Uitstekende service en snel in huis!

Gewoon helemaal prima!

Leuke producten

Veel keuze en erg leuk spul. Haal hier volgende keer zeker weer.

Snel thuis

Vrijdag nog wat besteld en kwam netjes zaterrag binnen. Werd goed op de hoogte gehouden via de mail. Ben helemaal tevreden.

Wou nog wat toevoegen aan mijn bestellinh en de klantenservice heeft me hier goed bij geholpen. Kostuums waren netjes.

Snelle en goede service!

Goede klantenservice, die snel reageert en mij als klant goed op de hoogte hield.

Mooie Halloweenpakjes

Dag voor Halloween nog wat besteld en kwam netjes de volgende dag binnen. Pakjes waren goed en heb er een leuk feestje mee gehad!

Bij opening van pakket al kapotte spullen

Veer al half kapot en ring valt bij eerste aanraking al uit elkaar. zeer teleurstellend. Snap dat je niet veel kan verwachten, maar binnen 5 minuten dit al?

Bezorging volgende dag bij bestelling voor 23:00

Afgelopen zaterdag snel een nieuw kostuum besteld nadat ik een vreselijk slecht kostuum had ontvangen bij een andere webshop. Zaterdag bestellen, dan heb ik het vast wel voor woensdag in huis, er stond zelfs nog: verwachte levertijd 25-10. Nu is het (net) woensdag, en ik heb nog geen track & trace ontvangen niks. Als het pakketje na vandaag kom accepteer ik 'm niet. Want ik heb 'm specifiek vandaag nodig.

Dubbel gevoel...

Ik had 10 werkdagen voor Halloween kleren/accessoires besteld, waarna ik uiteindelijk na Halloween de bestelling pas had ontvangen. Intern werd fout op fout gestapeld en door omstandigheden liep het helaas zo... Over dat deel ben ik dan ook erg ontevreden, en mijn middelste zoon nog erger ;-) De klantenservice vond ik echter netjes, oprecht en snel overkomen. Ook de kleren/accessoires zijn van goede kwaliteit. Daarover ben ik dus erg tevreden. Uiteindelijk geef ik deze winkel het voordeel van de twijfel. Dit zal echt een incident zijn geweest. Echter mag ik hopen dat van het voorval is geleerd en dat er naar de toekomst verbeteringen worden doorgevoerd. Daarnaast miste ik échte verantwoordelijkheid om het ontstane probleem op te lossen zonder daarbij teveel te hechten aan/denken vanuit bestaande systemen en processen. Waar een wil is...

Jammer dat mijn kostuum niet optijd geleverd kon worden, direct refund geregeld.

Helemaal prima

Het duurde wel lang en bepaalde dingen niet-voorspelde voorraad, uiteindelijk alles netjes op tijd binnen.

Netjes

Na de vraag wanneer mn product verzonden wordt, direct reactie en goed afgehandeld.

Uitstekende service en snel!

Voor halloween verschillende kostuums besteld. Er kon 1 pruik niet op tijd geleverd worden, na wat mail verkeer hebben ze meegedacht aan een andere oplossing en het zelfs gelijk verrekend. Spullen zijn geleverd en zijn netjes en op tijd! Ik zal ze zeker aanraden

Goede communicatie en vriendelijke medewerkers

Enorm slecht

Besteld op zondag en het zal de volgende dag in huis zijn. Donderdag zelf gebeld en er was 1 product niet op voorraad maar dat wisten ze maandag al, maar ze waren niet van plan om ons hierover te bellen. De bestelling zal er zaterdag zijn omdat we het zaterdag nodig hadden. Het wordt nu pas zaterdag avond bezorgd wat voor ons natuurlijk niet meer uit komt omdat we het zaterdag nodig hebben. Nu verplicht om iets anders te kopen omdat hun telaat zijn. Slechte service, ze nemen niet zelfstandig contact met je op.

Ik had heel erg snel mijn kleding binnen voor een vervroegd Oktoberfest feestje.

Super! Volgende keer weer!

Super snel geleverd en goede prijs/kwaliteit!

Mel

Super klantenservice! Wou het naar Ibiza sturen wat standaard niet mogelijk was. Na overleg met de klantenservice alsnog kunnen regelen! Super bedankt!

Super snel geleverd!

Snelle levering, klaar voor het feestje!

Dit weekend heb ik een thema feestje. Een te gek kostuum en accessoires gevonden op carnavalskleding.nl maar zelf niet goed gekeken naar de verwachte leverdatum. Na een kort telefoontje met de klantenservice was het snel geregeld. Een dag later mijn spullen al in huis. Dankjewel!!!

Nice!

Good shop

Gisteravond besteld en vanochtend al in huis! Super webshop.

Fijne shop, snel geleverd

Fijne webshop en een snelle levering. Alles in orde dus bestel zeker een volgende keer!

Goedkoop en snelle levering

Ruim assortiment met betaalbare artikelen. Bestelling was netjes binnen op de aangegeven datum.

Top service, heel veel keuze en snelle levering!

Over Carnavalskleding

Carnavalskleding.nl is dé online webshop in de Benelux voor feestkleding en feestartikelen. Wil je origineel verkleed naar Carnaval, Halloween, Oktoberfest of een ander feest? Bij Carnavalskleding.nl slaag je gegarandeerd.