet om verkleed te gaan, maar om effectief te kunnen werken, en mensen te leren wat het verschil is in communicatie met jakhalsoren op of met de liefdevolle giraf oren.

mijn kleinzoon is er verzot op

Kostuum was er vlug en mijn kleinzoon is er gek op

Kwalitatief goed spul en snelle levering

Leuk pakje gekocht. De verzending was snel en verder heb ik geen op- of aanmerking. Prettige webshop om carnavalskleding te kunnen halen; ze hebben een ruim assortiment.

Snelle bezorging en spullen zoals verwacht

snel, volledig en goede spullen

Producten zijn als beschreven, snelle levering

De producten die ik heb besteld, zien eruit zoals aangegeven op de website. Alles werd snel en netjes verpakt geleverd.

Over Carnavalskleding

Carnavalskleding.nl is dé online webshop in de Benelux voor feestkleding en feestartikelen. Wil je origineel verkleed naar Carnaval, Halloween, Oktoberfest of een ander feest? Bij Carnavalskleding.nl slaag je gegarandeerd.