Mooie jurkje!

Mooi jurkje van mooie stof. Goede pasvorm. Het nepbont is ook lekker zacht. De kleur is wel donker roze ipv rood. Houd daar rekening mee!

Hele fijne winkel met snelle levering!!

Jurkjes voor examen stunt waren meteen de volgende dag binnen! Leuke jurkjes alleen de maten vallen wel een beetje apart!

Top service!

Het was sneller geleverd dan dat werd aangegeven, dus dat was heel fijn!!!

Top ervaring!

Ik had voor een feest op school een outfit nodig en heb een uit het ruime assortiment gekozen, rond 18 uur besteld en de dag erna al in huis!! De kleding ziet er top uit en precies zoals op de site staat, het zit goed en voelt goed! Aanrader

Duidelijk en snel

Duidelijke webshop en snel geleverd zoals beschreven.

Mooi op tijd geleverd.

Bestellen ging vlot, levering volgens afspraak. Artikel zoals omschreven.

Goed product

Een super snelle levering en het product voldoet aan de verwachtingen. Goede webshop!

Product naar weg

De producten waren naar wens en de kwaliteit waar je voor betaalt.

Prima verhouding prijs/kwaliteit

De look was helemaal compleet met jullie accessoires. Voor een redelijke prijs.

snelle levering en goede kwaliteit

Ik heb al heel veel dingen besteld online en nog nooit is een pakketje zo snel aangekomen! Je vind heel veel leuke carnavalkleding hier en met goede kwaliteit dus je kan het zeker en vast meerdere keren dragen.

Snelle levering, goed product waarvoor het bestemd is

Perfekte keuze

Mijn eerste ervaring is zeer positief. Keuze van het produkt was vlot gemaakt. Procedure van keuze tot en met bezorging was vlot en gladjes.

prima klantenservice

mijn pakje was zoek en ik werd vriendelijk geholpen door de klantenservice. Uiteindelijk kwam het terecht en ik ben ook tevreden over het artikel

Super snelle levering, netjes verpakt en mooie kwaliteit!

Prima stoffen lekker bollywood glimmerd, functioneel en past altijd

Fijne bollywood kleding en accessoires gekocht. Hele leuke kleuren en makkelijke maten, past en staat altijd leuk. Party time!

Verrassend!

Zie bovensrtaande

Snelle levering en duidelijke beschrijvingen

Super veel producten met allemaal een snelle levering. Ook waren alle producten in een nette conditie en duidelijk beachreven op de website.

Toffi outfit snem gekomen.

Op een dag besteld bolgende dag thuis.Leuke veerkleding.

Snelle verzending

goede service, snel geleverd.

product komt overeen en snel geleverd.

Super ervaring!

De levering vrijdagavond laat besteld en zaterdagmiddag al geleverd. De kostuums zijn van goede kwaliteit en zoals beschreven op de webshop :)

Hetgeen ik had besteld is direct de andere dag geleverd zoals men aangeeft op de site. TOP

Niks op aan te merken, alles loopt soepel en zoals beschreven op de site de andere dag geleverd !

Makkelijk bestellen en betalen. Heel snel geleverd. Producten volgens verwachting

Echt goeie site

Over Carnavalskleding

Carnavalskleding.nl is dé online webshop in de Benelux voor feestkleding en feestartikelen. Wil je origineel verkleed naar Carnaval, Halloween, Oktoberfest of een ander feest? Bij Carnavalskleding.nl slaag je gegarandeerd.